abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43991320
Door even te googlen op Breath Holding spell, de info die TS heeft doorgegeven in haar mail, geeft je ook een heleboel info, ook het poep probleem van Djulian komt hierin naar voor.

Bijv. deze site:
http://health.allrefer.com/health/riley-day-syndrome-info.html
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_43991540
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:27 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Door even te googlen op Breath Holding spell, de info die TS heeft doorgegeven in haar mail, geeft je ook een heleboel info, ook het poep probleem van Djulian komt hierin naar voor.

Bijv. deze site:
http://health.allrefer.com/health/riley-day-syndrome-info.html
staat er ook iets in over mankementen aan het bed?

ongelofelijk, hè wat zo'n BHS allemaal niet kan veroorzaken

bepaalde dingen zijn ws ook gewoon ervaring, en hebben ms niets te maken met een gave van welke aard dan ook.

maar Anitra noemt wel wat opmerkelijke dingen.
dat zou gokken kunnen zijn, maar ja, dan wel verdomd concreet en raak
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_43992886
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:33 schreef milagro het volgende:

[..]

staat er ook iets in over mankementen aan het bed?

ongelofelijk, hè wat zo'n BHS allemaal niet kan veroorzaken

bepaalde dingen zijn ws ook gewoon ervaring, en hebben ms niets te maken met een gave van welke aard dan ook.

maar Anitra noemt wel wat opmerkelijke dingen.
dat zou gokken kunnen zijn, maar ja, dan wel verdomd concreet en raak
Juist door die opmerkingen houd ik hoop dat hij "echt" is
pi_43992986
quote:
Op woensdag 29 november 2006 13:48 schreef milagro het volgende:
je kan niet cold readen achteraf en zeker niet op de manier zoals Anitra het beschrijft, de man komt met hele concrete dingen vooraf en daar reageert Anitra op, met ja of nee, en hij komt niet op de Char methode "ik zie een R, een naam met een R, en ik zie ziekte, hoesten, longontsteking??" aanzetten, waarop de 'patient' dan met een concreet antwoord komt, "nee, maar wel longkanker, en dan niet bij Rob maar bij Marga, daar zit ook een R in, dus dat klopt dan toch wel enigzins"
als je ervan uitgaat dat mijn verhaal wel klopt .. er is iemand met een mobieltje door het huis gelopen en heeft opnames gemakkt van een paar dingen, door een dagboek gebladert, langs wat adressen in de telefoonklapper gereden, een paar luiers in de vuilnisbak bekeken, welke gaspitten wel/niet worden gebruikt zie je aan de verkleuringen van de onderkant, dan heb je meer dan genoeg feiten om het echt te laten lijken toch, en dat gecombineerd met een beetje fishing en goed luisteren naar je stem bij je antwoorden en je hebt precies wat anitra beschrijft
en tja, ik zag laatst nog hoe snel dat gaat, zo'n slot openen, de kampioen deed het nieuwste veiligheidsslot in iets van 28 seconden
ik vraag me dan ook af of bij die mensen waar hij niet kan "intunen" toevallig iemand thuis was ?

zoals ik al zei, ik geloof dat dingen zoals telepathie bestaan, en ik ben er ook van overtuigd dat kinderen veel gevoeliger zijn daarvoor (en voor meer dingen) dan volwassenen, wij leren "dat soort onzin" af naarmate we beter verbaal leren communiceren .. dus het zou best kunnen dat die man telepathisch contact heeft met baby's .. maar hoe past daar een oude auto in, of beter gezegd 2, die met wat moeite uiteindelijk toch in het geheel passend gemaakt kan worden, hoe kan die dat opvangen via de baby ?
een onderbewuste herinnering van anitra gechanneld lijkt me in dit geval niet kunnen, het zijn immers kenmerken die verdeeld moeten worden over 2 auto's en dan is het nog maar een gedeelte dat wel klopt, waar anitra zelf schijnbaar niets vanaf wist dus er valt niks te channelen ?
pleased to meet you
pi_43993049
quote:
Op woensdag 29 november 2006 15:19 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Juist door die opmerkingen houd ik hoop dat hij "echt" is
zondag maar eens kijken

ik heb wel eens een voorstukje gezien, denk ik althans, maar die vent hoorde ik vooral erg schreeuwen juist, dus ms was dat de baby yeller
  woensdag 29 november 2006 @ 15:41:32 #56
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43993530
moussie hoe verklaar je die ruit hier dan? hebben ze hier ook ingebroken toen ik egwoon thuis was
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_43993812
quote:
Op woensdag 29 november 2006 15:23 schreef moussie het volgende:

[..]

als je ervan uitgaat dat mijn verhaal wel klopt .. er is iemand met een mobieltje door het huis gelopen en heeft opnames gemakkt van een paar dingen, door een dagboek gebladert, langs wat adressen in de telefoonklapper gereden, een paar luiers in de vuilnisbak bekeken, welke gaspitten wel/niet worden gebruikt zie je aan de verkleuringen van de onderkant, dan heb je meer dan genoeg feiten om het echt te laten lijken toch, en dat gecombineerd met een beetje fishing en goed luisteren naar je stem bij je antwoorden en je hebt precies wat anitra beschrijft
en tja, ik zag laatst nog hoe snel dat gaat, zo'n slot openen, de kampioen deed het nieuwste veiligheidsslot in iets van 28 seconden
ik vraag me dan ook af of bij die mensen waar hij niet kan "intunen" toevallig iemand thuis was ?

zoals ik al zei, ik geloof dat dingen zoals telepathie bestaan, en ik ben er ook van overtuigd dat kinderen veel gevoeliger zijn daarvoor (en voor meer dingen) dan volwassenen, wij leren "dat soort onzin" af naarmate we beter verbaal leren communiceren .. dus het zou best kunnen dat die man telepathisch contact heeft met baby's .. maar hoe past daar een oude auto in, of beter gezegd 2, die met wat moeite uiteindelijk toch in het geheel passend gemaakt kan worden, hoe kan die dat opvangen via de baby ?
een onderbewuste herinnering van anitra gechanneld lijkt me in dit geval niet kunnen, het zijn immers kenmerken die verdeeld moeten worden over 2 auto's en dan is het nog maar een gedeelte dat wel klopt, waar anitra zelf schijnbaar niets vanaf wist dus er valt niks te channelen ?
ik ga er niet vanuit dat jouw verhaal klopt, want het is te ongeloofwaardig.

hier speelt ook nog eens het tijdstip mee, zaterdagavond gemaild, zondag vroeg op 0700 uur en meteen op pad, 's middags al weer terug.

en van je tweede stukje kan ik geen kaas maken, snap er geen hout van, 2 auto's

geen idee wat die man oppikt, woorden, beelden, associaties, geuren, kleuren, emoties en hoe hij dan tot zijn uitlatingen komt.
geen idee of je via een kind dat nog niet kan praten woorden op kan vangen, geen idee waarom hij zulke triviale dingetjes oppikt, ms schoot dat allemaal door Anitra's hoofd, onbewust.
geen idee of de man echt een gave bezit of handig is, iig is vooralsnog Anitra's scenario geloofwaardiger dan het jouwe

ik ken het programma niet, daarvoor moet ik het dus eerst kijken om echt te kunnen oordelen.
ik ga nu af op wat Anitra zegt en zij komt met hele concrete dingen en dat is wel opvallend gewoon.
pi_43994248
quote:
Op woensdag 29 november 2006 15:41 schreef _evenstar_ het volgende:
moussie hoe verklaar je die ruit hier dan? hebben ze hier ook ingebroken toen ik egwoon thuis was
uhm .. dat gebroken glas lijkt vaker voor te komen bij hem
quote:
"The second was an image of cracked glass. My car windscreen has a rather large and growing crack in it.

http://tinyurl.com/yclcpy

zo ongewoon is het namelijk niet dat iemand in je kennissenkring pas nog te maken heeft gehad met een of ander gebroken ruit hoor ..
en als bij niemand het belletje rinkelt bij een auto nou dan nemen we toch kenmerken van 2 auto's om het weer kloppend te krijgen ..
pleased to meet you
  woensdag 29 november 2006 @ 16:33:06 #59
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_43995436
hij was pas ook bij jensen.
Daar vertelde hij dat hij bij een gezin zat en vertelde hij dat de vader beter de kamer even kon verlaten.
Die vrouw wilde dat niet , ze had niets te verbergen zei ze....
waarop hij zij.... je zoontje verteld me dat zijn vader zijn vader niet is.
Vervolgens zijn ze weggelopen met z'n allen...
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
pi_43995566
quote:
Op woensdag 29 november 2006 15:49 schreef milagro het volgende:

[..]

ik ga er niet vanuit dat jouw verhaal klopt, want het is te ongeloofwaardig.

hier speelt ook nog eens het tijdstip mee, zaterdagavond gemaild, zondag vroeg op 0700 uur en meteen op pad, 's middags al weer terug.
pff, anitra rijdt 's ochtends weg met haar gezin, ze hebben amper de hielen gelicht en de medewerkers betreden haar huis, en nog voor hun aangekomen zijn op de plaats van bestemming zijn de foto's van het huis etc al naar olgivie gestuurd .. tijd in overvloed om dat te doen
quote:
en van je tweede stukje kan ik geen kaas maken, snap er geen hout van, 2 auto's
hij ziet 1 auto toch, met een aantal kenmerken .. ?
en een paar van die kenmerken worden met wat moeite gevonden in de 2 autos van anitra's vader .. een haast klassiek voorbeeld van zelf de gaten invullen zou ik het willen noemen
quote:
geen idee wat die man oppikt, woorden, beelden, associaties, geuren, kleuren, emoties en hoe hij dan tot zijn uitlatingen komt.
geen idee of je via een kind dat nog niet kan praten woorden op kan vangen, geen idee waarom hij zulke triviale dingetjes oppikt, ms schoot dat allemaal door Anitra's hoofd, onbewust.
geen idee of de man echt een gave bezit of handig is, iig is vooralsnog Anitra's scenario geloofwaardiger dan het jouwe

ik ken het programma niet, daarvoor moet ik het dus eerst kijken om echt te kunnen oordelen.
ik ga nu af op wat Anitra zegt en zij komt met hele concrete dingen en dat is wel opvallend gewoon.
ik heb hem ook nog nooit gezien, ik heb wel het een en ander over hem gelezen .. en tja, daar wordt je dus niet echt vrolijk van .. net als bij Char veel fishing, cold readings .. als ik het goed begrijp moet hij dus nu bewijzen dat die echt is door ergens anders op te nemen dan in het huis van de ouders, geen oogcontact ed .. maar zoals gezgd, die achterstand is makkelijk zat in te halen door wat mensen in je huis te laten kijken terwijl jij onderweg bent naar de lokatie ..
het is zelfs zo dat je in oudere verslagen over hem weinig feiten en verwijzingen tegen komt over het interieur van het huis waarin hij zit te fluistern en nu bij anitra ineens een ware overvloed, en is het niet juist die overvloed die van haar een believer heeft gemaakt .. ?
ik vraag me gewoon af hoe dat komt of zou kunnen komen .. waarom had die vroeger nooit dat soort dingen als vlekken op de vloer of een scheef plankje in je bed en nu ineens wel ?
pleased to meet you
  woensdag 29 november 2006 @ 16:57:42 #61
160569 -lucas-
verzamelt geluiden
pi_43996340
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:33 schreef kruimel_20 het volgende:
hij was pas ook bij jensen.
Daar vertelde hij dat hij bij een gezin zat en vertelde hij dat de vader beter de kamer even kon verlaten.
Die vrouw wilde dat niet , ze had niets te verbergen zei ze....
waarop hij zij.... je zoontje verteld me dat zijn vader zijn vader niet is.
Vervolgens zijn ze weggelopen met z'n allen...
Maar dat vertelde hij zelf, niet gezien?

En - hoe weet een kind dat in godsnaam op die leeftijd... zeker als z'n eigen 'vader' dat niet eens weet.
overnieuw. uitprinten. nachecken.
pi_43996366
Ik lig helemaal in een deuk hier

Het is nl zo wij hebben geen fotoalbums, al helemaal geen dagboeken en adressen en telefoonnummers staan nergen hier, niet op papier en niet in de computer. Gaat allemaal uit het blote hoofdje. ik kan nu van alles tegenwerpen, maar ja als wij uitgenodigd worden voor het 2e gesprek begin jij te roepen dat hij Fok! heeft gelezen als we thuis komen.

Het feit is dat hij wereklijk dingen wist die niemand weet. Zelfs mijn vriend wist een aantal dingen niet.

Hij verteld wel degelijk over dingen uit het huis bij de eerste meeting op neutrale lokatie. Verder was hij nu niet het kind aan het helpen dus logisch dat hij over huis dingen begon e.d.
De breath holding spell is momenteel niet aan wezig, hij heeft het nu onder controle en kinderen met BHS hebben last van hun darmen tijdens de aanval vaak. Hij heeft heel veel buik pijn(zoals Derek zei) en heeft last van zijn ontlasting, nu kan Derek iemand v ragen de kliko na te kijken, maar er staan hier geen nummertje op de luiers van welke dag ze zijn en hoelaat zoals in het verpleeghuis. En ook beschreef hij zijn tonlasting van een paar weken geleden kan je vertellen dat die luiers allang op de vuilnisbelt liggen.
En zo kan ik nog wel ff door gaan. Zoals ik al zei, hij zei een boel dingen die geen mens kon weten.
Hij zit in een kamer met Djulian alleen, wij in een andere kamer waar we alleen met ja en nee mogen beantwoorden. Op het moment dat er een nee komt gaat hij niet vissen, maar dieper op het des betreffende in, want soms vergeet jezelf dingen tot je met de je neus op de feiten gedrukt word) en hij had iedere keer gelijk. Hij ging er niet om heen draaien als er een nee kwam, hij vertelde dan juist meer.
  woensdag 29 november 2006 @ 16:59:46 #63
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_43996408
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:57 schreef -lucas- het volgende:

[..]

En - hoe weet een kind dat in godsnaam op die leeftijd... zeker als z'n eigen 'vader' dat niet eens weet.
Volgens hem zijn de zielen van de kinderen al aanwezig bij de ouders voordat ze geboren worden.
en kiezen ze hun ouders uit....
pi_43996431
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:57 schreef -lucas- het volgende:

[..]

Hij had dat wel gezien daarom, drong hij er ook op aan dat de "vader"de kamer moest verlaten en die vrouw bleef aandringen dat ze niks te verbergen had, echt helemaal niks. Derek nog een paar keer dat weet je zeker? Ze wist het zeker. Waarop Derek zei dan moet je het zelf maar weten en toen pas zei hij dat de vader de vader niet was.
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2006 @ 19:16:55 #65
43556 miss_dynastie
pi_44000667
quote:
Op woensdag 29 november 2006 14:27 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik meen gelezen te hebben dat hij de dagen kon benoemen waarop Djulian last heeft, en dat kun je dan allemaal niet in die linkjes vinden. Weet je, ik ben heel gezond sceptisch hoor, maar als ik dan iemand hoor zeggen niet overtuigd te zijn van zijn gaven, maar het wel een redelijk logische verklaring vindt dat er mogelijk is ingebroken zonder dat er ook maar een kopje verplaatst is, tja....
pi_44002069
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:16 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik meen gelezen te hebben dat hij de dagen kon benoemen waarop Djulian last heeft, en dat kun je dan allemaal niet in die linkjes vinden. Weet je, ik ben heel gezond sceptisch hoor, maar als ik dan iemand hoor zeggen niet overtuigd te zijn van zijn gaven, maar het wel een redelijk logische verklaring vindt dat er mogelijk is ingebroken zonder dat er ook maar een kopje verplaatst is, tja....
je loopt door het huis en maakt een paar opnames van opvallende dingen .. daarvoor hoef je geen kopjes te verplaatsen hoor .. je loopt naar de keuken, je ziet een stapel bananen, je tilt het achterste pitje even op en ziet aan de schone onderkant dat die nooit gebruikt wordt .. je loopt naar de slaapkamer, kijkt met je zaklamp onder het bed en kijkt tegen de scheve lat aan .. je maakt een foto van de gaten in de deur ..
resultaat, je hebt voldoende informatie om zelfs de grootste scepticus te overtuigen, begin je openbaringen daarmee en je hebt een believer die je voor de rest wel helpt de gaten bij de algemeenheden in te vullen
pleased to meet you
pi_44008338
Dit word hoe vaker je het leest helemaal in een verkeerd daglicht geplaatst geweldig gewoon !!!
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44009930
moussie geweldig ik begin je sateeds leuker te vinden. Kom maar op met je inbreekverhaaltjes. Want om nog maar eens een voorbeeld te nomen: er waren geen bananen in huis, ook waren er geen bananenschillen in de kliko om de dood simpele reden dat we al tijden geen bananen gekocht hebben
pi_44010565
quote:
Op woensdag 29 november 2006 22:39 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Dit word hoe vaker je het leest helemaal in een verkeerd daglicht geplaatst geweldig gewoon !!!
Waarom in een verkeerd daglicht geplaatst?

TS komt met een OP over iemand die beweert over telepatische gave te beschikken, prima, maar verwacht niet dat iedereen dat als waarheid aanneemt.

Begrijp me niet verkeerd, iedereen, zowel de scepticie als believers willen niets liever dat dit bewezen wordt.
Daarom gaat men ook discussieren over de gegeven feiten.

En hoewel ik de theorie over de inbraak ook veel te ver vind gaan, kan men inderdaad op allerlei manieren aan info komen (en de echte scepticie onder ons weten dat, hebben er meestal ervaring mee).

Ik hoop echt dat deze meneer over telepatische gave beschikt, ook onder wetenschappelijk toezicht, zou echt een enorme sprong in de goede richting zijn op dat gebied.

Ook hoop ik dat TS kan blijven lachen, zeker als er een uitzending komt, want als die er eenmaal is zullen de "beroeps" scepticie zich er over buigen en die zijn over het algemeen een stuk minder vriendelijk dan de mensen hier.

En eigenlijk maakt het mij als mens niet zo heel veel uit of het bewezen wordt of niet, zolang TS er maar een goed gevoel bij heeft.
  woensdag 29 november 2006 @ 23:58:06 #70
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44010881
quote:
Op woensdag 29 november 2006 16:00 schreef moussie het volgende:

[..]

uhm .. dat gebroken glas lijkt vaker voor te komen bij hem
[..]

http://tinyurl.com/yclcpy

zo ongewoon is het namelijk niet dat iemand in je kennissenkring pas nog te maken heeft gehad met een of ander gebroken ruit hoor ..
en als bij niemand het belletje rinkelt bij een auto nou dan nemen we toch kenmerken van 2 auto's om het weer kloppend te krijgen ..
precieze hoek? kom op
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_44017058
Hij gaat trouwens de uitdaging aan met de scepticie voor 1 miljoen. Hun hebben al jaren 1 miljoen uitgeloofd aan degene die kan laten zien dat telepatie echt is. Dat is dus een flinke uitdaging die je niet zomaar aan gaat.
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 10:48:44 #72
43556 miss_dynastie
pi_44017175
quote:
Op woensdag 29 november 2006 19:55 schreef moussie het volgende:

[..]

je loopt door het huis en maakt een paar opnames van opvallende dingen .. daarvoor hoef je geen kopjes te verplaatsen hoor .. je loopt naar de keuken, je ziet een stapel bananen, je tilt het achterste pitje even op en ziet aan de schone onderkant dat die nooit gebruikt wordt .. je loopt naar de slaapkamer, kijkt met je zaklamp onder het bed en kijkt tegen de scheve lat aan .. je maakt een foto van de gaten in de deur ..
resultaat, je hebt voldoende informatie om zelfs de grootste scepticus te overtuigen, begin je openbaringen daarmee en je hebt een believer die je voor de rest wel helpt de gaten bij de algemeenheden in te vullen
Heb je je eigenlijk al afgevraagd of Anitra een alarminstallatie heeft? Als ik haar was zou ik dat beslist niet op internet zetten hoor, maar gewoon, voor jezelf... of hebben ze dat dan ook uitgeschakeld? Daarnaast, wat Anitra al zei, is het logischer om dan over de rommel te beginnen of zo. Maar goed, he, van mij mag je zo denken hoor, maar stiekem moet ik er echt heel erg om lachen dat je zo ver doordenkt. Je hebt mensen die in alles doorslaan om maar te geloven dat iemand echt is (bijv. de believers in vd Broecke vond ik erg ver doorslaan met hun theorietjes), maar jij slaat helemaal de andere kant op om maar geloofwaardig te kunnen maken dat hij ongeloofwaardig is.
pi_44019291
quote:
Op donderdag 30 november 2006 10:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Heb je je eigenlijk al afgevraagd of Anitra een alarminstallatie heeft? Als ik haar was zou ik dat beslist niet op internet zetten hoor, maar gewoon, voor jezelf... of hebben ze dat dan ook uitgeschakeld? Daarnaast, wat Anitra al zei, is het logischer om dan over de rommel te beginnen of zo. Maar goed, he, van mij mag je zo denken hoor, maar stiekem moet ik er echt heel erg om lachen dat je zo ver doordenkt. Je hebt mensen die in alles doorslaan om maar te geloven dat iemand echt is (bijv. de believers in vd Broecke vond ik erg ver doorslaan met hun theorietjes), maar jij slaat helemaal de andere kant op om maar geloofwaardig te kunnen maken dat hij ongeloofwaardig is.
uiterard heb ik me dat afgevraagd .. ik heb de vraag hier alleen nog niet gesteld ..
en natuurlijk denk ik zo ver door, dat zou iedereen moeten doen, dan zouden de nepperds die er tussen zitten niet zoveel slachtoffers maken ..
pleased to meet you
pi_44019312
quote:
Op donderdag 30 november 2006 10:44 schreef Anitra het volgende:
Hij gaat trouwens de uitdaging aan met de scepticie voor 1 miljoen. Hun hebben al jaren 1 miljoen uitgeloofd aan degene die kan laten zien dat telepatie echt is. Dat is dus een flinke uitdaging die je niet zomaar aan gaat.
Zeer interessant! Heeft hij dit al officiëel naar buiten gebracht? Zo ja, dan zal ik het zeker blijven volgen! Zo nee, waarom (nog) niet?
  donderdag 30 november 2006 @ 12:10:37 #75
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_44019526
volgens mij heeft hij dat bij Jensen gezegd dat het om geld ging
pi_44019970
quote:
Op woensdag 29 november 2006 23:27 schreef Anitra het volgende:
moussie geweldig ik begin je sateeds leuker te vinden. Kom maar op met je inbreekverhaaltjes. Want om nog maar eens een voorbeeld te nomen: er waren geen bananen in huis, ook waren er geen bananenschillen in de kliko om de dood simpele reden dat we al tijden geen bananen gekocht hebben
ghehe .. had gekund toch .. net zoals de rest ?
ik ken jou verder niet, weet niet hoe makkelijk jij te beïnvloeden bent, hoe graag je wil geloven .. en uit je OP komt naar voren dat je gewoon van je voeten bent geveegd, dat je vooral door de mankementen in je huis overtuigd bent geraakt van zijn echtheid ..
tja, en dan ga ik dus doorvragen, ik kan niet weten dat je geen bananen, telefoonklappers, fotoalbums oid in huis hebt, had je het wel gehad dan zouden mijn vragen ineens wel relevant kunnen zijn .. toch ?
dus feitelijk heb ik weinig meer gedaan dan de voor de hand liggende vragen gesteld om bedrog uit te sluiten/vast te stellen .. blij toe dat daaruit blijkt dat de man best echt zou kunnen zijn, tot nu toe geen gaatje in te prikken
pleased to meet you
pi_44030894
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:04 schreef StupidByNature het volgende:

[..]

Zeer interessant! Heeft hij dit al officiëel naar buiten gebracht? Zo ja, dan zal ik het zeker blijven volgen! Zo nee, waarom (nog) niet?
Google maar eens op zijn naam met de naam van Randi erbij. Hier een Nederlands krantenartikel:
quote:
Een huilbaby vertelt dat zijn moeder op haar veertiende werd verkracht en dat zij nog steeds door die ervaring wordt gekweld. Een lastig kind van twee beschrijft hoe zijn moeder werd mishandeld. Een klein jongetje vertelt dat hij steeds huilt in de auto, omdat hij niet wil dat zijn moeder voorin zit.
De verhalen die het welbespraakte Schotse medium Derek Ogilvie (41) vertelt, zijn volgens de sceptici waanzin, maar volgens zijn 'volgelingen' vooral opzienbarend.
Ogilvie merkte op zijn negende dat hij anders was, toen hij de overleden buurman steeds in zijn kamer zag staan. Pas sinds een jaar of zes praat hij op verzoek met de bewoners van gene zijde. Een paar jaar geleden, tijdens een sessie met een vrouw die haar jonge kind bij zich had, ontdekte hij dat hij nóg iets bijzonders kan: Ogilvie praat met baby's en kleine kinderen met problemen. Als we de verhalen in zijn kersverse boek 'De babyfluisteraar' moeten geloven, weet hij de kleinste ettertjes binnen de kortste keren om te vormen tot modelbaby's, door met ze te communiceren en hun ouders door te geven waar het probbleem zit. „Ik ben de stem van baby's", zo legt hij uit tijdens een bliksembezoek aan Amsterdam. „Ik krijg beelden, plaatjes, en emoties door die ouders kunnen vertellen waarom kinderen bepaald gedrag vertonen. Dat kan soms een echte eye-opener zijn voor ouders. Kinderen voelen ontzettend veel dat beseffen véél ouders niet. Ik hoop dat ze van mij leren zich open te stellen voor hun kind."
Succesvol is hij ook, want de schare fans is aanzienlijk gegroeid sinds hij wekelijks pp zondagavond op tv is met zijn programma 'De babyfluisteraar'.
Ogilvie is trouwens niet alleen paranormaal begaafd, maar ook bijzonder ambitieus. Naast een boek, het tweede is persklaar, en een tv-serie (de volgende reeks staat al op stapel) gaat hij de komende maanden in navolging van het andere RTL-medium, de Amerikaanse Char Margolis, het land in voor grootscheepse sessies met kinderen en hun ouders.

Daarna vertrekt hij naar Amerika, ook voor promotiewerk, en een grote uitdaging. Een stichting van sceptici, The James Randi Foundation, looft een miljoen dollar uit voor degene die hen kan overtuigen van zijn paranormale krachten. Nog niemand heeft het bedrag binnengehaald, wel zijn er al tientallen kandidaten als fraudeur ontmaskerd. „Ik wil dat geld, want ik kan er veel kinderen mee helpen, maar ik wil vooral laten zien dat ik 'the real deal' ben", zegt hij zelfbewust. „Ik ben geen leugenaar! Hoe kan ik al die informatie anders doorkrijgen? Ik vertel ouders de dingen die hun kind mij vertelt: dat ze een rode Volvo hebben.

Bron: Noordhollands Dagblad
Bij Jensen heeft hij het er over. Het begint bij 5 minuten.

[ Bericht 3% gewijzigd door Beaudillard op 30-11-2006 19:26:09 ]
pi_44031120
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:04 schreef StupidByNature het volgende:

[..]

Ja dit heeft op tv verteld, hier in Nederland was dat bij Jensen. Of het artikel boven mij
Overigens heb ik die uitzending van Jensen pas gezien na zondagochtend.

Denk je dat ik in de OP dingen ga zetten die ik niet wil dat mensen weten? Ik heb een reeks dingen genoemd wat hij zei en dat is nog niets de helft van alles wat hij gezegd heeft. En makkelijk te overtuigen ben ik niet.
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 19:01:53 #79
43556 miss_dynastie
pi_44031594
quote:
Op donderdag 30 november 2006 12:03 schreef moussie het volgende:

[..]

uiterard heb ik me dat afgevraagd .. ik heb de vraag hier alleen nog niet gesteld ..
en natuurlijk denk ik zo ver door, dat zou iedereen moeten doen, dan zouden de nepperds die er tussen zitten niet zoveel slachtoffers maken ..
Mja, maar door te stellen dat er strafbare feiten gepleegd worden om achter informatie te komen denk je mijns inziens niet alleen door, maar draaf je een beetje door. Het is nogal wat waar je mensen van beschuldigd...
pi_44044461
quote:
Op donderdag 30 november 2006 19:01 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Mja, maar door te stellen dat er strafbare feiten gepleegd worden om achter informatie te komen denk je mijns inziens niet alleen door, maar draaf je een beetje door. Het is nogal wat waar je mensen van beschuldigd...
ten eerste beschuldig ik niemand en stel ik niets, behalve vragen .. en die stel ik met als uitgangspunt het elimineren van bedrog, is het mogelijk dat die man op de door mij geschilderde manier aan die informatie is gekomen ?
want als hij een oplichter is, waarom zou hij dan stoppen bij je voordeur, helemaal als de "onbegrijpelijke" kennis over jouw interieur hem verzekerd van een vet contract cq een aardig bedrag in het laadje brengt ?
zeker met de huidige technische mogelijkheden zijn dat soort dingen een peulenschil, te denken dat een oplichter zoiets niet zou doen is mi nogal naïef

anyway, anitra zei in de tussentijd al dat in haar huis geen aanwijzingen te vinden zijn voor die dingen die ogilvie noemde en dat zij hier alleen heeft verteld wat wij mochten weten .. mooi toch ?
geloof mij, ik zou niets liever willen dan dat er eindelijk iemand was die zijn gave onder wetenschappelijke omstandigheden kan bewijzen, al was het alleen maar om het arrogante gedeelte van de sceptici eindelijk eens de mond te kunnen snoeren en te dwingen serieus onderzoek te doen
pleased to meet you
pi_44049483
Ik kan zeggen dat ik hem geloof in wat hij doet omdat ik hem aan het werk heb gezien en dan niet op tv maar in het echt met mijn zoon. Ik vind het super dat hij die uitdaging aan gaat en zal dat zeker gaan volgen en hopenlijk idd die sceptici met open mond laten staan kijken.
  woensdag 6 december 2006 @ 12:03:28 #82
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_44188822
Wordt interessant, ben benieuwd met welke test James Randi komt.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  woensdag 6 december 2006 @ 13:09:01 #83
160569 -lucas-
verzamelt geluiden
pi_44190457
Interessant inderdaad. Dat betekent:

1) dat hij uiteindelijk om onduidelijke redenen toch afhaakt
2) dat hij daadwerkelijk zelf is gaan geloven in zjin 'gave', dat schijnt ook voor te komen.

Ben benieuwd.
overnieuw. uitprinten. nachecken.
pi_44351798
Kep een keer een aflevering gezien, dat was wel heel leip.

Die chick was vroeger mishandeld door haar ex-vriend. En toen ze zwanger was hadden ze een keer hele erge ruzie gehad blijkbaar. En toen was die ex-vriend tegen haar uitgevallen en hij ging derop, nie normaal. YOU FUCKING BITCH, WHERE ARE THE KEYS, YOU BITCH!!!? en dat ging ff zo door.

Dit gaf dus dat kind door terwijl die toen nog geeneens geboren was. Je kon echt aan haar gezicht zien dat ze bang was en vooral vol verbazing hoe die dat in godsnaam kon weten. Later zei ze ook echt dat het zo was gegaan die dag. Dus een ongeboren kind krijgt zulk soort dingen al mee, was echt superleip. Maar als ik dit verhaal zo hoor dan is ie volgens mij toch echt niet zo'n mafketel als ik dacht.
  † In Memoriam † donderdag 26 juli 2007 @ 22:19:03 #85
43556 miss_dynastie
pi_51868982
Anitra, ik zag net een reclame van de babyfluisteraar, blijkbaar komt er een serie op RTL4.
Doen jullie daaraan mee of is dat helemaal niets meer geworden?
pi_51884356
In die reklame zitten wij op het laatst achterin aan de tafel,bijna niet te zien, maar het zijn wij echt
ik pm je ff
pi_51884624
mag je geen update posten ivm het programma, of is het gewoon te privë

indien dat laatste, okay, indien het eerste, dan moet ik dus gewoon dat programma gaan kijken en niet zeuren nu
  vrijdag 27 juli 2007 @ 13:23:50 #88
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51884664
Ik geloof dat het kan, of hij het kan weet ik niet, ik volg het niet.

Ik weet dat tele pathie, en tele kinese werkt iig. Uit eigen ervaring.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2007 @ 13:36:30 #89
43556 miss_dynastie
pi_51884995
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 13:12 schreef Anitra het volgende:
In die reklame zitten wij op het laatst achterin aan de tafel,bijna niet te zien, maar het zijn wij echt
ik pm je ff
Ik had je niet herkend
  zaterdag 28 juli 2007 @ 23:57:20 #90
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51925660
Oh is het weer op tv? Wanneer?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_51951915
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 13:21 schreef milagro het volgende:
mag je geen update posten ivm het programma, of is het gewoon te privë

indien dat laatste, okay, indien het eerste, dan moet ik dus gewoon dat programma gaan kijken en niet zeuren nu
als het te prive is moet ik niet mee doen, heel NL kan het zien straks
Maar nee geen info van deze kant behalve dat morgen de 1e ronde is.
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 13:23 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik geloof dat het kan, of hij het kan weet ik niet, ik volg het niet.

Ik weet dat tele pathie, en tele kinese werkt iig. Uit eigen ervaring.
Ik ben heel sceptisch in die dingen, maar alle ingen die hij gezegd heeft in november waren waar en kon hij niet weten. Zelfs dingen dieniet op internet staan wist hij

Vivi nog niet, de opnames gaan beginnen nu. Morgen de eeste selectiedag en woensdag is er nog een eerste selectiedag. Tegen de tijd dat het begint geef ik wel een gil
  maandag 30 juli 2007 @ 11:10:03 #92
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_51954460
Berichten van blue-eagle verwijderd. Als het je niks interesseert blijf je gewoon weg.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 31 juli 2007 @ 01:19:47 #93
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_51978065
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 02:21 schreef BaajGuardian het volgende:
psychologie werkt niet perse door middel van lichaamstaal van de ouders, psychologie kan bij een kind vooral door te begrijpen welke dingen waar door komen, zoals een kind dat druk doet>bla, een kind dat heel stil voor zich uit kijkt>bla, een kind dat agressief is>bla een kind dat constant huilt>bla, een kind dat heel aanhankelijk is>bla, een kind dat bang is>bla.
als je op dat soort details, als boodschap analyseerd kun je al een behoorlijk beeld krijgen van een kind zijn/haar beleving.
vooral wanneer je begrijpt HOE kinderen denken, en kinderen denken niet zo ingewikkeld en ontwijkend dan volwassenen, een kind denkt heel letterlijk en direct, eem bal is niet "oh voetbal, tennis, sporten" maar gewoon, "rond, rolt" to the point.
Net als bij gevoelens letterlijk en direct zijn, moet een kind steeds huilen dan voelt het zich geblokeerd door iets, is een kind klote druk dan is er geen structuur, is een kind heel rustig en voert het niks uit dan is het voor het kind niet duidelijk wat doelen zijn zoals ouders dan wss het kind te los laten en nergens bij betrekken etc.

daarnaast is een realiteitscode iets als "tussen de regels doorlezen"
zoals in what the bleep do we know 2 werd uitgelegd bijv. 2d ziet geen omvatting en dus kijkt het als een lijn voor zich bevind tegen een muur, 3d kijk je over de lijn, als over een hekje.
een 2d hekje kun je als 2d oog niet overheen kijken.
als je 3dimensies bezit zie je dus dingen die 2dimensies niet waarneembaar zijn.

zo werkt impuls/emoties/informatie/telepathie ook.

infeite zijn we allemaal hetzelfde universum, maar we nemen elkaar aan als individueel, we leven naar individueel, en we visualiseren ons en alles om ons heen individueel, terwijl alles wat je ziet achterin je hoofd bevind, als je buiten de strakke rechttoe 2d realiteit van alledag naar een 3d (wat je ziet zit in je achterhoofd) gaat, is het niet zon wonder om gedachtes van anderen te kunnen "lezen" omdat die gedachtes zich in dezelfde lucht bevind die jij uitblaast.
Dus als je meer dan 3D ziet , bijv 4D dan zie je weer dingen die niet waarneembaar zijn voor 3D en is het ook niet uit te leggen met technieken/impulsen emoties van 3D .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_51978519
Ik geloof het ook, ook voordat je dit poste, ik zag hem ook al op tv de engelse versie toen... als het niet waar was geweest was hij al 10x ontmaskerd... verder heeft iedereen deze gave in hun onbewust zijnde, dit herken je vast en zeker:

De deur van de wc zit op slot, en er zit niemand op de wc, je gevoel zegt dat er niemand zit, dus vraag je voor de zekerheid nog, wie is daar, en je krijgt geen antwoord, dus je weet dat de deur in het slot is gevallen. Terwijl als er wel iemand zit, weet je dit op een een of andere manier gewoon.

Ook bij liefde heb je weer een soort van iets... "het klikte" die vonk die er overslaat, is er weldegelijk en die voel je ook, het zit alleen in je onbewustzijnde, en je moet het trainen om het er uit te krijgen, dus mensen die dit niet geloven, zullen dit ook nooit mee maken, en gaan er dus ook niet in geloven, tenzij het ze hard bewezen wordt, en dan nog zijn er mensen die er vraagtekens bij zetten.

Voor mensen die hier niets van geloven, google even op:
Aura's, biorezonantie, telepatie, 7e zintuig, chakra's, 3e oog
pi_52362546
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 13:12 schreef Anitra het volgende:
ik pm je ff
Ik herkende je dus wel
pi_52826470
Was net op TV. Was het deze serie waar jullie, TS en familie, ook inzitten?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_52829696
Nee wij zijn niet naar die dag geweest, wij hoefden ook niet te kome omdat Derek Djulian al gezien heeft.
pi_52831900
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 01:22 schreef Anitra het volgende:
Nee wij zijn niet naar die dag geweest, wij hoefden ook niet te kome omdat Derek Djulian al gezien heeft.
Wordt dat nog uitgezonden? Of blijven jullie buiten de publiciteit?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_52833333
Het is toch wel duidelijk dat ze niet in gaan breken overal, want dan zouden we wel een flinke groep inbrekers gehad moeten hebben voor die selectiedag die gister op tv was.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:28:52 #100
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_52841665
Weer zoeen nare man die wanhopige slachtoffers uitzoekt om geld aan te verdienen, bah. En nog geeneens een fatsoenlijke cold-reader ook, veel te specifiek allemaal.

Ik hoop dat James Randi geen spaan van hem heel laat.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')