abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 december 2006 @ 20:57:44 #251
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_44805588
quote:
Op woensdag 27 december 2006 23:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Koranvers 5:33 volgens Akkkersloot
[..]

Koranvers 5:33 volgens de werkelijke vertaling
["De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar]
Hoe kan je nu oorlog tegen iets wat niet bestaat voeren

En verder hoef je met je "werkelijke vertaling" niet te lullen, want Spec vond mijn vertaling al okee (maar ja anders zou hij zich zelf ook een xenofoob voelen )

5:33 "De vergelding voor hen die God en Zijn Boodschapper
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  donderdag 28 december 2006 @ 21:25:52 #252
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_44806529
quote:
Op donderdag 28 december 2006 20:56 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Ik constateer 2 zaken van je mede mod waar je misschien specifieker op mag reageren.

1. Spec noemt mij een xenofoob als reactie op de vraag "en een Turkse tegenstander van een islamitisch hoofddoekje is dat ook een xenofoob ? ". Behalve dat hij beledigt is het zelfs nog geen antwoord op mijn vraag .

2. Spec brengt mij in verband met Mein Kampf. Het feit dat ik de koran een fascistisch boek vindt (5:33) , hoeft mij echter nog niet vogelvrij te maken.
Ik kan niet spreken voor sp3c, dus daarop moet ik het antwoord schuldig blijven.
- Je vangt overigens vliegen met siroop en niet met azijn. -
Dus ik vindt het niet zo vreemd dat er eens teruggespiegelt wordt in termen van beledigingen.
Als je jezelf daarbij onbehaagelijk voelt, tja dat hebben wel meer mensen als ik je notes erbij ga nemen.
(10x vergelijkingen over de islam en Mein Kampf) met bijbehorende afkoelperiodes.
Je merkt nu zelf aan den lijve wat het is om geen wederhoor te krijgen op basis van beschuldigingen die over het randje lopen. En wordt de discussiewaarde daarvan beter. Ik denk het niet. Sterker nog wij zitten helemaal niet op een dergelijke discussie te wachten waarbij dergelijke krachttermen te pas en te onpas gebruikt worden om een eigen valide/non-valide mening kracht bij te zetten. En met 12 notes in 2 weken tijd loop je e.e.a. goed te verstieren.
  donderdag 28 december 2006 @ 21:40:35 #253
60090 Akkersloot
pi_44807068
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:25 schreef Drugshond het volgende:
(10x vergelijkingen over de islam en Mein Kampf)
Oproepen je politieke tegenstanders vermoorden, zoals met 5:33, is dat dan geen fascisme ?
quote:
Ik kan niet spreken voor sp3c, dus daarop moet ik het antwoord schuldig blijven
Je kan toch wel zeggen dat "je bent een xenofoob" geen antwoord is op de vraag ofdat een Turkse tegenstander van islamitische hoofddoekjes ook een xenofoob is ?????????
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  donderdag 28 december 2006 @ 21:46:07 #254
89730 Drugshond
pi_44807288
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:40 schreef Akkersloot het volgende:
Oproepen je politieke tegenstanders vermoorden, zoals met 5:33, is dat dan geen fascisme ?
Dat is een theologische discussie. Die achter de komma gevoerd wordt. En die trek ik niet. [NWS] geloof ik ook niet. Vermoorden is overigens geen fascisme hoe gaan we dan de periode van Mao Zedong noemen ?!
Onder die vlag kun je zelfs spreken dat de kruistochten een vorm van communisme was.
Wordt daarmee de doelstelling of de discussie duidelijk, nopez.

Smijt gewoon minder met de uberbekende krachtermen om daarmee iemand anders of het geloof te beledigen (valt ook onder de policy). En dan hoeven we ook minder de noten (= minder leuke bezigheid van het moderatorschap).
pi_44807349
OK, beste kinders, als jullie zo moe zijn moeten jullie maar even gaan tukken. Liever dit niet kenbaar maken dmv smilies hier.

Posts zijn verwijderd.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  donderdag 28 december 2006 @ 21:54:04 #256
60090 Akkersloot
pi_44807583
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:46 schreef Drugshond het volgende:

[5:33]

Dat is een theologische discussie.
Waarom moet iedereen dat onderscheid maken tussen (erkende) religie en politiek ????????????
quote:
Die achter de komma gevoerd wordt. En die trek ik niet. [NWS] geloof ik ook niet. Vermoorden is overigens geen fascisme hoe gaan we dan de periode van Mao Zedong noemen ?!
fascisme.

Heb je al een antwoord op specs "je bent xenofoob" als antwoord op mijn simpele vraag of een Turkse tegenstander van islamitische hoofddoekjes ook een xenofoob is ?

- nee? -

[ Bericht 20% gewijzigd door sp3c op 28-12-2006 22:02:17 ]
  Moderator donderdag 28 december 2006 @ 22:00:17 #257
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_44807896
Drugshond heeft geen antwoorden voor mij, als ik er behoefte aan heb dan geef ik zelf antwoord ... en dat heb ik niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_44808012
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
OK, beste kinders, als jullie zo moe zijn moeten jullie maar even gaan tukken. Liever dit niet kenbaar maken dmv smilies hier.

Posts zijn verwijderd.
Zijn profetenobsessie wordt inderdaad erg vermoeiend. En dat gelul over fascisme dit en fascisme dat ook. En Mein Koran ook. Als het nou fijn in FB zou blijven, geen punt, maar in elk topic komt het wel weer ter sprake.
pi_44808177
quote:
Op donderdag 28 december 2006 22:02 schreef Monidique het volgende:

[..]

Zijn profetenobsessie wordt inderdaad erg vermoeiend. En dat gelul over fascisme dit en fascisme dat ook. En Mein Koran ook. Als het nou fijn in FB zou blijven, geen punt, maar in elk topic komt het wel weer ter sprake.
Dat snap ik, maar voordat je het weet staan er tig posts met een enkele gaap/slaap/headbang smilie. En dat was nou geloof ik net niet de bedoeling van de Fb.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  donderdag 28 december 2006 @ 22:05:19 #260
89730 Drugshond
pi_44808210
quote:
Op donderdag 28 december 2006 22:02 schreef Monidique het volgende:
Mee eens, hij mag deze discussie in [FB] (en dat is dus niet [NWS-FB]) voeren. Laat iemand anders maar eens nadenken waar de forumgrenzen (van vrije meningsuiting) liggen. Dat voorstel legde ik al eerder op tafel.
  donderdag 28 december 2006 @ 22:05:32 #261
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_44808220
quote:
Op donderdag 28 december 2006 22:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar voordat je het weet staan er tig posts met een enkele gaap/slaap/headbang smilie. En dat was nou geloof ik net niet de bedoeling van de Fb.
Discussies voortzetten uit topics wel, dan?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 28 december 2006 @ 22:06:22 #262
60090 Akkersloot
pi_44808249
quote:
Op donderdag 28 december 2006 22:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Je moet maar eens in de feedback van wfl kijken.
  donderdag 28 december 2006 @ 22:07:53 #263
60090 Akkersloot
pi_44808313
quote:
Op donderdag 28 december 2006 22:00 schreef sp3c het volgende:
Drugshond heeft geen antwoorden voor mij, als ik er behoefte aan heb dan geef ik zelf antwoord ... en dat heb ik niet
Je noemde mij "xenofoob" en bracht mij in verband met Mein Kampf. Dus je bent mij wel uitleg verschuldigd.
  donderdag 28 december 2006 @ 22:09:25 #264
89730 Drugshond
pi_44808374
quote:
Op donderdag 28 december 2006 22:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Discussies voortzetten uit topics wel, dan?
Is wat mij betreft niet aan de orde. Als akkersloot zijn gelijk wil halen dan gaat hij maar naar [FB]. Hier wil ik een dergelijke vormgeving van die discussie (copy/paste) niet zien.
  donderdag 28 december 2006 @ 22:10:32 #265
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_44808424
quote:
Op donderdag 28 december 2006 22:09 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Is wat mij betreft niet aan de orde. Als akkersloot zijn gelijk wil halen dan gaat hij maar naar [FB]. Hier wil ik een dergelijke vormgeving van die discussie (copy/paste) niet zien.
Mooi. Doe je plicht, zou ik zeggen:
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:40 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 28 december 2006 @ 22:11:08 #266
89730 Drugshond
pi_44808447
quote:
Op donderdag 28 december 2006 22:07 schreef Akkersloot het volgende:
Je noemde mij "xenofoob" en bracht mij in verband met Mein Kampf. Dus je bent mij wel uitleg verschuldigd.
Gooi die ook maar bij [FB] over de schutting.

- Wellicht gaan we daar nog reageren, hier zijn we er klaar mee -
pi_44808459
quote:
Op donderdag 28 december 2006 22:06 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Je moet maar eens in de feedback van wfl kijken.
WTF heb ik met de FB van WFL te schaften? Doe me een lol en ga jij je religie beschouwende posts dan ff daar neerplempen.
  donderdag 28 december 2006 @ 22:12:35 #268
60090 Akkersloot
pi_44808509
- FB -

[ Bericht 98% gewijzigd door Drugshond op 28-12-2006 22:13:56 ]
  donderdag 28 december 2006 @ 22:14:23 #269
60090 Akkersloot
pi_44808561
quote:
Op donderdag 28 december 2006 22:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

WTF heb ik met de FB van WFL te schaften? Doe me een lol en ga jij je religie beschouwende posts dan ff daar neerplempen.
En ik schreef net dat niet iedereen een bepaalde politieke stroming (islam) als religie hoef te zien. Als het bij Geld en Recht over slimme veel geldverdienende sekteleiders gaat wordt toch ook niet verwezen naar wfl ?
  donderdag 28 december 2006 @ 22:16:10 #270
60090 Akkersloot
pi_44808613
quote:
Op donderdag 28 december 2006 22:12 schreef Akkersloot het volgende:
- FB -

" FB" meneer ligt al iets toe. Maar volgens mij ging het je alleen maar omdat je geen "beledigingen" wou (mijn opmerking over "visioenen" en verschijningen als gevolg van vitamine c gebrek.
pi_44808813
En nou is het genoeg.

Ik geef sp3c gelijk, je hebt aardig enge trekjes in je gedachtewereld. De vraag die bij mij rijst is : Door welk vitamine gebrek zal dat komen??

Verder open je er maar een topic over in de FB.
  donderdag 28 december 2006 @ 22:24:29 #272
60090 Akkersloot
pi_44808909
@ spec

Ter voorbereiding van een eventueel topic bij FB waarom gaf je op "en Turkse tegenstanders van islamitische hoofddoekjes zijn die dan ook xenofoog" als antwoord "je bent een xenofoob" ?

Gewoon omdat je daar geen antwoord op kon geven ?

Users die je mening over wat wel of niet als politiek gezien moet worden (een religie gesticht door een machtswellusteling bijvoorbeeld) niet delen vogelvrij verklaard ?

Een flink portie vooroordelen over mensen die "de vergelding voor hen die god en zijn boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden" fascisme vinden ?
pi_44838476
Mijn excuses, ik heb een dubbeltopic gemaakt.
Wil iemand Inkomen patiënt speelt rol bij behandelkeuze sluiten? Bvd .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 december 2006 @ 23:13:11 #274
862 Arcee
Look closer
pi_44842702
Saddam geexcuteerd binnen 24 uur. #2

Kan iemand daar geexecuteerd van maken?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_44842872
ik las geexcuseerd.

Maar het is aangepast
  vrijdag 29 december 2006 @ 23:46:12 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44843827
Jongen (8) omgekomen op vakantiepark.

Ik weet niet wat jullie vinden, maar dit topic is een beetje aan het doodbloeden. Nu begint de hele discussie weer van voren af aan en het is al gebleken dat er een communicatiestoornis optreedt tussen bepaalde partijen. Slotje-waardig?
Niet meer actief op Fok!
pi_44844383
Ik gooi hem even op slot om hem door te lezen, helaas gaat jij ook te ver door het uit maken van een medeuser voor vuile christenhond. Dus waar precies die stoornis ligt weet ik nog niet.
  zaterdag 30 december 2006 @ 00:04:13 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44844426
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik gooi hem even op slot om hem door te lezen, helaas gaat jij ook te ver door het uit maken van een medeuser voor vuile christenhond. Dus waar precies die stoornis ligt weet ik nog niet.
die 'christenhond' vond het vanmiddag nodig om me in KLB in elk topic te stalken met linkjes naar het topic over het jongetje.
Niet meer actief op Fok!
pi_44844554
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

die 'christenhond' vond het vanmiddag nodig om me in KLB in elk topic te stalken met linkjes naar het topic over het jongetje.
Zal me echt aan me reet roesten, dan ga je daar maar mee naar een FA of je vraagt via de reguliere kanalen of ie wilt kapen.

Binnen NWS wens ik iig niemand een anders zien uitmaken voor christenhond, volgende is dan tyfusjood en een van de vele koosnaampjes voor een moslim.

Niet doen gewoon.
  zaterdag 30 december 2006 @ 00:09:04 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44844583
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Zal me echt aan me reet roesten, dan ga je daar maar mee naar een FA of je vraagt via de reguliere kanalen of ie wilt kopen.

Binnen NWS wens ik iig niemand een anders zien uitmaken voor christenhond, volgende is dan tyfusjood en een van de vele koosnaampjes voor een moslim.

Niet doen gewoon.
sommige mensen willen het niet snappen. Dan maar met ferme hand, hè. Nu gaat er natuurlijk geen slotje op, omdat jij je persoonlijke mening weer laat meewegen .
Niet meer actief op Fok!
pi_44844731
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

sommige mensen willen het niet snappen. Dan maar met ferme hand, hè. Nu gaat er natuurlijk geen slotje op, omdat jij je persoonlijke mening weer laat meewegen .
Weer mijn persoonlijke mening laat meewegen?

Maar goed, blijkbaar heb jij heel veel problemen met de kleine eis dat je met een beetje fatsoen met elkaar omgaat. Echter is dit een regeltje welk forumbreed geld, dus mag ik je verwijzen naar de FB.
  zaterdag 30 december 2006 @ 00:21:44 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_44844938
Ik heb sorry gezegd, dus niet zeuren.
Niet meer actief op Fok!
pi_44845009
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb sorry gezegd, dus niet zeuren.
Oh ok, sorry
pi_44845123
Maar goed, ik ga later vannacht nog wel even kijken wat ermee te doen, ik moet dat hele topic sowieso doorlezen.
  zaterdag 30 december 2006 @ 10:48:50 #285
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44850939
Ik dacht dat de mods sowieso ieder topic doorlazen. Weer een illusie armer
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_44850970
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 10:48 schreef gronk het volgende:
Ik dacht dat de mods sowieso ieder topic doorlazen. Weer een illusie armer
Ja, andere subfora mods doen dat wel. Wij zijn echter lui aangelegd en hebben ook nogal een neiging tot redelijk wat kwaliteitstijd met onze biertjes.
  zaterdag 30 december 2006 @ 10:58:47 #287
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_44851068
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 10:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ja, andere subfora mods doen dat wel. Wij zijn echter lui aangelegd en hebben ook nogal een neiging tot redelijk wat kwaliteitstijd met onze biertjes.
Ik dacht al, hoe krijg je mensen zo gek om uit vrije wil al die topics te gaan lezen

maar de mods van de andere fora hebben dus echt geen leven?
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_44851089
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 10:58 schreef gronk het volgende:

[..]

Ik dacht al, hoe krijg je mensen zo gek om uit vrije wil al die topics te gaan lezen

maar de mods van de andere fora hebben dus echt geen leven?
Ik verdenk ze ervan dat ze ons dat voorhouden om ons in het ootje te nemen
  Moderator zaterdag 30 december 2006 @ 14:30:10 #289
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_44856318
quote:

[..]

zaterdag 30 december 2006 @ 16:51:40 #290
89730 Drugshond
pi_44860799
quote:

[..]

Idd, zojuist thuis gekomen met een fles Whisky en Barcardi.
Les #52 : Modden doe je zo.
pi_44860947
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 16:51 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Idd, zojuist thuis gekomen met een fles Whisky en Barcardi.
Les #52 : Modden doe je zo.
we zijn 6 handen op een fles drank
  zondag 31 december 2006 @ 18:36:44 #292
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_44898509
kan mijn topic over bommen in BKK gemerged worden. Het was hier ook nieuwjaar en ik heb het niet gezien. Misschien teveel gedronken ofzo. Hoewel ik nu naar de tijd kijk was het in Ned al een tijdje eerder bekend als hier.
mai pen rai
pi_44909400
Breaking news

Meki is back tijd voor de waarheid
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  Moderator maandag 1 januari 2007 @ 05:44:26 #294
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_44909525
was je weg dan?
pi_44913576
quote:
Op maandag 1 januari 2007 13:29 schreef Drugshond het volgende:
Ik zie een topic-report en dit topic.
Ik moet gewoon lachen hoe deze discussie verloopt (ik ga niet op elke slak zout leggen).
Het blijft allemaal behoorlijk ontopic
Ik vindt:
quote:
Op maandag 1 januari 2007 01:40 schreef Snotslak het volgende:
[..]
- Deleted -
Niet ontopic, ook al heb ik wellicht ongelijk.

[ Bericht 10% gewijzigd door Drugshond op 01-01-2007 16:23:02 ]
  maandag 1 januari 2007 @ 16:24:26 #296
89730 Drugshond
pi_44916310
quote:
Op maandag 1 januari 2007 14:32 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ik vindt:
[..]

Niet ontopic, ook al heb ik wellicht ongelijk.
Sry , ik heb hier overeen gelezen.

Staat nu in zijn notes en de bewuste opmerking is weg.
pi_44916465
quote:
Op maandag 1 januari 2007 16:24 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Sry , ik heb hier overeen gelezen.

Staat nu in zijn notes en de bewuste opmerking is weg.
Dank en ach het was nog vroeg zo op de nieuwjaarsmorgen
pi_44916682
quote:

[..]

DoG begrijpt het tenminste.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_44919546
quote:
Op maandag 1 januari 2007 05:44 schreef sp3c het volgende:
was je weg dan?
voor zaken ff weg
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  Moderator maandag 1 januari 2007 @ 20:30:37 #300
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_44923193
0w man van de gedachte over wat voor zaken dat dan wel niet zijn krijg ik al tranen in mijn ogen

houd het voor je sp3c
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')