quote:Op zondag 26 november 2006 22:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, die "en nu naar bed" was voor jou bedoeld
Dat.quote:
* PeRi ATB weer uitcheckt.quote:Op zondag 26 november 2006 23:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Checkt in.
Oké.quote:
how 're you doooooing??quote:Op zondag 26 november 2006 23:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zal jullie eens checken. [wenkbrauw omhoog en omlaagdoesmilie]
quote:Op zondag 26 november 2006 23:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zal jullie eens checken. [wenkbrauw omhoog en omlaagdoesmilie]
Kreng.quote:Op zondag 26 november 2006 23:22 schreef Svensational het volgende:
We vinden je gewoon vervelend, Peer.
quote:
Ik ookquote:
Boeren op je werk?!quote:Op maandag 27 november 2006 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Burp
Nee alleen maar damesquote:
quote:Op zondag 26 november 2006 20:21 schreef MPG het volgende:
Gisteren was hier een column aan gewijd op de voorpagina van dagblad De Limburger:
Aanranding
Dat hij werkelijk overal opduikt, daar was ik langzamerhand aan gewend. Hoewel het werkwoord ‘wennen’ misschien iets te veel van acceptatie in zich heeft. Ik druk me zorgvuldiger uit als ik zeg dat ik stilaan mijn ergste verbazing kon onderdrukken, wanneer het alomtegenwoordige fenomeen Jan Smit zich weer eens liet zien of horen. Al bleef ik het opmerkelijk vinden hoe snel de publieke opinie over hem is omgeslagen. Nog niet eens zo heel lang geleden werd de muziek van Jan Smit vooral gebruikt als laxeermiddel. Mensen lieten testamentair vastleggen dat nabestaanden die het waagden om tijdens een uitvaart of crematie ‘Ik zing dit lied voor jou alleen’ te draaien subiet onterfd dienden te worden. Nu is het ventje uit Volendam plotsklaps de nationale knuffelbeer. Een tv-presentator noemde hem deze week „de koning Midas van de lichte muziek. Alles wat hij aanraakt, wordt goud.” In werkelijkheid gaat het nog verder: alles wat Jan Smit aanraakt, wordt platina. Of dubbelplatina.
Nu is er echter een grens overschreden. Sinds kort verschijnt Jan vlak voor het journaal op de nationale tv, gekleed in niet meer dan een C&Aonderbroek. En - nog erger - met dezelfde minimale kledij hangt Jan ook in zo ongeveer elk Nederlands bushokje.
Jan Smit in een onderbroek! Een oranje nog wel. Met een lijf dat glimt als de palingen die door zijn plaatsgenoten uit de omringende wateren worden gevist.
Begrijp me goed, ik misgun vrouwen hun visuele genoegens niet. Maar daar is hier ook geen sprake van. Dit is een belediging voor hun goede smaak. Het wordt bijna aanranding voor hen die moeten wachten op een vertraagde bus. Waar moeten ze kijken? Zo’n meer dan levensgrote, blote Jan is je reinste seksuele intimidatie.
Ondertussen blijven beleidsmakers maar roepen dat er meer gebruik gemaakt moet worden van het openbaar vervoer. Ja, geen wonder dat iedereen de auto pakt! Welke buitenlander wil nog integreren als dit de Nederlandse cultuur is? En hoe leg ik mijn kinderen uit dat zij geen vuil op straat mogen gooien als een paar meter verderop wel een zo goed als spiernaakt product van generatieslange inteelt aan de boorden van het IJsselmeer mag hangen?
Paul van der Steen
p.van.der.steen(at)mgl(punt)nl
Beterschap..quote:Op maandag 27 november 2006 11:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoezee, ik ben ziek.
quote:Op maandag 27 november 2006 13:53 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben ook ziek, zo naar de dokter.
Nee, maar wel voor bronchitisquote:Op maandag 27 november 2006 14:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ga jij voor elk griepje naar de dokter dan?
Tof he voor haarquote:Op maandag 27 november 2006 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Potdimme, da's nou al de tweede keer dat ik op dat linkje klik.
En hem natuurlijkquote:
Want ik hoef ze natuurlijk niet.quote:
quote:Op maandag 27 november 2006 18:34 schreef Svensational het volgende:
PeRi is zwanger van FFZwangerschap en geboorte deel 260
Zat ik in je bed te kotsen?quote:Op maandag 27 november 2006 18:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, ga jij even op 't balkon staan kotsen... ik moet die smerigheid niet in m'n bed hoor
en vies vooral... maak 't straks zelf even schoon, wil jequote:Op maandag 27 november 2006 18:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Zat ik in je bed te kotsen?. Wat burgerlijk.
.
Nu mag ik lekkerquote:Op maandag 27 november 2006 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed zo, Zhenar.
Dat zijn XM en Babette al.quote:Op maandag 27 november 2006 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie zijn een soort van virtuele eeneiige, siamese tweeling die met hun hoofd aan elkaar zitten!
ik wou het niet zeggenquote:Op maandag 27 november 2006 19:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat zijn XM en Babette al.
Man, ik deed dat express zodat ik je adres kon krijgen en nu weet ik waar je woont en kan ik je stalkenquote:Op maandag 27 november 2006 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat ik een gratis DVD van je krijg.
quote:Op maandag 27 november 2006 19:43 schreef alwaysthebest het volgende:
Dizer doe je mee met de Mr. FOK!crew verkiezing?
Geil.quote:Op maandag 27 november 2006 19:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Man, ik deed dat express zodat ik je adres kon krijgen en nu weet ik waar je woont en kan ik je stalken
Oh ik wilde net komen spammen.quote:Op maandag 27 november 2006 19:43 schreef alwaysthebest het volgende:
Dizer doe je mee met de Mr. FOK!crew verkiezing?
Volgende week heb je weer een kans. Ik ga vaak leuke dingen weggeven in V&Aquote:Op maandag 27 november 2006 19:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik praat niet tegen jou want je liet. E
ik
. winnen!
Daarvoor zat jij mij ook te lobbyen, de uservariant dan..quote:
Zielig ziek meisje bedoel je!quote:Op maandag 27 november 2006 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Medicijnenjunk!
Heyquote:
Ja en tussendoor op mij bieden hequote:Op maandag 27 november 2006 19:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zielig ziek meisje bedoel je!
[..]
HeyLong time no see
Ik ga weer! ANTM afkijken
Voor wat dan wel?quote:
Ik ga nu intunen... Maar ik wil je niet winnen hoor! Ik zie je al vaak genoegquote:Op maandag 27 november 2006 19:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja en tussendoor op mij bieden he.
quote:Op maandag 27 november 2006 20:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ga nu intunen... Maar ik wil je niet winnen hoor! Ik zie je al vaak genoeg
Ik vroeg je watquote:
Straks gaat een grote dikke enge gozer winnen en dan maakt hij mij tot zijn bitchquote:
Ik heb toch helemaal niet geboden.quote:Op maandag 27 november 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Straks gaat een grote dikke enge gozer winnen en dan maakt hij mij tot zijn bitch!
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |