Alsof je kunt leven van de studiefinancieringquote:Op donderdag 30 november 2006 07:20 schreef Xith het volgende:
Maar toch vreemd dat hij een ander, die zelf ook (ooit) student was, persoonlijk aanvalt op het punt dat hij zou leven op de staat. Terwijl hij zelf nog IBgroep krijgt en waarschijnlijk zelf ook zijn ouers laat meebetalen..
Voorlopig wordt er nog niet ontruimt, hoe kom je hier bij.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:50 schreef Doornenburg het volgende:
Ze gaan morgen het Fort wederom ontruimen! Wederom dus geen verassingsaanval.
Volgens mij moet je algemene kraakgevallen en de zaak in Fort Pannerden los zien. Ze hebben dit nu weer gekraakt terwijl het niet mocht. Dat is toch huisvredebreuk of niet?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ok ik geef jullie wel gelijk wat dat huisvrede breuk betreft, als je weg moet omdat er een bestemming voor is gekomen moet je weg...
dat hebben wij ook altijd gedaan... eerlijk is eerlijk...
Maar de vergelijking met auto's pakken gaat gewoon niet op omdat dat niet in de wet staat...
zucht...
In dit geval gaat ie wel op.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:07 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ok ik geef jullie wel gelijk wat dat huisvrede breuk betreft, als je weg moet omdat er een bestemming voor is gekomen moet je weg...
dat hebben wij ook altijd gedaan... eerlijk is eerlijk...
Maar de vergelijking met auto's pakken gaat gewoon niet op omdat dat niet in de wet staat...
zucht...
Inderdaad stelen jaquote:Op donderdag 30 november 2006 07:38 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ok ik ben t zat...
Hier spreekt een EX Kraker!!
Wat een generalisatie hier in dit topic zeg, bah om kotsmisselijk van te worden....
Ik heb ook gekraakt, ja! Maar ik heb er ook altijd gewoon een vaste baan naast gehad, en vele met mij...
En hier roepen ze de hele tijd stelen bla die bla...
Als jij gewoon werkte, waarom moest je dan in een kraakpand wonen? Geen zin huur te betalen en lekker wonen op kosten van een ander?quote:Op donderdag 30 november 2006 07:38 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Ok ik ben t zat...
Hier spreekt een EX Kraker!!
Wat een generalisatie hier in dit topic zeg, bah om kotsmisselijk van te worden....
Ik heb ook gekraakt, ja! Maar ik heb er ook altijd gewoon een vaste baan naast gehad, en vele met mij...
En hier roepen ze de hele tijd stelen bla die bla...
Zolang het bij wet nog mag heeft t niets met stelen te maken!!
Wij woonden ook in grote panden, maar knapte deze echt op... Als het aan de gemeente hier had gelegen hadden ze t voorlopig allemaal weg laten rotten, nu konden er 15 man wonen, werd netjes opgeknapt en gaven we leuke feestjes die we in t begin zelf financieerde, waar iedereen welkom was
In t begin waren de buren huiverig, maar aan t eind vonden ze t jammer dat we weg gingen
Ik ben ook al die mensen zat die moord en brand lopen te roepen dat t zoveel geld kost kwa ontruiming... nou die enkele x per jaar is HELEMAAL niets vergeleken met hoeveel geld er elke week aan een politie macht betaald wordt om onze voetbal hooligans in bedwang te houden en daar hoor ik jullie niet over! ga daar es lekker eerst protesteren met je moord en brand!
Dus wat ik wil zeggen niet alle krakers zijn uitkerings trekkers en viezerikken
en er wordt teveel gegeneraliseerd hier
Spliffy
Burgwal 45
delft
Je bent het dus met mij eens dat kraken verboden moet worden. Zo veel bijval had ik niet verwacht van een ex-kraker.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:10 schreef mrSPLIFFY het volgende:
moeten ze de wet maar aanpassen!!
lees mn eerdere reacties es...quote:Op donderdag 30 november 2006 13:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als jij gewoon werkte, waarom moest je dan in een kraakpand wonen? Geen zin huur te betalen en lekker wonen op kosten van een ander?
Ahquote:Op donderdag 30 november 2006 13:50 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
lees mn eerdere reacties es...
delft...geen woonruimte...veel studenten
en toen koste een kamer 24 m2 7 a8 honderd gulden
en @ vitalogy
nee hoor ik ben nog steeds voor kraken, maar dat her in nemen in Arnhem zo zou ik t niet doen...
wij waren redelijk "nette" krakers
Het fort stond toch al tientallen jaren leeg?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:47 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dit is helemaal geen kraken, voor kraken moet het een jaar lang leegstaan, dat was dit fort niet, er zaten anti-kraakwachten in. Het is dus puur huisvredebreuk, eruit knuppelen dus die insluipers.
God wat leuk, spuit elf komt ook opdagenquote:Op donderdag 30 november 2006 15:15 schreef BasEnAad het volgende:
Het is toch heel simpel; dat fort is niet van jou, dus daar blijf je van af!!
Dat er überhaupt overlegd wordt met dat tuig
Net alsof mensen het "recht" zouden hebben een fiets te jatten, wanneer de eigenaar er zelf niet op fietst. Walgelijk!
Ik snap niet wat hier over te discussieren valtquote:Op donderdag 30 november 2006 16:00 schreef Kiteless het volgende:
[..]
God wat leuk, spuit elf komt ook opdagen
Hij heeft anders wel gelijk.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:00 schreef Kiteless het volgende:
[..]
God wat leuk, spuit elf komt ook opdagen
Je bent 16, wat weet je nou van krakers, ooit wel eens eentje gesproken of in een kraakpand geweest?..quote:Op donderdag 30 november 2006 12:12 schreef Kiteless het volgende:
En afgezien daarvan moeten ze zich natuurlijk gewoon eens wassen !
Die lui die zich een ton per maand netto zichzelf extra toeeigenen, kunnen zij me dat ook even geven omdat ze dat niet hoeven af te dragen.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:28 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Daarnaast eigen je jezelf ook even een paar honderd euro extra in de maand toe die je niet aan hypotheek of huur hoeft af te dragen.
Ga dan weer lekker lurken, leer je misschien nog wat.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik snap niet wat hier over te discussieren valt
Als je een beetje mee had gelezen had je geweten dat ik inderdaad vaak genoeg in kraakpanden en op krakersfeestjes te vinden ben.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:01 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je bent 16, wat weet je nou van krakers, ooit wel eens eentje gesproken of in een kraakpand geweest?..![]()
Je kunt ook zelf gaan werken voor je geldquote:Op donderdag 30 november 2006 17:03 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Die lui die zich een ton per maand netto zichzelf extra toeeigenen, kunnen zij me dat ook even geven omdat ze dat niet hoeven af te dragen.![]()
Waarom zou je, als je prima kunt leven op kosten van dikverdienende rechtse huiliesquote:Op donderdag 30 november 2006 19:36 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Je kunt ook zelf gaan werken voor je geld![]()
Goed puntquote:Op donderdag 30 november 2006 19:46 schreef gronk het volgende:
[..]
Waarom zou je, als je prima kunt leven op kosten van dikverdienende rechtse huilies
Eerst de vraag ontwijken en vervolgens niet eens meer antwoorden. Wat ben jij een goede debatteerder zegquote:Op woensdag 29 november 2006 02:29 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ontwijk de vraag maar lekker, communistische massamoordenaarverheerlijker die je bent. Nogmaals: je vindt het goed als iemand jouw eigendom (lekker zo'n erfenisje?) binnendringt en tot zijn eigen huis maakt?
Ja of nee graag.
Ga je nou claimen dat die verderfelijke linksen ook al de debattechnieken van de oppermachtige rechtse huilies overnemen?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:25 schreef StefanP het volgende:
[..]
Eerst de vraag ontwijken en vervolgens niet eens meer antwoorden. Wat ben jij een goede debatteerder zeg
Dus jij kan een reden verzinnen waarom iemand het recht heeft ongevraagd aan andermans spullen te zitten?quote:Op donderdag 30 november 2006 17:06 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ga dan weer lekker lurken, leer je misschien nog wat.
De overheid doet 't ookquote:Op donderdag 30 november 2006 20:50 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dus jij kan een reden verzinnen waarom iemand het recht heeft ongevraagd aan andermans spullen te zitten?
1 hele goede reden is dat in de wet staat dat t mag dus waarom zou je t dan niet doen...quote:Op donderdag 30 november 2006 20:50 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dus jij kan een reden verzinnen waarom iemand het recht heeft ongevraagd aan andermans spullen te zitten?
andersom gaat dat niet opquote:Op donderdag 30 november 2006 20:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
1 hele goede reden is dat in de wet staat dat t mag dus waarom zou je t dan niet doen...
Die wet deugt ook van geen kanten, het is de enige wet in het hele wetboek dat zoiets toestaat. Gelukkig zijn er plannen die achterlijke wet te schrappen.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:57 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
1 hele goede reden is dat in de wet staat dat t mag dus waarom zou je t dan niet doen...
We hadden vroeger witte fietsen mind you.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:15 schreef BasEnAad het volgende:
Het is toch heel simpel; dat fort is niet van jou, dus daar blijf je van af!!
Dat er überhaupt overlegd wordt met dat tuig
Net alsof mensen het "recht" zouden hebben een fiets te jatten, wanneer de eigenaar er zelf niet op fietst. Walgelijk!
Tja mensen zonder huis moeten gewoon dood, geen dak boven hun hoofd maar dood.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:15 schreef densmee het volgende:
ik snap ook nog steeds niet hoe ze een wet kunnen bedenken waarbij je eigen vastgoed word onteigent en pas bij een rechterlijke uitspraak terug te krijgen zijn
Krakers zijn geen zielige kansloze slachtoffers die hoeven dood te vriezen wanneer ze niet kraken. Wat een hypocriete opmerking.quote:Op donderdag 30 november 2006 21:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Tja mensen zonder huis moeten gewoon dood, geen dak boven hun hoofd maar dood.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |