Uiteindelijk is bijna alles wat jullie schrijven onzin, dus hoe kan een skeppie dan overijerig zijn?quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:26 schreef huupia het volgende:
[..]
het is skeppies, en ik heb het verzonnen , me dunkt![]()
en het staat voor onze wat al te ijverige skeptici![]()
overijverige skeppies hebben er een handje van mensen vanaf hun luie stoel voor leugenaars of dom uit te maken.Zij achten zichzelf helderziende ofzoquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:50 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Uiteindelijk is bijna alles wat jullie schrijven onzin, dus hoe kan een skeppie dan overijerig zijn?
Hij werkt niet voor fok, hij heeft dat kleurtje gekregen nadat ik dat kleurtje kreeg.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:36 schreef merlin693 het volgende:
Hoe is het mogelijk dat users zoals The_general met een kleurtje op zijn naam (ik neem aan dat die dan voor fok werkt) zich zo kan uitlaten over users in een subforum zoals TRUTH ,we weten wat het uitgangspunt van dit subforum is .
Is het normaal dat werkgevers de hand bijten van degene die hen voed ?? of anders gezecht een forum om zeep helpen ??
Bijna alles. En ik had het eigenlijk meer over het gemiddelde TRU-onderwerp dan over de TRU-user.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
overijverige skeppies hebben er een handje van mensen vanaf hun luie stoel voor leugenaars of dom uit te maken.Zij achten zichzelf helderziende ofzo
En een beetje grootheidswaanzin is ze ook niet vreemd.
Aan wie doet mij dit toch denken ??
meneer " ik kan vanaf hier vertellen dat alls wat "jullie" (wie is "jullie) schrijven onzin is"
overigens geldt bovenstaande norm denk ik ook voor de overijverige niet skepper. (of skeppie ?wat een termen weer
)
Het is geen plicht om hier te lezen of te posten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:50 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Uiteindelijk is bijna alles wat jullie schrijven onzin
begrijpend lezen is schijnbaan moeilijk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:50 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Uiteindelijk is bijna alles wat jullie schrijven onzin, dus hoe kan een skeppie dan overijerig zijn?
touchequote:Op donderdag 4 januari 2007 12:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
overijverige skeppies hebben er een handje van mensen vanaf hun luie stoel voor leugenaars of dom uit te maken.Zij achten zichzelf helderziende ofzo
meneer " ik kan vanaf hier vertellen dat alls wat "jullie" (wie is "jullie) schrijven onzin is"
overigens geldt bovenstaande norm denk ik ook voor de overijverige niet skepper. (of skeppie ?wat een termen weer
)
het leuke van deze post is dat je skeptici door believers kunt vervangen en dat 'ie dan precies evengoed van toepassing is op dit subforum.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
)
dat schrijft ze ookquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
het leuke van deze post is dat je skeptici door believers kunt vervangen en dat 'ie dan precies evengoed van toepassing is op dit subforum.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:56 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het is geen plicht om hier te lezen of te posten.
Als bijna alles toch onzin is doe je TRU uit je AT-lijst en blijf je toch lekker weg?
Iedereen blij.
daar is een topic over geweest, waarom mensen daarin postenquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:16 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
![]()
Dat is ook iets wat ik helemaal niet begrijp![]()
Als je nou ergens helemaal niet in geintresseerd bent, er helemaal het nut niet van inziet, ga je er toch ook geen tijd in steken?
Doe je dat om mensen "in te laten zien dat het allemaal kolder is"?
Wie of welke profeet ben jij dan wel niet om dat te bepalen?
En ja, ook TRU is een discussie-forum, maar dan discussie's over bijv. over het wel of niet werken van bepaalde leggingen of hoe een graancircel gemaakt wordt.
Maar zeker niet die idiote welles-nietes discussies.
En dan kom ik langs en zeg dat een graancirkel mensenwerk is en valt half TRU over me heen... Dat mag dan weer niet! Je mag elke verklaring geven behalve de meest voor de hand liggende....quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:16 schreef Lilith-Wicca het volgende:
En ja, ook TRU is een discussie-forum, maar dan discussie's over bijv. over het wel of niet werken van bepaalde leggingen of hoe een graancircel gemaakt wordt.
omdat het in werkelijkheid iets genuanceerder in elkaar zit dan een stel grappenmakers met een plank en een touwtjequote:Op donderdag 4 januari 2007 16:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan kom ik langs en zeg dat een graancirkel mensenwerk is en valt half TRU over me heen... Dat mag dan weer niet! Je mag elke verklaring geven behalve de meest voor de hand liggende....
Dat mag wel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan kom ik langs en zeg dat een graancirkel mensenwerk is en valt half TRU over me heen... Dat mag dan weer niet! Je mag elke verklaring geven behalve de meest voor de hand liggende....
Door de jaren heen zullen er iid wel wat andere methodes bijgekomen zijn ja....quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:56 schreef huupia het volgende:
[..]
omdat het in werkelijkheid iets genuanceerder in elkaar zit dan een stel grappenmakers met een plank en een touwtje![]()
Zal best jaquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Door de jaren heen zullen er iid wel wat andere methodes bijgekomen zijn ja....
Ik ervaar het toch soms als "niet mogen". Eerst zeg je dat je ergens niet in gelooft, dan valt de hele believergemeenschap over je heen en vervolgens krijg je notes/waarschuwingen/bans wegens trollen/rellen/uitlokken/whatever met de mededeling "dat TRU er voor de believers is" of iets in die trant. Het is mij overkomen en ik heb het ook vaak zat zien gebeuren met anderen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:59 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dat mag wel.
Maar je zult het toch met me eens zijn dat dat te verwachten is.
Kijk, hier stuiten we dus tegen de kern van het probleem. Er is namelijk WEL bewezen dat mensen graancirkels kunnen maken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:10 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Zal best ja![]()
En zolang er niet aangetoond kan worden dat ze of door mensen gemaakt zijn of door buitenaardse wezen zul je die discussie blijven houden.
Ze kunnen het wel, heb je gelijk in, maar niet alle cirkels zijn ook op die manier verklaard dus blijft er altijd een vraagteken en kun je dus niet vaststellen dat alle cirkels door mensen gemaakt zijn.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk, hier stuiten we dus tegen de kern van het probleem. Er is namelijk WEL bewezen dat mensen graancirkels kunnen maken.
Ik acht alleen de kans daarop verdomd groot. Om en nabij de 100%...quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:18 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ze kunnen het wel, heb je gelijk in, maar niet alle cirkels zijn ook op die manier verklaard dus blijft er altijd een vraagteken en kun je dus niet vaststellen dat alle cirkels door mensen gemaakt zijn.
Voorop gesteld dat TRU er ook is voor "believers", is het vaak de tonatie van de posts die er voor zorgen dat het trollen ed wordt.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ervaar het toch soms als "niet mogen". Eerst zeg je dat je ergens niet in gelooft, dan valt de hele believergemeenschap over je heen en vervolgens krijg je notes/waarschuwingen/bans wegens trollen/rellen/uitlokken/whatever met de mededeling "dat TRU er voor de believers is" of iets in die trant. Het is mij overkomen en ik heb het ook vaak zat zien gebeuren met anderen.
Prima, maar dat is jouw mening, wees dan zo sportief dat anderen een andere mening daarover mogen hebben.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik acht alleen de kans daarop verdomd groot. Om en nabij de 100%...
En de non-believers moeten zichzelf hier bijkans als een koorknaapje gedragen willen ze hier niet van beticht worden is mijn ervaring. Elk woordje op de weegschaal leggen en vooral niet insinueren dat mensen zich bezig houden met bijgeloof.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:24 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Voorop gesteld dat TRU er ook is voor "believers", is het vaak de tonatie van de posts die er voor zorgen dat het trollen ed wordt.
Ik zal het onthouden...quote:Je mening geven, oke, iemand denigreren omdat hij "anders" denkt, nee.
Dat mogen ze toch ook?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:27 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Prima, maar dat is jouw mening, wees dan zo sportief dat anderen een andere mening daarover mogen hebben.
Onzin, maar tussen iemand vertellen dat jij het bijgeloof vind en vastellen dat het bijgeloof is, zit een wereld van verschil.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En de non-believers moeten zichzelf hier bijkans als een koorknaapje gedragen willen ze hier niet van beticht worden is mijn ervaring. Elk woordje op de weegschaal leggen en vooral niet insinueren dat mensen zich bezig houden met bijgeloof.
[..]
Ik zal het onthouden...
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:50 schreef Oversight het volgende:
Hoelang geleden is hier voor het laatst goed gereld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |