Nee , dat bewijs houden ze fijn voor zichzelf.quote:Op maandag 11 december 2006 15:26 schreef gorgg het volgende:
Dat bepaalde Amerikanen rekening hielden met vliegtuigen die als wapens gebruikt werden is natuurlijk niets nieuws. Ook bij grote evenementen werd er soms rekening gehouden met dergelijke scenario's. Dat bewijst nog niet dat Bush en co. dit ook besproken hebben.
En:
Bin Laden Determined to Strike in U.S.quote:The existence of the August 6 PDB was first revealed by CBS News' David Martin on May 15, 2002. But Martin's report only referred to the PDB in one sentence that noted the PDB had warned that an attack by bin Laden could involve hijacking U.S. aircraft.
http://www.thenation.com/blogs/capitalgames?pid=1370
Daarbij Boinka, Able Danger. De waarschuwingen uit het buitenland.quote:On August 6, 2001, over a month before 9/11, during the "summer of threat," President Bush received a PDB at his Crawford, Texas ranch indicating that bin Laden might be planning to hijack commercial airliners. The memo was entitled "Bin Laden Determined to Strike in US", and the entire 11 page memo focuses on the possibility of terrorist attacks inside the US.
The complete contents have never been made public and Bush has fought to keep the matter out of the public record. However, a Congressional report later describes it: it mentions "that members of al-Qaeda, including some US citizens, had resided in or traveled to the US for years and that the group apparently maintained a support structure here.
Bron
ikke begrijp...quote:Op maandag 11 december 2006 19:40 schreef Cyclonis het volgende:
@ resonancer
de NLse taal is idd niet erg belangrijk meer.
Pfff... Wat een gedraai en gestuntel om geen antwoord te geven op een simpele vraag....quote:Op maandag 11 december 2006 09:05 schreef Lambiekje het volgende:
Zullen we het anders stellen.. Waar maar dan ook waar spreken ze de waarheid. Het enige wat ik kan bedenken is at ze datum goed hebben toen de torens instortte.
Heb jy toevallig een foto van Bush boven je bed hangen. !??!quote:Op maandag 11 december 2006 21:46 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Pfff... Wat een gedraai en gestuntel om geen antwoord te geven op een simpele vraag....
Jij en anderen beweren dat het NIST rapport duidelijke fouten bevat en dat de regering alles bij elkaar liegt.
Kom daarvoor nou eens met bewijzen. Het is complete onzin dat je zomaar wat roept en dat je de bewijslast dan legt bij de mensen die je niet geloven.
Ik kan ook wel roepen dat jij de grootste oplichter ter wereld bent. Zou je dat accepteren?
Komop Lambiekje....quote:Op maandag 11 december 2006 22:43 schreef Lambiekje het volgende:
Heb jy toevallig een foto van Bush boven je bed hangen. !??!
Ik gok van nietquote:Op maandag 11 december 2006 22:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Heb jy toevallig een foto van Bush boven je bed hangen. !??!
Helemaal niet, ik citeer enkel wat in het artikel staat.quote:Op maandag 11 december 2006 19:13 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
De mogelijkheid dat Rice en die woordvoerders van het Witte Huis niet de volledige waarheid spreken komt geen moment in je op zeker? Je gelooft hen op hun woord.
Waar verklaren Powell en Rice dat Saddam geen WMD had?quote:Net zoals Powel en Rice in 2001 verklaarden dat Saddam Hoessein totaal geen bedreiging vormde, zijn leger tot niks in staat meer zou zijn en hij geen massavernietigingswapens meer had en geen mogelijkheid zou hebben om eraan te komen. (een van de weinige keren dat ze de waarheid spraken) En nog geen twee jaar later, ondanks jaren van sancties, inspecties en uitvoerige surveillance zou hij ineens een compleet leger hebben en de grootste dreiging zijn in het Midden Oosten.
Het is volgens mij ook verkeerd te stellen dat ze het leger van Irak als enorm machtig voorstelden. Er was in het begin zelfs even kritiek dat ze zo traag vorderden en dat het leger zich niet massaal overgaf zoals ze voorspelden onder hun 'schock en awe' tactiek.quote:And even though we have no doubt in our mind that the Iraqi regime is pursuing programs to develop weapons of mass destruction -- chemical, biological and nuclear -- I think the best intelligence estimates suggest that they have not been terribly successful. There's no question that they have some stockpiles of some of these sorts of weapons still under their control, but they have not been able to break out, they have not been able to come out with the capacity to deliver these kinds of systems or to actually have these kinds of systems that is much beyond where they were 10 years ago.
Ik kan hier niet zo goed aan uit.quote:Op maandag 11 december 2006 20:59 schreef Resonancer het volgende:
Bin Laden Determined to Strike in U.S.
Dekt de titel de lading?
http://www.thesmokinggun.com/archive/0409041pdb1.html
[..]
Imo vrij vaag, wat had je verwacht dat Bush hiermee zou moeten doen?quote:We have not been able to corroborate some of the more sensational threat reporting, such as that from a ---- service in 1998 saying that Bin Laden wanted to hijack a U.S. aircraft to gain the release of "Blind Sheikh" Omar Abdel Rahman and other U.S.-held extremists.
Nevertheless, FBI information since that time indicates patterns of suspicious activity in this country consistent with preparations for hijackings or other types of attacks, including recent surveillance of federal buildings in New York.
Ik ken een paar mensen die hard zouden lachen als ze horen dat ik een "apologist" van de Bush regering wordt genoemd.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:08 schreef OpenYourMind het volgende:
Today the term "apologist" is colloquially applied in a general manner to include groups and individuals systematically promoting causes, justifying orthodoxies, or denying certain events, even of crimes. Apologists have been characterized as being deceptive, or "whitewashing" their cause, primarily through omission of negative facts (selective perception) and exaggeration of positive ones, techniques of classical rhetoric.
Het lijkt er mij toch sterk op dat jij de retoriek van de Bush administratie klakkeloos overneemt en steeds een excuus zoekt om de negatieve kanten (public relations en het spinnen van nieuws en de voorstelling in zake de war on terror, Irak, etc..) maar niet onder ogen te willen zien.
Ken je de free Kuwait campagne nog, opgezet door het PR-bedrijf Hill & Knowlton? De coefeuse baby's en de dochter van de ambasadeur van Kuwait die onder directie van Hill & Knowlton in tranen een verklaring uitbracht hoe Irakese soldaten honderden baby's uit hun coefeuses hadden gegooid en lieten sterven op de koude vloer? Of de Irak heeft het leger aan de Saudische grens staan volgens nooit vrijgegeven satelietbeelden, terwijl uit andere satelietbeelden blijkt dat er geen leger te bekennen was?
Dat gevoel ken ikquote:Op dinsdag 12 december 2006 00:38 schreef gorgg het volgende:
[..]
Ik ken een paar mensen die hard zouden lachen als ze horen dat ik een "apologist" van de Bush regering wordt genoemd.
Ter verduidelijking: Ik vind Bush de slechtse president in de recente geschiedenis die zowat niks substantieel voor elkaar gekregen heeft en enkele enorme, erg dure blunders heeft begaan (Irak bv.) (alhoewel het natuurlijk moeilijk vergelijken is met presidenten die ik niet actief heb meegemaakt).
Dat betekent wel niet dat ik zomaar alles aanneem dat hem + zijn regering wordt verweten. Als ik iemand zie schrijven dat Powell en Rice in 2001 beweerd hebben dat Saddam geen WMD had, dan geloof ik dat niet zonder bron en vind ik het zelfs erg onwaarschijnlijk. Ook dat ze het Iraakse leger als erg sterk voorstelden is imo gewoon fout.
de meeste van deze (ex) hi officials wel:quote:Op maandag 11 december 2006 11:05 schreef Cyclonis het volgende:
[..]
nu ben ik geen expert op het gebied van defensie
Je bent woorden aan het verdraaien...quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:43 schreef Orwell het volgende:
[..]
de meeste van deze (ex) hi officials wel:
http://www.patriotsquestion911.com/
en komaan...
het hart van de us defensie dat nooit rekening heeft gehouden met een aanval vanuit de lucht..?? (of het nou een gekaapt vliegtuig is of een vliegende menhir for christ sake)
DO YOU BUY THAT SHIT???
Tsja of je zo dom bent ga ik me niet over uitlaten.quote:dat is toch als een top voetbalclub ala manchester of barcelona, die vergeet een keeper te contracteren voor het eerste elftal...
ben ik nou zo dom, of....
wat van jij dan van de verhalen van Andreas von bulow en michael Meacher?
ben je op de hoogte van hun uitspraken?
en dan het : "does the order still stand.../...off course, did you hear anything different?" - verhaal
whathefuck??
grappig...en verontrustend, jou manier van denken...quote:Op maandag 11 december 2006 08:18 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Zoals al vele malen eerder gezegd, toon jij nou maar eens aan waar de NIST of de regering liegt, dan ga ik misschien serieus met jou in discussie....
Gaan roepen dat een paar mensen "niet de minsten zijn" is natuurlijk geen bewijs dat 9/11 een complot is.
inkoppertje...quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je bent woorden aan het verdraaien...
[..]
Tsja of je zo dom bent ga ik me niet over uitlaten.
Nog niet de tijd voor gehad. En ja.quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:05 schreef Orwell het volgende:
[..]
inkoppertje...
maar ok, die is de uwe...
heb je een mening over van Bulow en/of Meacher?
hoe interpreteer je het Rusmfeld citaat?
en in alle ernst: is er in jouw beleving bewijs voor de betrokkenheid van bin?
]http://www.patriotsquestion911.com/[/quote][/url]quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:43 schreef Orwell het volgende:
[..]
de meeste van deze (ex) hi officials wel:
[url=http://www.patriotsquestion911.com/
het probleem zit het erin dat het een aanval vanuit de lucht betreft met passagiersvliegtuigen van je eigen nationale luchtvaartmaatschappijen die gewoon het recht hebben zich in jouw luchtruim te begeven. dat is toch heel wat anders dan vijandelijke gevechtsvliegtuigen die zijn binnengedrongen in jouw territorium en die je onverbiddelijk kan neerschieten.quote:en komaan...
het hart van de us defensie dat nooit rekening heeft gehouden met een aanval vanuit de lucht..?? (of het nou een gekaapt vliegtuig is of een vliegende menhir for christ sake)
DO YOU BUY THAT SHIT???
tijdje terug wel eens gelezen ja. wat ik me nog vaagjes kan herinneren is dat zij zich voornamelijk bezighielden met circumstancial evidence. verder stonden zij ook achter technische argumenten die ik in mijn andere post al heb weerlegd.quote:wat van jij dan van de verhalen van Andreas von bulow en michael Meacher?
ben je op de hoogte van hun uitspraken?
Ja daar is ook ons Nederlands rechtstelsel en dat van veel andere landen op gebasseerd: Onschuldig totdat het tegendeel bewezen is. Als je dat een verontrustende manier van denken vind, dan vind ik dat zeer opvallend.quote:Op dinsdag 12 december 2006 02:00 schreef Orwell het volgende:
"ik sta pas open voor bewijs en aanwijzingen dat verdachte x schuldig is aan y NADAT je bewezen hebt dat x liegt"
deep shit....!
De Memo bestond uit 11 kantjes.quote:Op maandag 11 december 2006 23:23 schreef gorgg het volgende:
[..]
Ik kan hier niet zo goed aan uit.
Enerzijds link je naar een site waar de vrijgeving wordt bekendgemaakt en het document zelfs staat (uitgezonderd enkele bedekte namen, ..). Anderzijds zet je in het vet "The complete contents have never been made public" uit een artikel geschreven voor de datum van bekendmaking.
Ik weet niet wat er instond omdat niet alles is vrijggeven. Ik weet wel dat deze methode wel in Able Danger, Boijnka beschreven staat.quote:Er wordt niet gepraat over vliegtuigen die gebruikt zouden worden als wapens.
Wat er instaat over mogelijke kapingen:
[..]
De vraag is niet alleen wat Bush hiermee had moeten doen, maar ( veel belangrijker) wat het Pentagon de CIA, FBI, etc er mee had moeten en dat is naar mijn mening niet het stopzetten, fustreren van onderzoek naar de mogelijke daders. Of die mensen nou 'n "standaard kaping" , bomaanslag o.i.d voorbereidden is naar mijn mening van ondergeschikt belang. De CIA/FBI/Us govt. zeggen zelf dat ze alle rode vlaggen genegeerd hebben. N scepticus zal zeggen ; foutjes.quote:Imo vrij vaag, wat had je verwacht dat Bush hiermee zou moeten doen?
Volgens mij bestond de PDB van 6 augustus uit 11 blz.quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:13 schreef Resonancer het volgende:
[..]
De Memo bestond uit 11 kantjes.
CNN:quote:The confidential President's Daily Brief (PDB) for August 6, 2001 contained a two-page section entitled "Bin Ladin Determined to Strike in US," and refers to possible hijacking attempts by Osama bin Laden disciples and the existence of about 70 FBI investigations into alleged al-Qaeda cells operating within the United States.
http://www.thesmokinggun.com/archive/0409041pdb1.html
quote:The two-page document became the highlight of national security adviser Condoleezza Rice's testimony Thursday before the commission investigating the attacks.
http://www.cnn.com/2004/A(...).briefing/index.html
beter lezen, vrindquote:Op dinsdag 12 december 2006 07:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja daar is ook ons Nederlands rechtstelsel en dat van veel andere landen op gebasseerd: Onschuldig totdat het tegendeel bewezen is. Als je dat een verontrustende manier van denken vind, dan vind ik dat zeer opvallend.
En als jij en anderen zeer krakkemikkige bewijzen aanleveren, dan moet je ook niet raar opkijken als ik niet zomaar roep dat iemand schuldig is.
Die wet is dus erg onderheving aan verandering snuggere. Het is het dus al in USA precies andersom.quote:Op dinsdag 12 december 2006 07:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja daar is ook ons Nederlands rechtstelsel en dat van veel andere landen op gebasseerd: Onschuldig totdat het tegendeel bewezen is. Als je dat een verontrustende manier van denken vind, dan vind ik dat zeer opvallend.
En als jij en anderen zeer krakkemikkige bewijzen aanleveren, dan moet je ook niet raar opkijken als ik niet zomaar roep dat iemand schuldig is.
Wellicht voor de reputatie naar de buren ja. In de rechtszaal gaat dit gelukkig niet op.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Die wet is dus erg onderheving aan verandering snuggere. Het is het dus al in USA precies andersom.
En in Nederland is het toch echt wel zo als ik in anoniem verkondig dat me overbuurman een pedo is dan heeft hij een groot probleem. Niks onschuldig totdat.
oh dat is nieuw voor me? omtrent pedo is men niet mals. Ook al ben je onschuldig.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wellicht voor de reputatie naar de buren ja. In de rechtszaal gaat dit gelukkig niet op.
Prima. Geef je adres even, dan ga ik wel roepen dat jij een pedo met een wietplantage bent.quote:Op dnsdag 12 december 2006 15:18 chreef Lambiekje het volgende:
Die wet is dus erg onderheving aan verandering snuggere. Het is het dus al in USA precies andersom.
En in Nederland is het toch echt wel zo als ik in anoniem verkondig dat me overbuurman een pedo is dan heeft hij een groot probleem. Niks onschuldig totdat.
En met wietplantage is het ook al het zelfde.
Ik beschuldig toch helemaal niemand. Ik geef alleen maar aan dat het toch wel even anders gaat in Nederland dan dat door sommige hier wordt aangegeven.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:49 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Prima. Geef je adres even, dan ga ik wel roepen dat jij een pedo met een wietplantage bent.
Ben ik heel benieuwd of jij het dan zo leuk vind om mensen te beschuldigen zonder duidelijk bewijs.
Wel weer bijzondere redenaties van jou om maar geen antwoord te hoeven geven op simpele vragen....
quote:Op woensdag 13 december 2006 09:01 schreef Lambiekje het volgende:
Ik beschuldig toch helemaal niemand.
Maar gelukkig geven ze zelf toe dat ze liegen.quote:Op woensdag 13 december 2006 09:37 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Jij zegt dat er aantoonbare fouten in het NIST rapport zitten. Jij hebt al regelmatig gezegd dat Bush en Co vanalles bij elkaar liegen. Dat noem ik beschuldigingen....
Waar heeft het NIST gezegd dat ze liegen?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:06 schreef Lambiekje het volgende:
Maar gelukkig geven ze zelf toe dat ze liegen.
je begint het steeds bonter te maken met je idioterie...quote:Op woensdag 13 december 2006 12:17 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waar heeft het NIST gezegd dat ze liegen?
Ga eens de echte discussie aan ipv dit soort rookgordijnen. Wat denk je te bereiken door elke discussie uit de weg te gaan?
Dat heet miscommunicatie. Lambiekje reageert op drie zinnen van Calvobbes, maar reageert vooral op het woordje Bush. Calvobbes denkt dat Lambiekje reageert op het woord NIST.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:09 schreef Orwell het volgende:
[..]
je begint het steeds bonter te maken met je idioterie...
lambiek zegt: "bush liegt"
jij zegt: "wat een een ongegronde beschuldiging!"
lambiek zegt :" hij heeft het zelf toegegeven"
jij zegt: "waar heeft het nist gezegd dat ze liegen"
?????????????????????????????????????????
http://www.911myths.com/html/stand_down.htmlquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:02 schreef Lambiekje het volgende:
Zo weer een klokkeluider die z'n bek open doet. EX-VERKEERSLEIDER BOSTON DOET EEN BOEKJE OPEN
En nu?quote:
quote:...
Logically then, one could conclude, that anyone who believes the official version of 911 events, the Bush government version of events, whether liberal or conservative, prefers a litany of unbelievable lies to the harsh truth. Since nothing about 911 rings true, the acceptance of the monstrous lie (told by liars) appears most perplexing when one considers not a single other lie listed above has ever been proven truthful (Except the nation-building/ nation-destroying treachery which turned out to be true).
Thus one could rightly say, anyone who believes 911 occurred exactly as the government-sanctioned, Bush--appointed, Kean Commission described it, is either a damn fool, a pathetic coward, an indoctrinated dupe, or an ignorant ass. Truthfully, no other description suffices.
je kan niet ontkennen dat er over Osama, Irak, WMD en 911 gelogen is ...quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:19 schreef calvobbes het volgende:
Achja... Dat zijn de beste argumenten.
Iemand die niet in een complot gelooft, gewoonweg voor dom, laf en geindoctrineerd uitmaken.
Nee dat zijn overtuigende argumenten!Wat een sneuigheid....
Dwaalsporen, rookgordijnen, hak op de tak springen, etc.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:22 schreef Lambiekje het volgende:
je kan niet ontkennen dat er over Osama, Irak, WMD en 911 gelogen is ...
Dat gaat op voor beide kampen hoor.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:26 schreef calvobbes het volgende:
Is het nou echt niet mogelijk om met jou een normale discussie te voeren?
Als dat zo is, geef dan eens aan waar ik zomaar roep dat mensen en instellingen lopen te liegen en ik weiger daar bewijs voor aan te dragen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:02 schreef UncleScorp het volgende:
Dat gaat op voor beide kampen hoor.
Wel fijn dat ze daar niet bij vermelden dat hij ten tijde van 9/11 er niet werkte. Zelfs op het uiterst betrouwbare Prisonplanet doen ze dat.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:02 schreef Lambiekje het volgende:
Zo weer een klokkeluider die z'n bek open doet. EX-VERKEERSLEIDER BOSTON DOET EEN BOEKJE OPEN
Ja maar daar gaat het niet om. Het gaat er om dat believers nogal snel onder de indruk zijn van woorden als 'hoge ex-militair' 'ex-verkeersleider' en meer van dergelijke titels. Maar goed, deze man is dus in 1971 ontslagen, en meent nu het een en ander uit de doeken te kunnen doen over iets wat 20 jaar daarna gebeurde? Nou...lekker belangrijk. Maar goed, het is natuurlijk heel boeiend om daar nogal schreeuwerig het woord klokkeluider bij te plakken en zo.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:28 schreef gorgg het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze daar niet bij vermelden dat hij ten tijde van 9/11 er niet werkte. Zelfs op het uiterst betrouwbare Prisonplanet doen ze dat.
Volgens zijn profiel op Pilots for Truth (waar hij door geïnterviewd wordt en zelf bij is...) werd hij al 20 jaar voor 9/11 ontslaan.
Klokkeluider? Nee dus.
Oh ja, ik ken iemand die iemand kent die iemand kent (maar ik kan wegens veiligheidsredenen zijn naam niet zeggen) die 100% zeker weet dat wat hij zegt niet waar is.
30 jaar.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja iets wat 20 jaar daarna gebeurde?
Dat is op zich ook redelijk makkelijk te verklaren.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:26 schreef Arachide het volgende:
Wat ik nou niet snap hè, natuurlijk zijn er onverklaarbare dingen - maar dat is vaak zo bij grote rampen, dan is er een hoog complottheorie gehalte. Hoe kan het dan dat Bin Laden en Al Quada de aanslagen opeisen? Dan zouden zij ook in het complot moeten zitten.
Wrong wrong.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:26 schreef Arachide het volgende:
Wat ik nou niet snap hè, natuurlijk zijn er onverklaarbare dingen - maar dat is vaak zo bij grote rampen, dan is er een hoog complottheorie gehalte. Hoe kan het dan dat Bin Laden en Al Quada de aanslagen opeisen? Dan zouden zij ook in het complot moeten zitten.
Angst zaaien waarschijnlijk. Bluffen dat je tot hele erge dingen in staat bent. Net zoiets als om de zoveel tijd gaan dreigen dat ze weer aanslagen gaan plegen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:43 schreef Arachide het volgende:
Waarom zou Al Qaida iets opeisen wat ze niet hebben gedaan? Ze krijgen het er alleen maar moeilijker door. Dan kunnen ze dit misschien beter als een 'meevaller' (voor hun) zien als zij er geen bemoeienis mee hebben.
Aha. Vandaar dat het voor jou en anderen nog steeds zo problematisch is om duidelijk aan te tonen dat het een overheidscomplot was....quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:50 schreef Lambiekje het volgende:
Het is allemaal zo intens complexer dan de kutkranten (bijvoorbeeld de Volkskrant) ons voorschotelen.
O ja, die video waaruit de integere overheidsontmaskeraars altijd even drie stukjes laten zien om iets te ''bewijzen''.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wrong wrong.
Osama en z'n vriendjes hebben helemaal NIET opgeeist. De video de jaartjes later vertoond is is een of andere sinterklaas. Kijk maar is goed in deze topic. Komt wel een paar keer voorbij.
Fout.quote:Overigens heeft de FBI ook nog steeds geen link gevonden naar Osama.
Fout. Bin Laden is nooit CIA-agent geweest.quote:En bovendien is Osama gewoon een CIA-agent. Dus ja hij zit in het complot. Patsy of niet.
Ja, nou en? Jij houdt er toch zo van om ''klokkenluiders'' uit het Amerikaanse ambtenarenapparaat aan te roepen? Het komt blijkbaar niet in je op dat in een familie ook conflicten voorkomen.quote:Je weet dat familiy van Bush vriendjes zijn van familie Bin Laden.
Wat wil je hier nou mee zeggen?quote:En dat Osama's nichtje gewoon in een of andere Playboy magazine poseert.
Nu mochten ze zelfs op 11 september het land verlaten?! Het wordt steeds gekker.quote:Dat op 11 september. De Bin Ladens gewoon met vliegtuigen het land uitkonden terwijl wereldweid geen vliegtuig er in kwam.
Ook dat is fout. De CIAbemoeienis met Afghanistan begunstigde de mujaheddeen, maar leidde niet tot het oprichten van Al Kaida.quote:Al-Quida is ergens paar jaartjes (decennia) terug door CIA opgericht. Dus tja hoe en wat ze in het complot verweven zijn.
Dat is klip en klaar. Het is zo complex dat zelfs een denkkolos als Lambiekje de meest basale feiten verhaspelt in z'n opwinding om de waarheid boven tafel te krijgenquote:Het is allemaal zo intens complexer dan de kutkranten (bijvoorbeeld de Volkskrant) ons voorschotelen.
Of Bin Laden Wel of niet een CIA agent was is totaal niet te bewijzen. Wel hebben de CIA en de ISI met hem samengewerkt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:19 schreef Apropos het volgende:
Fout. Bin Laden is nooit CIA-agent geweest.
Waarom is dat zo vreemd? Foto's zijn gemaakt na de impact van Flight 11 en vlak voor, tijdens en net na de crash van flight 175. Gedurende die tijd was er geen national ground stop, waren en geen fighters in de buurt, was er nog veel onduidelijkheid wat er precies gebeurd was (mogelijk zou het gaan om een klein vliegtuigje) en hij vliegt gewoon de toegewezen route voor kleine vliegtuigjes die langs Manhattan vliegen (Atta heeft zelf mogelijk deze Hudson corridor gevlogen als test run), hij zit dus totaal niet in een afgesloten gedeelte. Dus nogmaals wat is er zo vreemd aan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:02 schreef Lambiekje het volgende:
En een russische pilot in Cessna die gewoon netjes z'n vlucht kon maken langs de torens !?
http://911research.wtc7.net/disinfo/deceptions/binladinvideo.htmlquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:19 schreef Apropos het volgende:
[..]
O ja, die video waaruit de integere overheidsontmaskeraars altijd even drie stukjes laten zien om iets te ''bewijzen''.
Heb je dit al eens gelezen?
http://www.911myths.com/html/fake_video.html
[..]
Mijn god wat ben jy simpel over te halen om desinfo voor waarheid aan te nemen.quote:Fout.
[..]
Fout. Bin Laden is nooit CIA-agent geweest.
[..]
Ja, nou en? Jij houdt er toch zo van om ''klokkenluiders'' uit het Amerikaanse ambtenarenapparaat aan te roepen? Het komt blijkbaar niet in je op dat in een familie ook conflicten voorkomen.
[..]
Wat wil je hier nou mee zeggen?
[..]
Nu mochten ze zelfs op 11 september het land verlaten?! Het wordt steeds gekker.
Kende je deze informatie al?
http://www.911myths.com/html/family_flights.html
[..]
Ook dat is fout. De CIAbemoeienis met Afghanistan begunstigde de mujaheddeen, maar leidde niet tot het oprichten van Al Kaida.
[..]
Dat is klip en klaar. Het is zo complex dat zelfs een denkkolos als Lambiekje de meest basale feiten verhaspelt in z'n opwinding om de waarheid boven tafel te krijgen.
Kijk, de eerste zin en de amateurpsycholoog komt al aan de oppervlakte.quote:Op zondag 17 december 2006 12:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Omdat een of andere flapdrol ene gruwelijk slecht en strawmen site op zet geloof je het direct.
Kun je nou echt niet lezen of wil je het niet?quote:Vind het elke keer weer zo apart dat trieste debunks sites alleen de statement/claims van een website/news bron onderuit wordt gehaald maar keer op keer 0,0 wat de overheid zegt. Dat is zwaar ongeloofwaardig.
Nee, licht me eens in. Heb je een kopie van het vliegticket waarmee de familie Bin Laden op 11 september 2001 vrije doortocht verkreeg? Of ga je liever niet in op feitelijke kritiek?quote:En je weet vast ook wel dat Myth ook weer onderuit is gehaald. Dus wat is nu waar.
Over welke Bin Laden hebben we het hier?quote:Dat Bin Laden een vrienden connectie heeft met de Bush familie kan je niet ontkennen grappenmaker.
quote:Op zondag 17 december 2006 12:34 schreef Apropos het volgende:
Heb je een kopie van het vliegticket waarmee de familie Bin Laden op 11 september 2001 vrije doortocht verkreeg?
Tja .. ik heb z'n idee dat mensen hiero ook de bonnetjes van het aanschaffen dynamiet, RDX en thermite willen zien.quote:
Nou kom dan met ander bewijs waaruit blijkt dat de familie Bin Laden op 11 september met het vliegtuig vertrok als je dat zo zeker weet.quote:Op maandag 18 december 2006 09:01 schreef Lambiekje het volgende:
Tja .. ik heb z'n idee dat mensen hiero ook de bonnetjes van het aanschaffen dynamiet, RDX en thermite willen zien.
En de joystick met de rode knop.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:19 schreef Apropos het volgende:
Nu mochten ze zelfs op 11 september het land verlaten?! Het wordt steeds gekker.
quote:Op zondag 17 december 2006 12:34 schreef Apropos het volgende:
Nee, licht me eens in. Heb je een kopie van het vliegticket waarmee de familie Bin Laden op 11 september 2001 vrije doortocht verkreeg? Of ga je liever niet in op feitelijke kritiek?
Een site die jullie gelijk geeft:quote:Op maandag 18 december 2006 09:34 schreef calvobbes het volgende:
Nou kom dan met ander bewijs waaruit blijkt dat de familie Bin Laden op 11 september met het vliegtuig vertrok als je dat zo zeker weet.
In welk van de artikelen staat dan dat ze op 11 september vlogen? Ik zie dat nergens terug. Het luchtruim ging open op 13 september. Ik zie ook geen vluchten die voor die datum gebeurden. De washington post spreekt bv. over 19 september, een volle week nadat het luchtruim werd vrijgegeven.quote:Op maandag 18 december 2006 10:54 schreef YuckFou het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een site die jullie gelijk geeft:
http://www.snopes.com/rumors/flights.asp
Wat artikelen die het tegengestelde beweren:
http://www.sptimes.com/20(...)_verifies_flig.shtml
http://www.aaronsw.com/weblog/001375
http://worldnetdaily.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=34405
http://www.truthout.org/cgi-bin/artman/exec/view.cgi/37/9920
http://www.washingtonpost(...)A4014-2004Jul21.html
is het zo vreemd dat men vraagt je losse beweringen te onderbouwen?quote:Op maandag 18 december 2006 09:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tja .. ik heb z'n idee dat mensen hiero ook de bonnetjes van het aanschaffen dynamiet, RDX en thermite willen zien.
En de joystick met de rode knop.
Als de FBI op dat moment Saoedische burgers wilde verbieden het land te verlaten, hadden ze een goede grond nodig, een direkte verdenking..quote:These flights were screened by law enforcement officials, primarily the FBI. For example, one flight, the so-called Bin Ladin flight, departed the United States on September 20 with 26 passengers, most of them relatives of Usama Bin Ladin. Screening of this flight was directed by an FBI agent in the Baltimore Field Office who was also a pilot ... The Bin Ladin flight and other flights we examined were screened in accordance with policies set by FBI headquarters and coordinated through working-level interagency processes. Although most of the passengers were not interviewed, 22 of the 26 people on the Bin Ladin flight were interviewed by the FBI. Many were asked detailed questions. None of the passengers stated that they had any recent contact with Usama Bin Ladin or knew anything about terrorist activity.
Er brokkelt al langzamerhand steeds meer af .. van het verhaaltje wat Bush, Rumsfield hebben verkondigd.quote:Op maandag 18 december 2006 16:25 schreef mgerben het volgende:
Even een vraagje aan Lambiekje.
Ikzelf kan het complot best accepteren als er bewijs voor komt. En dan bedoel ik dus niet een stofwolkje op een video of het feit dat je er niets over in de krant leest bij wijze van 'bewijs' van manipulatie.
Maar stel je voor, Bush verklaart morgen op TV dat hij het idd allemaal zelf gepland heeft, en het hoofd van de CIA en de FBI verklaren mee. En onafhankelijke onderzoekers vinden sporen van explosieven in het puin.
En ja, het komt ook nog in de Volkskrant.
Op die manier zou ik het ook geloven.
Wat ik wil zeggen is: Ik kan me bewijs voorstellen waardoor ik in het complot zou geloven.
Nu zal Bush dat nooit doen, maar toch: Als hij het doet, dan moet ik hier posten 'Lambiekje, je had al die tijd gelijk'.
Nu een vraag aan Lambiekje: Kun jij je bewijs indenken waardoor jij zegt dat het complot onzin is en dat het WTC idd door Osama is neergehaald en niet door Bush?
En waar zou dat bewijs uit bestaan dan? Noem eens een voorbeeld, zoals ik net deed?
Wie moet er dan iets verklaren? Wat moet er gevonden worden?
Ja, roepen dat het weerlegd is zet weinig zoden aan de dijk, vandaar mijn vraag.quote:
Die zegt ook 8 dagen later:quote:Op maandag 18 december 2006 10:54 schreef YuckFou het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een site die jullie gelijk geeft:
http://www.snopes.com/rumors/flights.asp
Wat artikelen die het tegengestelde beweren:
http://www.washingtonpost(...)A4014-2004Jul21.html
Dus zeker niet 11/9 en ook niet de volgende dag.quote:At least 13 relatives of Osama bin Laden, accompanied by bodyguards and associates, were allowed to leave the United States on a chartered flight eight days after the Sept. 11, 2001, attacks, according to a passenger manifest released yesterday.
De rest kijk ik later wel een keer.quote:The Sept. 11 commission examined the Saudi flights in its final report last year, and it found that no Saudis had been allowed to leave before national airspace was reopened on Sept. 13, 2001; that there was no evidence of "political intervention" by the White House; and that the F.B.I. had done a "satisfactory screening" of the departing Saudis to ensure they did not have information relevant to the attacks.
The documents obtained by Judicial Watch, with major passages heavily deleted, do not appear to contradict directly any of those central findings, but they raise some new questions about the episode.
The F.B.I. records show, for instance, that prominent Saudi citizens left the United States on several flights that had not been previously disclosed in public accounts, including a chartered flight from Providence, R.I., on Sept. 14, 2001, that included at least one member of the Saudi royal family, and three flights from Las Vegas between Sept. 19 and Sept. 24, also carrying members of the Saudi royal family. The government began reopening airspace on Sept. 13, but many flights remained grounded for days afterward.
En hoe is dit een reactie op het gequote? Volgens mij is dat nml geen antwoord.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er brokkelt al langzamerhand steeds meer af .. van het verhaaltje wat Bush, Rumsfield hebben verkondigd.
bijvoorbeeld wat men over Saddam zei .. maar vervolgens paar jaartjes later .. uh ja we hebben alles gelochen van A tot Z.
Als je John O'neill video of JFK 2 bekijkt .. dan vallen er op eens zoveel dingen op hun plaats. Iedereen weet dat Oswald bv nooit het in z;n eentje gedaan .. maar nog steeds is dat geen common knowledge.
Ben bang dat het wel nooit compleet aan het licht komt.
Maar feit blijft dat binnen een week of twee 99,7% van het WTC materiaal vernietigd is. Dus je kan toch ECHT wel van een complot spreken.
En dat er zo overduidelijk voorkennis materiaal is is ook al een vinger richting complot.
Maar ik denk dat er wel een ballon gaat knappen van het 911verhaal in de nabije toekomst.
Da's dus totaal geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:07 schreef Lambiekje het volgende:
Er brokkelt al langzamerhand steeds meer af .. van het verhaaltje wat Bush, Rumsfield hebben verkondigd.[...]
Dus je kan toch ECHT wel van een complot spreken.
En dat er zo overduidelijk voorkennis materiaal is is ook al een vinger richting complot.
Hoezo feit je loopt nu weer dingen compleet uit je duim te zuigen. Het duurde 8 maanden voordat het laatste stuk puin bij ground zero werd weggehaal, hoe kom je erbij dat 99,7% binnen een week of 2 werd vernietigd? Dan hebben ze 7 en halve maand gedaan over 0,3% van al het puin! 99,7% van zo'n 1.8 miljoen ton aan staal en beton, 99,7% van 108.342 truckladingen met puin in 2 weken vernietigd?? Leg dat eens uit.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar feit blijft dat binnen een week of twee 99,7% van het WTC materiaal vernietigd is. Dus je kan toch ECHT wel van een complot spreken.
Fout dat ligt hierquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:07 schreef Lambiekje het volgende:
Verdomd. Al weer een bewering van Lambiekje die genadeloos onderuit wordt gehaald, door 2 mensen.quote:
ik moet die film nog zien, maar ik moest lachen toen ik die koppen zag van dylan en jasonquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:56 schreef gorgg het volgende:
Dylan Avery + Jason Bermas (2/3 van de makers van Loose Change) versus Mark Roberts (maker van Loose Change Guide + andere) in een of andere programma, genaamd Hardfire:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1501073182328817124
http://video.google.com/videoplay?docid=4375097979996629155
En vergeet niet de ongeveer 1350 enorme stukken staal en staal en oja samengeperste vloeren welke opgeslagen en ge-analyseerd worden in hangar 17 op JFK airport.quote:
Nou Lambiekje heeft niet 100% ongelijk.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:11 schreef calvobbes het volgende:
Verdomd. Al weer een bewering van Lambiekje die genadeloos onderuit wordt gehaald, door 2 mensen.
Een paar dagen terug nog die bewering dat de familie Bin Laden op 9/11 uit de VS zou zijn vertrokken zonder dat ze de FBI of een andere autoriteit hadden gesproken. Nu dit weer.
Je zou toch wel mogen verwachten dat Lambiekje onderhand eens toe gaat geven dat hij niet altijd de waarheid spreekt. Ook al zegt hij dat het feiten zijn.
Heb je ie pagina over Staten Island al gezien?quote:Op woensdag 20 december 2006 08:22 schreef UncleScorp het volgende:
Nou Lambiekje heeft niet 100% ongelijk.
De dame op de video van Hangar17 zegt zelf dat er niet eens de helft van 1% van het totaal ligt.
Dus 99,75 % is wel afgevoerd en verkocht.
Volgens mij is het niet per definitie zo dat als er in Hangar 17 nog geen half % van het totaal ligt, de rest dusis afgevoerd e nverkocht. Daarnaast, hoezo die 0,75% Hoe kunnen ze dat nou ZO exact wetenquote:Op woensdag 20 december 2006 08:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
De dame op de video van Hangar17 zegt zelf dat er niet eens de helft van 1% van het totaal ligt.
Volgens Lambiekje was het een feit dat 99,7% binnen 2 weken was afgevoerd en vernietigd dat is 100% onwaar.quote:Op woensdag 20 december 2006 08:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
nee, klopt . het is afgevoerd door demolition inc. voor een spotprijs gekocht en daarnaa met een vette winst doorverkocht aan azie.( hoezo bloedgeld)quote:Op woensdag 20 december 2006 10:04 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Volgens Lambiekje was het een feit dat 99,7% binnen 2 weken was afgevoerd en vernietigd dat is 100% onwaar.
Hoe lang wil je het laten liggen dan?quote:Op woensdag 20 december 2006 08:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
En dit zijn ze zeker vergeten?quote:Op woensdag 20 december 2006 10:23 schreef huupia het volgende:
[..]
nee, klopt . het is afgevoerd door demolition inc. voor een spotprijs gekocht en daarnaa met een vette winst doorverkocht aan azie.( hoezo bloedgeld)
blijft natuurlijk zeer vreemd dat er geen sporen onderzoek is gedaan wat normaal is bij een crime scene.
maarja, de dader stond al vast natuurlijk
![]()
Ik kan niet anders dan het hier volledig mee eens zijn. De vraag is alleen...waarom zou iemand nou in zo'n verhaal geloven? Wat is de drang erachter om te geloven in een geheime wereldregering die dit heeft uitgevoerd. Waarom niet zeggen van, ja, het was een terroristische actie, waarom is er die bijna neurotische drang om te willen geloven in een complot van een geheime regering?quote:Op woensdag 20 december 2006 11:36 schreef mgerben het volgende:
Ik denk dat ik Lambiekjes geloof maar in de categorie religie plaats.
Bij wijze van vergelijking: Een beetje christen is volledig overtuigd van het bestaan van God. Daar is-ie ook niet vanaf te brengen. Kijk eens naar al het bewijs!
Dat bewijs bestaat uit voorbeelden van wonderen: Mozes die de Rode Zee in tweeën spleet, Jezus als zoon van God, zieken die genezen werden. En uit het eigen gevoel natuurlijk.
Maar als je even objectief kijkt moet je toch concluderen dat er niet meer is dan een boek, waar die wonderen in staan. Niemand was erbij en er is ook niets achtergebleven. Wat je overhoudt is een boek waar een verhaal in staat over iemand die zei dat hij de zoon van God was. En een gevoel dat het allemaal wáár is.
Als je er zo naar kijkt wordt je ervan beschuldigt dat je niet wilt geloven. Ja, hallo!
Kijk, ik heb niets tegen geloof. Maar misbruik niet het woord 'bewijs'. Dat woord is gereserveerd voor dingen die niet anders zijn op te vatten.
Als je op een website leest dat de broer van Bush de baas was van het beveiligingsbedrijf van het WTC, is dat een insenuatie dat hij er iets mee te maken heeft. Niet een 'bewijs' dat er 'dus' explosieven geplaatst zijn.
Als je een boek hebt met een verhaal over iemand de de zee in tweeën spleet heb je een verhaal. Niet een 'bewijs' van het bestaan van God.
Lambiekje valt dus in dezelfde categorie als new-born Christians (die zijn ook nogal fanatiek en luisteren niet naar argumenten). Alleen is zijn geloof er niet een in God maar in een geheime wereldregering die flatgebouwen opblaast nadat ze er vliegtuigen in hebben laten vliegen om olie te krijgen die ze voor de helft van de prijs hadden kunnen kopen als ze niks gedaan hadden.
Bron dat er geen sporen onderzoek is gedaan? Wat voor sporen onderzoek wil je dan? Tot op de dag van vandaag wordt staal uit de torens nog ge-analyseerd. Google maar eens op WTC en Hangar 17.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:23 schreef huupia het volgende:
[..]
nee, klopt . het is afgevoerd door demolition inc. voor een spotprijs gekocht en daarnaa met een vette winst doorverkocht aan azie.( hoezo bloedgeld)
blijft natuurlijk zeer vreemd dat er geen sporen onderzoek is gedaan wat normaal is bij een crime scene.
maarja, de dader stond al vast natuurlijk
![]()
Als je dat wilt weten moet kun je ook de vraag beantwoorden: Waarom geloven mensen in God? Of in paranormale dingen of leven na de dood of aura's of Allah of in complotten?quote:Op woensdag 20 december 2006 12:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan het hier volledig mee eens zijn. De vraag is alleen...waarom zou iemand nou in zo'n verhaal geloven? Wat is de drang erachter om te geloven in een geheime wereldregering die dit heeft uitgevoerd. Waarom niet zeggen van, ja, het was een terroristische actie, waarom is er die bijna neurotische drang om te willen geloven in een complot van een geheime regering?
Ik snap wat je bedoeld, maar ik zie niet hoe dat van toepassing moet zijn op -in dit geval- Lambiekje. Hij had 9/11 hoe dan ook niet kunnen voorkomen, of het nou een 'inside job' was of niet. Hij is gewoon een toeschouwer geweest zoals wij allemaal, met dat verschil dat hij en nog een aantal mensen met alle geweld willen dat de USA regering hier achter zat, die zijn 'het grote kwaad' en ik vraag me af waar die overtuiging, die drang om de USA regering als iets in-en-in slechts te zien vandaan komt.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:43 schreef mgerben het volgende:
[..]
Als je dat wilt weten moet kun je ook de vraag beantwoorden: Waarom geloven mensen in God? Of in paranormale dingen of leven na de dood of aura's of Allah of in complotten?
Volgens mij is dat om twee redenen: Zingeving en grip.
Zingeving in de betekenis dat dingen niet 'zomaar' gebeuren. Er zit een doel achter alles wat gebeurt. Je leven is niet afhankelijk van het toeval, ergens heeft iemand een Plan en alles gebeurt volgens het Plan.
Dat jij misschien gemangeld wordt of dat je het doel niet kent is niet erg; het is tenminste niet zinloos.
En grip: Als er iets misgaat, of als jij niet die topbaan hebt of als er ineens iemand een oorlog begint, kun je tenminste iemand de schuld geven. Diegene is veel machtiger dan jij. Daaruit volgt automatisch dat jij in elk geval niet 100% verantwoordelijk bent voor je eigen leven. Tenminste een deel van jouw ellende wordt veroorzaakt door dingen buiten jouw macht.
Dus 9/11 werd niet veroorzaakt door een 20 tulbanden die met stanleymessen van $1,95 het Amerikaanse leger en de veiligheidsdiensten met een budget van 1 triljard dollar te slim af waren.
Het werd niet gepland door Osama die op een ezeltje in Pakiland alle peperdure spionagesatalieten die daar hangen om ons te beschermen te slim af is.
Gelukkig niet. Al dat spul werkt gewoon. Het is gewoon een complot, en daar kan niemand iets tegen doen.
Mensen hebben altijd naar complotten gegrepen om hun eigen falen te verdoezelen.
Want als het een 'inside job' is, dan is het duidelijk dat jij het nooit had kunnen voorkomen.
Het is voor Lambiekje c.s. een onprettig idee als er ongrijpbare extremisten bestaan met een gedachtengoed dat zó extreem is dat je nooit met elkaar om de tafel kunt gaan zitten om elkaar te begrijpen.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld, maar ik zie niet hoe dat van toepassing moet zijn op -in dit geval- Lambiekje. Hij had 9/11 hoe dan ook niet kunnen voorkomen, of het nou een 'inside job' was of niet. Hij is gewoon een toeschouwer geweest zoals wij allemaal, met dat verschil dat hij en nog een aantal mensen met alle geweld willen dat de USA regering hier achter zat, die zijn 'het grote kwaad' en ik vraag me af waar die overtuiging, die drang om de USA regering als iets in-en-in slechts te zien vandaan komt.
Leuk dat hij dat schrijft. Waar weet hij dat van? Lijkt me dat dergelijke informatie zo gevoelig ligt als dat uitkomt (in boekvorm nog wel) dat de FBI dat ook wel bijtijds had geweten om het boek te stoppen en de schrijver te laten verdwijnen...ik zou het met een korrel zout nemen.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:32 schreef 6833-228 het volgende:
Richard Clarke schrijft in zijn boek Against All Enemies dat op 9/11 om 9:59 de FBI al een lijst had met de vermoedelijke kapers. Op dat moment was vlucht 93 nog niet gecrahsed en NORAD was er op dat moment nog niet eens van op de hoogte dat vlucht 93 gekaapt was. Hoe kan het dat de FBI zo snel was?
Bij jou klopt het niet, maar jij hebt dan ook een vrij open mind.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:00 schreef OpenYourMind het volgende:
Ik vind het een leuke psychologische en sociologische analyse die vast bij een aantal gevallen op gaat, maar bij anderen "complotgelovers" volledig de plank mis slaat.
[...]
Hierbij speelt moraal en ethiek bij mij geen enkele rol, ik wil slechts weten hoe het werkt en wat de wereld beweegt.
Geheel in jouw stijl nietwaar. Totaal niet ingaan op wat er gezegd wordt, gewoon een of andere debiele opmerking plaatsen. Frappant dat je ineens niet meer zo happig bent op reageren nu in korte tijd 2x is aangetoond dat je uit je nek kletstquote:Op woensdag 20 december 2006 16:16 schreef Lambiekje het volgende:
Het draaiboek zal ooit wel eens zomaar perongeluk gevonden worden.
Hij weet dat van het hoofd anti-terreurafdeling van de FBI, Dale Watson. Die heeft het hem persoonlijk verteld:quote:Op woensdag 20 december 2006 15:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Leuk dat hij dat schrijft. Waar weet hij dat van? Lijkt me dat dergelijke informatie zo gevoelig ligt als dat uitkomt (in boekvorm nog wel) dat de FBI dat ook wel bijtijds had geweten om het boek te stoppen en de schrijver te laten verdwijnen...ik zou het met een korrel zout nemen.
Jij stelt niet eens de vraag of het wel waar is wat hij schrijft. Jij gaat er vanuit dat hij dat heeft en stelt dan de suggestieve vraag "hoe kan het dat...". Ik denk dat het niet waar is.
Maar dit klopt dus niet, omdat hij het gepubliceerd heeft. Als het waar zou zijn zou hij zijn uitgeschakeld door de FBI? Mooie criteria zijn dat...quote:Reprising the scene in the White House on 9/11, Mr. Clarke says Dale Watson, the F.B.I.'s counterterrorism chief, called him. "We got the passenger manifests from the airlines," Mr. Watson said. "We recognize some names, Dick. They're Al Qaeda."
Mr. Clarke recalled: "I was stunned, not that the attack was Al Qaeda but that there were Al Qaeda operatives on board aircraft using names that F.B.I. knew were Al Qaeda." Mr. Watson told Mr. Clarke that "C.I.A. forgot to tell us about them."
Hij ZEGT dat Dale Watson hem dat persoonlijk verteld heeft. Ik kan zoveel zeggen. Als de regering van de USA erbij betrokken was, en ze doen alles om het maar niet uit te laten lekken, dan denk ik dat punt 1. de FBI dergelijke informatie helemaal niet loslaat en 2. als dat dreigt in een boek op straat te komen waar iedereen achter de snode plannen van de regering kan komen door het boek te lezen, de regering er hun hand niet voor zou omdraaien om (ze zijn immers al van plan om 2200 levens op de koop toe te nemen) 1 schrijver ook nog uit de weg te ruimen.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:54 schreef 6833-228 het volgende:
[..]
Hij weet dat van het hoofd anti-terreurafdeling van de FBI, Dale Watson. Die heeft het hem persoonlijk verteld:
[..]
Maar dit klopt dus niet, omdat hij het gepubliceerd heeft. Als het waar zou zijn zou hij zijn uitgeschakeld door de FBI? Mooie criteria zijn dat...
Ja maar jij bent slechts een simpele ziel en Richard Clarke is ex-anti terreur "tsaar" en de belangijkste adviseur van de National Security Council tijdens 9/11.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hij ZEGT dat Dale Watson hem dat persoonlijk verteld heeft. Ik kan zoveel zeggen. Als de regering van de USA erbij betrokken was, en ze doen alles om het maar niet uit te laten lekken, dan denk ik dat punt 1. de FBI dergelijke informatie helemaal niet loslaat en 2. als dat dreigt in een boek op straat te komen waar iedereen achter de snode plannen van de regering kan komen door het boek te lezen, de regering er hun hand niet voor zou omdraaien om (ze zijn immers al van plan om 2200 levens op de koop toe te nemen) 1 schrijver ook nog uit de weg te ruimen.
Als het ECHT waar was, dan had die regering zijn maatregelen wel getroffen denk ik...
Weetje, er is nu in een paar dagen tijd 2 keer duidelijk aangetoond dat wat complotgelovers zeggen niet waar.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:41 schreef 6833-228 het volgende:
Ja maar jij bent slechts een simpele ziel en Richard Clarke is ex-anti terreur "tsaar" en de belangijkste adviseur van de National Security Council tijdens 9/11.
Je zou ook een keer moeite doen om je hersens te gebruiken en zelf wat na te gaan inplaats van alleen maar korte nietszeggende opmerkingen te plaatsen.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:36 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Weetje, er is nu in een paar dagen tijd 2 keer duidelijk aangetoond dat wat complotgelovers zeggen niet waar.
Waarom zouden we jou dan geloven als je niet met deugdelijk bewijs aankomt?
Vertel me eerst eens wat er niet deugdelijk is aan Richard Clarke. Hij heeft toch een behoorlijke staat van dienst in dat anti-terreur wereldje.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:36 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Weetje, er is nu in een paar dagen tijd 2 keer duidelijk aangetoond dat wat complotgelovers zeggen niet waar.
Waarom zouden we jou dan geloven als je niet met deugdelijk bewijs aankomt?
Ik ga geen bewijzen zoeken voor andermans beweringen.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:16 schreef OpenYourMind het volgende:
Je zou ook een keer moeite doen om je hersens te gebruiken en zelf wat na te gaan
Wat heeft die dan allemaal gedaan in dat wereldje?quote:Op ]woensdag 20 december 2006 21:25 schreef 6833-228 het volgende:
Vertel me eerst eens wat er niet deugdelijk is aan Richard Clarke. Hij heeft toch een behoorlijke staat van dienst in dat anti-terreur wereldje.
misschien omdat hij zelf geen schrijver is?quote:Op woensdag 20 december 2006 21:33 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat heeft die dan allemaal gedaan in dat wereldje?
En waarom heeft die man een schrijver nodig om zijn mening te geven? Waarom komt die er niet zelf mee?
Government careerquote:Op woensdag 20 december 2006 21:33 schreef calvobbes het volgende:
[..]
quote:Heading up that clique was Richard A. Clarke, who joined the National Security Council under the first President Bush, and stayed there under Clinton. As reported by Lawrence Wright in The New Yorker, "In the web of federal agencies concerned with terror, Clarke was the spider." Tim Weiner of the New York Times wrote of Clarke on February 1, 1999: "He has placed proteges in key diplomatic and intelligence positions, creating a network of loyalty and solidifying his power."
Een schrijver? Naar mijn weten heeft hij dat boek helemaal zelf geschreven.quote:En waarom heeft die man een schrijver nodig om zijn mening te geven? Waarom komt die er niet zelf mee?
Of je stapt naar een grote krant. Die zouden smullen van dat soort verhalen. Hoef je ook geen schrijver te zoeken.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:43 schreef huupia het volgende:
misschien omdat hij zelf geen schrijver is?
om de boodschap dan een beetje goed leesbaar te laten overkomen wordt met een ghost writer gewerkt.
Nu ben ik het spoor even kwijt....quote:Op woensdag 20 december 2006 21:52 schreef 6833-228 het volgende:
Een schrijver? Naar mijn weten heeft hij dat boek helemaal zelf geschreven.
Die hoge FBI-functionaris (Dale Watson) vertelde het aan Richard Clarke. Die heeft dat vervolgens opgenomen in zijn boek ('Against All Enemies').quote:Op woensdag 20 december 2006 22:02 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nu ben ik het spoor even kwijt....
Net was er sprake van dat een hoge FBI functionaris wat heeft verteld aan een schrijver en nu ineens is die schrijver zelf een hoge FBI functionaris?
Dus Richard Clarke is niet diegene met die "behoorlijke staat van dienst in dat anti-terreur wereldje"....quote:Op woensdag 20 december 2006 22:20 schreef 6833-228 het volgende:
Die hoge FBI-functionaris (Dale Watson) vertelde het aan Richard Clarke.
Of je volgt het topic even....quote:Op woensdag 20 december 2006 22:27 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dus Richard Clarke is niet diegene met die "behoorlijke staat van dienst in dat anti-terreur wereldje"....
Ik vraag alleen - er vanuit gaande dat Richard Clarke de waarheid spreekt - hoe het kan dat de FBI zo snel een lijst had met de vermoedlijke kapers. En hoe het kan dat ze zo snel wisten dat het een aanslag van Al Qaeda was.quote:Maar goed. Die Dale Watson is dus wel apart. Hij is zelf verantwoordelijk voor allerlei anti terreur dingen, maar houd informatie over aanslagen achter?
Waarom zou ik dat geloven?
Vind jij dat echt een geloof waardigere verklaring, dan de verklaring dan dat Bin Laden achter de aanslag zit?
Mij niet. Volgens mij is vandaag pas de eerste keer dat die naam genoemd werd. Misschien dat die in de stormvloed van andere mensen met een mening wel al eerder is langsgekomen, maar dat heeft dus weinig indruk gemaakt.quote:Op woensdag 20 december 2006 22:50 schreef 6833-228 het volgende:
Of je volgt het topic even..... Dat is hij dus WEL. Het verbaast me wel dat je Richard A Clarke niet kent als volger van 9/11 topics.
Ik kan geen vragen beantwoorden waarvan ik niet weet of de basis van die vragen wel klopt. Zoals al gezegd, er zijn al eerder "feiten" gemeld die niet bleken te kloppen. Dus ik ga ook voor deze vragen geen moeite doen als jij of anderen geen duidelijke basis voor die vragen aan kunnen dragen.quote:Ik vraag alleen - er vanuit gaande dat Richard Clarke de waarheid spreekt - hoe het kan dat de FBI zo snel een lijst had met de vermoedlijke kapers. En hoe het kan dat ze zo snel wisten dat het een aanslag van Al Qaeda was.
Je geeft zelf een paar post later al het antwoord, men had de passagierslijsten van gekaapte vliegtuigen van de luchtvaartmaatschappijen gekregen en herkende enkele namen. Daarnaast wordt nergens aangegeven dat het de passagierslijsten van alle gekaapte vluchten waren, nergens staat dat ze ook toen al de vermoedelijke kapers van flight 93 hadden ge-identificeerd dus waarom dat er specifiek bij vermelden in je post? Ik neem aan dat je zelf ook verder redeneert dan alleen owh ze hadden namen dus er klopt iets niet. Vergeet ook niet dat enkel kappers al ge-identificeerd waren voordat hun vliegtuig in de WTC toren vloog.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:32 schreef 6833-228 het volgende:
Richard Clarke schrijft in zijn boek Against All Enemies dat op 9/11 om 9:59 de FBI al een lijst had met de vermoedelijke kapers. Op dat moment was vlucht 93 nog niet gecrahsed en NORAD was er op dat moment nog niet eens van op de hoogte dat vlucht 93 gekaapt was. Hoe kan het dat de FBI zo snel was?
Lees je even in: Richard Clarkequote:Op woensdag 20 december 2006 21:33 schreef calvobbes het volgende:
Dit is ook duidelijk te zien in de discussie tussen de makers van Loose Change en Mark Roberts in de filmpjes die hierboven zijn gepost. Keer op keer worden de argumenten van de LC makers weerlegd met duidelijke feiten en keer op keer zeggen ze ik deel die mening niet. Als hun wordt gezegd dat geen enkele civil engineer hun bevinden ondersteund zeggen ze doodleuk ik kan niet begrijpen dat het echt zo gegaan is zoals die engineers zeggen. Waarop Mark Roberts de spijker op de kop slaat met de opmerking that is why you are not a civil engineer. Het is puur geloof zonder feitelijke onderbouwing en zelfs als ze geconfronteerd worden met duidelijke feiten welke aantonen dat ze het verkeerd hebben zeggen ze ik geloof dat niet. Zelf geven ze toe dat LC nog vol met fouten zit maar op hetzelfde moment willen ze niet toegeven als hun wordt getoond waar ze zoals fout zitten. Het is puur geloof in een complot zonder enige feitelijke onderbouwing puur omdat, zoals ze zelf toegeven, ze niet kunnen geloven dat het gegaan is zoals de echte experts zeggen.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan het hier volledig mee eens zijn. De vraag is alleen...waarom zou iemand nou in zo'n verhaal geloven? Wat is de drang erachter om te geloven in een geheime wereldregering die dit heeft uitgevoerd. Waarom niet zeggen van, ja, het was een terroristische actie, waarom is er die bijna neurotische drang om te willen geloven in een complot van een geheime regering?
Ach, de soep blijkt toch weer niet zo heet te zijn als die opgediend wordt. Of hoe gaat dat spreekwoord ook al weer?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:21 schreef mouzzer het volgende:
Je geeft zelf een paar post later al het antwoord, men had de passagierslijsten van gekaapte vliegtuigen van de luchtvaartmaatschappijen gekregen en herkende enkele namen. Daarnaast wordt nergens aangegeven dat het de passagierslijsten van alle gekaapte vluchten waren, nergens staat dat ze ook toen al de vermoedelijke kapers van flight 93 hadden ge-identificeerd dus waarom dat er specifiek bij vermelden in je post? Ik neem aan dat je zelf ook verder redeneert dan alleen owh ze hadden namen dus er klopt iets niet. Vergeet ook niet dat enkel kappers al ge-identificeerd waren voordat hun vliegtuig in de WTC toren vloog.
Je zegt het dus zelf al een post later:
Reprising the scene in the White House on 9/11, Mr. Clarke says Dale Watson, the F.B.I.'s counterterrorism chief, called him. "We got the passenger manifests from the airlines," Mr. Watson said. "We recognize some names, Dick. They're Al Qaeda."
Mr. Clarke recalled: "I was stunned, not that the attack was Al Qaeda but that there were Al Qaeda operatives on board aircraft using names that F.B.I. knew were Al Qaeda." Mr. Watson told Mr. Clarke that "C.I.A. forgot to tell us about them."
Ze krijgen de lijsten van de luchtvaartmaarschappijen en herkennen enkele namen, is dat bewijs dat de regering er zelf achter zit of dat er slechte verspreiding van informatie is tussen de FBI, CIA en andere inlichtingendiensten?
Volgens mij kwam die verwarring omdat de kapers niet op de victim list stonden, wat ook logisch is omdat ze geen slachtoffers zijn. Vele conspirancy aanhangers concludeerde daaruit dat ze dus niet op de passagierslijst stonden wat dus onterecht is wat ze staan gewoon op de passagierslijsten o.a. welke opgevraagd en gepubliceerd zijn door een krant uit Boston.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:26 schreef OpenYourMind het volgende:
Dat is in tegenstelling met de bewering dat de kapers niet op de vrijgegeven passasiergslijsten staan. Ik weet niet of die bewering juist is trouwens...
Het klopt niet dat de kapers niet op de vrijgegeven passagierslijsten staan. Ze staan wel niet op de victims list (oa die van CNN), omdat zelfmoordterroristen niet als slachtoffers gezien worden.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:26 schreef OpenYourMind het volgende:
Dat is in tegenstelling met de bewering dat de kapers niet op de vrijgegeven passasiergslijsten staan. Ik weet niet of die bewering juist is trouwens...
Ik kan ook wel een boek schrijven waarin staat dat gras blauw is. Dat maakt het daardoor (gelukkig) nog niet waar.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:32 schreef 6833-228 het volgende:
Waarom zo hardnekkig blijven geloven in het 'slechte' terrorisme ?quote:Op woensdag 20 december 2006 12:55 schreef CoolGuy het volgende:
Wat is de drang erachter om te geloven in een geheime wereldregering die dit heeft uitgevoerd. Waarom niet zeggen van, ja, het was een terroristische actie, waarom is er die bijna neurotische drang om te willen geloven in een complot van een geheime regering?
Omdat ze 'm levend willen pakken misschien?quote:Op donderdag 21 december 2006 08:16 schreef UncleScorp het volgende:
Je zou toch tenminste verwachten dat ze hun grote schuldige toch graag zouden pakken![]()
Waarom steeds een hand boven zijn hoofd ?
Omdat het wel heel erg vergezocht is dat een regering een paar duizend van z'n eigen burgers vermoord. Maar vooral omdat er geen bewijzen zijn die aantonen dat de regering dat gedaan heeft.quote:Op donderdag 21 december 2006 08:23 schreef UncleScorp het volgende:
Waarom zo hardnekkig blijven geloven in het 'slechte' terrorisme ?
Tuurlijk niet, niets bewijst dat het een complot was, net zoals er niets bewijst dat het geen complot was ...quote:Op donderdag 21 december 2006 08:32 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Omdat ze 'm levend willen pakken misschien?
Misschien ook even de reactie van de Franse Defensie afwachten. Overigens ook wel weer een leuk rookgordijn. Dit bewijst natuurlijk helemaal niks of 9/11 wel of niet een complot was....
Blijkbaar is die "eer" enkel aan moslims toegeschreven ofwa ?quote:Op donderdag 21 december 2006 08:35 schreef calvobbes het volgende:
Omdat het wel heel erg vergezocht is dat een regering een paar duizend van z'n eigen burgers vermoord. Maar vooral omdat er geen bewijzen zijn die aantonen dat de regering dat gedaan heeft.
Ik ga geen antwoord proberen te vinden op dergelijke rookgordijn vragen.quote:Op donderdag 21 december 2006 08:52 schreef UncleScorp het volgende:
Tuurlijk niet, niets bewijst dat het een complot was, net zoals er niets bewijst dat het geen complot was ...
Maar de grote schuldige van de grootste aanslag van deze eeuw bewust niet pakken ?
Er zijn miljoenen $ beloningen uitgeloofd, denk wel dat die "dead or alive" zijn.
Nee hoor. Ik en anderen hebben ook al vaak zat gezegd dat Bush vage en domme spelletjes speelt. Maar niks wijst erop dat Bush in staat is om duizenden weerloze burgers te doden. Terroristen hebben al vaak zat laten zien dat ze er wel toe in staat zijn om op grote schaal onschuldige mensen te vermoorden. En dat waren ook niet alleen Moslims. Denk aan Oklahoma en Timothy McVeigh.quote:Op donderdag 21 december 2006 08:55 schreef UncleScorp het volgende:
Blijkbaar is die "eer" enkel aan moslims toegeschreven ofwa ?
Van een rookgordijn gesprokenquote:Op donderdag 21 december 2006 09:03 schreef calvobbes het volgende:
Denk aan Oklahoma en Timothy McVeigh.
quote:Op donderdag 21 december 2006 09:19 schreef UncleScorp het volgende:
Van een rookgordijn gesproken![]()
Zondebokken en inlichtingendiensten doen ze ook idd.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:28 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik wil die aanslag in Oklahoma niet zo uitgebreid bespreken als jij een bericht van een paar franse militairen wilt bespreken.
Ik kaart dat Oklahomo gedoe alleen maar eventjes aan om aan te tonen dat niet alleen Moslims aanslagen plegen op onschuldige mensen.... Als je dat al niet snapt....
.... Als je dat al niet snapt.... ...ow gaan we weer zo beginnen ja ? Typischquote:Op donderdag 21 december 2006 09:28 schreef calvobbes het volgende:
Ik kaart dat Oklahomo gedoe alleen maar eventjes aan om aan te tonen dat niet alleen Moslims aanslagen plegen op onschuldige mensen.... Als je dat al niet snapt....
En hop, weer direct in die slachtofferrol. Typisch.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
.... Als je dat al niet snapt.... ...ow gaan we weer zo beginnen ja ? Typisch![]()
Djeezes nog steeds hetzelfde sfeertje hierquote:Op donderdag 21 december 2006 10:00 schreef CoolGuy het volgende:
En hop, weer direct in die slachtofferrol. Typisch.![]()
Ja daar zet je dan mede zelf ook de toon weer voor he. Als je dat nou eens niet doet is het best wel heel gezellig hier hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 10:05 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Djeezes nog steeds hetzelfde sfeertje hier![]()
Stom dat ik postte![]()
Lol wat je al gezellig noemt ...quote:Op donderdag 21 december 2006 10:11 schreef CoolGuy het volgende:
Ja daar zet je dan mede zelf ook de toon weer voor he. Als je dat nou eens niet doet is het best wel heel gezellig hier hoor![]()
Aha. Nu zou ik natuurlijk jou na kunnen doen, en zeggen dat je me in bovenstaande post ook eigenlijk als een dommerik afschildert aangezien ik 'ook maar nakwaak wat anderen me voorgekauwd hebben' en daar een hele ophef over maken, maar in plaats daarvan wijs ik je dr op dat je het presteert om jezelf in een post van 3 regels tegen te sprekenquote:Op donderdag 21 december 2006 10:14 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Lol wat je al gezellig noemt ...
Ik post tenminste zonder de ander als dommerik af te schilderen.
En jij kwaakt ook maar wat anderen je al voorgekauwd hebben.
... als je dat al niet snapt ...
Was wel bewust maar dat had je wss niet door ...quote:Op donderdag 21 december 2006 10:28 schreef CoolGuy het volgende:
in plaats daarvan wijs ik je dr op dat je het presteert om jezelf in een post van 3 regels tegen te spreken![]()
Jij en iets doorhebben. Als jij nou straks iets door had gehad bij die post waar je zo fel op reageerde was je niet in je oude gedrag vervallen flipquote:Op donderdag 21 december 2006 10:31 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Was wel bewust maar dat had je wss niet door ...
Bevestigt mijn standpunt![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:41 schreef UncleScorp het volgende:
Had je eigenlijk iets te melden CoolGuy ?
Ik kwam hier een post over Osama neerzetten.
Jij komt gewoon weer wat kakken op mijn persoon.
Je hebt zelfs niet eens op mijn post gereageerd ... gewoon direct op de man beginnen spelen.
Das toch direct ergens iets achter zoeken waar niets achter zit of wel? Doe nou niet alsof ik nooit on-topic reageer UncleScorp, je weet heel erg goed dat dat niet waar is. Even zoeken, dan zie je dat ik wel on-topic reageer hoor, alleen vind ik het jammer dat als jij dan weer terugkomt, dat je dan weer direct op de oude manier moet posten. Doe dat nou niet, want als je dat weg laat heb je (somsquote:Op donderdag 21 december 2006 09:44 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
.... Als je dat al niet snapt.... ...ow gaan we weer zo beginnen ja ? Typisch![]()
Oklahomo ? Damn dan zou het toch door moslims gedaan kunnen zijn![]()
Volgens mij stonden 18 van de 19 kapers op dat lijstje [Ik heb Clarke's boek niet, maar dat wordt hier beweerd: http://socrates.berkeley.edu/~pdscott/Hijackers.mht ]. Dus die van vlucht 93 moeten daar ook op hebben gestaan.quote:Op woensdag 20 december 2006 23:21 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Je geeft zelf een paar post later al het antwoord, men had de passagierslijsten van gekaapte vliegtuigen van de luchtvaartmaatschappijen gekregen en herkende enkele namen. Daarnaast wordt nergens aangegeven dat het de passagierslijsten van alle gekaapte vluchten waren, nergens staat dat ze ook toen al de vermoedelijke kapers van flight 93 hadden ge-identificeerd dus waarom dat er specifiek bij vermelden in je post? Ik neem aan dat je zelf ook verder redeneert dan alleen owh ze hadden namen dus er klopt iets niet. Vergeet ook niet dat enkel kappersal ge-identificeerd waren voordat hun vliegtuig in de WTC toren vloog.
[...]
quote:This investigative tour de force is even more amazing when we consider that in the FBI, according to the 9/11 Report (77), “prior to 9/11 relatively few strategic analytic reports about counterterrorism had been completed. Indeed, the FBI had never completed an assessment of the overall terrorist threat to the U.S. homeland.”
Omdat terrorisme geen geloof is maar een feit. Terrorisme is niet iets van de laatste paar jaren en komt niet alleen van moslims denk aan de ETA, IRA, RAF, RARA etc etc. Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Terrorismquote:Op donderdag 21 december 2006 08:23 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Waarom zo hardnekkig blijven geloven in het 'slechte' terrorisme ?
Er worden meer nutteloze maatregelen genomen overal dan dat er aanslagen zijn.
helemaal juistquote:Op donderdag 21 december 2006 13:22 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Omdat terrorisme geen geloof is maar een feit. Terrorisme is niet iets van de laatste paar jaren en komt niet alleen van moslims denk aan de ETA, IRA, RAF, RARA etc etc. Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Terrorism
Ik ken ze wel hoor ... ben opgegroeid in de jaren '80 dus heb ze allemaal aan het werk gezien op tv.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:22 schreef mouzzer het volgende:
Omdat terrorisme geen geloof is maar een feit. Terrorisme is niet iets van de laatste paar jaren en komt niet alleen van moslims denk aan de ETA, IRA, RAF, RARA etc etc.
Maw je laat gewoon je vuile werkjes opknappen door ingehuurde 'terroristen'quote:Op donderdag 21 december 2006 14:25 schreef Orwell het volgende:
maar het maakt brandhout van de veelgehoorde "stelling"...:"ik kan me niet voorstellen dat een overheid zo gek is om duizenden van haar eigen volk te slachtofferen"
Heb je dan een goede reden om dingen als LC na te blaten?quote:Op donderdag 21 december 2006 15:22 schreef Orwell het volgende:
en wat moeten we met deze uitspraak van Thomas H. Kean
notabene de baas van de officiele 911 commissie
"We, to this day, don't know why NORAD told us what they told us,"-. "It was just so far from the truth. ... It's one of those loose ends that never got tied."
lijkt me een goede reden om instanties als NORAD, NIST en de 911 commissie niet als makke schapen na te blaten..
"dingen als LC".......quote:Op donderdag 21 december 2006 17:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb je dan een goede reden om dingen als LC na te blaten?
Afgezien wie je nablaat, het is altijd verstandig om er zelf ook even over na te denken. Pak er desnoods een natuurkunde boek bij en zoek op of het wel correctie claims zijn (natuurkunde dan even als voorbeelds domein).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |