Tof he voor haarquote:Op maandag 27 november 2006 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Potdimme, da's nou al de tweede keer dat ik op dat linkje klik.
En hem natuurlijkquote:
Want ik hoef ze natuurlijk niet.quote:
quote:Op maandag 27 november 2006 18:34 schreef Svensational het volgende:
PeRi is zwanger van FFZwangerschap en geboorte deel 260
Zat ik in je bed te kotsen?quote:Op maandag 27 november 2006 18:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, ga jij even op 't balkon staan kotsen... ik moet die smerigheid niet in m'n bed hoor
en vies vooral... maak 't straks zelf even schoon, wil jequote:Op maandag 27 november 2006 18:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Zat ik in je bed te kotsen?. Wat burgerlijk.
.
Nu mag ik lekkerquote:Op maandag 27 november 2006 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed zo, Zhenar.
Dat zijn XM en Babette al.quote:Op maandag 27 november 2006 19:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie zijn een soort van virtuele eeneiige, siamese tweeling die met hun hoofd aan elkaar zitten!
ik wou het niet zeggenquote:Op maandag 27 november 2006 19:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Dat zijn XM en Babette al.
Man, ik deed dat express zodat ik je adres kon krijgen en nu weet ik waar je woont en kan ik je stalkenquote:Op maandag 27 november 2006 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat ik een gratis DVD van je krijg.
quote:Op maandag 27 november 2006 19:43 schreef alwaysthebest het volgende:
Dizer doe je mee met de Mr. FOK!crew verkiezing?
Geil.quote:Op maandag 27 november 2006 19:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Man, ik deed dat express zodat ik je adres kon krijgen en nu weet ik waar je woont en kan ik je stalken
Oh ik wilde net komen spammen.quote:Op maandag 27 november 2006 19:43 schreef alwaysthebest het volgende:
Dizer doe je mee met de Mr. FOK!crew verkiezing?
Volgende week heb je weer een kans. Ik ga vaak leuke dingen weggeven in V&Aquote:Op maandag 27 november 2006 19:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik praat niet tegen jou want je liet. E
ik
. winnen!
Daarvoor zat jij mij ook te lobbyen, de uservariant dan..quote:
Zielig ziek meisje bedoel je!quote:Op maandag 27 november 2006 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Medicijnenjunk!
Heyquote:
Ja en tussendoor op mij bieden hequote:Op maandag 27 november 2006 19:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zielig ziek meisje bedoel je!
[..]
HeyLong time no see
Ik ga weer! ANTM afkijken
Voor wat dan wel?quote:
Ik ga nu intunen... Maar ik wil je niet winnen hoor! Ik zie je al vaak genoegquote:Op maandag 27 november 2006 19:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja en tussendoor op mij bieden he.
quote:Op maandag 27 november 2006 20:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ga nu intunen... Maar ik wil je niet winnen hoor! Ik zie je al vaak genoeg
Ik vroeg je watquote:
Straks gaat een grote dikke enge gozer winnen en dan maakt hij mij tot zijn bitchquote:
Ik heb toch helemaal niet geboden.quote:Op maandag 27 november 2006 20:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Straks gaat een grote dikke enge gozer winnen en dan maakt hij mij tot zijn bitch!
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |