Jammer dat een auto ze niks terug doetquote:Op zondag 26 november 2006 12:50 schreef appelsientje het volgende:
Gadverdamme wat wonen er toch een stel kut pubers op deze wereld![]()
![]()
![]()
Vuile klootzakken... alle auto's bij ons de in straat zijn bekrast... (is gisteravond gebeurd) en verderop zijn een aantal spiegels van de auto getrapt.![]()
quote:
quote:
Bos ... je bent goed in modden ... grapjes maken (heeeeeeeeeeeeeeeeule slechte!!!!!!quote:
Maastricht loopt 11:11 achter op Parkstadquote:Op zondag 26 november 2006 13:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
Grappig trouwens dat men vroeger ook in Nederland diverse tijdszones had .. daar kan je je nu niets meer bij voorstellen
hehe ik vond het anders wel grappigquote:Op zondag 26 november 2006 13:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bos ... je bent goed in modden ... grapjes maken (heeeeeeeeeeeeeeeeule slechte!!!!!!) is niet je sterkste kant
Vorige week 2-0 ... remember? Beetje sneu dat je je bevrediging nu uit wedstrijden van die gloeilampjes moet halenquote:
Maar jij komt uit Ermelo .. dat telt nietquote:Op zondag 26 november 2006 13:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe ik vond het anders wel grappig
Idd... ik hoop voor die kereltjes dat ik ze een keer tegenkom... kan je lachen..quote:Op zondag 26 november 2006 12:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jammer dat een auto ze niks terug doet
Gister 4-2quote:Op zondag 26 november 2006 13:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vorige week 2-0 ... remember? Beetje sneu dat je je bevrediging nu uit wedstrijden van die gloeilampjes moet halen
quote:Op zondag 26 november 2006 13:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar jij komt uit Ermelo .. dat telt niet
Je auto heeft toch al krassen, een deukje meer of minderquote:Op zondag 26 november 2006 13:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd... ik hoop voor die kereltjes dat ik ze een keer tegenkom... kan je lachen..
Die wedstrijd waar jij zo op kwijlt is ook in het verleden gespeeld (gisteren)quote:Op zondag 26 november 2006 13:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Beetje sneu dat je je bevrediging uit het verleden moet halen.
wie zegt dat het pubers zijn dan?quote:Op zondag 26 november 2006 12:50 schreef appelsientje het volgende:
![]()
![]()
Vuile klootzakken... alle auto's bij ons de in straat zijn bekrast... (is gisteravond gebeurd) en verderop zijn een aantal spiegels van de auto getrapt.![]()
Het waren Marokkanenquote:Op zondag 26 november 2006 13:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wie zegt dat het pubers zijn dan?
Ik kwijl niet op nederlagenquote:Op zondag 26 november 2006 13:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die wedstrijd waar jij zo op kwijlt is ook in het verleden gespeeld (gisteren)![]()
quote:
Tja... dat is helaas de metaliteit van tegenwoordig..quote:Op zondag 26 november 2006 13:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je auto heeft toch al krassen, een deukje meer of minder
Maar je bent jong, komt met een groepje bezopen kameraden terug van het uitgaan en je wilt toch wel stoer zijn. Toch?
Bos81quote:Op zondag 26 november 2006 13:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bos ... je bent goed in modden ... grapjes maken (heeeeeeeeeeeeeeeeule slechte!!!!!!) is niet je sterkste kant
70-290 is een gemiddeld examen qua moelijkheidsgraad van wat ik ervan gehoord hebquote:Op zondag 26 november 2006 13:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
trouwens morgen heb ik mijn examen
70-290.. ben benieuwd wat het gaat worden.
Nope ... inhaal/bekerweekend en tot nu toe is er dit seizoen slechts 1 wedstrijd afgelast, dus die zullen wel op een ander inhaalweekend later dit seizoen krijgenquote:Op zondag 26 november 2006 13:13 schreef dndiek het volgende:
Eilanden, heb je zelf nog gevoetbald?
Een voetballoos weeekend dus voor jou.... zelf niet voetballen en FCU die er ook niet echt zin in haddenquote:Op zondag 26 november 2006 13:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nope ... inhaal/bekerweekend en tot nu toe is er dit seizoen slechts 1 wedstrijd afgelast, dus die zullen wel op een ander inhaalweekend later dit seizoen krijgen
Dat maakt je weekend dan toch nog een beetje goed lijkt mequote:Op zondag 26 november 2006 13:16 schreef Eilanden het volgende:
Yup .. gisteren een middagje wezen shoppen met vriendinnetje en later vandaag naar De Lama's
En dan staat je favoriete cluppie ook nog achter tegen Sparta ..... het is voorlopig niet echt jouw zondag Golferquote:Op zondag 26 november 2006 13:17 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Straks naar Lelystad voor 'gezellig' familiesamenzijn en bowlen/eten. Joechei.![]()
Nee, het zit voorlopig nog niet mee.quote:Op zondag 26 november 2006 13:20 schreef Eilanden het volgende:
En dan staat je favoriete cluppie ook nog achter tegen Sparta ..... het is voorlopig niet echt jouw zondag Golfer
Azijnquote:Op zondag 26 november 2006 13:35 schreef pascalheister het volgende:
vanmorgen mn 150e film van dit jaar gezien, een rondje van mij dan maar
maar ze hebben dus blijkbaar de daders al, das iigquote:Op zondag 26 november 2006 12:50 schreef appelsientje het volgende:
![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 26 november 2006 13:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dit is het automatische antwoordapparaat van Eilanden. Eilanden is dit weekend na zaterdagavond niet meer aanwezig. Een boodschap inspreken is voor PSV-fans niet mogelijk .... pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep
Dan spreken we je morgen welquote:Op zondag 26 november 2006 13:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dit is het automatische antwoordapparaat van Eilanden. Eilanden is dit weekend na zaterdagavond niet meer aanwezig. Een boodschap inspreken is voor PSV-fans niet mogelijk .... pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep
quote:Op zondag 26 november 2006 13:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alsof ik een druppeltje azijn heb overgelatenquote:Op zondag 26 november 2006 13:45 schreef rubbereend het volgende:
Sparta![]()
nou zet de azijnflessen maar vast klaar
[..]
nou ik zou het maar snel vergeten want volgens mij heeft Utrecht slecht fysiek aanwezig in de wedstrijdquote:Op zondag 26 november 2006 13:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alsof ik een druppeltje azijn heb overgelaten![]()
Utrecht speelde gisteren Utrecht-onwaardig. Natuurlijk speelt FCU spierballenvoetbal en wordt het fysieke duel niet geschuwd, maar normaliter kan er ook nog wel aardig gepasst worden, maar dat lukte gisteren ook al niet... maar snel vergeten deze matchquote:Op zondag 26 november 2006 13:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou ik zou het maar snel vergeten want volgens mij heeft Utrecht slecht fysiek aanwezig in de wedstrijd
Nou SCH, schreeuw je team nog even naar de overwinning en we hebben helemaal een top-weekendquote:
quote:Op zondag 26 november 2006 13:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Utrecht speelde gisteren Utrecht-onwaardig. Natuurlijk speelt FCU spierballenvoetbal en wordt het fysieke duel niet geschuwd, maar normaliter kan er ook nog wel aardig gepasst worden, maar dat lukte gisteren ook al niet... maar snel vergeten deze match
Nee, maar er is een verschil tussen gewoon verliezen en een oorwassing krijgen van 5-0. Als Grandel vorig jaar niet voor de zoveelste keer had geblunderd, had FCU waarschijnlijk nog een aardig resultaat behaald. Toen voetbalde je nog aardig mee en kon je terugzien op een aardige wedstrijd. Gisteren was het gewoon vanaf het begin kansloosquote:Op zondag 26 november 2006 13:58 schreef rubbereend het volgende:
bovendien heeft Utrecht de laatste jaren nooit echt iets klaargemaakt in Eindhoven
Geen idee, hij is wel op MSN online/bezet zie ik.quote:Op zondag 26 november 2006 13:54 schreef Bluezz het volgende:
Waar is flierp gebleven eigenlijk?
Om 5 uur ben ik behoorlijk in de buurt ... vriendin en ik gaan naar de Lama's in de Stadsschouwburgquote:Op zondag 26 november 2006 14:05 schreef SCH het volgende:
Ik moet om 5 uur optreden in Hofman Eilanden, is voor een kampioenschap dus een kort wedstrijdje, alleen voor de pauze, en heb zo'n koppijn dat ik er niet veel van verwavcht.
Oh, wij zijn veel leuker hoorquote:Op zondag 26 november 2006 14:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Om 5 uur ben ik behoorlijk in de buurt ... vriendin en ik gaan naar de Lama's in de Stadsschouwburg
Dat mag je dan delen met de Feyenoord-fansquote:Op zondag 26 november 2006 14:10 schreef golfer het volgende:
Ajax.
Glaasje azijn, als Eilanden nog wat heeft overgelaten van de voorraad.![]()
Yepo - maar bij een kampioenschap is het wat anders, is geloof ik echt een onafhankelijke jury, weet niet precies.quote:Op zondag 26 november 2006 14:13 schreef Eilanden het volgende:
Hoe gaat zo'n wedstrijd eigenlijk SCH .. met een jury ofzo?
Ik zei het gisteren nog toen ik bij Talpa de aankondiging voor morgen hoorde: "morgen alle doelpunten van Ajax, Feyenoord en AZ", mijn reactie was "moeten ze wel eerst scoren"quote:
quote:Op zondag 26 november 2006 14:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Om 5 uur ben ik behoorlijk in de buurt ... vriendin en ik gaan naar de Lama's in de Stadsschouwburg
Feyenoiord heeft iig gescoordquote:Op zondag 26 november 2006 14:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zei het gisteren nog toen ik bij Talpa de aankondiging voor morgen hoorde: "morgen alle doelpunten van Ajax, Feyenoord en AZ", mijn reactie was "moeten ze wel eerst scoren".
Maar had daar wel Pothuizen voor nodigquote:
Wow, wat een topcompetitie hebben we ook in Nederland.quote:Op zondag 26 november 2006 14:13 schreef SCH het volgende:
Hihi, Fey, Ajax en AZ de boot in vanmiddag
Jullie hadden gisteren Nelisse nodig om de score te openen, dus dat zijn ook gewoon goals... je gaat toch niet de Henk ten Cate-kant op he? Dat vrije trappen of wat dan ook geen goals zijnquote:Op zondag 26 november 2006 14:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar had daar wel Pothuizen voor nodig
Dat was gewoon goed gedaan door onze aanvallers, als onze aanvallers andere looplijnen hadden gehad was die goal niet gevallen.quote:Op zondag 26 november 2006 14:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jullie hadden gisteren Nelisse nodig om de score te openen, dus dat zijn ook gewoon goals... je gaat toch niet de Henk ten Cate-kant op he? Dat vrije trappen of wat dan ook geen goals zijn![]()
Farfan had inderdaad een prrrrrrrrrrrrrrrrrachtige looplijn bij die cornerquote:Op zondag 26 november 2006 14:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was gewoon goed gedaan door onze aanvallers, als onze aanvallers andere looplijnen hadden gehad was die goal niet gevallen.
Preciesquote:Op zondag 26 november 2006 14:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Farfan had inderdaad een prrrrrrrrrrrrrrrrrachtige looplijn bij die corner![]()
![]()
deze week hebben we de balsamicoazijnquote:Op zondag 26 november 2006 14:27 schreef RayMania het volgende:
Pul azijn graag.
quote:Op zondag 26 november 2006 14:27 schreef RayMania het volgende:
Pul azijn graag.
Dat is standaard voor een zondagmiddag. Veel zijn naar het voetbal toe natuurlijk/of kijken het op TV zonder fok/Hoolsquote:
das wel waar n geef ze ook geen ongelijk daarinquote:Op zondag 26 november 2006 15:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is standaard voor een zondagmiddag. Veel zijn naar het voetbal toe natuurlijk/of kijken het op TV zonder fok/Hools
Helemaal mee eensquote:Op zondag 26 november 2006 15:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
das wel waar n geef ze ook geen ongelijk daarin
Het was maar goed dat ik opletten en het biertje vingquote:
Ik gooi ook niet als je niet oplet, zo gemeen ben ik nietquote:Op zondag 26 november 2006 15:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het was maar goed dat ik opletten en het biertje ving
Misschien ook maar eens proberen danquote:Op zondag 26 november 2006 15:13 schreef pascalheister het volgende:
gister op de verjaardag bavaria herfstbok gedronken was goed te doen
Idd, al ben ik meer van de 'normale' bieren.quote:Op zondag 26 november 2006 15:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens proberen dan
Zo op den duur is een trappistje echt wel lekker.quote:Op zondag 26 november 2006 15:28 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Idd, al ben ik meer van de 'normale' bieren.
Spartaquote:
Tienquote:
niet misschien, maar zeker en niet zo weinig ook niet, denk ikquote:Op zondag 26 november 2006 15:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Denk je dat er al genoeg azijn is gedronken dit weekend, moeten Noca en Clauw misschien ook nog wat drinken.
quote:Op zondag 26 november 2006 16:17 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van de supporters van clubs die wél winnen.
Lekker doelpuntrijke speeldag.
MUZ user-reviews deel 3
quote:Op zondag 26 november 2006 16:53 schreef borisz het volgende:
mijnenveger is een leuk spelletje op msn![]()
ik heb nog nooit op msn spelletjes gespeeldquote:Op zondag 26 november 2006 16:53 schreef borisz het volgende:
mijnenveger is een leuk spelletje op msn![]()
Nou euh, het was lang, lang, lang niet zo erg als Twente uit hoor kan ik je vertellenquote:Op zondag 26 november 2006 16:15 schreef StarGazer het volgende:
Leuke middag in het stadion voor Noca en Clauwheee
Dat grapje is wel uitgewerkt hoor. Ik sta nog steeds achter ze. En fuck die gasten die vandaag eerder weg gingen. Vorige week de harde kern wegfluiten en nu je club weeeeer in de steek laten, omdat ze achter staan tegen de hekkesluiter. Wees dan stoer en blijf zitten. Kutverwendvolk.quote:Op zondag 26 november 2006 18:33 schreef pascalheister het volgende:
Clauwsel gaan ze de volgende keer 5 min. na de aftrap weer de tribune op?
En zo is het.quote:Op zondag 26 november 2006 18:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat grapje is wel uitgewerkt hoor. Ik sta nog steeds achter ze. En fuck die gasten die vandaag eerder weg gingen. Vorige week de harde kern wegfluiten en nu je club weeeeer in de steek laten, omdat ze achter staan tegen de hekkesluiter. Wees dan stoer en blijf zitten. Kutverwendvolk.
Iig wel goals.quote:
clauwsel is wel stoerquote:Op zondag 26 november 2006 18:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat grapje is wel uitgewerkt hoor. Ik sta nog steeds achter ze. En fuck die gasten die vandaag eerder weg gingen. Vorige week de harde kern wegfluiten en nu je club weeeeer in de steek laten, omdat ze achter staan tegen de hekkesluiter. Wees dan stoer en blijf zitten. Kutverwendvolk.
Waar blijft je Wiljan Vloet als coach van ajax topic trouwens?quote:Op zondag 26 november 2006 18:39 schreef tong80 het volgende:
Als we dan toch verliezen, dan maar van Sparta.
Ik heb even slotjes genoegquote:Op zondag 26 november 2006 18:43 schreef Messenga het volgende:
[..]
Waar blijft je Wiljan Vloet als coach van ajax topic trouwens?
Ach ze moesten een keer thuis verliezen. Had het alleen tegen Ado niet verwacht. Verder idd krankzinnige uitslagen en een wanprestatie van jewelste van Ajax kantquote:Op zondag 26 november 2006 18:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou euh, het was lang, lang, lang niet zo erg als Twente uit hoor kan ik je vertellen
Echt raaaare uitslagen vandaag![]()
De snelheid van het forum laat wel te wensen over nu, maar desalnieteminquote:Op zondag 26 november 2006 20:14 schreef tong80 het volgende:
Een pilsje voor iemand die mij komt vergezellen aan de bar hier. Wat een rust.
Proost Bosquote:Op zondag 26 november 2006 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De snelheid van het forum laat wel te wensen over nu, maar desalnietemin![]()
Ik dacht dat het aan mijn verbinding lag, omdat ik fullspeed download. Dus nietquote:Op zondag 26 november 2006 20:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De snelheid van het forum laat wel te wensen over nu, maar desalnietemin![]()
quote:RayMania2 on @#GayMania #sport #poker #fok!crew #fokhattrick #Flem #trivia
Bahquote:[20:53:03] <RayMania2>
[20:53:04] <M|TT> #GayMania
[20:53:10] <XL> ik was er net
[20:53:12] <M|TT> RayMania2 on @#GayMania #sport #poker #fok!crew #fokhattrick #Flem #trivia
[20:53:12] <XL> maar het was leeg
[20:53:13] <M|TT>
[20:53:14] <M|TT>
[20:53:15] <M|TT>
[20:53:17] <RayMania2>:D:D
[20:53:24] <RayMania2> [20:53:06] * Now talking in #GayMania
Overkomt mij weer inderdaad, aanlopen tegen een straight flush drawquote:Op zondag 26 november 2006 21:38 schreef borisz het volgende:
Ray wat een pech net.
Leuke voorstellingquote:Op zondag 26 november 2006 22:23 schreef clauwheee het volgende:
Ja Eilanden? Moet nog ff geduld hebben, januari pas!
Ja, die waren wel te verwachten. Daar ontkom je helaas niet aan natuurlijkquote:Op zondag 26 november 2006 22:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Leuke voorstellingRuben (2x), Tijl en Arie waren de aanwezige lama's en waren sterk in het improviseren. Veel leuke grappen (behalve de grappen over FCU en grappen met de inhoud '5-0' dan) en leuke show ... min of meer een extralange versie van een TV-aflevering van de Lama's.
Na afloop kwam Arie nog effe naar buiten, vriendin is nog met Arie op de foto gegaan
kon je ze van de Lama's ook niet hebbenquote:Op zondag 26 november 2006 22:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
(behalve de grappen over FCU en grappen met de inhoud '5-0' dan)
Dat gebeurde tijdens 'ik wil graag zien' en er ontstond vanzelf een variatie erop .. 'Ik wil graag zien .. Arie die het goed probeert te praten tegen FCU fans'quote:Op zondag 26 november 2006 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, die waren wel te verwachten. Daar ontkom je helaas niet aan natuurlijk
Ze waren allemaal terecht hoor!quote:Op zondag 26 november 2006 23:05 schreef borisz het volgende:
Scheidsrechter deelt zes rode kaarten uit
Scheer je wegquote:Op zondag 26 november 2006 23:36 schreef Dylan Dog het volgende:
* Dylan Dog gaat scheren en dan slapen!
Jammer, het was leukquote:Op maandag 27 november 2006 00:25 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht dat ik Gordon Ramsey had opgenomen. Niet dus
Nee dat hoort zo manquote:Op maandag 27 november 2006 00:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jammer, het was leuk
BBC staat op
Roger zingt valsj.
idd voortijdig het stadion verlaten isquote:Op zondag 26 november 2006 18:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat moet toch haast wel. Sterkte in ieder geval...quote:Op maandag 27 november 2006 00:53 schreef golfer het volgende:
Deze aankomende week kan nooit slechter zijn dan de afgelopen week.
In 1 week tijd:
Griepaanval.
Sollicitatiegesprek waarbij de andere partij niet kwam opdagen en daarna niets meer van zich liet horen.
Uitslag in het gezicht en zalf die ik er voor kreeg nu nog steeds mijn gezicht vuurrood en brandend maakt.
Verplicht familie-bowlen.
En mijn allereerste schoonvader in Denemarken overleden.
Ik heb mijn portie wel weer gehad.
Hoop echt dat de aankomende week wat leuker wordt.
Zou het besmettelijk zijn?quote:Op maandag 27 november 2006 00:56 schreef tong80 het volgende:
Trusten piepols. Golfer heeft het Clauwheee virus.
en dan ga ik nuquote:Op maandag 27 november 2006 01:09 schreef tong80 het volgende:
Big Brother : De extra lange finale-einduitzending Net nog ff gepost
Ik duik er achteraan.quote:
Beter dat dan van Feyenoord vanuit jouw oogpunt ja.quote:Op zondag 26 november 2006 18:39 schreef tong80 het volgende:
Als we dan toch verliezen, dan maar van Sparta.
Idd dat vind ik ook.. Perez heeft het tenslotte ook gedaan!quote:Op maandag 27 november 2006 07:41 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Beter dat dan van Feyenoord vanuit jouw oogpunt ja.
Maar Sneyder, wat een zeilige zak hooi zeg, wees dan een vent en kom er vooruit dat je de scheids hebt uitgescholden.
Sappie hierquote:
Hij gaat echt ademenquote:Op maandag 27 november 2006 08:22 schreef dndiek het volgende:
Hoe wil je een pop ooit reamineren....? Daar zat al geen leven in voordat je aan de reanimatie begon
Goedzo, succes!quote:Op maandag 27 november 2006 08:42 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
Ik kan straks al terecht bij de huisarts.
Jakkes.quote:Op maandag 27 november 2006 08:45 schreef SCH het volgende:
Goedzo, succes!
Neem je een pasfoto mee?
[afbeelding]
Je hebt de baard niet meer?quote:Op maandag 27 november 2006 08:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Jakkes.
het ziet er iets minder erg bij mij uit
quote:Op maandag 27 november 2006 08:48 schreef golfer het volgende:
het ziet er iets minder erg bij mij uit
Kanker op manquote:
Die heeft toch niks ernstigs gedaan? Aldus hemzelfquote:Op maandag 27 november 2006 08:52 schreef SCH het volgende:
We gaan het vandaag in Stand.nl over Wesley Sneijder hebben![]()
wraf
koudquote:Op maandag 27 november 2006 09:01 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen, wordt een stuk kouder merk ik.
Nog niemand hier aanwezig, als stagier de eerste.
Leuk, ik heb op eens gestemd trouwens, wel met de kanttekening, dat ziektes en zo te ver gaan. woorden als eikel en lul horen er gewoon bij, hoe erg het ook kan zijn.quote:Op maandag 27 november 2006 11:44 schreef SCH het volgende:
Stand.nl over voetbal met Youri
www.stand.nl
Ik was de 169equote:Stelling van maandag 27 november 2006
Schelden op het voetbalveld hoort erbij
Eens (19%)
Oneens (81%)
tot nu toe hebben 169 mensen gestemd
betoog of uiteenzetting schrijven ongeveerquote:Op maandag 27 november 2006 11:45 schreef Bos81 het volgende:
Gedocumenteerd schrijven, wat moet ik me daar bij voorstellen![]()
Hehe zometeen ben je knalgeelquote:Op maandag 27 november 2006 12:01 schreef golfer het volgende:
Zo, weer een nieuw smeerseltje van de arts gekregen. Hopelijk helpt dit nu wel en blijk ik daar ook niet allergisch voor.
Zegt ie terwijl het nog steeds royaal te warm is voor de tijd van het jaar.quote:Op maandag 27 november 2006 09:01 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen, wordt een stuk kouder merk ik.
Dan ga ik in ieder geval terug naar Australiėquote:Op maandag 27 november 2006 12:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zegt ie terwijl het nog steeds royaal te warm is voor de tijd van het jaar.
Wat gebeurt er zodra de temperatuur onder nul zakt, watje, vries je dan dood? ga je dan in 3 bontjassen lopen?
quote:Op maandag 27 november 2006 12:23 schreef appelsientje het volgende:Yeah mijn examen 70-290 gehaald
Daar moet op gedronken wordenquote:Op maandag 27 november 2006 12:23 schreef appelsientje het volgende:Yeah mijn examen 70-290 gehaald
quote:Op maandag 27 november 2006 12:23 schreef appelsientje het volgende:Yeah mijn examen 70-290 gehaald
goed voor de omzet van de kroeg dusquote:Op maandag 27 november 2006 12:59 schreef appelsientje het volgende:
Nu nog 1 examen halen en ik krijg een salaris verhoging
70-290= -220quote:Op maandag 27 november 2006 12:23 schreef appelsientje het volgende:Yeah mijn examen 70-290 gehaald
quote:Op maandag 27 november 2006 13:06 schreef golfer het volgende:
[..]
70-290= -220
Ben ik nou ook geslaagd
![]()
quote:
het afzien?quote:Op maandag 27 november 2006 14:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heb je hem al gekocht van Fokke en Sukke Rubber??
Yupquote:
Zenuwachtig ?quote:Op maandag 27 november 2006 14:21 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben al behoorlijk zenuwachtig voor Iron Maiden dadelijk. Hopelijk wordt het een geweldig concert
Nee, mocht ik maar op het podium staan.quote:Op maandag 27 november 2006 14:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zenuwachtig ?moet jij optreden dan..
Veel plezier alvast
heb je niks beters te doen op het werkquote:Op maandag 27 november 2006 14:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yuphij ligt bij mij op m'n bureau
veel plezier alvastquote:Op maandag 27 november 2006 14:21 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben al behoorlijk zenuwachtig voor Iron Maiden dadelijk. Hopelijk wordt het een geweldig concert
Brabanthallen (Den Bosch)quote:Op maandag 27 november 2006 14:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
veel plezier alvastwaar is het?
da's mooi in de buurtquote:
Thuis Rubber, thuis op mijn bureauquote:Op maandag 27 november 2006 14:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je niks beters te doen op het werk![]()
maar ik heb hem nog niet
Zeker, hoeven ons (waarschijnlijk) ook niet te haasten voor de trein. Laatste trein gaat om ongeveer 5 over twaalf en concert zal omstreeks 23.00 zijn afgelopen.quote:
Sientje moet wel de volledige titel geven:quote:Op maandag 27 november 2006 14:58 schreef dndiek het volgende:
Wie komt er op het idiote idee om zo'n test 70-290 te noemen?
Kijk, dat maakt een boel duidelijkquote:Op maandag 27 november 2006 15:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sientje moet wel de volledige titel geven:
Examen 70-290
Managing and Maintaining a Microsoft Windows Server 2003 Environment
Dat is de volledige titel. 70-290 is de examencode
Inderdaad, hoewel ik me er nog steeds niks bij kan voorstellen. Maar ik heb dan ook niet veel met automatisering..quote:Op maandag 27 november 2006 15:03 schreef dndiek het volgende:
[..]
Kijk, dat maakt een boel duidelijk
Ik zal het even samenvatten:quote:Op maandag 27 november 2006 15:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, hoewel ik me er nog steeds niks bij kan voorstellen. Maar ik heb dan ook niet veel met automatisering..
OKeequote:Op maandag 27 november 2006 15:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zal het even samenvatten:
Als het niet werkt: computer herstarten. Werkt het dan nog niet: installeer windows opnieuw.
Have fun Bossiequote:
Feliquote:Op maandag 27 november 2006 12:23 schreef appelsientje het volgende:Yeah mijn examen 70-290 gehaald
Ligt eraanquote:Op maandag 27 november 2006 15:29 schreef Bruce117 het volgende:
Is het heel erg als ik wel meteen waar het over gaat als iemand een 70-xxx code post.
Niet meteen welk examen, maar wel dat het een Microsoft examen is.
Eigenlijk verlang ik weer naar m'n baantje als helpdeskmedewerkerquote:Op maandag 27 november 2006 15:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zal het even samenvatten:
Als het niet werkt: computer herstarten. Werkt het dan nog niet: installeer windows opnieuw.
Daar moet je toch voor betalen of nietquote:Op maandag 27 november 2006 15:34 schreef VoreG het volgende:
Er zijn sint en piet wuppen
Morgen maar eens zo'n kankerneger halen
Nee hoor, wat mij betreft niet erg .. maar goed, ik verdien dan ook mijn boterham in die business, dus ik ben niet echt objectiefquote:Op maandag 27 november 2006 15:29 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Feli![]()
Is het heel erg als ik wel meteen waar het over gaat als iemand een 70-xxx code post.
Niet meteen welk examen, maar wel dat het een Microsoft examen is.
Aan wat voor werk/opleiding dat je doetquote:
Volgens mij wel, 3 euro dacht ik.quote:Op maandag 27 november 2006 15:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Daar moet je toch voor betalen of niet
Oh, dan is er gelukkig niet zoveel aan de hand.quote:Op maandag 27 november 2006 15:40 schreef dndiek het volgende:
[..]
Aan wat voor werk/opleiding dat je doet
heheh daar zit wat inquote:Op maandag 27 november 2006 15:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nee hoor, wat mij betreft niet erg .. maar goed, ik verdien dan ook mijn boterham in die business, dus ik ben niet echt objectief
805, wat voor score kan je halen?quote:Op maandag 27 november 2006 16:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
heheh daar zit wat in
Mijn score was 805dus ruim goed
Was te verwachten.quote:
Passing score is 700, dus daar zat je ruim bovenquote:Op maandag 27 november 2006 16:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
heheh daar zit wat in
Mijn score was 805dus ruim goed
1000 is max... dus je kan zeggen dat ik een 8,05 heb gehaaldquote:
Onder andere.quote:Op maandag 27 november 2006 17:17 schreef borisz het volgende:
Mart goes to the aussies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |