Zeker een hele mooie tekstquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik doe de lichten uit en de kamer wordt nu donker
Een straatlantaarn buiten geeft wat licht
En de dingen in de kamer worden vrienden die gaan slapen
De stoelen staan te wachten op 't ontbijt
En morgen word ik wakker met de geur van brood en honing
De glans van 't gouden zonlicht in jouw haar
En 15 jaar en één dag geleden dat ie officieel bekendmaakte dat ie AIDS had. En de (zon)dag erna wassie doodquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:20 schreef Arcee het volgende:
Precies 15 jaar geleden dat Freddie Mercury overleed... inderdaad.Freddie Mercury
Ik heb steeds vaker na al die jaren de neiging om dat nummer door te spoelenquote:Op vrijdag 24 november 2006 22:19 schreef ethiraseth het volgende:
Weer Queen op 1.Dat mensen dat nummer nog kunnen aanhoren.
Ik ook.......en die kerel stond bijna te janken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik daar echt even kippenvel van![]()
Die vind ik ook leuker, maar Boudewijn hoort niet op 1.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:22 schreef Jane het volgende:
Geef mij Somebody To Love van Queen maar.
die vind ik ook zo mooi!!!quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:22 schreef Jane het volgende:
Geef mij Somebody To Love van Queen maar.
Maar ja, als die elk jaar op 1 zou staan, zou het net zo afgezaagd worden.
The Prophet's Song...quote:
Nee hoor, Kwien.quote:
VooralPaul Carrack viel me op.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:25 schreef Thelonious het volgende:
Ze spreken wel vloeiend engels.
Daarna hadden ze wel wat langer bij stil mogen staan.quote:
Omdat 't een top 2000 is.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:28 schreef peaceman het volgende:
Waarom komt de hele lijst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |