A girl named Johnny.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En een ander werk van de Waterboys dan Whole of the Moon, door aleen maar dat nummer te draaien doe je die gasten zo enorm tekort.
wow, Waterboys, mijn heldenquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:44 schreef DIGGER het volgende:
En ander werk van de Waterboys dan Whole of the Moon, door alleen maar dat nummer te draaien doe je die gasten zo enorm tekort.
Is een mooi nummer, maar Don't Bang the Drum, Fisherman's Blues, The pan within en vooral Red Army Blues zijn natuurlijk veeeeeeel mooier.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:44 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En ander werk van de Waterboys dan Whole of the Moon, door alleen maar dat nummer te draaien doe je die gasten zo enorm tekort.
Speelde toch in Pruimenbloezem ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:47 schreef Thelonious het volgende:
Jody Pijper deed het weer goed.
Hmmm volgens mij hebben ze wel meer kleine hitjes gehad...quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:47 schreef Wup het volgende:
[..]
wow, Waterboys, mijn helden
maar dat was hun enige hitje ooit [ergens in de jaren 80], dus da's niet zo vreemd
en leuke filmpjesquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:52 schreef Diaan73 het volgende:
En al bijna 10 minuten geen top3 of sms oproepjes gezien![]()
![]()
Is toch veel te ruig voor Radio 2?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:54 schreef tong80 het volgende:
Raar dat Coldplay erin staat en smells like teenspirit niet.
Het is zoiezo raar dat Coldplay in de top 2000 te vinden is met 1 van hun slechtste liedjes.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:54 schreef tong80 het volgende:
Waarom is dat raar?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:54 schreef tong80 het volgende:
You Were Meant For Me vind ik mooi.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoorde ik daar Jewel genoemd worden?
AC/DC niet... dus waarom Nirvana dan wel?quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:55 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Is toch veel te ruig voor Radio 2?
verrukkelijke top 15 waarschijnlijkquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:49 schreef peaceman het volgende:
Hmmm volgens mij hebben ze wel meer kleine hitjes gehad...
Gecheckt... Hmm neen dus.. alleen A girl called Johnny is nog een tip geweest
AC/DC.quote:Op vrijdag 24 november 2006 21:56 schreef peaceman het volgende:
AC/DC niet... dus waarom Nirvana dan wel?
Whole lotta rosiequote:
Nee man!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |