quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:32 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Maar wie zegt dat andere mensen die feiten ook niet kennen?
Die mensen zijn dan misschien wel "nieuw" in het topic als poster, maar lezen voor hetzelfde geld al maanden mee.
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:35 schreef Mirage het volgende:![]()
![]()
Lilith.. wil ons buiten de discussie sluiten dus post ze maar door na een slotje.
Ja zo kan ik ook een weerwoord vermijden
[..]
quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:47 schreef pietje77 het volgende:
mirage heeft een gedicht voor/over mij geschreven.
![]()
![]()
edit: als mensen willen weten of iets klopt of er inhoudelijk op ingaan, vind ik alles best.
zodra ze niks willen controleren en alleen maar in het luchtledige beweringen, aantijgingen maken en geen behoefte hebben aan de feiten, is waar ik eigenlijk op doel.
Weer een aanname die je niet hard kunt maken.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:47 schreef pietje77 het volgende:
mirage heeft een gedicht voor/over mij geschreven.
![]()
![]()
edit: als mensen willen weten of iets klopt of er inhoudelijk op ingaan, vind ik alles best.
zodra ze niks willen controleren en alleen maar in het luchtledige beweringen, aantijgingen maken en geen behoefte hebben aan de feiten, is waar ik eigenlijk op doel.
ik geloof dat ik subtiel probeerde te vertellen dat je af en toe wat minder hard van de toren moet blazenquote:
Inderdaad. Voor iemand die beweert bij de top 10% weet ik veel wat te horen en zo zou je dat toch moeten snappen. Ik snap hoe dan ook niet waarom dat soort dingen vermeldt moeten worden. Ook die opmerking 'ik weet precies hoe de wereld in elkaar zit'. Das echt een nietszeggende opmerking, met alleen de bedoeling om je punt kracht bij te zetten. Dat doe je met bewijzen, feiten etc, en niet met hoog van de toren blazen. Oh, en onder feiten vallen niet dingen die je maar gewoon ergens gelezen hebt want daarvan kun je niet onomstotelijk vaststellen of iets wel of niet waar is.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:02 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Weer een aanname die je niet hard kunt maken.
Er zitten waarschijnlijk nog grotere fanaten dan jij tussen en zijn hun beweringen niet luchtledig maar juist een mening gebaseerd op de links ed die jij gegeven hebt.
Wel opletten jaquote:Op zaterdag 25 november 2006 20:05 schreef NorthernStar het volgende:
Zit ik een gesloten topic te F5'en.![]()
![]()
![]()
Dank je, voor deze postquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:46 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dat is onzin, dat maak jij ervan.
Het is gewoon heel normaal dat mensen onomstotelijk bewijs willen zien wat jij dan zou moeten kunnen overleggen.
Daar is helemaal niets vreemds aan.
Het is dan juist de kunst om in een discussie mensen te kunnen overtuigen met dat onomstotelijk bewijs, en dat geef je niet door steeds dezelfde info te geven die al meerdere malen weerlegt is.
Is dit nou de manier waarop jij onderzoek doet joh?quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:20 schreef pietje77 het volgende:
Ik zou zeggen, ga van de jongetjes die het hardste klagen over het 911 topic eens kijken wat hun "bijdrage" is.
Niks, nada, noppes, HOOGUIT 1 ding eruit pakken wat belachelijk te maken valt buiten de context, zie goolguy.
Bewust en professioneel heet dat strawman ( non-discussie)
Onbewust heet dat onvermogen.
99% negerend natuurlijk.
Zoveel post ik er ook niet meer in.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Das ook ook mede een reden waarom ik gestopt ben met fanatiek reageren in die 9/11 topics. We hebben jou, Vobbes, Haahaha en Cyclonis![]()
Ik zou zeggen, lees eens wat oudere topics terug en kijk naar de bijdragen van coolguy, die wel degelijk inhoudelijk zijn geweest.quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:20 schreef pietje77 het volgende:
Niks, nada, noppes, HOOGUIT 1 ding eruit pakken wat belachelijk te maken valt buiten de context, zie goolguy.
Ja, en in grote getale aanwezig ook nog. Tekenend voor Pietje77 nietwaar? Hard schreeuwen dat ie zoveel weet en dan hele simpele dingen die te verifieren zijn fout hebbenquote:Op zondag 26 november 2006 09:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lees eens wat oudere topics terug en kijk naar de bijdragen van coolguy, die wel degelijk inhoudelijk zijn geweest.
Ja vreemd he, dat mensen zo op jou reageren, ik snap er helemaal niets vanquote:Op zondag 26 november 2006 17:22 schreef pietje77 het volgende:
Of dat ik met iemand in een redelijk inhoudelijke discussie probeer te voeren en daarbij niet op HET punt discutabel gesteld kan worden, word er geeindigd met:
"denk je dat iemand jou nog serieus neemt.".
quote:Op zondag 26 november 2006 19:17 schreef pietje77 het volgende:
Je kunt in ieder geval zeker uitsluiten dat mijn irritatie niet legitiem veroorzaakt is hoor.
Ik moet gewoon alles over me heen laten gaan natuurlijk, terwijl de kinderen, ongefundeerd lekker even schelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |