ok, volgende foto is ze wakker...quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:32 schreef Sokolsky het volgende:
Slapend is ze minder leuk.
Omdat ze dan eindelijk stil is, of niet?quote:Op zaterdag 9 december 2006 02:34 schreef Patch het volgende:
[..]
ok, volgende foto is ze wakker...
alhoewel ik haar vaker veel leuker vind als ze slaapt....
quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Omdat ze dan eindelijk stil is, of niet?
Nee hoor, Cali zei antwoordde correct Ratrace, en gaf daarna een nieuwe vraag met quotes uit Loaded Weapon.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:07 schreef Patch het volgende:
wakker worden, geen nieuw topic, Gattaca-vraag en Jon Lovitz-vraag gemist, foto van Jon Lovitz in RatRace, antwoord is Loaded Weapon![]()
![]()
en daarom krijg je een pic van pdiddyquote:Op zondag 17 december 2006 00:27 schreef wyccie het volgende:
Ik zit op pagina 6.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:46 schreef RuneRose het volgende:
Hey, wat leuk. Ik heb die quiz van cinema.nl van deze periode gewonnen. En nu sturen ze me een filmspel op!
Ik zag 't al. Met hoeveel punten inderdaad?quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:46 schreef RuneRose het volgende:
Hey, wat leuk. Ik heb die quiz van cinema.nl van deze periode gewonnen. En nu sturen ze me een filmspel op!
En ik maar denken dat je hard aan de studie/werken was en daarom zo weinig op Fok bent.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:46 schreef RuneRose het volgende:
Ik geloof dat die posters er toch anders uit hebben gezienquote:Op maandag 25 december 2006 13:08 schreef JelleS het volgende:
Doet me denken aan de poster van een Nazi-propagandafilm.
Jep, 8 januari al, vroege persvoorstelling, kan nie wachten. Beter kan je een nieuw filmjaar haast niet beginnen.quote:Op maandag 25 december 2006 16:32 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik geloof dat die posters er toch anders uit hebben gezien.
Zag ik jou ergens posten dat je begin januari al INLAND EMPIRE gaat zien?
Ah oke, thanx!quote:Op donderdag 28 december 2006 19:22 schreef Sokolsky het volgende:
Ja, Bwennie. Ze was enthousiast in WFHJVPG.
Argh, jaloers! Duurt volgens mij veel en veel langer voordat ie voor ´t plebs zoals ik gaat draaien. Als je maar niet flauw gaat doen en niet zegt hoe tof die was meteen als je ´m hebt gezienquote:Op donderdag 28 december 2006 15:21 schreef JelleS het volgende:
[..]
Jep, 8 januari al, vroege persvoorstelling, kan nie wachten. Beter kan je een nieuw filmjaar haast niet beginnen.
Ik doelde overigens op deze poster:
[afbeelding]
April ofzo inderdaad, februari voor de Belgen. Ik zal het bij een kort berichtje houden, maar dat zalvast wel enthousiast zijn aangezien Lynch mijn 'favoriete regisseur' is.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:08 schreef Doff het volgende:
[..]
Argh, jaloers! Duurt volgens mij veel en veel langer voordat ie voor ´t plebs zoals ik gaat draaien. Als je maar niet flauw gaat doen en niet zegt hoe tof die was meteen als je ´m hebt gezien.
dadelijk tandjes zoeken !quote:Op vrijdag 29 december 2006 10:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Patch verdient trouwens niet echt de orginaliteitsprijs dit jaar.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Mediamarkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |