Ik kan me zeker inleven bij uw gevoelens over dit onderwerp.quote:Op zondag 17 december 2006 17:30 schreef Tokus het volgende:
[..]
wat een hypocriete bullshit is dat dan zeg.
Doe maar nietquote:Op zondag 17 december 2006 17:26 schreef Zanderrr het volgende:
Misschien is het een idee om alle recensie-exemplaren die Fok! opgestuurd krijgt gelijk te rippen en op de weblog te plaatsen?
Nee doe maar niet.quote:Op zondag 17 december 2006 17:32 schreef Tokus het volgende:
zal ik 's even voor NSB'er spelen en wat platenlabels er op attend maken?
Is al geruime tijd hoor. Is niet iets van dit jaar.quote:Op zondag 17 december 2006 17:48 schreef Zanderrr het volgende:
Hmm, dat is mijn bedoeling in ieder geval niet. Ik vind het alleen behoorlijk dom, in dat kader bezien.
nou vooruit.quote:
Nog een verjaardag, vanochtend heb ik een (wolk van een) dochter gekregenquote:Op maandag 18 december 2006 09:28 schreef Tokus het volgende:
hoera, Christina Aguilera is jarig, evenals haar opa Keith Richards!
Gefeliciteerd Z met je z (en de trotse moeder natuurlijk ook)!quote:Op maandag 18 december 2006 21:32 schreef dwerg het volgende:
Gefeliciteerd, Z.
En je vriendin ook gefeliciteerd natuurlijk, zo sociaal ben ik dan nog net.
quote:Op maandag 18 december 2006 21:27 schreef Z het volgende:
[..]
Nog een verjaardag, vanochtend heb ik een (wolk van een) dochter gekregen
Inderdaad erg mooi daarquote:
leuke naam, staat bij ons (in variaties) ook op de shortlistquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:52 schreef Z het volgende:
Dank allen, ze heet Gwen,
quote:en ik weiger in [OUD] te posten (vooralsnog).
Inderdaad! Ik zie zowaar smurfjes uit haar jurkje vandaan komen, of zal het aan de whisky liggen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:57 schreef Seborik het volgende:
Ze lijkt eigenlijk wel op Irene Moors.
Nee! Was het kerstverhaal dan gister?quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:48 schreef Seborik het volgende:
Hebben jullie allemaal wel naar Man Bijt Hond gekeken?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:04 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Ik luister nu Fisher Z - Red skies over paradise.
Ja, je kunt het nazien op uitzending gemist.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:20 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nee! Was het kerstverhaal dan gister?
Wordt het nog herhaald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |