abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43931586
quote:
Op maandag 27 november 2006 15:45 schreef Kozzmic het volgende:

[..]
Nou, da's wel een erg grote afgang dan. Het was nog niet eens een nek aan nek race
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 november 2006 @ 16:08:00 #102
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43931613
Rita zal nu binnenkort haar definitieve slag gaan slaan en Rutte wippen om zelf fractievoorzitter te worden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_43931780
quote:
Op maandag 27 november 2006 16:08 schreef rubbereend het volgende:
Rita zal nu binnenkort haar definitieve slag gaan slaan en Rutte wippen om zelf fractievoorzitter te worden
Daar zit ik iig niet op te wachten. Dan liever Kamp, maar laat eerst Rutte het zelf maar proberen
pi_43931791
quote:
Op maandag 27 november 2006 16:08 schreef rubbereend het volgende:
Ik geloof daar niet zo in. Verdonk ligt niet goed in het partijkader en bij een deel van de fractie. Ik zie eerder op wat langere termijn zowel Rutte (na slechte Statenverkiezingen) als Verdonk (omdat ze ergens een interessant baantje kan krijgen) afscheid nemen, waardoor de weg wordt vrijgemaakt voor Henk Kamp.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 november 2006 @ 16:17:24 #105
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43931911
quote:
Op maandag 27 november 2006 16:13 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ik geloof daar niet zo in. Verdonk ligt niet goed in het partijkader en bij een deel van de fractie. Ik zie eerder op wat langere termijn zowel Rutte (na slechte Statenverkiezingen) als Verdonk (omdat ze ergens een interessant baantje kan krijgen) afscheid nemen, waardoor de weg wordt vrijgemaakt voor Henk Kamp.
Kamp komt hij weer op TV met zn rare uitspraken

maargoed. Ergens ligt het toch scheef, bij de kiezers ben je veel populaurder maar bij de partijleiding en intern niet........
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_43931936
Rita heeft andermaal geschiedenis geschreven, ditmaal in positieve zin. Je kunt Rutte niet verwijten dat de kiezers in het land anders stemmen dan de VVD-leden. Rutte is democratisch tot lijsttrekker gekozen, dus is er geen reden waarom hij aan de kant moet worden gezet.
pi_43932150
quote:
Op maandag 27 november 2006 16:13 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Mwa, ik denk dat de VVD de komende maanden wel redelijk gaat herstellen, dus ik verwacht niet een slechte Statenverkiezing (of is dat alleen maar goede hoop van mij? kan ook). Ik zie Verdonk echter niet lang in de Kamer blijven zitten, het is toch een achteruitgang voor haar, dus die gaat denk ik vrij snel weg.
pi_43932643
quote:
Op maandag 27 november 2006 16:24 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Mwa, ik denk dat de VVD de komende maanden wel redelijk gaat herstellen, dus ik verwacht niet een slechte Statenverkiezing (of is dat alleen maar goede hoop van mij? kan ook). Ik zie Verdonk echter niet lang in de Kamer blijven zitten, het is toch een achteruitgang voor haar, dus die gaat denk ik vrij snel weg.
Ze hebben de vorige statenverkiezingen behoorlijk verloren. Zal nu dus wel meevallen denk ik.

Al kunnen deze statenverkiezingen behoorlijk beïnvloed worden als er dan nog geen coalitie is. Dat kan tot hele rare resultaten leiden.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 27 november 2006 @ 16:50:16 #109
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_43932912
quote:
Op maandag 27 november 2006 16:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ze hebben de vorige statenverkiezingen behoorlijk verloren.
En de keer daarvoor ook. Hoewel ze de laatste keer nog 18,5% gehaald hebben, omgerekend dus 27 zetels.
pi_43932973
quote:
Op maandag 27 november 2006 16:18 schreef dVTB het volgende:
Rita heeft andermaal geschiedenis geschreven, ditmaal in positieve zin. Je kunt Rutte niet verwijten dat de kiezers in het land anders stemmen dan de VVD-leden. Rutte is democratisch tot lijsttrekker gekozen, dus is er geen reden waarom hij aan de kant moet worden gezet.
Ik vind het niet zo positief eigenlijk. Iemand die zo nadrukkelijk campagne voor zichzelf gaat voeren en daarmee de lijsttrekker in de wielen rijdt.
pi_43933757
quote:
Op maandag 27 november 2006 16:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo positief eigenlijk. Iemand die zo nadrukkelijk campagne voor zichzelf gaat voeren en daarmee de lijsttrekker in de wielen rijdt.
Nu je het zegt, er wordt wel gepeild hoeveel zetels de VVD zou hebben als Verdonk lijsttrekker was geweest, maar wat ook interresant kan zijn is hoeveel zetels de VVD met Rutte als lijsttrekker, maar zonder Verdonk op de lijst zou hebben? Dan zou de VVD iig een stuk minder verdeeld over zijn gekomen, dus misschien dat ze dan wel meer zetels hadden gehad dan de huidige 22. Al is dit natuurlijk onmogelijk om te peilen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 november 2006 @ 17:21:09 #112
862 Arcee
Look closer
pi_43933851
Verdonk was er wel erg verrukt over: "Fantastisch, wat heerlijk. Ik ben helemaal... oh, super!", of iets van die strekking.

Ze zei ook dat ze nog iets bekend ging maken, of zo. Rutte maar vast uitzwaaien?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_43934068
quote:
Op maandag 27 november 2006 16:24 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Mwa, ik denk dat de VVD de komende maanden wel redelijk gaat herstellen, dus ik verwacht niet een slechte Statenverkiezing (of is dat alleen maar goede hoop van mij? kan ook).
De PVV doet niet mee met de statenverkiezingen, en dan is het zeer waarschijnlijk dat een hoop VVD-spijtoptanten toch wel terugkeren..
als het de VVD lukt die te 'mobiliseren', bv door een beroep te doen op hen een 'teken' te zetten tegen de dreigende 'verlinksing' van de regering en bv. een teken te geven tégen het mogelijke opgeven van de budget-discpline die er was onder de VVD in de regering...

Ik denk dat met een campagne die op zulke senitmenten inzet, de VVd enorm kan winnen, als Rutte slim is zet hij daarop sterk in en poogt daarmee zijn positie zeker te stellen (al moet hij niet direkt zeggen dat een stem voor de VVD bij de statenverkiezing een stem voor Rute als partijleider is, dan blijven die mensen alsnog keihard thuis ...)
  maandag 27 november 2006 @ 17:49:49 #114
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_43934744
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:21 schreef Arcee het volgende:

Ze zei ook dat ze nog iets bekend ging maken, of zo.
. Ze is zwanger!
  maandag 27 november 2006 @ 18:20:26 #115
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_43935524
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:49 schreef freako het volgende:

[..]

. Ze is zwanger!
Is de politie al achter het motief van de dader?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  maandag 27 november 2006 @ 18:24:50 #116
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_43935641
Maar jemig, Verdonk heeft Rutte weggevaagd. Een lijsttrekker trekt bij voorbaat al veel stemmen van mensen die op een partij stemmen en niet weten welke persoon ze het liefste willen.
  maandag 27 november 2006 @ 18:30:31 #117
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_43935790
quote:

Rutte maar vast uitzwaaien?
Nee, Rutte vind het ontzettend leuk dat Verdonk meer stemmen heeft gehaald:
quote:
Mark Rutte vindt het 'ontzettend leuk' dat minister Rita Verdonk zoveel voorkeurstemmen heeft gehaald. Hij ziet het als een erkenning voor een minister met een moeilijke portefeuille, die in haar beleid veel maatschappelijke weerstand ontmoette. Bovendien ziet Rutte het grote aantal stemmen als een signaal van kiezers dat het beleid rond vreemdelingen en integratie voortgezet moet worden.
  maandag 27 november 2006 @ 18:32:47 #118
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_43935845
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:30 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Nee, Rutte vind het ontzettend leuk dat Verdonk meer stemmen heeft gehaald:
[..]
Als hij fractieleider wil blijven kan hij eigenlijk niet anders dan dat zeggen. Echt geloofwaardig is het alleen niet.
  maandag 27 november 2006 @ 18:33:59 #119
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_43935883
quote:
Verdonk was er wel erg verrukt over: "Fantastisch, wat heerlijk. Ik ben helemaal... oh, super!", of iets van die strekking.

Ze zei ook dat ze nog iets bekend ging maken, of zo.
Elsevier verwoord op als volgt:
quote:
Rita Verdonk reageerde uitgelaten op de uitslag op een werkbezoek in Amsterdam. 'Fantastisch! Ik ben er helemaal stil van. Trots. Zo'n reactie van de Nederlandse kiezer.' Op de vraag wat dit betekent voor het VVD-leiderschap zei ze: 'Ik ga dit eerst laten bezinken. Ik kom er wel mee naar buiten.'

http://www.elsevier.nl/ni(...)el/asp/artnr/128044/
pi_43935916
Wat een muts is het ook
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 november 2006 @ 18:38:38 #121
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43936011
net de beelden gezien ze gaat dr kans grijpen dat lijkt me duidelijk
DeLuna vindt me dik ;(
pi_43936028
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:38 schreef rubbereend het volgende:
net de beelden gezien ze gaat dr kans grijpen dat lijkt me duidelijk
Ze heeft alleen geen medestanders meer binnen de VVD
pi_43936135
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Maakt niet uit ze is bij gekke Geertje van harte welkom.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 november 2006 @ 18:44:01 #124
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43936171
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:39 schreef SCH het volgende:

[..]

toch dik 40% volgense de lijsttrekkersverkiezingen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_43936177
Ik vind het mooi dat ze ondanks alle stront die ze over zich heen heeft gekregen ze nu een dikke middelvinger naar alles en iedereen kan geven. Dat had ze volgens mij het liefst nog gedaan ook. Logisch dat ze blij is.
pi_43936183
quote:
Op maandag 27 november 2006 16:17 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Kamp komt hij weer op TV met zn rare uitspraken

maargoed. Ergens ligt het toch scheef, bij de kiezers ben je veel populaurder maar bij de partijleiding en intern niet........
Misschien omdat de partijleiding ook beter weet wat ze aan de kandidaten hebben. Verdonk moet het gewoon hebben van haar imago als harde tante. De werkelijkheid is dat ze een brokkenpiloot is. Laten we niet vergeten dat we naar de stembus zijn gegaan door haar weigering om zelf het veld te ruimen. D66 was op zoek naar een enigzins legitiem ogende reden om uit het kabinet te stappen. Verdonk had gewoon op moeten stappen of Balkie had haar moeten dwingen in het belang van de stabiliteit van de regering.

Ik snap prima dat de VVD top niet op zo iemand zit te wachten, misschien is een duo-lijsttrekkerschap wel iets voor de VVD, Rita op papier net zo machtig als Rutte maar in werkelijkheid alleen maar om de stemmen te trekken.

Gezien mijn aversie tegen de VVD zal het me verder worst zijn overigens en was dit bericht iig goed voor een flauwe glimlach op mijn gezicht.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_43936227
quote:
Op maandag 27 november 2006 17:49 schreef freako het volgende:

[..]

. Ze is zwanger!
The horror...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_43936318
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

Maakt niet uit ze is bij gekke Geertje van harte welkom.
Dat zou me echt niets verbazen.
Ik acht haar daar best toe in staat.
Raar mens.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_43936344
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:48 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat zou me echt niets verbazen.
Ik acht haar daar best toe in staat.
Raar mens.
Ik ook. Ik zou het ook toejuichen eerlijk gezegd.
pi_43936384
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:44 schreef rubbereend het volgende:

[..]

toch dik 40% volgense de lijsttrekkersverkiezingen
Maar daar is voor Rutte gestemd. De fractie heeft voor Rutte gekozen en zal dat blijven doen.
pi_43936452
Een zware nederlaag voor Rutte, lijkt mij.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 november 2006 @ 18:55:18 #132
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43936551
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar daar is voor Rutte gestemd. De fractie heeft voor Rutte gekozen en zal dat blijven doen.
tis net als met de formatie, er moet naar de winnaar geluisterd worden
DeLuna vindt me dik ;(
pi_43936617
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:52 schreef Monidique het volgende:
Een zware nederlaag voor Rutte, lijkt mij.
Ach, de VVD heeft zelf toegestaan dat Rita voor zichzelf op campagne ging. Lijst Rita - dan krijg je dit soort taferelen.
pi_43936629
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:55 schreef rubbereend het volgende:

[..]

tis net als met de formatie, er moet naar de winnaar geluisterd worden
Ik denk dat de VVD ook zonder Rita als partijleider haar harde lijn tov buitenlanders door zal zetten, geen enkele reden om dan die olifant door de porseleinkast te laten denderen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 27 november 2006 @ 18:58:54 #135
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43936675
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk dat de VVD ook zonder Rita als partijleider haar harde lijn tov buitenlanders door zal zetten, geen enkele reden om dan die olifant door de porseleinkast te laten denderen.
jawel is leuk joh; die hele partij die met elkaar over hoop ligt
DeLuna vindt me dik ;(
pi_43936920
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:58 schreef rubbereend het volgende:

[..]

jawel is leuk joh; die hele partij die met elkaar over hoop ligt
Ik zou het best grappig vinden idd maar ik verplaats me nu even in de VVD-top.

Één ding ben ik van overtuigd. Als Rita dit succes niet om kan zetten in meer macht, dan heeft ze haar langste tijd gehad bij de VVD. Dan verdwijnt ze of uit de politiek of ze gaat idd naar een andere partij. Of ze richt d'r eigen partij op natuurlijk .
  maandag 27 november 2006 @ 19:10:29 #137
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_43937128
quote:
Op zondag 26 november 2006 18:26 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik heb op Kamp gestemd. De koers van de VVD vind ik te onliberaal en de campagne vond ik niet erg goed en Rutte zijn aanvallen op Balkenende vond ik ook niet netjes, daarom heb ik niet op Rutte gestemd. Verdonk heeft maar over één thema verstand, ze denkt dat ze ook wat weet over onderwijs, maar daar slaat ze de plank volledig mis. Omdat de VVD qua standpunten toch het dichts bij mij in de buurt kwam, heb ik maar op Kamp gestemd, omdat die wel betrouwbaar op mij overkomt. Rutte mag trouwens in de oppositie wel leider blijven, als hij dat goed doet dan mag hij het bij de volgende verkiezingen nog wel een keer proberen. Verdonk hoeft het van mij niet te worden, die is te omstreden en heeft maar van een te beperkt gebied verstand, aangezien de VVD geen one-isue partij is moet zij het niet worden.
waar baseer jij deze nonsens op.
mw verdonk was een tijdje terug bij de hogeschool van amsterdam en had een zeer goede lezing over onderwijs. die vrouw weet heel goed waar ze over praat. jammer dat je daar niet bij was, anders had je niet zo snel geschreeuwt dat ze geen verstand van zaken heeft. ik denk dat je zelf daar de plank mis slaat.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_43937179
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:10 schreef digispeed het volgende:

[..]

mw verdonk was een tijdje terug bij de hogeschool van amsterdam en had een zeer goede lezing over onderwijs. die vrouw weet heel goed waar ze over praat. jammer dat je daar niet bij was, anders had je niet zo snel geschreeuwt dat ze geen verstand van zaken heeft. ik denk dat je zelf daar de plank mis slaat.
Hogeschool?
pi_43937219
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:10 schreef digispeed het volgende:

[..]

Hallo meneer, speeches die iemand anders heeft geschreven uitspreken is niet zo'n probleem natuurlijk. Luister maar eens naar Verdonk als ze in debatten en interviews direct moet reageren op dit onderwerp, dan staat ze redelijk met haar mond vol tanden.
pi_43937300
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

The horror...
Liefdesbaby met Geert
  maandag 27 november 2006 @ 19:16:30 #141
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_43937367
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Hallo meneer, speeches die iemand anders heeft geschreven uitspreken is niet zo'n probleem natuurlijk. Luister maar eens naar Verdonk als ze in debatten en interviews direct moet reageren op dit onderwerp, dan staat ze redelijk met haar mond vol tanden.
hallo mevrouw voor jou !
en echt inhoudelijk had ze veel te vertellen en ook goed antwoord op verschillende vragen
ik denk dat iedereen zich een beetje in haar vergist
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_43937435
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:14 schreef Chewie het volgende:

[..]

Liefdesbaby met Geert
pi_43937689
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:14 schreef Chewie het volgende:

[..]

Liefdesbaby met Geert
En bedankt... Ik heb zeker de komende 2 etmalen geen zin in seks meer door een zekere visualisatie die ik me net maakte.
pi_43937756
quote:
Op maandag 27 november 2006 19:16 schreef digispeed het volgende:

[..]

hallo mevrouw voor jou !
en echt inhoudelijk had ze veel te vertellen en ook goed antwoord op verschillende vragen
ik denk dat iedereen zich een beetje in haar vergist
Het zal wel het gebruikelijke VVD-verhaal zijn geweest. Komt erop neer dat studeren stukken duurder wordt, studenten meer moeten lenen of bij pappa aan moeten kloppen en allerlei maatregelen die zorgen dat ze er niet langer dan 4 jaar over mogen doen.
pi_43938219
Hoe ze erop reageert Ik wil genieten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 november 2006 @ 20:00:27 #146
862 Arcee
Look closer
pi_43939117
Misschien morgen Groep Verdonk?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 27 november 2006 @ 20:11:18 #147
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43939557
quote:
Op maandag 27 november 2006 20:00 schreef Arcee het volgende:
Misschien morgen Groep Verdonk?
Als ze samen zou gaan met de PVV dan zou het nog best eens een grote partij kunnen worden
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_43939680
quote:
Op maandag 27 november 2006 20:11 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Als ze samen zou gaan met de PVV dan zou het nog best eens een grote partij kunnen worden
Partij Afvoerputje
pi_43939752
quote:
Op maandag 27 november 2006 20:11 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Kleine kans moet Wilders eerst maar eens zorgen dat hij z'n zooitje bij elkaar kan houden. Verdonk lijkt wat dat betreft namelijk ook niet sterk.
  maandag 27 november 2006 @ 20:18:41 #150
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43939911
quote:
Op maandag 27 november 2006 20:14 schreef du_ke het volgende:
Kleine kans moet Wilders eerst maar eens zorgen dat hij z'n zooitje bij elkaar kan houden. Verdonk lijkt wat dat betreft namelijk ook niet sterk.
Ik zie toch echt eerder ruzie bij de VVD dan bij de PVV hoor.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')