quote:Op zondag 26 november 2006 23:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mooi jah![]()
maar waarom sta je te p00pen tijdens je wh00lie
En de FamilieK sluit de nacht toch weer afquote:Op maandag 27 november 2006 01:42 schreef TataK het volgende:
Ik ga zelf ook maar eens mijn bedje opzoeken.![]()
Rib-i waarom hebben we jou trouwens nog niet bij Idols of de X-factor gezien?![]()
Truste![]()
Goeie tipquote:Op maandag 27 november 2006 08:43 schreef Makster het volgende:
Baas![]()
![]()
Werkgever / leidinggevende of manager
Honden hebben een baas![]()
Zo praten tegen je vader ...quote:Op maandag 27 november 2006 12:24 schreef BazzieK het volgende:Dit is dus een grote fout, vannacht slaap jij eerder
Sleep with one eye open old man
![]()
![]()
Gebeurt wel vaker tot de bedtijden uiteindelijk weer naar tijden worden verlegd die voor normale mensen werktijden zijnquote:Op maandag 27 november 2006 13:27 schreef worldpimber het volgende:
BazzieK vroeg naar bed ... misschien heeft ie toch naar wijze raad geluisterd![]()
Even langs het strand zeker?quote:Op maandag 27 november 2006 13:56 schreef Makster het volgende:
Eej,
Net weer 180 km gereden en gelijk de motor gewassen. Zo rij je 5 weken niet en zo ga je ineens weer los
Ik zou je bijna gelijk gevenquote:Op maandag 27 november 2006 13:53 schreef BazzieK het volgende:
* BazzieK zit oude topics door te lurken
[afbeelding]
Toen waren ze nog mooi en vooral die van hiesjam nog glimmend
quote:Op maandag 27 november 2006 14:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zou je bijna gelijk geven![]()
Check spiegels + knipperbonken + + + etc.etc. cq bledderp0b
Ik had ook pech vandaag.![]()
[afbeelding]
[slow shutter]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
[afbeelding]
[slow shutter]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gore viesnek dat je er bentquote:
Doe je netjesquote:Op maandag 27 november 2006 14:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
[afbeelding]
[slow shutter]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overduidelijke niet teruglezertquote:Op maandag 27 november 2006 14:07 schreef dribbel79 het volgende:
spijt, spijt, spijt, gister was het te mooi om te rijden, alleen die fucking kater (klote tequila)...ik mocht er niet opstappen van mezelf...zonde.
hier nog peoples die er op uit geweest zijn??
quote:Op maandag 27 november 2006 14:07 schreef MouseOver het volgende:
Ze zeggen dat je geen passagiers in je laadruimte mag meenemen omdat dat gevaarlijk zou zijn, maar het waarom daarvan begrijp ik niet helemaal..
http://www.youtube.com/watch?v=RszRFAbfF04
Sjahquote:
Eeh...quote:Waar gebeurde het?![]()
quote:Gewoon laten liggen als niemand je had gezien![]()
Echt zonde vind ik dat altijd joh ... daarmee wil ik niet suggereren dat het vaker gebeurdquote:
Anders ben je ff plat na een ongelukquote:Op maandag 27 november 2006 14:07 schreef MouseOver het volgende:
Ze zeggen dat je geen passagiers in je laadruimte mag meenemen omdat dat gevaarlijk zou zijn, maar het waarom daarvan begrijp ik niet helemaal..
http://www.youtube.com/watch?v=RszRFAbfF04
Jaman, was lachuhquote:Op maandag 27 november 2006 14:07 schreef dribbel79 het volgende:
spijt, spijt, spijt, gister was het te mooi om te rijden, alleen die fucking kater (klote tequila)...ik mocht er niet opstappen van mezelf...zonde.
hier nog peoples die er op uit geweest zijn??
Motorrijden is toch niet zo heel gevaarlijk als je het in perspectief plaatstquote:Op maandag 27 november 2006 14:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Anders ben je ff plat na een ongeluk
quote:Op maandag 27 november 2006 14:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Jaman, was lachuh
Worldbeater ging rijden en toen gingen we... en BazzieK ging ook nog tegen... samen met Hicham later kwam Worldpimber en toen ging Makster weg en toen en toen...
Je had er bij moeten zijn![]()
![]()
Je hebt wel gelijk. Behalve in het geval van Groeten uit de rimboe waar ze voor het eerst poffertjes gingen eten. Ze prefereerden toch echt hun eigen baksel met koeiepisquote:Op maandag 27 november 2006 14:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Echt zonde vind ik dat altijd joh ... daarmee wil ik niet suggereren dat het vaker gebeurdMaar je ziet ook weleens bijvoorbeeld dat een supermarkt 5 grote containers vult met allemaal heerlijk voedsel
terwijl [schijnheilig] men in de derde wereld niets te eten heeft
[/schijnheilig], alleen omdat de temperatuur 1 malig boven de 7 graden is gekomen bijvoorbeeld.
Klopt, maar een ander bedrijf wil me geloof ik erg graag hebben .. Dus ik ga ff uitzoeken hoe graag dat is ..quote:
Welneequote:Op maandag 27 november 2006 14:21 schreef Rib-i het volgende:
Niet normaal, het is eind November en het is gewoon lekker motorrijweer
Als dat zo doorgaat met de broeikasgassen heb ik voor jan doedel winterkleding gekocht.
quote:Op maandag 27 november 2006 14:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
WelneeOp mars is de temperatuur ook lekker fris
![]()
Mja, half maart zal er wel een dik pak sneeuw liggen danquote:Op maandag 27 november 2006 14:21 schreef Rib-i het volgende:
Niet normaal, het is eind November en het is gewoon lekker motorrijweer
Als dat zo doorgaat met de broeikasgassen heb ik voor jan doedel winterkleding gekocht.
quote:Op maandag 27 november 2006 14:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
WelneeOp mars is de temperatuur ook lekker fris
![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 14:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Mja, half maart zal er wel een dik pak sneeuw liggen dan
[..]
[afbeelding]
[slow shutter]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De japanners, met hun drijfgas voedselquote:Op maandag 27 november 2006 15:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
[..]
[afbeelding]
Wie kunnen we hiervan de schuld geven![]()
Weten ze trouwens al dat je weg gaatquote:Op maandag 27 november 2006 15:40 schreef kratjuh het volgende:
Zum hause
En dan nog maar 3 daagjes werken bij deze popsicle stand ..
Ja duh .. Kzit nog een maand betaald thuis omdat ze geen opdracht voor me hebben waarschijnlijk ..quote:Op maandag 27 november 2006 15:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Weten ze trouwens al dat je weg gaat
Das lekkerquote:Op maandag 27 november 2006 15:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ja duh .. Kzit nog een maand betaald thuis omdat ze geen opdracht voor me hebben waarschijnlijk ..
Je gaat spijbelenquote:Op maandag 27 november 2006 15:49 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ja duh .. Kzit nog een maand betaald thuis omdat ze geen opdracht voor me hebben waarschijnlijk ..
Denk dat ook hij ff naar het strand isquote:
Ik ben iets meer dan een plakjequote:Op maandag 27 november 2006 16:08 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Niet door mij, wel een plakje rib-i gehadmaar zo te zien leef je nog
quote:Op maandag 27 november 2006 16:13 schreef Makster het volgende:
[..]
Denk dat ook hij ff naar het strand is![]()
Hmm, zeker deze website nog niet gezienquote:Op maandag 27 november 2006 14:12 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Motorrijden is toch niet zo heel gevaarlijk als je het in perspectief plaatst
Pittig filmpjequote:Op maandag 27 november 2006 16:19 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hmm, zeker deze website nog niet gezien
http://www.heaven666.org/male-booty-1139.phpquote:Op maandag 27 november 2006 16:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zou hij weer in het midden staan met zijn rug in de richting van de....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal van die gozerts zonder goede protectie, dan vraag je er ook omquote:Op maandag 27 november 2006 16:19 schreef bvvt het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 november 2006 16:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
http://www.heaven666.org/male-booty-1139.phpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En die reclame ook aan de zijkant
Fuck buddy finder![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 16:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
En die reclame ook aan de zijkant
Fuck buddy finder![]()
Geen ramp, ze kent genoeg mannen die haar rijden tochquote:Op maandag 27 november 2006 16:37 schreef Knuffelslet het volgende:
ik heb aardig gedaan tegen Sylvana
nou ja.. eigenlijk denk ik dat ze gewoon zakt![]()
Ik hoop dat ze zaktquote:Op maandag 27 november 2006 16:37 schreef Knuffelslet het volgende:
ik heb aardig gedaan tegen Sylvana
nou ja.. eigenlijk denk ik dat ze gewoon zakt![]()
Nou in de we-vorm en je klinkt echt als een agentquote:Op maandag 27 november 2006 16:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zaktHeel zielig voor haar natuurlijk maar dat soort mensen wil ik gewoon niet op de weg hebben
misschien geeft een voorbinddildo haar het gevoel dat ze zelf rijdtquote:Op maandag 27 november 2006 16:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Geen ramp, ze kent genoeg mannen die haar rijden toch![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 16:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nou in de we-vorm en je klinkt echt als een agent
Had zomaar gekund dat je vandaag de tandpasta onder je neus wreef en bedacht: "WTF? ik ben een centimeter kleinerquote:Op maandag 27 november 2006 16:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben iets meer dan een plakje![]()
[..]
Sylvana:quote:Op maandag 27 november 2006 16:43 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
misschien geeft een voorbinddildo haar het gevoel dat ze zelf rijdt![]()
ah joh, daar hoef jij niet bang voor te zijn. Met je 25KW kom je alleen met wind mee in de buurt van de maximum snelheidquote:Op maandag 27 november 2006 16:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En wat deden we daar in die eenrichtingsweg?
![]()
Ze stonden trouwens gisteren op de A16 Breda - Rotterdam te flitsen, hopelijk niet ook onze / jouw kant op
quote:Op maandag 27 november 2006 16:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Sylvana:
Hai, ik ben Sylvana, de Gangbang goddes
Examinator:
Ja, weet ik. Ik was afgelopen weekend nummer 423
quote:Op maandag 27 november 2006 16:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Sylvana:
Hai, ik ben Sylvana, de Gangbang goddes
Examinator:
Ja, weet ik. Ik was afgelopen weekend nummer 423
quote:Op maandag 27 november 2006 16:46 schreef Knuffelslet het volgende:
[..]
ah joh, daar hoef jij niet bang voor te zijn. Met je 25KW kom je alleen met wind mee in de buurt van de maximum snelheid
We zien ze wel op de deurmat vallen is het nietquote:Op maandag 27 november 2006 16:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En wat deden we daar in die eenrichtingsweg?
![]()
Ze stonden trouwens gisteren op de A16 Breda - Rotterdam te flitsen, hopelijk niet ook onze / jouw kant op
quote:Op maandag 27 november 2006 16:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Had zomaar gekund dat je vandaag de tandpasta onder je neus wreef en bedacht: "WTF? ik ben een centimeter kleiner![]()
"
Das niet zo best allemaalquote:Op maandag 27 november 2006 16:19 schreef bvvt het volgende:
[..]
Jouw deurmat is al overbelast de laatste tijd is het niet?quote:Op maandag 27 november 2006 16:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
We zien ze wel op de deurmat vallen is het niet
Beter is dat nog homofieler dan jouw strandavontuurtjesquote:Op maandag 27 november 2006 16:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Das niet zo best allemaal![]()
Blijft toch link dat motorrijden, beter verkoop ik de Raptor en ga ik voor een Alfa GTV 3.0 V6 26V
Examinator:quote:
Zolang je je grenzen weet is het goedquote:Op maandag 27 november 2006 16:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kon gisteren nog redelijk meekomen, alleen op de snelweg moest ik af en toe even bijhalen
Toch?![]()
Worldbeater liet zich gisteren trouwens ook aardig uitdagen door FOK! MCquote:Op maandag 27 november 2006 16:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Das niet zo best allemaal![]()
Blijft toch link dat motorrijden, beter verkoop ik de Raptor en ga ik voor een Alfa GTV 3.0 V6 26V
De brieven bevatten steeds hogere bedragenquote:Op maandag 27 november 2006 16:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jouw deurmat is al overbelast de laatste tijd is het niet?
Maar jij bent de directeur niet en het is de laatste maand van m'n opzegtermijn .. What are they gonna do, fire me?quote:Op maandag 27 november 2006 15:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Das lekker
Aan de andere kant als ik de directeur was zou je fijn de plee's mogen schrobben als er geen "normale" klussen te doen zijn. Beetje de Wilders tactiek erin gooien. Thuis zitten en geld vangen, tssss, je bent zeker ambtenaar ofzo![]()
![]()
Tot dat ik je 4 keer de rondte in boekquote:Op maandag 27 november 2006 16:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beter is dat nog homofieler dan jouw strandavontuurtjes
Iddquote:Op maandag 27 november 2006 16:59 schreef Rib-i het volgende:
Worldbeater liet zich gisteren trouwens ook aardig uitdagen door FOK! MC
Waar hij voorheen postte over rustig rijden, niet boven de toeren etc... heeft hij toch nog de wijzer uit zijn teller gereden
Ik kwam er trouwens achter dat de helpdesk van orange bij mij een paar verdiepingen lager zit.quote:Op maandag 27 november 2006 17:01 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Maar jij bent de directeur niet en het is de laatste maand van m'n opzegtermijn .. What are they gonna do, fire me?
Da's detachering he ..
Zo heb ik vroegâh al 's 2 maanden betaald thuis mogen zitten
Ik verwacht nog niet veel van dat andere bedrijf, volgens mij lult die gast gewoon ..![]()
Maar ja een potentieel dik salaris wil ik wel ff zeker tjekken .. Eerst zien, dan geloven ofzo
Kan best, maar daar zit ik niet ..quote:Op maandag 27 november 2006 17:12 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik kwam er trouwens achter dat de helpdesk van orange bij mij een paar verdiepingen lager zit.
Jij was de enige die bij de bochten en rechte stukken telkens achter me bleef hangenquote:Op maandag 27 november 2006 17:11 schreef Makster het volgende:
[..]
Tot dat ik je 4 keer de rondte in boek![]()
Dat jij ergens in noordholland werkte wist ikquote:Op maandag 27 november 2006 17:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kan best, maar daar zit ik niet ..
Jij werkt toch niet in A'dam of Z'meer of wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Dat zeg ik netquote:Op maandag 27 november 2006 17:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij was de enige die bij de bochten en rechte stukken telkens achter me bleef hangen
Ik kan volgende keer mijn kleine broertje op de trapfiets meenemen, misschien boek je hem nog netquote:
quote:Op maandag 27 november 2006 17:15 schreef bvvt het volgende:
[..]
Dat jij ergens in noordholland werkte wist ik
[afbeelding]Wist niet eens dat ze daar ook een HD hebben ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja is dat niet de Mobile HD ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Dat van Bosch weet ik ..![]()
Wie weet, als ik ook zijwielen mag installen wordt het misschien nog watquote:Op maandag 27 november 2006 17:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik kan volgende keer mijn kleine broertje op de trapfiets meenemen, misschien boek je hem nog net
Ik ook, zodra het asfalt gaat glinsteren of er ligt zand net als gisteren toen Worldbeater ons naar dat afgelegen stuk strand nam...quote:Op maandag 27 november 2006 17:11 schreef Makster het volgende:
[..]
Tot dat ik je 4 keer de rondte in boek![]()
[..]
Idd![]()
Ik heb echt uber rustig gereden, bleef zelfs netjes achter Bassie hangen op de maasvlakte![]()
Feit blijft ook dat ik hem poep als het ruk weer is, op een of andere manier heb ik dan 0 vertrouwen in mijn banden. Rijdt echt niet relaxed, elke natte plek, elke korrel zand is een potentieel gevaar voor me. Gaat natuurlijk nergens over maarja wat doe je eraan heh![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 17:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Wie weet, als ik ook zijwielen mag installen wordt het misschien nog wat
Beter gaan we volgende keer (als de zon weer schijnt) richting de Utrechtse Heuvelrug
Of de bosweg (wie kent hem niet), daar is het ook zo chill rijden die korte bochten. Probleem van de bosweg isd at er met goed weer 45.000 tering fietsers rond rijden![]()
Onsquote:Op maandag 27 november 2006 17:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ook, zodra het asfalt gaat glinsteren of er ligt zand net als gisteren toen Worldbeater ons naar dat afgelegen stuk strand nam...![]()
Neem ook de Cagiva als optie als je voor eeen andere motor gaat kijkenquote:
Die hoge kuip van mij had veel nut bedoel jequote:Op maandag 27 november 2006 17:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Ons
Ik weet niks van strand gisteren![]()
![]()
Zonder dollenIdd daar bijvoorbeeld, maar dat was meer een een of andere kademuur met zand, geen idee waarom daar zoveel auto;s naar toe gingen
![]()
MAar heel de maasvlakte is kut voor een naked. Heel de tijd volop in de wind. Terugweg ook, dacht dat ik doof werd van die tering herrie. Geloof dat ik ook mijn oordoppen maar weer ga zoeken. Daar had ik emt ijn gekuipte vrienden geen last van![]()
Pleur er wel zo een windschermpie op, dat scheelt je veel in allesquote:Op maandag 27 november 2006 17:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Neem ook de Cagiva als optie als je voor eeen andere motor gaat kijken![]()
Echt mooie motor en die brul he![]()
Bestaat jouw model ook met een halve kuip of windschermpjequote:Op maandag 27 november 2006 17:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Ons
Ik weet niks van strand gisteren![]()
![]()
Zonder dollenIdd daar bijvoorbeeld, maar dat was meer een een of andere kademuur met zand, geen idee waarom daar zoveel auto;s naar toe gingen
![]()
MAar heel de maasvlakte is kut voor een naked. Heel de tijd volop in de wind. Terugweg ook, dacht dat ik doof werd van die tering herrie. Geloof dat ik ook mijn oordoppen maar weer ga zoeken. Daar had ik emt ijn gekuipte vrienden geen last van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |