abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43913968
Gisteravond was Derek Ogilvie bij Paul de Leeuw en die liet een email adres zien omdat hij nog een paar kindjes wou helpen in Nederland. Gelijk hebben wij gemaild voor onze jongste van 27 maanden. Binnen no time hadden we een mail terug en voor we het wisten ging vanmorgen de wekker om half 7.
In OUD had ik al wat dingen neer gezet over onze ervaring met Derek Ogilvie en zijn gave!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wij zijn net terug van de babyfluisteraar.
Ik ben nog helemaal verbaasd. Ik ben echt helemaal van de apredinges af.
We kwamen binnen en er moest nog wat opgezet worden met camera's, maar Mathias Scholten kwam gelijk naar ons toe dat het nog ff duurde en we kregen koffie.Mathias legde uit dat dit niet voor tv was, maar dat dit was om rtl te overtuigen dat hij het echt was en daarna zou er misschien een serie gemaakt worden. Rick mocht met Mathias mee om te kijken hoe het nu zat. Derek zou met Djulian in een kamer gaan zitten en wij gingen in een andere kamer zitten met een camera en geluidzender om.

Djulian werd mee genomen door iemand van de camera/produktie ploeg en Derek ving Djulian al snel op.Wij hebben Derek tot dan toe echt niet gezien. Derek en Djulian waren in de kamer, Djulian heerlijk spelend met auto's en Derek rond lopend. Hij kon zo vertellen dat ik iets had rechts aan mijn been en mijn bekken had. Dan zit je daar met je bek open naar een beeldschermpje te kijken met zijn allen. Vervolgens was er iets met een auto, maar dat konden wij niet plaatsen. Ineens begon hij over gaten in een deur. Wij hebben dus 2 deuren met gaten er in die er in zijn geschopt en die zaten er al in voor Djulian geboren was, maar waar we nog niks aan gedaan hadden. Ook wist hij te vertellen dat ons bed een mankement vertoonde en hij maakte en schets om te vertellen waar dat precies zat. Op die plek zit er dus een plank niet helemaal recht en het staat niet echt mooi.

Ik mocht eerst de kamer in en Derek bleef met zijn rug naar mij toe staan zodat hij mij niet zou zien en dat ik geen tekens kon geven of wat dan ook. Hij vroeg een boel dingen die allemaal klopten. Rick mocht er al snel ook bij en ineens wist Derek mij te vertellen dat toen ik 18/19 jaar was en weer bij mijn ouders woonde (ik ben toen ik 17 op mezelf gaan wonen) ik niet in de spiegel keek en dat ik ze ontweek. Hij wist te vertellen dat een paar geleden Rick zijn moeder een knobbel in haar linker borst heeft gehad. Telkens kwam die auto maar weer terug en we konden niets bedenken en Derek had de drang dat hij mijn vader moest bellen. Mijn vader neemt de telefoon op en snapte er eerst geen drol van. Maar een aantal dingen klopte met deze auto en met de vorige auto van hem. (overigens is mijn vader een nuchtere hollander)

Hij wist dat ons plafond in de slaapkamer nog geverfd moest worden. Hij wist dat de tuin in Djulian zijn ogen eng was, want aan het end van de tuin was iets waar hij af kon vallen. En dat klopt! Derek had een tekening gemaakt om de exacte plek aan te geven en dat klopte, hij had zelfs een deur getekend en getekend dat aan de linkerkant het niet goed ging volgens Djulian en dat klopt want daar klimt de klim op zo snel over de schutting en hij wil naar de buurvrouw kunnen praten. Hij wist ook aan te geven waar ik 2 plekken in het laminaat had in de keuken en dat ik de achterste pit niet gebruik en nog zoveel meer.

Hij begon over het eten van Djulian en dat dat een probleem was. Dat hij buikpijn heeft vaak en dat hij dunnen poep heeft als hij buipijn heeft. Maar hij wist ook te vertellen dat Djulian helemaal gek was op bananen.

Waarschijnlijk gaan er programma's opgenomen voor Nederlandse tv en dan wil hij Djulian heel graag helpen. Hij zei dat hij Djulian gaat helpen want dat eten is toch iets waar hulp bij nodig is.

Hij zei nog zoveel meer maar het is nu een warboel in mijn hoofd, telekens denk ik: ohja dat zei hij ook nog en dat. Het was echt!! Derek is echt! Die man had ons nooit gezien, wist helemaal niks van ons want we hebben Mathias ook niks verteld. En hij kon zo vertellen waar er een probleem is en om ons en rtl te overtuigen werden dus allemaal dingen verteld die hij nooit had kunnen weten!!
Ik ben overtuigd en ik kijk er erg naar uit om Derek nog een keer te zien!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mathias Scholten werkt voor RTL Nederland. Omdat RTL dit programma ook uitzend op de Nederlandse televisie is er vraag om dit programma ook hier te doen. Alleen wil RTL dus eerst de zekerheid hebben dat alles echt is. Vandaar ook de aparte kamer en het niet kijken naar van Derek.
RTL en Mathias Scholten zijn volgens mij wel overtuigd nu net als ons!
Het ziet er naar uit dat ze idd het programma gaan maken, maar wat er ook gebeurd Derek gaat Djulian helpen zei hij!
We zijn niet veel op het eet probleem in gegaan omdat het nu ging over dingen die hij onmogelijk kon weten om de overtuiging van RTL te krijgen.
We gaan dus zeker Derek nog een keer zien!

Het was heel raar dat hij dingen verteld die hij echt niet kon weten. Maar ik heb er een heel goed gevoel bij.

Het is heel raar dat er een Schot in de kamer staat die even verteld over dingen uit jou leven, uit je huis. Het was heel bijzonder om dingen zo te horen. Die man heeft een gave dat is iig duidelijk. Welke gave het is weet ik niet, telepathie of helderziend. Krijgt hij het echt van Djulian mee of niet?

Ik zit nu nog steeds te wow en ohh-en.

Ik zit net mijn broodje te eten en bedenk dat er nog veel meer gebeurt is. Maar het aller raarste was dat toen we weg gingen Djulian overstuur raakte. Derek was op dat moment al ergens anders om zich te gaan voor bereiden op het volgende kindje. Ineens komt Derek terug en pakt Djulian op, het is gelijk stil terwijl hij 2 sec daarvoor nog zijn hoofd op de grond bonkte. Derek praat wat met hem en loopt wat met hem op de arm. na een tijdje loopt Mathias Scholten naar Derek toe en Djulian gaat geheel vrijwillig bij Mathias op zijn arm zitten
Normaal als Djulian zijn hoofd bonkt en hem oppakt moet je de houtgreep toepassen en nu was hij gelijk stil

Ik had een paar afleveringen gezien en had idd zoiets van hij moet toch iets goed doen en die dingen die hij dan uit het niets vertelde over de moeder of vader dat je die mensen ineens met grote ogen ziet kijken, nou zo heb ik vanmorgen ook gekeken.
Hij wist te vertellen dat mijn moeder een ongelukje met de oven heeft gehad.

Hij is echt, echt! Heel bijzonder omdat mee te maken. Vooral dat onderonsje op de gang tussen hem en Djulian. Hij wist zelfs te vertellen dat Djulian slaapproblemen heeft gehad tot zijn 2e verjaardag en dat hij zijn nieuwe bed had. En dat klopte ook, in zijn ledikantje lag hij uren te praten, huilen en spelen tot we naar bed gingen. Sinds hij zijn grote bed heeft slaapt hij veel beter. Hoe kan die man dat weten want dat weet niemand omdat wij het nooit over zijn slaapprobleem gehad hebben omdat hij wel sliep als wij gingen slapen.
pi_43914211
Bizar. Ik vond het zo'n vage gast, maar met dit soort verhalen, tja.
Je kunt er bijna niet meer niet in geloven...
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_43914276
Ik kan telepatisch communiceren met gras. ECHT WAAR!
pi_43914303
Laat een astroloog een horoscoop maken van jullie kindje en je zult zien dat hij een Mercurius Retrograde kindje is of een reincarnatie weigering
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_43914674
ik was hier heel sceptisch over maar nu ik jou zo hoor begin ik weer te twijfelen.
het lijkt me erg vreemd en tof om mee te maken....

zo zou ik char ook wel eens tegen het lijf willen lopen
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_43914726
quote:
Op zondag 26 november 2006 20:17 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Laat een astroloog een horoscoop maken van jullie kindje en je zult zien dat hij een Mercurius Retrograde kindje is of een reincarnatie weigering
Een watteh? Ik heb bijna geen ervaring met dingen op dit gebied. Astrologie al helemaal niet.
Ik weet alleen dat Derek dingen verteld die hij helemaal niet kan weten. Er zijn er maar 2 die afwisten van de afwijking van ons bed en dat waren mijn zoon en ik want we hebben dat samen in elkaar gezet en Derek verteld het zo maar uit het niets.

Maar astrologie heb ik geen kaas van gegeten iig
pi_43916201
ik die zo heerlijk sceptisch over dingen kan zijn

kan het niet zijn dat Djulian over het bed zelf begonnen is of iets in die trant gezegt heeft?
Waardoor die Derek al snel die link kon leggen.....

en kinderen kunnen toch sneller of makkelijker bepaalde gaven hebben.... ja lees en hoor ook wel eens her en der wat ( en ja het houd me nogal bezig nu dat Thijs is komen te overlijden)
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_43916380
Die vent is gewoon hartstikke cool
Ik heb niet vaak iets met mensen die vanalles zeggen te kunnen (ook al ben ik wel wat men een believer noemt) En vooral wanneer het commercieel wordt heb ik er helemaal niks mee op.
Maar deze man heeft iets. In de voorstukjes vond ik het een mafketel. Tot ik eens echt een aflevering zag.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_43919121
quote:
Op zondag 26 november 2006 22:20 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik die zo heerlijk sceptisch over dingen kan zijn

kan het niet zijn dat Djulian over het bed zelf begonnen is of iets in die trant gezegt heeft?
Waardoor die Derek al snel die link kon leggen.....

en kinderen kunnen toch sneller of makkelijker bepaalde gaven hebben.... ja lees en hoor ook wel eens her en der wat ( en ja het houd me nogal bezig nu dat Thijs is komen te overlijden)
Djulian heeft niks gezegd die ging zoals altijd gelijk met de autootjes spelen

We gingen eerst met zijn 4tjes de kamer binnen waar de monitor/tv stond. Rick kreeg een zender om en Derek was al in die andere kamer voor wij die monitor kamer in kwamen. Wij hebben hem dus niet gezien van te voren en hij ons ook niet. Toen is Djulian van de monitor kamer naar de kamer gebracht door iemand van de produktie waar Derek was.
Wij hebben echt op geen enkel moment contact met hem gehad en ineens wist hij te vertellen waar mijn zat.

Kan me voorstellen dat het je bezig houd! En dat is ook helemaal niet gek. Derek is ook medium dus ik weet niet hoe of wat het contact is dat we nu krijgen met hem, want net als in zijn programma op tv was deze sesie ineens afgelopen en omdat een ander kindje na ons kwam moesten we snel weg. Derek heeft wel gezegd dat hij Djulian wil helpen. En als ik de kans krijg zou ik wel willen informeren over Derek als medium ivm Thijs.

Telkens zie ik ook het weg gaan voor me. Djulian die ineens boos word, met zijn hoofd op de grond gaat bonken en Djen die hem dan wil troosten (als zijn zus naar hem komt vergeet hij alles en is het huilen zo over), maar hij word alleen maar bozer en op het moment dat we hem bijna van de grond af hebben komt Derek terug of Djulian aan het huilen is. Ja dus. Hij pakt Djulian op en Djulian is meteen stil! Derek loopt met Djulian op zijn arm en ze communiceren wat met elkaar en Mathias kan Djulian zo over pakken en Djulian is rustig en vredig en er staat een zachte lach op zijn gezicht als van een gelukkig mens.

En ik snap er nog steeds geen bal van!
pi_43919469
appart, mischien toch iets van waar dan
  maandag 27 november 2006 @ 14:35:13 #11
159605 henkfct
als dr maar rotzooi is
pi_43928981
ik geloof er niks van!

volgens mij bespioneren die gasten je eerst een maand oid.
fc twente 4 life
pi_43929797
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:35 schreef henkfct het volgende:
ik geloof er niks van!

Dat lijkt me erg overdreven.

Wel weet ik dat je op het moment van binnenkomst in zo'n gebouw geobseerveert wordt door verschillende mensen, zonder dat je het in de gaten hebt, door van die mensen die ogenschijnlijk heel onschuldig rondlopen of koffie zitten te drinken.
Een zucht of hulpeloos gebaar van een moeder wanneer haar kind zijn fruithapje niet eet of de manier waarop een kind reageert als hij gecorrigeert wordt kan voor die mensen al genoeg zijn.

Ik ben ook benieuwt welke info TS ingevuld heeft op die mail, als het een adres is, is het natuurlijk helemaal niet moeilijk om achter heel veel info te komen.

Ik klink nu misschien erg scepties , ben ik nu ook, maar dat komt voort uit het feit dat het om (weer) een commerciele zender gaat.

Ik hoop echt dat er nu eens iemand opgedoken is die "echt" is, want dat thelepatie bestaat ben ik van overtuigd.
pi_43930751
Zolang de mensen die eraan deelnemen erbij gebaat zijn maakt het ook geen drol uit
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43933954
quote:
Op maandag 27 november 2006 15:39 schreef nokwanda het volgende:
Zolang de mensen die eraan deelnemen erbij gebaat zijn maakt het ook geen drol uit
Heb je helemaal gelijk in.
pi_43935244
er zullen idd wel her en der kleine adders onder het gras zitten...

maar wel een apparte ervaring lijkt het me
kom snel het verhaal irl eens aanhoren Anitra
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  maandag 27 november 2006 @ 19:23:17 #16
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43937601
kinderpsycholoog en mogelijkheidswetenschap gecombineerd = de babyfluisteraar.
de realiteit is een code, en die code begrijpen maakt je buiten de waarneembare realiteit zien.
dus niks "gave" en "wow" maar gewoon een geevalueerde geest.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_43938030
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:23 schreef BaajGuardian het volgende:
de realiteit is een code, en die code begrijpen maakt je buiten de waarneembare realiteit zien.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_43941110
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:35 schreef henkfct het volgende:
ik geloof er niks van!

Dat werd wat lastig in onze situatie.
Het was zaterdagavond om half 10 dat hij bij Paul de Leeuw een briefje uit zijn zak haal met een emailadres er op. Ik heb toen gemaild en zondagochtend om 9 uur waren wij daar. Hoe zou hij mij dan maanden kunnen bespioneren?
quote:
Op maandag 27 november 2006 15:05 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Dat lijkt me erg overdreven.

Wel weet ik dat je op het moment van binnenkomst in zo'n gebouw geobseerveert wordt door verschillende mensen, zonder dat je het in de gaten hebt, door van die mensen die ogenschijnlijk heel onschuldig rondlopen of koffie zitten te drinken.
Een zucht of hulpeloos gebaar van een moeder wanneer haar kind zijn fruithapje niet eet of de manier waarop een kind reageert als hij gecorrigeert wordt kan voor die mensen al genoeg zijn.

Ik ben ook benieuwt welke info TS ingevuld heeft op die mail, als het een adres is, is het natuurlijk helemaal niet moeilijk om achter heel veel info te komen.

Ik klink nu misschien erg scepties , ben ik nu ook, maar dat komt voort uit het feit dat het om (weer) een commerciele zender gaat.

Ik hoop echt dat er nu eens iemand opgedoken is die "echt" is, want dat thelepatie bestaat ben ik van overtuigd.
Dit was letterlijk mijn mailtje icl de spelfouten omdat ik het snel getikt had :
quote:
Ik zou graag met u in contact komen ivm met mijn zoon van 27 maanden met eet provblemen.
Kwade buien en hoofdbonken, breath holding spell.b
Zoals ik hier boven al zei was er bijna geen tijd voor voorbereiding. Savonds half 10 mailtje gestuurd en nog geen 12 uur later waren wij daar. Overigens was er geen geheen en weer geloop van mensen, alleen van Mathias om even te zeggen dat het nog een paar minuutjes duurde.
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:08 schreef Bar_en_Mar het volgende:
er zullen idd wel her en der kleine adders onder het gras zitten...

maar wel een apparte ervaring lijkt het me
kom snel het verhaal irl eens aanhoren Anitra
Je bent welkom!!
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:23 schreef BaajGuardian het volgende:
is het niet zo dat een psychologisch gebied er naar lichaamstaal gekeken word? Dat er oog contact is? Dat is er namelijk tussen ons en Derek niet geweest.
pi_43947576
Jonge, die man geeft je 1000 oplossingen, dan zal er altijd één goed zijn.
Nou woo-hoo.
Daar ga ik.
Hop hop hop op mijn buffel.
pi_43950716
quote:
Op maandag 27 november 2006 22:47 schreef paljas het volgende:
Jonge, die man geeft je 1000 oplossingen, dan zal er altijd één goed zijn.
Nou woo-hoo.
Is lezen echt zo moeilijk?
  dinsdag 28 november 2006 @ 02:21:18 #21
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_43951874
psychologie werkt niet perse door middel van lichaamstaal van de ouders, psychologie kan bij een kind vooral door te begrijpen welke dingen waar door komen, zoals een kind dat druk doet>bla, een kind dat heel stil voor zich uit kijkt>bla, een kind dat agressief is>bla een kind dat constant huilt>bla, een kind dat heel aanhankelijk is>bla, een kind dat bang is>bla.
als je op dat soort details, als boodschap analyseerd kun je al een behoorlijk beeld krijgen van een kind zijn/haar beleving.
vooral wanneer je begrijpt HOE kinderen denken, en kinderen denken niet zo ingewikkeld en ontwijkend dan volwassenen, een kind denkt heel letterlijk en direct, eem bal is niet "oh voetbal, tennis, sporten" maar gewoon, "rond, rolt" to the point.
Net als bij gevoelens letterlijk en direct zijn, moet een kind steeds huilen dan voelt het zich geblokeerd door iets, is een kind klote druk dan is er geen structuur, is een kind heel rustig en voert het niks uit dan is het voor het kind niet duidelijk wat doelen zijn zoals ouders dan wss het kind te los laten en nergens bij betrekken etc.

daarnaast is een realiteitscode iets als "tussen de regels doorlezen"
zoals in what the bleep do we know 2 werd uitgelegd bijv. 2d ziet geen omvatting en dus kijkt het als een lijn voor zich bevind tegen een muur, 3d kijk je over de lijn, als over een hekje.
een 2d hekje kun je als 2d oog niet overheen kijken.
als je 3dimensies bezit zie je dus dingen die 2dimensies niet waarneembaar zijn.

zo werkt impuls/emoties/informatie/telepathie ook.

infeite zijn we allemaal hetzelfde universum, maar we nemen elkaar aan als individueel, we leven naar individueel, en we visualiseren ons en alles om ons heen individueel, terwijl alles wat je ziet achterin je hoofd bevind, als je buiten de strakke rechttoe 2d realiteit van alledag naar een 3d (wat je ziet zit in je achterhoofd) gaat, is het niet zon wonder om gedachtes van anderen te kunnen "lezen" omdat die gedachtes zich in dezelfde lucht bevind die jij uitblaast.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_43952643
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 02:21 schreef BaajGuardian het volgende:
psychologie werkt niet perse door middel van lichaamstaal van de ouders, psychologie kan bij een kind vooral door te begrijpen welke dingen waar door komen, zoals een kind dat druk doet>bla, een kind dat heel stil voor zich uit kijkt>bla, een kind dat agressief is>bla een kind dat constant huilt>bla, een kind dat heel aanhankelijk is>bla, een kind dat bang is>bla.
als je op dat soort details, als boodschap analyseerd kun je al een behoorlijk beeld krijgen van een kind zijn/haar beleving.
vooral wanneer je begrijpt HOE kinderen denken, en kinderen denken niet zo ingewikkeld en ontwijkend dan volwassenen, een kind denkt heel letterlijk en direct, eem bal is niet "oh voetbal, tennis, sporten" maar gewoon, "rond, rolt" to the point.
Net als bij gevoelens letterlijk en direct zijn, moet een kind steeds huilen dan voelt het zich geblokeerd door iets, is een kind klote druk dan is er geen structuur, is een kind heel rustig en voert het niks uit dan is het voor het kind niet duidelijk wat doelen zijn zoals ouders dan wss het kind te los laten en nergens bij betrekken etc.

daarnaast is een realiteitscode iets als "tussen de regels doorlezen"
zoals in what the bleep do we know 2 werd uitgelegd bijv. 2d ziet geen omvatting en dus kijkt het als een lijn voor zich bevind tegen een muur, 3d kijk je over de lijn, als over een hekje.
een 2d hekje kun je als 2d oog niet overheen kijken.
als je 3dimensies bezit zie je dus dingen die 2dimensies niet waarneembaar zijn.

zo werkt impuls/emoties/informatie/telepathie ook.

infeite zijn we allemaal hetzelfde universum, maar we nemen elkaar aan als individueel, we leven naar individueel, en we visualiseren ons en alles om ons heen individueel, terwijl alles wat je ziet achterin je hoofd bevind, als je buiten de strakke rechttoe 2d realiteit van alledag naar een 3d (wat je ziet zit in je achterhoofd) gaat, is het niet zon wonder om gedachtes van anderen te kunnen "lezen" omdat die gedachtes zich in dezelfde lucht bevind die jij uitblaast.
Van het kind had hij wel wat dingen kunnen oppikken. Maar hij wist precies te vertellen wanneer hij slechte ontlasting had gehad en hoe het eruit zag en rook. Mijn zoon heeft niet gepoept toen we daar waren.

Wij hebben die man nooit gezien en hij is nooit in ons huis geweest, hoe kan hij dan weten van de gaten in de deur? Die hij op precies de goede plek aanwijst?

En nog meer van dat soort dingen en dt zijn dingen die hij niet van de liachaamstaal/reactie van mijn zoon weet.
pi_43953600
Idd, een paar dingen oppikken kan nog wel, maar zoveel detail in de glimlach van een baby zien ?

Natuurlijk heb ik figuren als Derren Brown ook wel gezien, en bijv. als clown ging hij de straat op, en beschreef hij aan mensen hoe hun slaapkamer er uit zag, de kleur gordijnen, vloerbedekking, of er lampen hingen etc. Maargoed, die mensen zijn volledig bewust van hun omgeving, dat ligt bij babies denkik wel anders..

Ik nijg naar the "believers" kant
pi_43959015
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 00:26 schreef Anitra het volgende:

[..]

Is lezen echt zo moeilijk?
Blijkbaar
Daar ga ik.
Hop hop hop op mijn buffel.
  dinsdag 28 november 2006 @ 13:43:47 #25
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_43959628
ik moet zeggen dat ik blij ben dat er iemand z'n verhaal doet uit de eerste hand.
Ik heb een aflevering bekeken, en dat was eigenlijk puur omdat ik nog zo laat op was. Ik vond het wel bijzonder wat die man deed, maar ik kon er m'n vinger niet helemaal op leggen wat het nou was wat hij deed. Ik had de indruk dat hij net zo goed kon intunen op de ouders/moeder als op het kind.
Nu jij zo vertelt dat jullie helemaal niet aanwezig waren toen hij met het kind communiceerde verandert dat de zaak wel natuurlijk.
Deze man kan zeker wel wat denk ik. Fijn ook dat jullie er een goed gevoel bij hebben!
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_43981966
niet dat ik de mood wil bederven of zo .. maar er is een ding aan dat hele verhaal wat mij gigantisch voor de borst stoot ..
hij heeft jullie en jullie kind gebruikt om zijn contract binnen te slepen, maar hij heeft jullie kind niet geholpen .. en dat maakt mij wantrouwig want dat was toch de bedoeling ?
ik ben ervan overtuigd dat mensen die dit echt kunnen bestaan, maar bij dit persoon heb ik zo mijn twijfels .. ten eerste dus het simpele feit dat die, als ik het goed begrijp, helemaal niets heeft gedaan voor jullie kind mbt zijn eetproblemen, jullie zijn vertroost op later (vast geen datum gezegd ?), het enige wat hij gedaan heeft is jullie kind stil krijgen door op hem af te stappen en op te tillen ?
als dat op zich een gave is, zo ken ik er nog wel een paar, een van de kleuterjuffen van mijn kinderen had dat ook, maar dat heeft meer met je algemene houding en uitstraling te maken dan met een paranormale gave.
je bent voor het kind een vreemde, eentje die niet in de truukjes trapt die bij familie en kennissen wel werken, het is "vreemde ogen dwingen" maar dan met volle overtuiging, je straalt gewoon uit dat nog geen haar op je hoofd twijfeld aan het feit dat het kind normaal reageerd .. en dan doet het dat ook ..

wat de kennis van jullie interieur aangaat heb ik een vraagje .. jij/jullie waren natuurlijk helemaal afgebluft door die man en zijn kennis en daar behoorlijk vol van, maar was er op het moment dat jullie thuis kwamen een licht gevoel van onbehagen, het idee dat er iemand in jullie huis is geweest .. ?
hierbij ga ik dan uit van de aanname dat het hele gezin weg was, dat er niemand thuis was ..
je ziet waar ik naar toe wil ?
moesten er wel camera's op worden gezet, of moesten er nog gegevens verzameld worden bij jullie thuis .. een gewoon slot is zo open en met een mobieltje met cam heb je zo alle info die je nodig hebt, gaten in de deur, hobbeltje in het bed, foto'tje van een auto in een fotoalbum
pleased to meet you
pi_43984524
Ik denk niet dat die mensen strafbare feiten begaan om aan de info te komen.
Wel moet je je goed realiseren dat je vaak bepaalde zaken aan meer mensen verteld dan je je achteraf kunt herinneren.

En die mensen zijn slim, halen vaak hun info gewoon bij de bakker op de hoek, bij de kapper, in de kroeg, tijdens een ogenschijnlijk onschuldig praatje in de buurt waar je woont enz enz.
pi_43985749
dan hebben ze die info verdomd snel ingewonnen, als ik de eerste regels van de OP lees.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_43985816
quote:
Op woensdag 29 november 2006 10:59 schreef milagro het volgende:
dan hebben ze die info verdomd snel ingewonnen, als ik de eerste regels van de OP lees.
Tot hoe laat zijn de bijv. de kroegen open?

Informatie overdracht via mail, telefoon ed vraagt ook maar enkele minuten.
pi_43985934
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:02 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Tot hoe laat zijn de bijv. de kroegen open?

Informatie overdracht via mail, telefoon ed vraagt ook maar enkele minuten.
ja moeten ze wel diezelfde avond dus nog erachter zijn gekomen wie te contacteren en waar.

lijkt me een beetje ver gezocht in dit geval..
we hebben hier te maken met RTL4 die een soort van intake gesprek doet op zeer korte termijn , niet de KGB die staatsgeheimen tracht te ontfutselen.

Had er nu een week tussen gezeten, mail en afspraak, zou je kunnen gaan denken,maar nu lijkt het me dat die man ms gewoon handig kan optellen en oog voor detail heeft.
pi_43986133
Ik denk inderdaad dat laatste ook (hoewel ik hoop dat hij echt telephatisch is).

Maar mensen vergeten vaak hoe makkelijk het is om aan info te komen.
Hoe makkelijk mensen over gaan in "roddels" als je hen op straat tegen komt bij het uitlaten van de hond.
Gooi het gesprek eerst op de hond, complimentjes ed, draai het gesprek die kant op die jij wilt en je zult versteld staan wat er allemaal verteld wordt.
pi_43986287
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:17 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik denk inderdaad dat laatste ook (hoewel ik hoop dat hij echt telephatisch is).

Maar mensen vergeten vaak hoe makkelijk het is om aan info te komen.
Hoe makkelijk mensen over gaan in "roddels" als je hen op straat tegen komt bij het uitlaten van de hond.
Gooi het gesprek eerst op de hond, complimentjes ed, draai het gesprek die kant op die jij wilt en je zult versteld staan wat er allemaal verteld wordt.
ja, dat weet ik ook wel, maar dat zou dan allemaal op 1 avond snel snel geregeld moeten zijn en dat lijkt me een beetje sterk, laat staan de inbraak fantasie

ms is die man wel telephatisch, maar ik zou dus eerder denken aan oog voor detail, snel verbanden zien en leggen, en ervaring uiteraard.

ik ken het programma verder niet dus eerst daar maar eens naar kijken om te zien hoe hij wat doet.
pi_43986330
Een avond, een nacht en een ochtend
pi_43986628
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Een avond, een nacht en een ochtend
ja.

en toen Anitra de deur uit was met man en kind, en de auto de straat uit, reed er een donkere wagen de andere kant vd straat in, en stopte voor Anitra's huis, er stapten 2 mannen in donker pakken uit, keurig gekleed dus, en liepen naar de voordeur en met wat gewrik in het sleutelgat schoot de deur uit het slot.
de twee mannen hadden middels een 'oortje' directe verbinding met de in de haast opgezette studio verblijvende babyfluisteraar, en al lopend door het huis gaven ze hem relevante informatie door, kras op de glazen tafel, beschadigd parket in de hal, wc papier is bijna op, fysiotherapierekening op het dressoir, pornoboekjes aan linkerzijde onder het matras in de ouderslaapkamer , etc etc. en net op het moment dat de heren klaar waren met hun ronde, hoorden ze ineens een hoog piepgeluid, het leek te komen uit de kast, door de kier onderaan scheen een vreemd blauw licht, de mannen trokken hun wapens, de een legde zijn vinger op de zijn lippen en maakte een hoofdbeweging naar zijn collega, cover me, en met een ferme ruk trok hij de kast open, en daar stond...

oh, is dat de tijd, ik moet weg, sorry.
pi_43987009
Gezien de tijd die er tussen zat was het erg knap als ze info gewonnen hebben. Daarbij zijn wij nooit weg naar de kroeg of wat dan ook.
Ik heb geen gevoel dat er iemand in mijn huis is geweest en alles lag nog keurig op zijn plaats. En als ze binnen waren geweest dan was hij wel over de rotzooi begonnen

welk oog voor detail moet hij hebben dan? Hij wist dingen te vertellen die niemand weet.
Overigens lijkt het moeilijk om van mensen hier in de buurt info te krijgen over mij, ik ken nl niemand

Overigens maak ik me niet druk omdat hij het contract via ons zou binnen slepen dan, ik heb mezelf toch opgegeven, dan had ik dat niet moeten doen. En waar zeg ik dat hij niet verder gaat met onze zoon? Hij heeft gezegd dat hij graag met hem zou willen werken en zo'n man kan het zich niet veroorloven om zijn afspraken niet na te komen want 1 slechte kritiek is erger dan 1000 goede, vooral in en op dit gebied.

Ik weet wat ik gehoord heb, ik weet wat ik gezien heb en ik durf te zeggen dat die man echt telepatisch contact heeft met die kinderen!
pi_43987064
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:38 schreef milagro het volgende:

[..]

ja.

en toen Anitra de deur uit was met man en kind, en de auto de straat uit, reed er een donkere wagen de andere kant vd straat in, en stopte voor Anitra's huis, er stapten 2 mannen in donker pakken uit, keurig gekleed dus, en liepen naar de voordeur en met wat gewrik in het sleutelgat schoot de deur uit het slot.
de twee mannen hadden middels een 'oortje' directe verbinding met de in de haast opgezette studio verblijvende babyfluisteraar, en al lopend door het huis gaven ze hem relevante informatie door, kras op de glazen tafel, beschadigd parket in de hal, wc papier is bijna op, fysiotherapierekening op het dressoir, pornoboekjes aan linkerzijde onder het matras in de ouderslaapkamer , etc etc. en net op het moment dat de heren klaar waren met hun ronde, hoorden ze ineens een hoog piepgeluid, het leek te komen uit de kast, door de kier onderaan scheen een vreemd blauw licht, de mannen trokken hun wapens, de een legde zijn vinger op de zijn lippen en maakte een hoofdbeweging naar zijn collega, cover me, en met een ferme ruk trok hij de kast open, en daar stond...

oh, is dat de tijd, ik moet weg, sorry.

Ik zie het helemaal voor me.
pi_43987218
ik bedoelde dat als je er "bedrog" achter zou willen zoeken, dan zou het op die manier kunnen.

maar die man zat niet in jouw huis, jij zat op 'zijn terrein', oog voor detail kan dan hoogstens zijn voor hoe jullie op elkaar reageren, hoe jij loopt, praat, doet etc, hij kom jullie ms zien vanuit die aparte ruimte.

maar dan nog, dan heeft hij wel verdomd snel zijn oog voor detail moeten laten werken
ik geloof dat niet zo, ik denk dat ms zijn uitstraling een bepaald effect kan hebben, net zoals sommige babies meteen gaan huilen als een onbekende 1 ze aankijkt of oppakt en gaan lachen als onbekende 2 dat doet.

ik moet dat programma eerst eens zien, want ik weet nu niet precies waarover ik praat
is het nog op tv? of is het al afgelopen voor dit seizoen?
pi_43987230
quote:
Op woensdag 29 november 2006 11:09 schreef milagro het volgende:

[..]

ja moeten ze wel diezelfde avond dus nog erachter zijn gekomen wie te contacteren en waar.

lijkt me een beetje ver gezocht in dit geval..
we hebben hier te maken met RTL4 die een soort van intake gesprek doet op zeer korte termijn , niet de KGB die staatsgeheimen tracht te ontfutselen.

Had er nu een week tussen gezeten, mail en afspraak, zou je kunnen gaan denken,maar nu lijkt het me dat die man ms gewoon handig kan optellen en oog voor detail heeft.
RTL doet de intake, alle contacten zijn via RTL gelopen, die man zelf heeft nooit een telefoonnummer, mailtje of whatever onder ogen gehad ?
anders kan je via die gegevens meestal makkelijk zat achterhalen waar iemand woont .. en daar iemand voor de deur posten die na jouw vertrek naar de studio even met zijn mobieltje door je huis loopt en je hebt binnen nog geen 5 minuten alle info die je nodig hebt ..
ik wil best geloven dat RTL in deze volkomen onschuldig is, het is de man zelf en zijn organisatie waar ik mijn twijfels over heb en waarvan ik mij afvraag in hoeverre ze vals spelen om aan de info over de clanditie te komen .. zoals gezegd maakt in eerste instantie het feit dat het kind helemaal niet geholpen werdt, enkel gebruikt om het contract in de wacht te slepen, mij wantrouwig ..
en dat terwijl ik normaal gesproken nijg naar "I want to believe", ik heb zelf het een en ander meegemaakt dat met "normale" logica niet te verklaren is en ben ervan overtuigd dat er meer is tussen hemel en aarde
pleased to meet you
pi_43987556
quote:
Op woensdag 29 november 2006 12:00 schreef milagro het volgende:
ik bedoelde dat als je er "bedrog" achter zou willen zoeken, dan zou het op die manier kunnen.

maar die man zat niet in jouw huis, jij zat op 'zijn terrein', oog voor detail kan dan hoogstens zijn voor hoe jullie op elkaar reageren, hoe jij loopt, praat, doet etc, hij kom jullie ms zien vanuit die aparte ruimte.

maar dan nog, dan heeft hij wel verdomd snel zijn oog voor detail moeten laten werken
ik geloof dat niet zo, ik denk dat ms zijn uitstraling een bepaald effect kan hebben, net zoals sommige babies meteen gaan huilen als een onbekende 1 ze aankijkt of oppakt en gaan lachen als onbekende 2 dat doet.

ik moet dat programma eerst eens zien, want ik weet nu niet precies waarover ik praat
is het nog op tv? of is het al afgelopen voor dit seizoen?
Je schreef het zo leuk, daarom moest ik lachen

Wij zaten op niemand zijn terrein, we zaten op een neutrale lokatie.
Hij heeft ons niet gezien, ook niet van uit die andere kamer. Voordat hij nl die kamer inging heeft mijn vriend alles mogen checken! Mijn vriend mocht van degene die hem begeleide niks zeggen.

ik dacht dat er maar 4 waren en dat afgelopen zondag de laatste was, maar dat dur fik niet met zekerheid te zeggen. Misschien bij afleveringgemist dat hij daar staat.
pi_43987579
quote:
Op woensdag 29 november 2006 12:01 schreef moussie het volgende:

[..]

RTL doet de intake, alle contacten zijn via RTL gelopen, die man zelf heeft nooit een telefoonnummer, mailtje of whatever onder ogen gehad ?
anders kan je via die gegevens meestal makkelijk zat achterhalen waar iemand woont .. en daar iemand voor de deur posten die na jouw vertrek naar de studio even met zijn mobieltje door je huis loopt en je hebt binnen nog geen 5 minuten alle info die je nodig hebt ..
ik wil best geloven dat RTL in deze volkomen onschuldig is, het is de man zelf en zijn organisatie waar ik mijn twijfels over heb en waarvan ik mij afvraag in hoeverre ze vals spelen om aan de info over de clanditie te komen .. zoals gezegd maakt in eerste instantie het feit dat het kind helemaal niet geholpen werdt, enkel gebruikt om het contract in de wacht te slepen, mij wantrouwig ..
en dat terwijl ik normaal gesproken nijg naar "I want to believe", ik heb zelf het een en ander meegemaakt dat met "normale" logica niet te verklaren is en ben ervan overtuigd dat er meer is tussen hemel en aarde
Welke intake? Het telefoontje dat we om 9 uur daar en daar moesten zijn?
Verder is er geen informatie gegeven.
  woensdag 29 november 2006 @ 12:18:08 #41
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43987669
Daarbij er werd een ruit genoemd met een barst, das nie hun huis maar mijn huis kan je eventueel foto maken als bewijs. Die barst zat er al in de laatste keer dta anitra en man en kids hier waren.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_43987759
quote:
Op woensdag 29 november 2006 12:13 schreef Anitra het volgende:

[..]

Je schreef het zo leuk, daarom moest ik lachen

Wij zaten op niemand zijn terrein, we zaten op een neutrale lokatie.
Hij heeft ons niet gezien, ook niet van uit die andere kamer. Voordat hij nl die kamer inging heeft mijn vriend alles mogen checken! Mijn vriend mocht van degene die hem begeleide niks zeggen.

ik dacht dat er maar 4 waren en dat afgelopen zondag de laatste was, maar dat dur fik niet met zekerheid te zeggen. Misschien bij afleveringgemist dat hij daar staat.
nee, ik bedoelde niet letterlijk 'zijn terrein' , daarom zette ik het ook tussen haakjes, het was iig niet jullie terrein en dat is toch wel relevant, want in huis pik je zo van alles op.

ik dacht ms dat hij jullie had kunnen zien zitten via cameraatjes of zo, dat heb je zelf dan niet 1,2,3 in de gaten, maar dat zeg ik alleen als mogelijk alternatieve verklaring, het is niet mijn overtuiging of zo.

had hij nu eerst met jullie gesproken dan zou je nog aan cold reading kunnen denken, maar met een klein kind is dat wat lastig

telepathie is het enige 'zweverige' waar ik niet a priori sceptisch tegenover sta, en dan puur omdat ik het zelf vaak ervaar, al houd ik nog de slag om de arm van louter toeval, maar toch is het toeval wel erg frappant.

en dat is het in dit geval zeker, hij komt niet echt met hele schokkende dingen, maar het is dan ook niet te doen om het goed 'gokken' van praktische details, maar om het invoelen van wat het kind voelt, en als dat blijkt te werken, op lange termijn, dan zou het mij aan mijn reet roesten of het truukjes zijn of niet, mijn kind is weer happy en dus ik ook.
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2006 @ 12:49:31 #43
43556 miss_dynastie
pi_43988448
quote:
Op woensdag 29 november 2006 03:59 schreef moussie het volgende:
hij heeft jullie en jullie kind gebruikt om zijn contract binnen te slepen, maar hij heeft jullie kind niet geholpen .. en dat maakt mij wantrouwig want dat was toch de bedoeling ?
Ik weet niet of je het programma weleens gezien hebt, maar het begint altijd met een ontmoeting op een neutrale plaats, waarbij de ouders met hem kennismaken en kijken of ze met hem verder willen en geloven dat hij hun kind kan helpen. Dus ik vind het niet gek dat het ook hier zo gegaan is. RTL is na het genverbrander-verhaal vreselijk voorzichtig geworden, denk dat het daarmee te maken heeft.
  woensdag 29 november 2006 @ 12:57:05 #44
160569 -lucas-
verzamelt geluiden
pi_43988645
Ik heb het programma 1x gezien. Hij zegt alle informatie via het kind te krijgen. Bijvoorbeeld dat zijn moeder op haar 17e nooit in de spiegel durfde te kijken. Respect voor het kind dan dat 'ie dat dan al weet.
overnieuw. uitprinten. nachecken.
pi_43988710
quote:
Op woensdag 29 november 2006 12:57 schreef -lucas- het volgende:
Ik heb het programma 1x gezien. Hij zegt alle informatie via het kind te krijgen. Bijvoorbeeld dat zijn moeder op haar 17e nooit in de spiegel durfde te kijken. Respect voor het kind dan dat 'ie dat dan al weet.
kind fungeert ms al doorgeefluik.
kind weet niets, maar pikt dat op van mams, en geeft het door aan die man.
pi_43989829
quote:
Op woensdag 29 november 2006 12:14 schreef Anitra het volgende:

[..]

Welke intake? Het telefoontje dat we om 9 uur daar en daar moesten zijn?
Verder is er geen informatie gegeven.
je adres is niet te achterhalen via je telefoonnummer .. er kan niemand in je huis binnenkomen nadat je vertrokken bent en even via het mobieltje wat pics versturen, je hebt geen fotoalbum, geen dagboek, geen telefoonklapper met adressen ergens liggen ?
let wel, ik zou het heel leuk voor jullie en nog leuker voor jullie kind(eren) vinden als die man echt is, maar tot nu toe ben ik niet overtuigd ..

@ milagro .. stem verraad ook een hoop, ik maak uit het verhaal van anitra op dat zij antwoord gegeven heeft op wat hij zegt terwijl hij daar met de rug naar haar toestaat .. dus cold reading is niet 100% uit te sluiten
pleased to meet you
pi_43989959
je kan niet cold readen achteraf en zeker niet op de manier zoals Anitra het beschrijft, de man komt met hele concrete dingen vooraf en daar reageert Anitra op, met ja of nee, en hij komt niet op de Char methode "ik zie een R, een naam met een R, en ik zie ziekte, hoesten, longontsteking??" aanzetten, waarop de 'patient' dan met een concreet antwoord komt, "nee, maar wel longkanker, en dan niet bij Rob maar bij Marga, daar zit ook een R in, dus dat klopt dan toch wel enigzins"
pi_43990091
quote:
Op woensdag 29 november 2006 12:59 schreef milagro het volgende:

[..]

kind fungeert ms al doorgeefluik.
kind weet niets, maar pikt dat op van mams, en geeft het door aan die man.
Dat is in ieder geval wel de theorie van Neumann en Portman.
pi_43990141
quote:
Op woensdag 29 november 2006 13:52 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Dat is in ieder geval wel de theorie van Neumann en Portman.
kinderen zouden ook gevoeliger zijn sowieso toch, voor telepathie en andere oppikmethodes.

ben er niet zo in thuis, behalve mijn eigen 'toevalligheden die mij te toevallig lijken maar het ms toch gewoon zijn'.
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2006 @ 13:56:33 #50
43556 miss_dynastie
pi_43990210
quote:
Op woensdag 29 november 2006 13:43 schreef moussie het volgende:
let wel, ik zou het heel leuk voor jullie en nog leuker voor jullie kind(eren) vinden als die man echt is, maar tot nu toe ben ik niet overtuigd ..

Heb je enig idee hoe onwaarschijnlijk je eigen theorie is? Over Anitra en haar gezin is best wat terug te vinden op internet (kijk bijv. maar eens wat je van Fok! af kan halen), maar niet zulke detaildingen en ik neem aan dat de barst in de ruit van evenstar en het poepschema van Djulian nou niet bepaald in een fotoalbum of dagboek staan. Los van het feit dat het héél knap is om iemand in te laten breken, in hele korte tijd allerlei informatie te laten vinden, die door te laten bellen, in huis alles weer op z'n plek te leggen en weer weg te zijn zonder gezien te worden of sporen achter te laten in een paar uur tijd. Gezond wantrouwen is goed hoor, maar dit vind ik gewoon sprookjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')