Wij wachten in spanning af!quote:U wordt zover mogelijk op de hoogte gehouden.
Hoe weet je dat zo snel, dat is toch niet jouw regio?quote:Op maandag 1 januari 2007 00:52 schreef Oom_Agent het volgende:
Hmmm....... scanners?? Heb je thuis een C2000 porto staan ??
Wel een dode in Hendrik Ido Ambacht net na middernacht door vuurwerk.
nee dat klopt, maar het staat op NOS TTquote:Op maandag 1 januari 2007 00:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo snel, dat is toch niet jouw regio?
quote:In Hendrik-Ido-Ambacht is kort na
middernacht een man omgekomen door
vuurwerk.Wat er precies is gebeurd,is
nog onduidelijk.De identiteit van de
man is nog niet bekendgemaakt.
Het is nu bijna 2 uur geleden, je zou verwachten dat er dan al wat nieuws over bekend zou zijn. Zeker als zo'n grote politiemacht op de been is en er veel feestvierenden in de buurt zijn.quote:Op maandag 1 januari 2007 00:56 schreef Snotslak het volgende:
Er is een C1000.15DF-module in een scanner ingebouwd en die ontvangt de huidige signalen opperbest... maar dat even terzijde. Momenteel nog geen nadere feiten bekend. Door jaarwisseling verloopt de info traag. U wordt (hopelijk) op de hoogte gehouden.
(besides, ik vermoed een afrekening in het criminele circuit, maar dat terzijde...)
Ik zag het net inderdaad...quote:Op maandag 1 januari 2007 00:56 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
nee dat klopt, maar het staat op NOS TT
[..]
Nou, dan denk ik dat jij niet goed gekeken hebt, vriend!!!quote:Op maandag 1 januari 2007 01:07 schreef P-Arnhem het volgende:
Net ff rondje Winkelcetrum Prezikhaaf gedaan.
Geen Politie gezien.
Dan heeft men iets grondig over het hoofd gezien, vriend!!!quote:Op maandag 1 januari 2007 01:12 schreef Oom_Agent het volgende:
In BPS staat niks.
quote:Op maandag 1 januari 2007 01:13 schreef Snotslak het volgende:
[..]
Dan heeft men iets grondig over het hoofd gezien, vriend!!!
vriendquote:Op maandag 1 januari 2007 01:13 schreef Snotslak het volgende:
[..]
Dan heeft men iets grondig over het hoofd gezien, vriend!!!
BPS is bedrijfsprocessensysteem. Daarin legt de politie alles vast.quote:Op maandag 1 januari 2007 01:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
WTF is BPS?
Waar hebben jullie het over? Er is niks aan de hand ga oud en nieuw vieren!![]()
De politie is toch je beste vriend... Niet dan?quote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 01:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De politie is toch je beste vriend... Niet dan?![]()
Wel ladidaa, meneer denkt ook dat er wat informatie is waar meneer iets vanaf weet!!! Waarom is meneer dan niet meteen even voorganger in het geheel? ik bedoel maar: u weet het toch allemaal zo best?quote:Op maandag 1 januari 2007 01:33 schreef Fixers het volgende:
[..]
Euh? je zit er een faktor 2 naast volgens mij. En van wat ik uit de handboekjes van de C2000 heb begrepen moet je jezelf inmelden op een bepaalde groep en wordt dat geregistreerd. De bedoeling is dat het juist niet door scanners op te pikken is. (politie groepen iig niet).
- deleted -quote:Op maandag 1 januari 2007 01:33 schreef Fixers het volgende:
[..]
Euh? je zit er een faktor 2 naast volgens mij. En van wat ik uit de handboekjes van de C2000 heb begrepen moet je jezelf inmelden op een bepaalde groep en wordt dat geregistreerd. De bedoeling is dat het juist niet door scanners op te pikken is. (politie groepen iig niet).
Mfm:quote:Op zondag 31 december 2006 23:50 schreef Snotslak het volgende:
Arnhem - Er zou in Arnhem omstreeks 23:15h een fikse schietpartij plaatsgevonden hebben in de Arnhemse wijk Presikhaaf. Het nieuws is nog niet bevestigd door officiële nieuwsbronnen, maar volgens geruchten zijn er drie doden gevallen op een parkeerplaats bij een flatgebouw nabij een winkelcentrum. Politie en justitie zouden al begonnen zijn met het veilig stellen van sporen, maar dit zou bemoeilijkt worden door samenscholingen van nieuwsgierigen en feestende mensen. Er zouden al arrestaties zijn verricht.
(gesloten 31 december 2006, 23:50h)
Laat ons eens meelachen dan en gooi dat topic-report er effe op!quote:Op maandag 1 januari 2007 13:29 schreef Drugshond het volgende:
Ik zie een topic-report en dit topic.
Ik moet gewoon lachen hoe deze discussie verloopt(ik ga niet op elke slak zout leggen).
Het blijft allemaal behoorlijk ontopic![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |