Ik heb je al toegevoegd, ben nog nooit in een ander dorp geweest. Mijn code is 4768-2638-5243quote:Op zondag 26 november 2006 13:17 schreef Brici het volgende:
Ik wil ook wel in de friendcode lijst.
Fcode: 0043-6962-8038
Dorp: Dollie
Naam: Kiko
Is er nu iemand online?
Mnee, het is echt 26 november.quote:Op zondag 26 november 2006 14:50 schreef VAgeNERATION het volgende:
Ja zegtie, speel jij dan wel op de echte datum, of speel je in de toekomst?![]()
Bij mij een clear blue sky, ik wl ook sneeuw![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 14:11 schreef radioanne het volgende:
[..]
Ik heb je al toegevoegd, ben nog nooit in een ander dorp geweest. Mijn code is 4768-2638-5243
Naam: Ennaeron
Dorp: Tahario
Ik wil ook wel in de OP lijst
Oja.
Ardelyn en VagenEration, ik heb jullie ook toegevoegd aan mijn friend code list. Ardelyn Trauma Center is goed aangekomen hoor
Als je bij K.K. bent, moet je geen verzoeknummer indienen tenzij je weet hoe zijn nrs heten. Je krijgt alleen zijn nrs namelijk mee. Deze zijn te vinden op Internet. Ik geef gewoon geen verzoeknummer en dan komt hij zelf met iets. Aan het einde van de song krijg je de bootleg mee.quote:Op zondag 26 november 2006 12:08 schreef Sashi het volgende:
Ik was gister bij K.K, maar hoe krijg ik een tape zodat ik in mijn huisje kan draaien?
En nog een vraag, ik heb (heel kinderachtig, i know) een Sinterklaaspak ontworpen voor mijn poppetje en wil hem hier plaatsen, maar hoe doen jullie dat? Want als ik met mijn camera of telefoon een foto maak, zie je de camera of telefoon erop, vanwege de spiegeling!
Ik kon helaas niet meer op het forum kijken, om te zien of je reageerde, ik was bij mijn ouders dit weekend (wel met wireless routerquote:Op zondag 26 november 2006 14:40 schreef VAgeNERATION het volgende:
Ik zal hem even open zetten![]()
Je moet wel bij me in de buurt blijven, zeker als het je eerste keer online is.![]()
En ook belangrijk om te weten: Ga niet rennen ivm bloemen, en nooit iets pakken zonder te vragen![]()
Zal ook wel natte sneeuw zijn, het blijft namelijk nog niet liggenquote:Op dinsdag 28 november 2006 12:00 schreef VAgeNERATION het volgende:
Raar, net even m'n fruit geplukt, nog geen sneeuw in Quantiki![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |