Inderdaad, ik wilde net gaan kijken of Muse er dit jaar wél in staatquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:40 schreef DIGGER het volgende:
Alleen jammer dat de website de boel weer niet aankan.
Idd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:39 schreef Thelonious het volgende:
Wel zo handig
Brechtje van Hultenquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:44 schreef Wup het volgende:
wie is die meid met de statistiekjes? [ schakel net pas in]
dank je wel voor je reactiequote:Op vrijdag 24 november 2006 20:45 schreef Thelonious het volgende:
Brechtje van Hulten
Jeugdjournaal.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:46 schreef Wup het volgende:
[..]
dank je wel voor je reactie
ik ken haar niet maar ze heeft een rotstem
Hallo meneer Enjoy the Silence & Unfinished sympathyquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:45 schreef Arcee het volgende:
Waarom al zo vroeg de einduitslag? Of is dat elk jaar zo? Duurt nog een maand tot uitzending.
Sommigen zouden hem liever verassenquote:
Enquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hallo meneer Enjoy the Silence & Unfinished sympathy![]()
*meldtquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sommigen zouden hem liever verassen
Ja, ik bijv.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sommigen zouden hem liever verassen
Het was een schande inderdaadquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
EnFools Gold
als vrije keuze, omdat die er niet bij stond.
dat komt ook nog in decemberquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:51 schreef Wup het volgende:
hadden ze dit vorig jaar niet in meerdere uitzendingen geknipt in de vorm van een soort kwisje met gasten?
het komt me zo bekend voor
aha, ik ben slecht op de hoogte merk ik:)quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:52 schreef borisz het volgende:
dat komt ook nog in december
One inderdaad. Mooiste U2 nummer met een briljante tekst.quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
One inderdaad. Mooiste U2 nummer met een briljante tekst.
Leuk ! maar ik verwacht toch dat het CDA wintquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:37 schreef tong80 het volgende:
Eén miljoen 500 duizend mensen hebben hun stem uitgebracht. Nu op Ned-3 een twee uur durende uitzending met gasten kwisjes muziekjes en uiteindelijk de definitieve uitslag. Wordt in de maand december helemaal uitgezonden op Radio-2.
Lekkere TV dus.
"CDA, ja, jippie, jippie, jee" vind ik best een leuk nummer.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:57 schreef TLC het volgende:
[..]
Leuk ! maar ik verwacht toch dat het CDA wint![]()
![]()
![]()
Dat vind ik trouwens het enige minpunt van die hele top 2000: Je kunt maar 1 vrije keus aangeven die niet in die lijst staat. Ik vind die lijst echter veel te beperkt, had wel op meer van buiten de lijst willen stemmen maar dat was onmogelijkquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
EnFools Gold
als vrije keuze, omdat die er niet bij stond.
Fools Gold is wáááánzinnig. Misschien wel het meest perfecte nummer ooit gemaakt. Een ongelooflijk lekkere combo van door elkaar lopende gitaarrifjes en beats.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:50 schreef DIGGER het volgende:
Het was een schande inderdaad
Fools gold = cult, fools gold = goud, fools gold = geil, fools gold is alles
Ja dat is jammer.Maar ik probeer niet te kritisch te zijn.Het initiatief is er te leuk voor.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:59 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat vind ik trouwens het enige minpunt van die hele top 2000: Je kunt maar 1 vrije keus aangeven die niet in die lijst staat. Ik vind die lijst echter veel te beperkt, had wel op meer van buiten de lijst willen stemmen maar dat was onmogelijk
Uiteraard, maar Bad is toch echt in mijn optiek HET meesterwerk van U2.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Vooral live. En nog veeeeele andere U2-nummers
.
Ik vind de versie van Johnny Cash ook mooi.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:54 schreef tong80 het volgende:
One inderdaad. Mooiste U2 nummer met een briljante tekst.
Ik heb hier uiteraard ook al weer meerdan 100 uitvoeringen van op PC / MP3spelers etc. van staanquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Fools Gold is wáááánzinnig. Misschien wel het meest perfecte nummer ooit gemaakt. Een ongelooflijk lekkere combo van door elkaar lopende gitaarrifjes en beats.
Die 9 miljoen fietsen kunnen me dan weer gestolen worden, Vind die hele Katie Melua weinig aan.quote:
You're twistin' my melon, man. You know, you talk so hip, man. You're twistin' my melon, man.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:03 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb hier uiteraard ook al weer meerdan 100 uitvoeringen van op PC / MP3spelers etc. van staan
Maar goed, wel jammer dat je niet tegelijkertijd ook op Carter USM en de Happy Mondays en zo kunt stemmen.
De tekst is ook zo briljantquote:
Hallelujah vond ik zo vet!quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
You're twistin' my melon, man. You know, you talk so hip, man. You're twistin' my melon, man.
He hallo, ga het ff een beetje met me eens lopen zijn jaquote:
Wat een verrassingquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
Queen dus weer op één !
Als je me 's nachts om 4 uur wakker maakt en met een pistool op m'n hoofd wordt gedwongen het nummer te zingen lukt het me.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
Queen dus weer op één !
Begin 1988 in Manchester een club binnenlopen, nog totaal onbekend met het fenomeen Manchester Sound, en er dan ineen helemaal middeninstaan en je ogen uitkijken. Dat overkwam dus m'n vrouwquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
You're twistin' my melon, man. You know, you talk so hip, man. You're twistin' my melon, man.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:08 schreef Arcee het volgende:
Top 10 van de Top 2000 - 2006
1. Queen - Bohemian Rhapsody![]()
2. Boudewijn de Groot - Avond![]()
3. Eagles - Hotel California![]()
4. Dee Purple - Child in Time![]()
5. Led Zeppelin - Stairway to Heaven![]()
6. Meatlof - Paradise By The Dashboard Light![]()
7. U2 - One![]()
8. Metallica - Nothing Else Matters![]()
9. Coldplay - Clocks![]()
![]()
10. Pink Floyd - Wish You Were Here![]()
Superplaat.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:09 schreef mcyodogg het volgende:
WTF, wat doet House of the Rising Sun uit de top 10?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:06 schreef cafca het volgende:
Coldplee zakt langzaam de top uit....
Happy Mondays, Stone Roses, Blue Aeroplanes, Ride, EMF, Carter, Die band met de twee bassisten waar ik nu niet op kom leuke Britpop tijd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Begin 1988 in Manchester een club binnenlopen, nog totaal onbekend met het fenomeen Manchester Sound, en er dan ineen helemaal middeninstaan en je ogen uitkijken. Dat overkwam dus m'n vrouw
Ik word ook altijd helemaal vrolijk van het orgeltje van the Charlatans.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:08 schreef Arcee het volgende:
Voorlopige Top 10 van de Top 2000 - 2006
1. Queen - Bohemian Rhapsody Niet mijn nummer
2. Boudewijn de Groot - Avond Volkomen kut
3. Eagles - Hotel California beetje zeiknummer
4. Dee Purple - Child in Time blijft heerlijk
5. Led Zeppelin - Stairway to Heaven blijft heerlijk
6. Meatlof - Paradise By The Dashboard Light zum kotsen werkelijk. Kapotgemaakt nummer.
7. U2 - One Mooi, maar niet de mooiste van U2 (En gelukkig zingt die koffie muts niet mee)
8. Metallica - Nothing Else MattersInderdaad,
![]()
9. Coldplay - Clocks Mooi, maar The Scientist vind ik stukken beter
10. Pink Floyd - Wish You Were Here Blijft ook fantastische muziek
Ja, inderdaad. Tis mijn favoriet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Superplaat.
It's been the ruin of many a poor boy.
Waar is het met je voetbalsmaak zo fout gegaan daar waar je muzieksmaak dik in orde is?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Happy Mondays, Stone Roses, Blue Aeroplanes, Ride, EMF, Carter, Die band met de twee bassisten waar ik nu niet op kom leuke Britpop tijd.
Ik vind Don't Panic supermooi. Clocks zou ik voor m'n gevoel veel mooier moeten vinden, maar is niet zo. Goed nummer, maar doet me eigenlijk verrassend weinig.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:13 schreef DIGGER het volgende:
9. Coldplay - Clocks Mooi, maar The Scientist vind ik stukken beter
Ik ken betere, zet maar eens wat werk van de Tragically Hip op bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:14 schreef tong80 het volgende:
Trouwens de lezers van the Rolling Stone kozen de gitaarsolo in Hotel California als mooiste sole ooit.
Tis een mooie solo, maar de mooiste.....quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:14 schreef tong80 het volgende:
Trouwens de lezers van the Rolling Stone kozen de gitaarsolo in Hotel California als mooiste sole ooit.
Don't Panic is idd misschien wel hun mooiste liedje... Die 1e cd is zoiezo mooi. Daarna is het hard bergafwaarts gegaan met ze.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind Don't Panic supermooi. Clocks zou ik voor m'n gevoel veel mooier moeten vinden, maar is niet zo. Goed nummer, maar doet me eigenlijk verrassend weinig.
Ik weet het al weer. Ned'sAtomic Dustbinquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waar is het met je voetbalsmaak zo fout gegaan daar waar je muzieksmaak dik in orde is?
klokhuis zei Matthijs, maar ik weet niet of dat nog bestaatquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waar ken ik die blanke quizgast van?
Ik denk dat ik alle albums heb. Grootste band van Canada.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik ken betere, zet maar eens wat werk van de Tragically Hip op bijvoorbeeld.
Jeugdjournaal?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
Gezien op Bospop dit jaar. Helaas was dat een tegenvaller.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alle albums heb. Grootste band van Canada.
Vermoord door zijn paquote:
Da's Hans Smit. Die presenteert tegenwoordig elke ochtend Ontbijtradio op Radio 2.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
Sexual Healing.quote:
New orleans is sinking.......quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alle albums heb. Grootste band van Canada.
Waarom? Zit gewoon niet in de top 3. Die 7 waren willekeurige volgorde.quote:
en dat geschreeuw van brechtje erbijquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:30 schreef Thelonious het volgende:
Eindeloze herhaling van top 10 met die kutjingle.
"De Top 2000" x 2000quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:32 schreef Wup het volgende:
[..]
en dat geschreeuw van brechtje erbij
maar dit rijtje kennen we nou wel zeg
Oh sorry, dat had ik gemist.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom? Zit gewoon niet in de top 3. Die 7 waren willekeurige volgorde.
De kans was dus groot dat ze Arne Jansen had moeten stemmen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:35 schreef Arcee het volgende:
Ze stemt Kwien want haar man heet Van Bohemie.
Dat bedoel ik. Dit is teveel van hetzelfdequote:Op vrijdag 24 november 2006 21:36 schreef DIGGER het volgende:
Ik vind extra TV aandacht voor die top 2000 best leuk, maar dit gegoochel met die lijst hoeft van mij niet zo.
Mogen ze van mij liever de keuzemogelijkheden qua liedjes uitbreiden zodat er ook wat meer nummers die iets verder van het geeffende pad afliggen in de lijst kunnen komen en dan kunnen ze daar dan weer een leuk programma van maken om aan dat soort nummers nog eens wat extra aandacht te schenken.
dat verwachtte ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:36 schreef DIGGER het volgende:
Ik vind extra TV aandacht voor die top 2000 best leuk, maar dit gegoochel met die lijst hoeft van mij niet zo.
Mogen ze van mij liever de keuzemogelijkheden qua liedjes uitbreiden zodat er ook wat meer nummers die iets verder van het geeffende pad afliggen in de lijst kunnen komen en dan kunnen ze daar dan weer een leuk programma van maken om aan dat soort nummers nog eens wat extra aandacht te schenken.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:30 schreef Arcee het volgende:
Niet in de top 3:
Coldplay - Clocks
Deep Purple - Child in Time
Led Zeppelin - Stairway to Heaven
Meatloaf- Stairway to Heaven
Metallica - Nothing Else Matters
Pink Floyd - Wish You Were Here
U2 - One
Nee, van mij ook niet. Dat ge-sms vind ik ook helemaal niks.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:36 schreef DIGGER het volgende:
Nee, dat kost geld. En dat doen we dus niet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, van mij ook niet. Dat ge-sms vind ik ook helemaal niks.
Wat is dat nou weer voor een rare reactie? Ik vind het gewoon niet bij de Top 2000 passen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:38 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Nee, dat kost geld. En dat doen we dus niet.
Ja, gewoon Dimmu Borgir in de lijst. En Eric B & Rakim. En de Greatful Dead. En Type O Negative. En Lushquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dit is teveel van hetzelfde
Ik ga geen geld dokken om nummers in de top 10 te verplaatsen waar ik niet eens op gestemd heb.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een rare reactie? Ik vind het gewoon niet bij de Top 2000 passen.
Jolene!
LOl, ik vind dit nou ook niet zo een geweldige keuzequote:Op vrijdag 24 november 2006 21:41 schreef tong80 het volgende:
Meer vrouwen. Komen ze met de Amerikaanse kruising tussen Vanessa en Corry Konings.
GG Allin, Sid Vicious, Shane McGowan, Shaun Ryder, Johnny Thunders.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja, gewoon Dimmu Borgir in de lijst. En Eric B & Rakim. En de Greatful Dead. En Type O Negative. En Lush
Jolene is een geweldig nummer, vind ik.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:41 schreef tong80 het volgende:
Meer vrouwen. Komen ze met de Amerikaanse kruising tussen Vanessa en Corry Konings.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:41 schreef tong80 het volgende:
Omdat ze een karikatuur van zichzelf heeft gemaakt?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:42 schreef Jane het volgende:
[..]
En Dolly heeft wel zelfspot, dus dat is ook wel oké.
En ander werk van de Waterboys dan Whole of the Moon, door alleen maar dat nummer te draaien doe je die gasten zo enorm tekort.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
GG Allin, Sid Vicious, Shane McGowan, Shaun Ryder, Johnny Thunders.![]()
Ja, ik vind het ook zonde. Het is een leuke 'hype' tussen Kerst en Oudjaar, en een 'normaal' introductieprogramma vanavond zou leuk geweest zijn, maar dit gaat te ver.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje ik word helemaal gek van dat gesms en dat de nummers steeds herhaald worden... ze kleden het concept helemaal uit zeg. Zonde hoor.
gelukkig is dat ook niet het leukste aan de top 2000quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:36 schreef Jane het volgende:
Ben de Top 10 nu al zat (als dat al niet het geval is). Gelukkig maar dat ik het laatste uur op 31 december toch niet ga horen.
A girl named Johnny.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En een ander werk van de Waterboys dan Whole of the Moon, door aleen maar dat nummer te draaien doe je die gasten zo enorm tekort.
wow, Waterboys, mijn heldenquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:44 schreef DIGGER het volgende:
En ander werk van de Waterboys dan Whole of the Moon, door alleen maar dat nummer te draaien doe je die gasten zo enorm tekort.
Is een mooi nummer, maar Don't Bang the Drum, Fisherman's Blues, The pan within en vooral Red Army Blues zijn natuurlijk veeeeeeel mooier.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En ander werk van de Waterboys dan Whole of the Moon, door alleen maar dat nummer te draaien doe je die gasten zo enorm tekort.
Speelde toch in Pruimenbloezem ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:47 schreef Thelonious het volgende:
Jody Pijper deed het weer goed.
Hmmm volgens mij hebben ze wel meer kleine hitjes gehad...quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:47 schreef Wup het volgende:
[..]
wow, Waterboys, mijn helden
maar dat was hun enige hitje ooit [ergens in de jaren 80], dus da's niet zo vreemd
en leuke filmpjesquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:52 schreef Diaan73 het volgende:
En al bijna 10 minuten geen top3 of sms oproepjes gezien![]()
![]()
Is toch veel te ruig voor Radio 2?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:54 schreef tong80 het volgende:
Raar dat Coldplay erin staat en smells like teenspirit niet.
Het is zoiezo raar dat Coldplay in de top 2000 te vinden is met 1 van hun slechtste liedjes.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:54 schreef tong80 het volgende:
Waarom is dat raar?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:54 schreef tong80 het volgende:
You Were Meant For Me vind ik mooi.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoorde ik daar Jewel genoemd worden?
AC/DC niet... dus waarom Nirvana dan wel?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:55 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Is toch veel te ruig voor Radio 2?
verrukkelijke top 15 waarschijnlijkquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:49 schreef peaceman het volgende:
Hmmm volgens mij hebben ze wel meer kleine hitjes gehad...
Gecheckt... Hmm neen dus.. alleen A girl called Johnny is nog een tip geweest
AC/DC.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:56 schreef peaceman het volgende:
AC/DC niet... dus waarom Nirvana dan wel?
Whole lotta rosiequote:
Nee man!quote:
Omdat smells like teenspirit een nummer is voor een hele generatie. Veel mensen dachten er is nog hoop tegen alle Whitney Houstons van de wereld. Coldplay is gewoon een gemiddelde band met een mediocer nummertje.quote:
Thunderstruck.quote:
De tekst.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:59 schreef Guerra het volgende:
Wat vind iedereen toch zo leuk aan dat nummer van The Eagles? Doe dan maar Queen...
Mwah, het is zeker niet mijn nummer hoor, smells like teen spirit. Daarnaast is het meer een statement als een supergoed nummer. Clocks is een leuk nummer, en vooral omdat het redelijk recent is zal het nog zo hoog staan. Gaat de komende jaren wel zakken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat smells like teenspirit een nummer is voor een hele generatie. Veel mensen dachten er is nog hoop tegen alle Whitney Houstons van de wereld. Coldplay is gewoon een gemiddelde band met een mediocer nummertje.
Werd er nou ingezoomd op een marokkaanse man?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
Pff ik zou niet graag al dansend en zingend zo in closeup op Nationale televisie genomen worden![]()
Inderdaad, dan sta je voor schut.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
Pff ik zou niet graag al dansend en zingend zo in closeup op Nationale televisie genomen worden![]()
Ik vind ze allebei goed.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:59 schreef Guerra het volgende:
Wat vind iedereen toch zo leuk aan dat nummer van The Eagles? Doe dan maar Queen...
Ow die heb ik niet gezien. Ik bedoelde die vrouw met bril..quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Werd er nou ingezoomd op een marokkaanse man?
Ja dat zie je nooit bij Marokanen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die heb ik niet gezien. Ik bedoelde die vrouw met bril..
Zijn volgens mij al topics over volgepraat in MUZ. Waar dat nummer nou precies over gaat.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:00 schreef Guerra het volgende:
Gaat toch over een gevangenis oid?
Die zag er ook niet uit nee.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die heb ik niet gezien. Ik bedoelde die vrouw met bril..
De top 10 is ook gewoon niet erg interessant...quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:02 schreef Jane het volgende:
Het enige leuke aan Hotel California op 1 zou zijn dat iedereen verwacht dat het één van de andere twee zal zijn.
Verder een prima nummer hoor, maar ook net zo afgezaagd als bijv. Bohemian Rhapsody. Staat ook al honderd jaar in de top 10 van de Top 2000/Top 100 Aller Tijden.
geweldige plaat i.p.v. van die zeikplaat van queen die ik bijna niet meer kan horenquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:59 schreef Guerra het volgende:
Nirvana heeft een klassieker gemaakt voor een generatie, zoals Tong al zei. Clocks is halfvolle melk. Veilig en onwijs gemiddeld. Niets bijzonders aan. En persoonlijk vind ik het een draak.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, het is zeker niet mijn nummer hoor, smells like teen spirit. Daarnaast is het meer een statement als een supergoed nummer. Clocks is een leuk nummer, en vooral omdat het redelijk recent is zal het nog zo hoog staan. Gaat de komende jaren wel zakken.
Dat zat ik ook te denken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:05 schreef Elusive het volgende:
bassie en adriaan muziekje tussen door![]()
Volgend jaar er gauw weer uit. Wat een suffe plaat.quote:
Nee, juist mooi man!quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Volgend jaar er gauw weer uit. Wat een suffe plaat.
smaken verschillen gelukkig. maar je blijft een cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Omdat ik 1 plaat niet goed vind?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:07 schreef Homdeck het volgende:
smaken verschillen gelukkig. maar je blijft een cultuurbarbaar![]()
Ooit op het vierde honk beland Arcee ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:08 schreef Arcee het volgende:
Meatloaf. Blijf 't een supernummer vinden.
Ja, valt mee dat Grease niet in de top 10 staat.quote:
en omdat je meatloaf wel goed vindtquote:
Jij moet snel eens de die live DVD gaan kijken die dit jaar verschenen is.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Blijft voor mij lagere school jeugdsentiment, maar ik zou er nooit op stemmen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:08 schreef Arcee het volgende:
Meatloaf. Blijf 't een supernummer vinden.
Ja, kijk, DAT zou nou leuk zijn!quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:08 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ja, valt mee dat Grease niet in de top 10 staat.
't Nummer is idd erg vaak gedraaid, maar dat maakt 'm niet minder goed. Ik hoor 'm nog altijd graag.quote:
Ik heb SP gestemdquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
Tong heb je ook al in een eerder stadium gestemd trouwens?
Tong had Radiohead weer op 1. Heel voorspelbaar, net als de top 3 van lijst.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
Tong heb je ook al in een eerder stadium gestemd trouwens?
quote:
Stairway to Heaven heb ik pas laat echt ontdekt. Ik vind de eerste 80% erg mooi, daarna skip ik meestal.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:11 schreef Jane het volgende:Stairway to heaven
Verder net zo afgezaagd als de rest hoor, maar wel mooi.
Ik vind 't begin wel mooi, maar ik skip al vrij snel.quote:
Vind ik ook een mooi nummer!quote:
Maar gaat het over een gevangenis, Leo?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:14 schreef tong80 het volgende:
Dit blijft mooi net als bij One vooral door de tekst.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:15 schreef Elusive het volgende:
bob ross op de vocals en de drums_O_
Dat hoor ik in Big City.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:14 schreef Sanne het volgende:
Ik hoor hier altijd nog Big Brother in...
Gorki - Miaquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:16 schreef BramKVO het volgende:
Ik blijf het trouwens stom vinden dat ze, in tegenstelling tot in belgie, al op voorhand de nummer één bekendmaken. In Belgie weet je pas de eerste 100 nummers op 31 december zelf en de top 10 pas per nummer tot aan het einde.
Helemaal mee eens. Zou het veel spannender maken. Nu kunnen ze de hele lijst gelijk wel bekend maken. En dat doen ze volgens mij dan weer niet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:16 schreef BramKVO het volgende:
Ik blijf het trouwens stom vinden dat ze, in tegenstelling tot in belgie, al op voorhand de nummer één bekendmaken. In Belgie weet je pas de eerste 100 nummers op 31 december zelf en de top 10 pas per nummer tot aan het einde.
Nummer 8 en nummer 4 toch zeker welquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
De top10 hoef je zeker niet meer te gaan luisteren 31 december, ik heb ze nu al vaak genoeg gehoord.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:17 schreef Ambrosius het volgende:
Hoorde ik daar nou tijdens de aankondiging Bassie en Adriaan-muziekjes?
Waarom kreeg ik daar echt even kippenvel vanquote:
Zeker een hele mooie tekstquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik doe de lichten uit en de kamer wordt nu donker
Een straatlantaarn buiten geeft wat licht
En de dingen in de kamer worden vrienden die gaan slapen
De stoelen staan te wachten op 't ontbijt
En morgen word ik wakker met de geur van brood en honing
De glans van 't gouden zonlicht in jouw haar
En 15 jaar en één dag geleden dat ie officieel bekendmaakte dat ie AIDS had. En de (zon)dag erna wassie doodquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:20 schreef Arcee het volgende:
Precies 15 jaar geleden dat Freddie Mercury overleed... inderdaad.Freddie Mercury
Ik heb steeds vaker na al die jaren de neiging om dat nummer door te spoelenquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:19 schreef ethiraseth het volgende:
Weer Queen op 1.Dat mensen dat nummer nog kunnen aanhoren.
Ik ook.......en die kerel stond bijna te janken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik daar echt even kippenvel van![]()
Die vind ik ook leuker, maar Boudewijn hoort niet op 1.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:22 schreef Jane het volgende:
Geef mij Somebody To Love van Queen maar.
die vind ik ook zo mooi!!!quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:22 schreef Jane het volgende:
Geef mij Somebody To Love van Queen maar.
Maar ja, als die elk jaar op 1 zou staan, zou het net zo afgezaagd worden.
The Prophet's Song...quote:
Nee hoor, Kwien.quote:
VooralPaul Carrack viel me op.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:25 schreef Thelonious het volgende:
Ze spreken wel vloeiend engels.
Daarna hadden ze wel wat langer bij stil mogen staan.quote:
Omdat 't een top 2000 is.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:28 schreef peaceman het volgende:
Waarom komt de hele lijst?
Wanneer bedoel je denk ikquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:28 schreef peaceman het volgende:
Waarom komt de hele lijst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |