Jammer dat een auto ze niks terug doetquote:Op zondag 26 november 2006 12:50 schreef appelsientje het volgende:
Gadverdamme wat wonen er toch een stel kut pubers op deze wereld![]()
![]()
![]()
Vuile klootzakken... alle auto's bij ons de in straat zijn bekrast... (is gisteravond gebeurd) en verderop zijn een aantal spiegels van de auto getrapt.![]()
quote:
quote:
Bos ... je bent goed in modden ... grapjes maken (heeeeeeeeeeeeeeeeule slechte!!!!!!quote:
Maastricht loopt 11:11 achter op Parkstadquote:Op zondag 26 november 2006 13:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
Grappig trouwens dat men vroeger ook in Nederland diverse tijdszones had .. daar kan je je nu niets meer bij voorstellen
hehe ik vond het anders wel grappigquote:Op zondag 26 november 2006 13:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bos ... je bent goed in modden ... grapjes maken (heeeeeeeeeeeeeeeeule slechte!!!!!!) is niet je sterkste kant
Vorige week 2-0 ... remember? Beetje sneu dat je je bevrediging nu uit wedstrijden van die gloeilampjes moet halenquote:
Maar jij komt uit Ermelo .. dat telt nietquote:Op zondag 26 november 2006 13:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe ik vond het anders wel grappig
Idd... ik hoop voor die kereltjes dat ik ze een keer tegenkom... kan je lachen..quote:Op zondag 26 november 2006 12:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jammer dat een auto ze niks terug doet
Gister 4-2quote:Op zondag 26 november 2006 13:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vorige week 2-0 ... remember? Beetje sneu dat je je bevrediging nu uit wedstrijden van die gloeilampjes moet halen
quote:Op zondag 26 november 2006 13:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar jij komt uit Ermelo .. dat telt niet
Je auto heeft toch al krassen, een deukje meer of minderquote:Op zondag 26 november 2006 13:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd... ik hoop voor die kereltjes dat ik ze een keer tegenkom... kan je lachen..
Die wedstrijd waar jij zo op kwijlt is ook in het verleden gespeeld (gisteren)quote:Op zondag 26 november 2006 13:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Beetje sneu dat je je bevrediging uit het verleden moet halen.
wie zegt dat het pubers zijn dan?quote:Op zondag 26 november 2006 12:50 schreef appelsientje het volgende:
![]()
![]()
Vuile klootzakken... alle auto's bij ons de in straat zijn bekrast... (is gisteravond gebeurd) en verderop zijn een aantal spiegels van de auto getrapt.![]()
Het waren Marokkanenquote:Op zondag 26 november 2006 13:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wie zegt dat het pubers zijn dan?
Ik kwijl niet op nederlagenquote:Op zondag 26 november 2006 13:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die wedstrijd waar jij zo op kwijlt is ook in het verleden gespeeld (gisteren)![]()
quote:
Tja... dat is helaas de metaliteit van tegenwoordig..quote:Op zondag 26 november 2006 13:04 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je auto heeft toch al krassen, een deukje meer of minder
Maar je bent jong, komt met een groepje bezopen kameraden terug van het uitgaan en je wilt toch wel stoer zijn. Toch?
Bos81quote:Op zondag 26 november 2006 13:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bos ... je bent goed in modden ... grapjes maken (heeeeeeeeeeeeeeeeule slechte!!!!!!) is niet je sterkste kant
70-290 is een gemiddeld examen qua moelijkheidsgraad van wat ik ervan gehoord hebquote:Op zondag 26 november 2006 13:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
trouwens morgen heb ik mijn examen
70-290.. ben benieuwd wat het gaat worden.
Nope ... inhaal/bekerweekend en tot nu toe is er dit seizoen slechts 1 wedstrijd afgelast, dus die zullen wel op een ander inhaalweekend later dit seizoen krijgenquote:Op zondag 26 november 2006 13:13 schreef dndiek het volgende:
Eilanden, heb je zelf nog gevoetbald?
Een voetballoos weeekend dus voor jou.... zelf niet voetballen en FCU die er ook niet echt zin in haddenquote:Op zondag 26 november 2006 13:14 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nope ... inhaal/bekerweekend en tot nu toe is er dit seizoen slechts 1 wedstrijd afgelast, dus die zullen wel op een ander inhaalweekend later dit seizoen krijgen
Dat maakt je weekend dan toch nog een beetje goed lijkt mequote:Op zondag 26 november 2006 13:16 schreef Eilanden het volgende:
Yup .. gisteren een middagje wezen shoppen met vriendinnetje en later vandaag naar De Lama's
En dan staat je favoriete cluppie ook nog achter tegen Sparta ..... het is voorlopig niet echt jouw zondag Golferquote:Op zondag 26 november 2006 13:17 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Straks naar Lelystad voor 'gezellig' familiesamenzijn en bowlen/eten. Joechei.![]()
Nee, het zit voorlopig nog niet mee.quote:Op zondag 26 november 2006 13:20 schreef Eilanden het volgende:
En dan staat je favoriete cluppie ook nog achter tegen Sparta ..... het is voorlopig niet echt jouw zondag Golfer
Azijnquote:Op zondag 26 november 2006 13:35 schreef pascalheister het volgende:
vanmorgen mn 150e film van dit jaar gezien, een rondje van mij dan maar
maar ze hebben dus blijkbaar de daders al, das iigquote:Op zondag 26 november 2006 12:50 schreef appelsientje het volgende:
![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 26 november 2006 13:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dit is het automatische antwoordapparaat van Eilanden. Eilanden is dit weekend na zaterdagavond niet meer aanwezig. Een boodschap inspreken is voor PSV-fans niet mogelijk .... pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep
Dan spreken we je morgen welquote:Op zondag 26 november 2006 13:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dit is het automatische antwoordapparaat van Eilanden. Eilanden is dit weekend na zaterdagavond niet meer aanwezig. Een boodschap inspreken is voor PSV-fans niet mogelijk .... pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep
quote:Op zondag 26 november 2006 13:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alsof ik een druppeltje azijn heb overgelatenquote:Op zondag 26 november 2006 13:45 schreef rubbereend het volgende:
Sparta![]()
nou zet de azijnflessen maar vast klaar
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |