Da's Hans Smit. Die presenteert tegenwoordig elke ochtend Ontbijtradio op Radio 2.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
Waar ken ik die blanke quizgast van?
Sexual Healing.quote:
New orleans is sinking.......quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alle albums heb. Grootste band van Canada.
Waarom? Zit gewoon niet in de top 3. Die 7 waren willekeurige volgorde.quote:
en dat geschreeuw van brechtje erbijquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:30 schreef Thelonious het volgende:
Eindeloze herhaling van top 10 met die kutjingle.
"De Top 2000" x 2000quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:32 schreef Wup het volgende:
[..]
en dat geschreeuw van brechtje erbij
maar dit rijtje kennen we nou wel zeg
Oh sorry, dat had ik gemist.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom? Zit gewoon niet in de top 3. Die 7 waren willekeurige volgorde.
De kans was dus groot dat ze Arne Jansen had moeten stemmen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:35 schreef Arcee het volgende:
Ze stemt Kwien want haar man heet Van Bohemie.
Dat bedoel ik. Dit is teveel van hetzelfdequote:Op vrijdag 24 november 2006 21:36 schreef DIGGER het volgende:
Ik vind extra TV aandacht voor die top 2000 best leuk, maar dit gegoochel met die lijst hoeft van mij niet zo.
Mogen ze van mij liever de keuzemogelijkheden qua liedjes uitbreiden zodat er ook wat meer nummers die iets verder van het geeffende pad afliggen in de lijst kunnen komen en dan kunnen ze daar dan weer een leuk programma van maken om aan dat soort nummers nog eens wat extra aandacht te schenken.
dat verwachtte ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:36 schreef DIGGER het volgende:
Ik vind extra TV aandacht voor die top 2000 best leuk, maar dit gegoochel met die lijst hoeft van mij niet zo.
Mogen ze van mij liever de keuzemogelijkheden qua liedjes uitbreiden zodat er ook wat meer nummers die iets verder van het geeffende pad afliggen in de lijst kunnen komen en dan kunnen ze daar dan weer een leuk programma van maken om aan dat soort nummers nog eens wat extra aandacht te schenken.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:30 schreef Arcee het volgende:
Niet in de top 3:
Coldplay - Clocks
Deep Purple - Child in Time
Led Zeppelin - Stairway to Heaven
Meatloaf- Stairway to Heaven
Metallica - Nothing Else Matters
Pink Floyd - Wish You Were Here
U2 - One
Nee, van mij ook niet. Dat ge-sms vind ik ook helemaal niks.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:36 schreef DIGGER het volgende:
Nee, dat kost geld. En dat doen we dus niet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, van mij ook niet. Dat ge-sms vind ik ook helemaal niks.
Wat is dat nou weer voor een rare reactie? Ik vind het gewoon niet bij de Top 2000 passen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:38 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Nee, dat kost geld. En dat doen we dus niet.
Ja, gewoon Dimmu Borgir in de lijst. En Eric B & Rakim. En de Greatful Dead. En Type O Negative. En Lushquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dit is teveel van hetzelfde
Ik ga geen geld dokken om nummers in de top 10 te verplaatsen waar ik niet eens op gestemd heb.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een rare reactie? Ik vind het gewoon niet bij de Top 2000 passen.
Jolene!
LOl, ik vind dit nou ook niet zo een geweldige keuzequote:Op vrijdag 24 november 2006 21:41 schreef tong80 het volgende:
Meer vrouwen. Komen ze met de Amerikaanse kruising tussen Vanessa en Corry Konings.
GG Allin, Sid Vicious, Shane McGowan, Shaun Ryder, Johnny Thunders.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja, gewoon Dimmu Borgir in de lijst. En Eric B & Rakim. En de Greatful Dead. En Type O Negative. En Lush
Jolene is een geweldig nummer, vind ik.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:41 schreef tong80 het volgende:
Meer vrouwen. Komen ze met de Amerikaanse kruising tussen Vanessa en Corry Konings.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:41 schreef tong80 het volgende:
Omdat ze een karikatuur van zichzelf heeft gemaakt?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:42 schreef Jane het volgende:
[..]
En Dolly heeft wel zelfspot, dus dat is ook wel oké.
En ander werk van de Waterboys dan Whole of the Moon, door alleen maar dat nummer te draaien doe je die gasten zo enorm tekort.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
GG Allin, Sid Vicious, Shane McGowan, Shaun Ryder, Johnny Thunders.![]()
Ja, ik vind het ook zonde. Het is een leuke 'hype' tussen Kerst en Oudjaar, en een 'normaal' introductieprogramma vanavond zou leuk geweest zijn, maar dit gaat te ver.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje ik word helemaal gek van dat gesms en dat de nummers steeds herhaald worden... ze kleden het concept helemaal uit zeg. Zonde hoor.
gelukkig is dat ook niet het leukste aan de top 2000quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:36 schreef Jane het volgende:
Ben de Top 10 nu al zat (als dat al niet het geval is). Gelukkig maar dat ik het laatste uur op 31 december toch niet ga horen.
A girl named Johnny.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En een ander werk van de Waterboys dan Whole of the Moon, door aleen maar dat nummer te draaien doe je die gasten zo enorm tekort.
wow, Waterboys, mijn heldenquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:44 schreef DIGGER het volgende:
En ander werk van de Waterboys dan Whole of the Moon, door alleen maar dat nummer te draaien doe je die gasten zo enorm tekort.
Is een mooi nummer, maar Don't Bang the Drum, Fisherman's Blues, The pan within en vooral Red Army Blues zijn natuurlijk veeeeeeel mooier.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En ander werk van de Waterboys dan Whole of the Moon, door alleen maar dat nummer te draaien doe je die gasten zo enorm tekort.
Speelde toch in Pruimenbloezem ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:47 schreef Thelonious het volgende:
Jody Pijper deed het weer goed.
Hmmm volgens mij hebben ze wel meer kleine hitjes gehad...quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:47 schreef Wup het volgende:
[..]
wow, Waterboys, mijn helden
maar dat was hun enige hitje ooit [ergens in de jaren 80], dus da's niet zo vreemd
en leuke filmpjesquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:52 schreef Diaan73 het volgende:
En al bijna 10 minuten geen top3 of sms oproepjes gezien![]()
![]()
Is toch veel te ruig voor Radio 2?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:54 schreef tong80 het volgende:
Raar dat Coldplay erin staat en smells like teenspirit niet.
Het is zoiezo raar dat Coldplay in de top 2000 te vinden is met 1 van hun slechtste liedjes.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:54 schreef tong80 het volgende:
Waarom is dat raar?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:54 schreef tong80 het volgende:
You Were Meant For Me vind ik mooi.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoorde ik daar Jewel genoemd worden?
AC/DC niet... dus waarom Nirvana dan wel?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:55 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Is toch veel te ruig voor Radio 2?
verrukkelijke top 15 waarschijnlijkquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:49 schreef peaceman het volgende:
Hmmm volgens mij hebben ze wel meer kleine hitjes gehad...
Gecheckt... Hmm neen dus.. alleen A girl called Johnny is nog een tip geweest
AC/DC.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:56 schreef peaceman het volgende:
AC/DC niet... dus waarom Nirvana dan wel?
Whole lotta rosiequote:
Nee man!quote:
Omdat smells like teenspirit een nummer is voor een hele generatie. Veel mensen dachten er is nog hoop tegen alle Whitney Houstons van de wereld. Coldplay is gewoon een gemiddelde band met een mediocer nummertje.quote:
Thunderstruck.quote:
De tekst.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:59 schreef Guerra het volgende:
Wat vind iedereen toch zo leuk aan dat nummer van The Eagles? Doe dan maar Queen...
Mwah, het is zeker niet mijn nummer hoor, smells like teen spirit. Daarnaast is het meer een statement als een supergoed nummer. Clocks is een leuk nummer, en vooral omdat het redelijk recent is zal het nog zo hoog staan. Gaat de komende jaren wel zakken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat smells like teenspirit een nummer is voor een hele generatie. Veel mensen dachten er is nog hoop tegen alle Whitney Houstons van de wereld. Coldplay is gewoon een gemiddelde band met een mediocer nummertje.
Werd er nou ingezoomd op een marokkaanse man?quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
Pff ik zou niet graag al dansend en zingend zo in closeup op Nationale televisie genomen worden![]()
Inderdaad, dan sta je voor schut.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
Pff ik zou niet graag al dansend en zingend zo in closeup op Nationale televisie genomen worden![]()
Ik vind ze allebei goed.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:59 schreef Guerra het volgende:
Wat vind iedereen toch zo leuk aan dat nummer van The Eagles? Doe dan maar Queen...
Ow die heb ik niet gezien. Ik bedoelde die vrouw met bril..quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Werd er nou ingezoomd op een marokkaanse man?
Ja dat zie je nooit bij Marokanen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die heb ik niet gezien. Ik bedoelde die vrouw met bril..
Zijn volgens mij al topics over volgepraat in MUZ. Waar dat nummer nou precies over gaat.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:00 schreef Guerra het volgende:
Gaat toch over een gevangenis oid?
Die zag er ook niet uit nee.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die heb ik niet gezien. Ik bedoelde die vrouw met bril..
De top 10 is ook gewoon niet erg interessant...quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:02 schreef Jane het volgende:
Het enige leuke aan Hotel California op 1 zou zijn dat iedereen verwacht dat het één van de andere twee zal zijn.
Verder een prima nummer hoor, maar ook net zo afgezaagd als bijv. Bohemian Rhapsody. Staat ook al honderd jaar in de top 10 van de Top 2000/Top 100 Aller Tijden.
geweldige plaat i.p.v. van die zeikplaat van queen die ik bijna niet meer kan horenquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:59 schreef Guerra het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |