Lijkt me een prima planquote:Op maandag 27 november 2006 20:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik vind het humor
Als het dit weer blijft komt er vast nog wel binnen een korte tijd een meet waar jij en koffiekoekje bij moeten zijn![]()
Nouja... moeten....![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 20:34 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i is terug van Stannah![]()
Het geluid is goed, nu het voorwiel nog de lucht in![]()
![]()
@ Makster
Of je nu wel of geen spiegels hebt, niet iedereen maakt er gebruik van![]()
Stukje op de snelweg waar Worldbeater naar links ging terwijl er 2 auto's aan het inhalen waren![]()
quote:
quote:Op maandag 27 november 2006 20:59 schreef Rib-i het volgende:
Ik heb je e-mail niet om de foto's naartoe te sturen![]()
Was op de snelweg richting Maasvlaktequote:Op maandag 27 november 2006 20:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Zal wel weer ergens achter aan gereden hebben ofzo![]()
Met die geniale spoorvormingquote:Op maandag 27 november 2006 21:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Was op de snelweg richting Maasvlakte
thxquote:Op maandag 27 november 2006 21:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Het zijn er 4, ik probeer ze in een *.zip te versturen
quote:
The Raptor 650 is powered by the Suzuki engine with digital SDTV (Suzuki Dual Throttle Valve) injection and PAIR (Pulsed secondary air injection).quote:
quote:Op maandag 27 november 2006 18:26 schreef koffiekoekje het volgende:
Normale foto's met 1 n00b die het verpest [DL2]
quote:Op maandag 27 november 2006 20:34 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Baard + ondeugend gister gepostquote:
Hebbie nog wat nuttigs gedaan vandaag? Iets met kast ofzo?quote:
wanneer komen jullie photo's op se ftpquote:Op maandag 27 november 2006 21:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik tot de categorie behoor die het nooit zal lerenquote:Op maandag 27 november 2006 21:24 schreef hicham het volgende:
[..]Over twee weken kom ik de resultaten evalueren
Dat was diezelfde gas die zo parra werd omdat hicham hem sneed op de rotondequote:Op maandag 27 november 2006 20:56 schreef Makster het volgende:
Kweenie, daar ga ik niet over, ik ben tegenwoordig een passieve beeldmateriaalkijkerquote:Op maandag 27 november 2006 21:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wanneer komen jullie photo's op se ftp
quote:Op maandag 27 november 2006 21:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik tot de categorie behoor die het nooit zal leren
Ik kan al wel stoer kijken![]()
Dus z'n dag kon niet meer stuk?quote:Op maandag 27 november 2006 21:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat was diezelfde gas die zo parra werd omdat hicham hem sneed op de rotonde![]()
Klopt ja, hij liet ook een reukspoor van verbrande olie achter. Ik dacht al dat Worldbeater of BazzieK zijn motor had opgeblazenquote:Op maandag 27 november 2006 21:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat was diezelfde gas die zo parra werd omdat hicham hem sneed op de rotonde![]()
Gaat ie hem de begrenzer in jengelen
Nurdquote:Op maandag 27 november 2006 22:03 schreef Rib-i het volgende:
Computer nerd vraag tussendoor
[afbeelding]
Supercase ATX midi-tower met 300 watt voeding
MSI K8mmV, Socket 754, onboard VGA, Sound and Lan
AMD Sempron 3000, Socket 754, boxed incl. cooler
512 mb PC3200 DDR geheugen
35 in 1 cardreader
Hitachi 80 gb, 7200 rpm harddisk
Lite-On DVD schrijver met software
Prijs: 299,-- euro incl. BTW
+ 99,-- euro voor WXP Home OEM
Doen?
Indien er scherpere aanbiedingen gaarne vermelden voor morgen 10:00
Pc wordt alleen gebruikt om CD's en DVD's te branden
Ik moet niet zoveel denken en gewoon kopuhquote:Op maandag 27 november 2006 22:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Nurd
CD's / DVD's branden gebeurd bij Gawaine en nergen anders jah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hangt bij mijn collega op het buroquote:
oh ?quote:Op maandag 27 november 2006 22:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Nurd
CD's / DVD's branden gebeurd bij Gawaine en nergen anders jah
quote:Op maandag 27 november 2006 18:16 schreef BazzieK het volgende:
p00pen, aankleden, oppassen, werken, sporten, douchen, bij de Fok! MC melden![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 22:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik moet niet zoveel denken en gewoon kopuhik zou wel een dubbel layer brander nemen, das niet eens extra duurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bv Pioneer DVR 111D kost ca. 37 euri
quote:
Nu je het zegt, ik twijfel ja... nog steeds niks binnengekregen van jouquote:
You bet yaquote:Op maandag 27 november 2006 22:59 schreef BazzieK het volgende:
Edit: Toch maar mutikwooten dalijk voordat hiesjam boos word![]()
Is het je nog geluktquote:Op maandag 27 november 2006 22:56 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik zou wel een dubbel layer brander nemen, das niet eens extra duur
bv Pioneer DVR 111D kost ca. 37 euri
quote:Op maandag 27 november 2006 22:03 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
35 in 1 cardreader
Doen?
quote:Op maandag 27 november 2006 22:37 schreef hicham het volgende:
Specs van PC's zeggen mij verder niks, wacht even tot de helpdesk bvvt langs komt hoppen
quote:Op maandag 27 november 2006 22:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik moet niet zoveel denken en gewoon kopuhHij zei het zelf al..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn taak is volbracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op maandag 27 november 2006 23:12 schreef bvvt het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij zei het zelf al..![]()
Mijn taak is volbracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was er eerst ingetrapt door te denken dat het een systeem met OS wasMaar nu is het goed, heb wat gekeken op ineternet en is een redelijk goed systeem
![]()
Thanks voor de moeite in ieder geval![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 18:26 schreef koffiekoekje het volgende:
Normale foto's met 1 n00b die het verpest [DL2]
It's all about the cojones compadrequote:Op maandag 27 november 2006 18:43 schreef Makster het volgende:
[..]
KEn zijn, maar ik heb ook geen spiegels. Achterom kijken naar wat jullie gaan doen is ook niet cool met een bocht up ahead. Dit was trouwens ook die bocht waar je met die Beemer met 170 overheen ging met -6 graden celcius / vocht en van die verbindingsstukken in het midden van de weg.![]()
quote:
Ik was er bij, lijkt me duidelijk!quote:Op maandag 27 november 2006 20:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gisteren was echt 1 van de betere ongeorganiseerde meets ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of tegenvallenquote:Op maandag 27 november 2006 20:10 schreef -XX- het volgende:
Ongeorganiseerd is goedKan het altijd meevallen
![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 20:17 schreef -XX- het volgende:
HaaOwnage he
it works!
![]()
[afbeelding]
Het hapert![]()
[afbeelding]
SMOOTH!![]()
Sloomste gifje ooit
quote:Op maandag 27 november 2006 20:34 schreef -XX- het volgende:
Wishing welllllll, yeahhh! wishing welll, kiss and telll
Quicklyyyy, quicklyyyy, ! softyyyyyy Muaap
......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trence trent!![]()
Humanity is doomed![]()
@ Maksterquote:Op maandag 27 november 2006 20:34 schreef Rib-i het volgende:
![]()
[quote]
Een goed begin is het halve werk
Stukje op de snelweg waar Worldbeater naar links ging terwijl er 2 auto's aan het inhalen waren![]()
[/quote]Dat viel me idd ook al op toen
quote:Op maandag 27 november 2006 20:37 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee laat maar staan![]()
Hierbij sla ik u tot Ridder RichardGie de tweedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nog wel verdere bewijsvoering die ik kan postenquote:Op maandag 27 november 2006 20:38 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dus dat ben jij wel
If so, dan valt het best mee hoor die dikke kont![]()
![]()
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas 20 keer gepost hierquote:
Zo ver reed je ook niet achter mequote:Op maandag 27 november 2006 20:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Je zat met je gedachten alweer op het strand zeker
![]()
Gewoon doorbanjeren joh, niet zo zeurenquote:Dan ziet die van Makster er toch 20x beter uitquote:Op maandag 27 november 2006 21:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
The Raptor 650 is powered by the Suzuki engine with digital SDTV (Suzuki Dual Throttle Valve) injection and PAIR (Pulsed secondary air injection).
[afbeelding]
Alleen maar lof over de Raptor![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 21:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik tot de categorie behoor die het nooit zal leren
Ik kan al wel stoer kijken![]()
Diep van binnen blijf je toch een goede Ogre
Begrenzer jengelen met de auto heeft ook 0,0 resultaatquote:Op maandag 27 november 2006 21:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik stond al bijna op het punt hem te smashen met de gang, maar werd weer rustig ..Ik heb knallen uit jouw motor horen komen waar Rambo nog bang van zou worden manquote:Op maandag 27 november 2006 21:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Klopt ja, hij liet ook een reukspoor van verbrande olie achter. Ik dacht al dat Worldbeater of BazzieK zijn motor had opgeblazen
Doen alleen uiteraard niet betalen voor Windeuwsquote:Op maandag 27 november 2006 22:03 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
35 in 1 cardreader
Doen?
Jammer dat ze kenkerlelijk zijn en waarschijnlijk kut zitten na 2 wekenquote:quote:
Ze moeten echt kappen met dat nummer nuquote:Hou je bloed maar in je mossel het komt al goedquote:quote:Op maandag 27 november 2006 23:12 schreef bvvt het volgende:De mijne is langerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En daarom multi quote ik dus niet want nu leest niemand de post en heb ik al deze tering zooi voor niks uitgekraamd![]()
![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 23:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kansloos topique
![]()
[..]
It's all about the cojones compadre![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik was er bij, lijkt me duidelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Of tegenvallen
[..]
Sloomste gifje ooit
[..]
......
Humanity is doomed![]()
![]()
[..]
@ Makster
Dat viel me idd ook al op toen![]()
[..]
Hierbij sla ik u tot Ridder RichardGie de tweede
[..]
Heb nog wel verdere bewijsvoering die ik kan posten![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Het maakt nogal een verschil als je in 1 keer niks zegt of dat je er 10 keer over moet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Pas 20 keer gepost hier![]()
[..]
Zo ver reed je ook niet achter meJe zat met je gedachten alweer op het strand zeker
![]()
![]()
[..]
Gewoon doorbanjeren joh, niet zo zeuren
[..]
Dan ziet die van Makster er toch 20x beter uit![]()
[..]
Diep van binnen blijf je toch een goede Ogre
![]()
[..]
Begrenzer jengelen met de auto heeft ook 0,0 resultaat
[..]
Ik heb knallen uit jouw motor horen komen waar Rambo nog bang van zou worden man![]()
[..]
Doen alleen uiteraard niet betalen voor Windeuws![]()
[..]
Jammer dat ze kenkerlelijk zijn en waarschijnlijk kut zitten na 2 weken
[..]
![]()
[..]
Ze moeten echt kappen met dat nummer nu
[..]
Hou je bloed maar in je mossel het komt al goed
[..]
De mijne is langer![]()
![]()
En daarom multi quote ik dus niet want nu leest niemand de post en heb ik al deze tering zooi voor niks uitgekraamd![]()
![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 23:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De mijne is langer![]()
![]()
En daarom multi quote ik dus niet want nu leest niemand de post en heb ik al deze tering zooi voor niks uitgekraamdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 23:27 schreef bvvt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb de achtertuin en poort geveegd. Lag een groene container vol aan dode bladeren. Heb me de tering geveegd. Daarna ben ik gaan motorrijden. Daarna motor gewassen, spullen gepakt om te trainen en vervolgens gaan Fokken enzo....quote:Op maandag 27 november 2006 21:24 schreef hicham het volgende:
Hebbie nog wat nuttigs gedaan vandaag? Iets met kast ofzo?![]()
Eten gemaakt, opgeruimd, gefokt, een tekenfilm gekeken en nu zit ik hier....
Te druk vandaag voor een meterkast
Idd, TE kansloos in zijn kut civicquote:Op maandag 27 november 2006 21:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik stond al bijna op het punt hem te smashen met de gang, maar werd weer rustig ..
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!![]()
![]()
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!![]()
Jij had het me ook verteldquote:Op maandag 27 november 2006 23:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb nog wel verdere bewijsvoering die ik kan posten![]()
Alsof jij meneer John J. Rambo kentquote:[..]
Ik heb knallen uit jouw motor horen komen waar Rambo nog bang van zou worden man![]()
Als jij voor minder een officiele Windows versie hebt kunnen we wel wat regelenquote:[..]
Doen alleen uiteraard niet betalen voor Windeuws![]()
Voor 25 euri wil ik die kans wel nemenquote:[..]
Jammer dat ze kenkerlelijk zijn en waarschijnlijk kut zitten na 2 weken
Op het strand geweestquote:[..]
De mijne is langer![]()
Valt wel mee dusquote:En daarom multi quote ik dus niet want nu leest niemand de post en heb ik al deze tering zooi voor niks uitgekraamd![]()
Heb vrede met het beeld dat je onzin uitkraamt![]()
![]()
Jij bent een typisch gevalletje van kwantiteitquote:Op maandag 27 november 2006 23:16 schreef BazzieK het volgende:
En daarom multi quote ik dus niet want nu leest niemand de post en heb ik al deze tering zooi voor niks uitgekraamdkwaliteit
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: