abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 januari 2007 @ 23:18:15 #171
19194 Oversight
◢◤
pi_45023831
Oww, Lillith is een Heks alright, trust me, ik heb haar koffie geproefd.
En ik ben nog steeds warm van iets dat ze me gaf...
◢◤
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:46:35 #172
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45026508
gaf ze je een kusje dan os?

ik vind iig dat LW goed gehandeld heeft.
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:48:53 #173
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45026575
p.s. "zwarte magie aan het bedrijven"
geweldig die beknopte vooroordelen en over een heel topic heenlezen propaganderend over lichtwerken en channeling...

Totsy go home.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 01:16:07 #174
19194 Oversight
◢◤
pi_45027346
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:46 schreef Daniel.J het volgende:
gaf ze je een kusje dan os?

ik vind iig dat LW goed gehandeld heeft.
Ook een kusje,... en een knuffel...

Maar ook een zwarte bescherming tegen al het kwade (blauwe)..

◢◤
  vrijdag 5 januari 2007 @ 03:43:16 #175
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45029321
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 01:16 schreef Oversight het volgende:

[..]

Zwart en blauw? nu denk ik aan een succubi
Ga me weer eens emailen ofzo, ik verveel me
pi_45032227
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 01:16 schreef Oversight het volgende:

[..]

Ik heb het eerst drie keer moeten lezen maar nu snap ik het
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 12:20:35 #177
19194 Oversight
◢◤
pi_45034931
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 10:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Ik heb het eerst drie keer moeten lezen maar nu snap ik het
Ga je straks even mailen, leuk nieuws, en even ruggespraak over antwoorden op "gestelde vragen"..
◢◤
  zondag 7 januari 2007 @ 03:16:44 #178
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45100388
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:20 schreef Oversight het volgende:

[..]

Ga je straks even mailen, leuk nieuws, en even ruggespraak over antwoorden op "gestelde vragen"..
Dat straks mailen kost je al 2 dagen nu he, wel een lange mail dus
pi_45101962
quote:
Op zondag 7 januari 2007 03:16 schreef Daniel.J het volgende:

[..]

Dat straks mailen kost je al 2 dagen nu he, wel een lange mail dus
als ik het was kon ik het nog begrijpen (typ nl nu met een hand vanwege sleutelbeenbreuk), misschien heeft os ook zoiets voor?
pi_45103380
quote:
Op zondag 7 januari 2007 09:16 schreef Wombcat het volgende:

[..]

als ik het was kon ik het nog begrijpen (typ nl nu met een hand vanwege sleutelbeenbreuk), misschien heeft os ook zoiets voor?
Gevallen tijdens een toerrit?
pi_45103446
quote:
Op zondag 7 januari 2007 11:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Gevallen tijdens een toerrit?
zoiets ja, vakantie op lanzarote, lekker trainen daar, moet je alleen niet vallen
pi_45104062
De conclussie is : Truth is als Amerika, "your either with us or your against us"
  Moderator zondag 7 januari 2007 @ 12:23:50 #183
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_45104253
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:16 schreef _The_General_ het volgende:
De conclussie is : Truth is als Amerika, "your either with us or your against us"
Je zou je ook eens in een ander kunnen verplaatsen.
Iedereen zegt steeds al dat een gezonde discussie prima is, het gaat om de manier waarop hij gevoerd word.
Maar goed, je kunt het ook niet willen begrijpen he
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_45104292
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:16 schreef _The_General_ het volgende:
Als jij dat nou perse zo wilt zien; prima, moet je dat vooral doen
pi_45104321
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Als jij dat nou perse zo wilt zien; prima, moet je dat vooral doen
de discussie loopt wat uit de hand, vanaf ongeveer hier: Wat is meest overtuigende UFO/Alien bewijs? (2)
pi_45104565
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:26 schreef Wombcat het volgende:

[..]

de discussie loopt wat uit de hand, vanaf ongeveer hier: Wat is meest overtuigende UFO/Alien bewijs? (2)
Opgeruimd en we proberen het nog een keer.
pi_45104642
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Opgeruimd en we proberen het nog een keer.
tnx
netjes opgeruimd, alleen jammer dat je die laatste post van dizzydizer volledig heb verwijderd, want daar zat nog iets ontopic in waar ik wel op wilde reageren. maar je kunt niet alles hebben
pi_45104747
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:37 schreef Wombcat het volgende:

[..]

tnx
netjes opgeruimd, alleen jammer dat je die laatste post van dizzydizer volledig heb verwijderd, want daar zat nog iets ontopic in waar ik wel op wilde reageren. maar je kunt niet alles hebben
Precies, ik kan niet "zomaar" iets laten staan, worden users ook weer boos
Maar misschien is dizzydizer het nog een keer posten? (zonder allerlei benamingen die niet van belang zijn).
pi_45104810
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:41 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Precies, ik kan niet "zomaar" iets laten staan, worden users ook weer boos
Maar misschien is dizzydizer het nog een keer posten? (zonder allerlei benamingen die niet van belang zijn).
't is toch niet goed of het deugt niet
als 'ie 't belangrijk vond, post 'ie 't nog wel eens, en anders maakt het verder niet uit.
pi_45105841
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:23 schreef senesta het volgende:

[..]

Je zou je ook eens in een ander kunnen verplaatsen.
Iedereen zegt steeds al dat een gezonde discussie prima is, het gaat om de manier waarop hij gevoerd word.
Ja, zolang het maar de TRU manier is.... De tenen van veel users zijn hier zo lang dat ze altijd wel een reden vinden om te roepen dat een non-believer aan het zuigen is of "denigrerend" doet. Als je niet eens het woord "bijgeloof" in de mond kan nemen zonder dat mensen zich gekwetst voelen wordt het natuurlijk wel héél moeilijk om een discussie vriendelijjk te houden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45106100
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, zolang het maar de TRU manier is.... De tenen van veel users zijn hier zo lang dat ze altijd wel een reden vinden om te roepen dat een non-believer aan het zuigen is of "denigrerend" doet. Als je niet eens het woord "bijgeloof" in de mond kan nemen zonder dat mensen zich gekwetst voelen wordt het natuurlijk wel héél moeilijk om een discussie vriendelijjk te houden.
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat jij bijvoorbeeld (ik pak jou even als voorbeeld omdat ik niet graag te abstract dinges) bijzonder vaak generaliseert en vaak vervalt in vooroordelen. Jij staat daar niet alleen in. Je ziet het vaak gebeuren dat iemand iets niet meteen afwijst, en meteen bij de believers hoort die korte tenen hebben en psychische hulp nodig hebben. Het is uiteraard een kwetsbaar onderwerp, en als er zo gediscussieerd wordt nodigt dat niet uit om de moeite te nemen ergens op te reageren. Net zoals er believers zijn die weinig kennis van zaken hebben, zijn er ook zat zg skeptici die van paranormaal onderzoek de ballen verstand hebben. Als iemand in POL herhaaldelijk blijft beweren dat SP of VVD stemmers kansloos zijn of wat dan ook, wordt er daar ook op gemod. Alleen is het in TRU wat makkelijker om die termen te bezigen juist vanwege de kwetsbaarheid van bepaalde onderwerpen.

Je ziet het vanuit het believers- én uit het andere kamp veelal misgaan uit pure frustratie door persoonlijk te worden. En persoonlijk worden doe je ook als je beweert dat mensen de realiteit niet aankunnen als ze iets zeggen te geloven.
  zondag 7 januari 2007 @ 14:36:29 #192
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_45108230
Mods is het niet beter de draad Wat is meest overtuigende UFO/Alien bewijs? (2) naar WFL te verplaatsen aangezien de TT en OP .

Wel zo eerlijk gezien dat in het verleden zij alle draadjes die iets zweverig waren naar TRU schopte lijkt het mij in dit geval ,gezien de TT en de OP en het verloop hoe aangegeven word dat de gelovers zich uit dit topic moeten houden , een logisch gevolg !.
pi_45108442
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:36 schreef merlin693 het volgende:
Mods is het niet beter de draad Wat is meest overtuigende UFO/Alien bewijs? (2) naar WFL te verplaatsen aangezien de TT en OP .

Wel zo eerlijk gezien dat in het verleden zij alle draadjes die iets zweverig waren naar TRU schopte lijkt het mij in dit geval ,gezien de TT en de OP en het verloop hoe aangegeven word dat de gelovers zich uit dit topic moeten houden , een logisch gevolg !.
dat kan, of dichtgooien, nu gaat het inmiddels nergens meer over
  zondag 7 januari 2007 @ 14:43:50 #194
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_45108477
precies...soms zijn wij het wel eens met elkaar eens
pi_45108508
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:43 schreef merlin693 het volgende:
precies...soms zijn wij het wel eens met elkaar eens
zolang het niet inhoudelijk is, maar procedureel, kunnen we elkaar best vinden
pi_45108584
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:33 schreef Beaudillard het volgende:

[..]

Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat jij bijvoorbeeld (ik pak jou even als voorbeeld omdat ik niet graag te abstract dinges) bijzonder vaak generaliseert en vaak vervalt in vooroordelen.
Ik veeg veel dingen hier op één hoop ja, op de hoop "onzin" meestal. Maar hoe denk je dat dat komt? Elke keer als ik me ooit eens verdiepte in paranormale zaken bleek het altijd of complete onzin of extreem onwaarschijnlijk omdat er veel betere verklaringen voor waren.
quote:
Je ziet het vanuit het believers- én uit het andere kamp veelal misgaan uit pure frustratie door persoonlijk te worden. En persoonlijk worden doe je ook als je beweert dat mensen de realiteit niet aankunnen als ze iets zeggen te geloven.
Volgens die redenatie ben je idd al heel snel iemand persoonlijk aan het aanvallen. Je bevestigt hiermee min of meer mijn punt dat mensen hier vaak erg lange tenen hebben.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator zondag 7 januari 2007 @ 14:55:27 #197
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_45108883
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik veeg veel dingen hier op één hoop ja, op de hoop "onzin" meestal. Maar hoe denk je dat dat komt? Elke keer als ik me ooit eens verdiepte in paranormale zaken bleek het altijd of complete onzin of extreem onwaarschijnlijk omdat er veel betere verklaringen voor waren.
[..]

Volgens die redenatie ben je idd al heel snel iemand persoonlijk aan het aanvallen. Je bevestigt hiermee min of meer mijn punt dat mensen hier vaak erg lange tenen hebben.
Maar mensen posten hier toch echt niet altijd speciaal om jou te overtuigen hoor.
Soms is het best leuk om ook eens met gelijkgestemden over iets te praten zonder meteen mensen te hoeven overtuigen.
En als het dan alleen een kritische noot is, of een vraag of een normale discussie zou het nog niet zo erg zijn.
Maar hoevaak zie je niet staan: "onzin " of "TS, neem je pilletje eens in!" of meer van die strekking.
En hoe makkelijk is het niet om meteen om bewijs te brullen, je weet immers dat er vaak geen sluitend bewijs is, lekker makkelijk gewonnen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 7 januari 2007 @ 14:56:35 #198
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_45108914
het is dan vaak ook een ego questie
  zondag 7 januari 2007 @ 15:01:19 #199
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_45109081
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:42 schreef Wombcat het volgende:

[..]

dat kan, of dichtgooien, nu gaat het inmiddels nergens meer over
jij draagt zelf weinig feitenmateriaal aan. alleen over de vorm van discussie heb je wat loze opmerkingen
pi_45109199
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:01 schreef huupia het volgende:

[..]

jij draagt zelf weinig feitenmateriaal aan. alleen over de vorm van discussie heb je wat loze opmerkingen
omdat de discussie al mijlenver offtopic is, en er hoofdzakelijk wat denigrerende opmerkingen heen en weer worden gedaan.

en ik draag geen feitenmateriaal aan, omdat dat er niet is (wat aan op beantwoord)
pi_45109317
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:55 schreef senesta het volgende:

[..]

Maar mensen posten hier toch echt niet altijd speciaal om jou te overtuigen hoor.
Soms is het best leuk om ook eens met gelijkgestemden over iets te praten zonder meteen mensen te hoeven overtuigen.
Gaan we nou die kaart weer spelen? Eerst beweren dat discussie mag en vervolgens heb je liever dat non-believers weggaan?
quote:
En als het dan alleen een kritische noot is, of een vraag of een normale discussie zou het nog niet zo erg zijn.
Dat wordt moeilijk als je bijna niks kan zeggen zonder mensen op hun tenen te trappen.
quote:
En hoe makkelijk is het niet om meteen om bewijs te brullen, je weet immers dat er vaak geen sluitend bewijs is, lekker makkelijk gewonnen
In die positie manouvreren de blievies zich toch echt zelf... Als jij heel opzienbarende dingen beweert maar ze niet hard kan maken krijg je het moeilijk ja...
  zondag 7 januari 2007 @ 15:17:30 #202
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45109628
Ik postte destijds wel degelijk om mensen te overtuigen trouwens.
pi_45109664
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:17 schreef Daniel.J het volgende:
Ik postte destijds wel degelijk om mensen te overtuigen trouwens.
ik meestal ook, alleen ik geloof niet dat we wat dat betreft veel succes bij elkaar hebben bereikt
  zondag 7 januari 2007 @ 15:25:54 #204
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_45109896
ik moest lachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')