De fundamenten zijn onder zijn theorie weggeslagen. Dan blijft een geloof over, compleet met al de andere kenmerken ervan. Ben je/zijn jullie met dergelijke dingen dan niet bang dat TRU een soort 2de ONZ wordt?quote:Op woensdag 29 november 2006 17:12 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
"Als hij dit mag, mag ik dan dat?"
Die komen we als mods nou nooooit tegen wist je dat?
Rudeonline is zover ik het kan beoordelen serieus over zijn opvattingen, is bereid het proberen uit te leggen en is niet bezig iemand op de hak te nemen. Wat mij betreft is hij welkom hier in TRU.
[..]
Mijn beoordeling is dat hij zijn best doet om antwoord te geven.
[..]
O ja? Wat zijn dan in deze de politieke of godsdienstige elementen?
[..]
Teleurstelling is het gevolg van dat je verwachtingen niet overeenstemmen met de realiteit. Kwestie van je verwachtingen bijstellen dus.
Ik vraag niet, ik adviseer slechts....quote:Op woensdag 29 november 2006 07:17 schreef NorthernStar het volgende:
Vragen om een ban voor een ander is er zelf een krijgen. In principe.
Behalve zichzelf.... schitterend leedvermaak uiteraard!quote:Op woensdag 29 november 2006 17:12 schreef NorthernStar het volgende:
Rude is niet bezig iemand op de hak te nemen.
Dank je, dit moet toch duidelijk zijn zo..quote:Op woensdag 29 november 2006 17:12 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
"Als hij dit mag, mag ik dan dat?"
Die komen we als mods nou nooooit tegen wist je dat?
Rudeonline is zover ik het kan beoordelen serieus over zijn opvattingen, is bereid het proberen uit te leggen en is niet bezig iemand op de hak te nemen. Wat mij betreft is hij welkom hier in TRU.
[..]
Mijn beoordeling is dat hij zijn best doet om antwoord te geven.
[..]
O ja? Wat zijn dan in deze de politieke of godsdienstige elementen?
[..]
Teleurstelling is het gevolg van dat je verwachtingen niet overeenstemmen met de realiteit. Kwestie van je verwachtingen bijstellen dus.
We hadden het over godsdienst, niet over geloof.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De fundamenten zijn onder zijn theorie weggeslagen. Dan blijft een geloof over, compleet met al de andere kenmerken ervan. Ben je/zijn jullie met dergelijke dingen dan niet bang dat TRU een soort 2de ONZ wordt?
Ik heb het nooit over godsdienst gehad.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:23 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
We hadden het over godsdienst, niet over geloof.
Tsja denk dat het dorum er niet echt op vooruit gaat zoquote:Nee ik ben niet bang dat TRU een soort 2e ONZ wordt. Tenminste niet door users als rudeonline gelegenheid te bieden zijn ideeën aan te kaarten. Het rediculiseren en belachelijk maken van users en of hun mening doet meer schade aan het forum.
en jij bent het podium ????????quote:Behalve zichzelf.... schitterend leedvermaak uiteraard!
mischien moet je een ander forum zoeken daar de opzet je niet aanstaat...velen begrijpen het uitgangspunt wel !quote:Tsja denk dat het dorum er niet echt op vooruit gaat zo Maargoed dat is mijn mening.
Dat wil N-S ook helemaal niet, is dat nog niet duidelijk dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:49 schreef calvobbes het volgende:
Alleen maar posts wissen maar wel het gezuig laten staan?
Ik denk niet dat het op die manier voor Orwell duidelijk wordt dat zijn manier van discusieren niet echt bevorderlijk is voor de discussie.
De posts waar jij hem een troller noemt en hij jou een huilie vindt zijn weg. Lijkt me genoeg.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:49 schreef calvobbes het volgende:
Alleen maar posts wissen maar wel het gezuig laten staan?
Ik denk niet dat het op die manier voor Orwell duidelijk wordt dat zijn manier van discusieren niet echt bevorderlijk is voor de discussie.
Hmmm... Het lijkt mij dat je iemand als Orwell juist duidelijk moet maken dat zijn manier van discusieren niet gewenst is. Toch?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:09 schreef NorthernStar het volgende:
De posts waar jij hem een troller noemt en hij jou een huilie vindt zijn weg. Lijkt me genoeg.
Jij doet net zo hard mee calvobbes.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:11 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Hmmm... Het lijkt mij dat je iemand als Orwell juist duidelijk moet maken dat zijn manier van discusieren niet gewenst is. Toch?
Gewoon een paar posts wissen maakt denk ik amper indruk. Ervan uitgaande dat die dat in de gaten zou hebben.
Ik snap niet waarom je Orwell niet gewoon tot de orde roept zoals je mij en anderen al diverse malen tot de orde hebt geroepen.
Actie > reactie.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:16 schreef NorthernStar het volgende:
Jij doet net zo hard mee calvobbes.
Ik kan jou ook wel vragen om objectief naar de situatie te kijken, maar dat zit blijkbaar niet in je aard. Dus ga je maar afgeven op de mensen die je daar op aanspreken. Verwacht niet dat ik daar genoegen mee neem.quote:Ik kan je wel vragen om niet op elke slak zout te leggen en een beetje eelt te kweken maar dat zit niet in je aard dus kom maar klagen hier in feedback.
Klaar dan ben ik niet objectief. Dan zijn we dus uitgesproken.quote:
Whatever calvobbes. Zie ook eerder in dit topic, er is geen antwoordplicht op fok.quote:En er staan trouwens nog steeds een aantal duidelijke vragen aan jou open. Of ben jij ook zo iemand als Pietje en Lambiekje die alleen maar reageren als die ergens een antwoord op heeft en anders de discussie uit de weg gaat?
Neuh inderdaad. Het is alleen wel erg tekenend voor jouw manier van handelenquote:Op donderdag 30 november 2006 20:36 schreef NorthernStar het volgende:
Whatever calvobbes. Zie ook eerder in dit topic, er is geen antwoordplicht op fok.
Ik wil er wel serieus op in gaan maar tot nu toe wordt van het antwoord naar jou gelijk weer een nieuwe issue gemaakt. Op een bepaalt moment denk je dan van het zal allemaal wel. Actie is reactie idd.quote:Op donderdag 30 november 2006 20:38 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Neuh inderdaad. Het is alleen wel erg tekenend voor jouw manier van handelen
Ow en verwacht van mij dan ook maar niet meer dat ik mij braver ga gedragen dan Orwell
Ja vind je het gek als je duidelijk laat zien dat je niet echt objectief bezig bent?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:54 schreef NorthernStar het volgende:
Ik wil er wel serieus op in gaan maar tot nu toe wordt van het antwoord naar jou gelijk weer een nieuwe issue gemaakt.
Als je dat al chantage noemt, dan heb je wel zeer lange tenen....quote:En dat soort van chantage in de laatste zin vind ik een beetje kinderachtig, maar je moet maar doen wat je niet laten kan.
Dan moet je toch echt beter opletten denk ik.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:32 schreef OpenYourMind het volgende:
Ik heb jou ook nog niet echt zien discussieren in welk 9/11 topic dan ook. Ik heb je alleen maar overal je ongefundeerde mening zien spuien. Je bent zelf grotendeels verantwoordelijk voor het niveau in die discussies door overal met onliners en denigrerende opmerkingen en vragen te reageren.
Niet goed genoeg blijkbaarquote:Op donderdag 30 november 2006 23:03 schreef merlin693 het volgende:
weet je dat hebben we gedaan....
Terrorstorm by Alex Jonesquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:08 schreef Xith het volgende:
Is er hier een topic over de doc. Terrorstorm? kan er geen vinden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |