quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:10 schreef Sokolsky het volgende:
Denk je dat je concurrentie hebt Patch?
Je bent nu met kind te oud om nog hunk te zijnquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:35 schreef Patch het volgende:
LW2003...![]()
Ben liever knap, dan sympathiek...![]()
Alhoewel Frasier Crane ook wel sympathiek is...![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Je bent nu met kind te oud om nog hunk te zijn
dat is inderdaad 1 van de dingen waar ze erg goed in is... Een echte dame...quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:51 schreef wyccie het volgende:
Wat gemeen, LW!
En Sofie kijkt alsof ze stiekem een scheetje gelaten heeft
Dit was ook mijn motivatie jaquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:30 schreef Lonewolf2003 het volgende:
23.Donnie Darko Award – Meest Mysterieuze user Flitspaal, Wie is deze man? Is het wel een man? Wat doet hij? Wat vind hij leuk, slecht? Waarom stelt hij zulke moeilijke vragen?
Patch is 14 jaar jonger dan Depp...quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Je bent nu met kind te oud om nog hunk te zijn
Is het mischien leuk, om morgen een aantal linkjes te plaatsen naar de eerste 5 topics?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Morgen wordt FMT 4 jaar. [afbeelding].
Dat verdient een [afbeelding].
Naast dolle_hond vraag ik me ook af waar EricusMaximus is gebleven. En Artyshock. Om het recent te houden.
Er staan links naar vrijwel alle topics op de Wiki.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:24 schreef Patch het volgende:
[..]
Is het mischien leuk, om morgen een aantal linkjes te plaatsen naar de eerste 5 topics?
Het zou me verbazen.quote:Overigens, morgen dus geen stoere vragen a la 3 -jarig bestaan?
30,- bij Mediamarkt? Nu?quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:40 schreef cwk het volgende:
Zo. Pilsje derbij.
Sinterklaas is lief geweest. Lief dat ie 45 euro voor die Visconti-box betaalde terwijl die voor 30 bij Mediamarkt lag.
Gaat lekker met de nominaties. Begin het steeds leuker te vinden.
Flitspaal vindt mij lief. Dat komt omdat ik altijd voor hem/haar opkom als iedereen boos is.![]()
Ik wist dat iemand die opmerking zou makenquote:Op woensdag 6 december 2006 01:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nu is de mediamarkt meestal dicht.
Dat kloptquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:40 schreef cwk het volgende:
Flitspaal vindt mij lief. Dat komt omdat ik altijd voor hem/haar opkom als iedereen boos is.![]()
Proficiat iedereenquote:Op woensdag 6 december 2006 09:30 schreef cwk het volgende:
Dus vandaag bestaat de FMT 4 jaar?
Joechei!![]()
Nee, ik ben hier gekomen via iemand waarmee ik al een hele tijd geen contact meer heb gehad. Ze is nog wel een beetje actief op Fok!, maar niet op FTR.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:29 schreef Sokolsky het volgende:
Ben jij via Bwennie hier gekomen dan?
En cwk via flyguy?
Volgens mij broer wel. Ik ga straks even kijken of ze er nog liggen. Betekend natuurlijk niet dat ie ook bij jou Mediamarkt zou liggen. Of misschien ligt ie wel alleen bij die bij jou in de buurt.quote:
Hehe dat zou leuk zijn. Ik kijk vandaag of morgen wel even in Arnhem. Wil best een tweede voor je meenemen hoor.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:55 schreef cwk het volgende:
[..]
Volgens mij broer wel. Ik ga straks even kijken of ze er nog liggen. Betekendt natuurlijk niet dat ie ook bij jou Mediamarkt zou liggen. Of misschien ligt ie wel alleen bij die bij jou in de buurt.![]()
Ohja. Dat was ik vergetenquote:Op woensdag 6 december 2006 12:05 schreef cwk het volgende:
Nou dat hoeft dus niet, want hij valt hier binnenkort op de deurmat (tegen een hogere prijs weliswaar). Wil t gewoon even zien, vertrouw me broer niet altijd weetje. Anyway, t was toch een cadeaux.
Wel verdomde irritant dat die Mediamarkt geen producten+prijzen op hun website hebben staan. Alleen die teringfoldertjes.
Maar bedankt![]()
Wow, dankje. Daar ben ik wel heel benieuwd naar. Heb al gereageerd, ben benieuwd.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:38 schreef cwk het volgende:
Oh ja. Jij was toch zo zwaar op zoek naar Lo Straniero?
Een gozer biedt em aan op t IMDb forum. Toevallig trouwens, entry is van 27 november 2006.
Als het kosher is zal ie all wel weg zijn, maar ik wou het je toch even laten weten.
http://www.imdb.com/title/tt0062310/board/nest/54409160
Nope. Jammer, want het ziet er wel gaaf uit. Boek was in elk geval wel interessant (irritant woord, maar het was echt interessantquote:Op woensdag 6 december 2006 15:43 schreef cwk het volgende:
Heb zelf ook nog eens een uur zitten zoeken. Dat kreng is echt nergens te vinden.
Door deze post begin ik overigens sterk te twijfelen wat betreft mijn nominatie voor de Kubrick Award.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:35 schreef Sokolsky het volgende:
Ik krijg best veel nominaties, maar volgens mij is het tot nu toe netjes in elke categorie één
oh... ik heb nu ook een Kubrick!
[..]
Dit was ook mijn motivatie ja
Hij was bij mij ook kandidaat voor de Kubrick.
Hoezo?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:09 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Door deze post begin ik overigens sterk te twijfelen wat betreft mijn nominatie voor de Kubrick Award.![]()
Pardon, ik verwar de Kubrick award met de Bergman award. Misschien een Freudiaanse mis-interpretatie?quote:
Erm... goede vraag. Doch, dit was wel een relatief inhoudelijke post?quote:Op woensdag 6 december 2006 17:23 schreef Sokolsky het volgende:
Dat vreesde ik al
Maar dit is een slowchattopic, hoe moet ik daar inhoudelijk posten?
En dat laatste vind ik nu juist positief. Je leest de posts tenminste en maakt er meer van dan een kijk-eens-wat-ik-gezien-heb topic. Hopelijk vormt dit een kleine motivatie om er mee door te gaan.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:53 schreef Sokolsky het volgende:
Ach, in FMT en FMT slowchat zwam ik meestal maar wat. En in awardtijd is dit ook gewoon een awardslowchattopic, bovendien was de motivatie van Lonewolf me uit het hart gegrepen.
Vandaag/pas gezien vind ik een prachtig topic, waarin ik me bijna nooit aan de TT houd maar vooral veel reageer op users die dat wel doen.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:56 schreef Sokolsky het volgende:
Oh, en bedankt voor de nominaties natuurlijk.
Waar heb jij je Counting Crows-avatar eigenlijk gelaten?
Wij hebben geen V&D meer... en ook geen folders...quote:Op woensdag 6 december 2006 23:48 schreef wyccie het volgende:
Patch, patch!
In de folder van de V&D staat een heel schattig mutsje met oortjes (pag. 24).
Was ik er bijna een paar kilometer voor omgelopen. Maar goed, toch jammer natuurlijk. Bij de Kruidvat(!) ligt ie trouwens wel vrij goedkoop, voor diegene die het wil weten.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:00 schreef cwk het volgende:
Net bij Mediamarkt geweest en mijn broer zag ze vliegen. Die box is daar gewoon 55 euro.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:44 schreef cwk het volgende:
Bots zijn sowieso waardeloos met dit soort spellen...
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:57 schreef cwk het volgende:
Druk gewoon heletijd op stoppen als je niet een bekende ziet.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:14 schreef Sokolsky het volgende:
hornage: in dat laatste spelletje had ik in de finale alles goed, sta nu met 491 in de top-10.
ok, volgende foto is ze wakker...quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:32 schreef Sokolsky het volgende:
Slapend is ze minder leuk.
Omdat ze dan eindelijk stil is, of niet?quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:34 schreef Patch het volgende:
[..]
ok, volgende foto is ze wakker...
alhoewel ik haar vaker veel leuker vind als ze slaapt....
quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Omdat ze dan eindelijk stil is, of niet?
Nee hoor, Cali zei antwoordde correct Ratrace, en gaf daarna een nieuwe vraag met quotes uit Loaded Weapon.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:07 schreef Patch het volgende:
wakker worden, geen nieuw topic, Gattaca-vraag en Jon Lovitz-vraag gemist, foto van Jon Lovitz in RatRace, antwoord is Loaded Weapon![]()
![]()
en daarom krijg je een pic van pdiddyquote:Op zondag 17 december 2006 00:27 schreef wyccie het volgende:
Ik zit op pagina 6.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:46 schreef RuneRose het volgende:
Hey, wat leuk. Ik heb die quiz van cinema.nl van deze periode gewonnen. En nu sturen ze me een filmspel op!
Ik zag 't al. Met hoeveel punten inderdaad?quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:46 schreef RuneRose het volgende:
Hey, wat leuk. Ik heb die quiz van cinema.nl van deze periode gewonnen. En nu sturen ze me een filmspel op!
En ik maar denken dat je hard aan de studie/werken was en daarom zo weinig op Fok bent.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:46 schreef RuneRose het volgende:
Ik geloof dat die posters er toch anders uit hebben gezienquote:Op maandag 25 december 2006 13:08 schreef JelleS het volgende:
Doet me denken aan de poster van een Nazi-propagandafilm.
Jep, 8 januari al, vroege persvoorstelling, kan nie wachten. Beter kan je een nieuw filmjaar haast niet beginnen.quote:Op maandag 25 december 2006 16:32 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik geloof dat die posters er toch anders uit hebben gezien.
Zag ik jou ergens posten dat je begin januari al INLAND EMPIRE gaat zien?
Ah oke, thanx!quote:Op donderdag 28 december 2006 19:22 schreef Sokolsky het volgende:
Ja, Bwennie. Ze was enthousiast in WFHJVPG.
Argh, jaloers! Duurt volgens mij veel en veel langer voordat ie voor ´t plebs zoals ik gaat draaien. Als je maar niet flauw gaat doen en niet zegt hoe tof die was meteen als je ´m hebt gezienquote:Op donderdag 28 december 2006 15:21 schreef JelleS het volgende:
[..]
Jep, 8 januari al, vroege persvoorstelling, kan nie wachten. Beter kan je een nieuw filmjaar haast niet beginnen.
Ik doelde overigens op deze poster:
[afbeelding]
April ofzo inderdaad, februari voor de Belgen. Ik zal het bij een kort berichtje houden, maar dat zalvast wel enthousiast zijn aangezien Lynch mijn 'favoriete regisseur' is.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:08 schreef Doff het volgende:
[..]
Argh, jaloers! Duurt volgens mij veel en veel langer voordat ie voor ´t plebs zoals ik gaat draaien. Als je maar niet flauw gaat doen en niet zegt hoe tof die was meteen als je ´m hebt gezien.
dadelijk tandjes zoeken !quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Patch verdient trouwens niet echt de orginaliteitsprijs dit jaar.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Mediamarkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |