Niet dat ik weetquote:Op woensdag 29 november 2006 13:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af waarom jij ineens anti-Ludo en pro-Morris bent geworden![]()
Mocht je willen, want vergeet Tim nietquote:Op woensdag 29 november 2006 18:23 schreef LudoSanders het volgende:
* LudoSanders gaat die Jack pwnen!
Je bedoelt Joop!quote:Op woensdag 29 november 2006 19:11 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Mocht je willen, want vergeet Tim niet
Invaltim Joop (IRL dramacoach) moet Morris maar onder handen nemen.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:17 schreef Otmed het volgende:
Je bedoelt Joop!
Ludo wipt Jack's ass.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:23 schreef LudoSanders het volgende:
* LudoSanders gaat die Jack pwnen!
GTST die modern probeert te doenquote:
Ik vond het juist tof. Hij durfde tenminste de waarheid te zeggen en had eigenlijk wel een beetje gelijk ook.quote:Op woensdag 29 november 2006 21:04 schreef Otmed het volgende:
Wat ongelooflijk dom van Morris om aan de vrouw van het slachtoffer te gaan vertellen wat hij eigenlijk had gewild.
Ja het was ook wel een goede scenequote:Op woensdag 29 november 2006 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond het juist tof. Hij durfde tenminste de waarheid te zeggen en had eigenlijk wel een beetje gelijk ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |