Jeejquote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:04 schreef Mark_V het volgende:
the confederates en de unionists
Dat is inderdaad een verschilquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:09 schreef doeka het volgende:
Ierse whiskey =3 x gedestilleerd Schtse Whisky 2 X
Zet maar in dit topique, verwerk ik het....quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:09 schreef Jayhawk het volgende:
447 is geteld door mij, moet alleen nog in de OP verwerkt worden
Wie is Doekoe?quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:10 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een verschil
Doekoe +1
Belangrijkste verschil is de rooksmaak vind ik
446 is nog niet bijgewerkt in de OP, maar misschien heeft iemand hem in de topic gezet, dat weet ik niet... iemand die er meer vanaf weet? jeejhawk?quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:13 schreef wyccie het volgende:
Maar zo te zien is 446 inderdaad niet geteld. Er is namelijk niet ge-edit in de OP (tenzij Saskia pas na het tellen het topic heeft geopend).
Misschien is het wel zo handig om TS'en er op te wijzen dat er nog geteld moet worden. Is wel zo sociaal, vind ik.
nopequote:Op vrijdag 24 november 2006 00:13 schreef Mark_V het volgende:
steely steve?
2e postquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:13 schreef Mark_V het volgende:
steely steve?
Jayhawk, heb jij nou 446 of 447 geteld en zo ja, waar staan ze?
lekker, maar dan wel een ierse!quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:14 schreef Mark_V het volgende:
[..]
446 is nog niet bijgewerkt in de OP, maar misschien heeft iemand hem in de topic gezet, dat weet ik niet... iemand die er meer vanaf weet? jeejhawk?
Upd: jayhawk is tegenwoordig trouwens tof....whiskytje?
Ja! Leuk he?quote:
Hij is al 25 jaar mijn favoriet.quote:
Spleenheupquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:17 schreef erkel het volgende:
Garrinsja (weet niet hoe je het spelt, is dus fonetisch)
Ook daarvoor: pardon.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:23 schreef wyccie het volgende:
Je bent verslaafd.
Merci.quote:
Hmm niet helemaal. Bij het tellen gaat het zo fout denk ikquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:31 schreef tong80 het volgende:
Ach gedoe allemaal. Is toch goed zo ? Ik draai nog een peuk en ga slapen
Dan doe ik het wel voor je.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:31 schreef tong80 het volgende:
Ach gedoe allemaal. Is toch goed zo ? Ik draai nog een peuk en ga slapen
Krijgt ie twee punten. Mooi.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan doe ik het wel voor je.![]()
Gooitzen +1
Meneer, dit ís een serieuze zaak. Wipe that smile of your face, goddamit!quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:34 schreef tong80 het volgende:
Zo beter ? Wat nemen jullie het serieus zeg
Ja hoor. Ik moet er altijd wat bij huilen. Muziek op een begrafenis van een vriendin van me.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:34 schreef broer het volgende:
True colors - Cyndi Lauper.
Het is soms oorlog onderling, ik zeg je oorlog!!quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:34 schreef tong80 het volgende:
Zo beter ? Wat nemen jullie het serieus zeg
Nee hoor.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:36 schreef tong80 het volgende:
Krijgt ie twee punten. Mooi.
Trusten raders.
Echt waar?quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:36 schreef MSD het volgende:
wyccie, je avatar....das een edward hopper
Delen we ook originaliteitspunten uit in dit topic?quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:39 schreef MSD het volgende:
ik jan cremer?
Nee. Maar ik denk wel dat zij het weet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:40 schreef wyccie het volgende:
Een Lienekienlokkertje?
Goed dat ik niet naar zijn eerste roman heb gevraagd. Dan was het nu al goed geweest, namelijk.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:40 schreef Gooitzen het volgende:
geschiedenis van mijn kaalheid?
Klopt. En dan een periode erachter.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:43 schreef wyccie het volgende:
Gstaad nog iets?
Dat kan ook wel. Dan komen er jaartallen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:43 schreef wyccie het volgende:
Gstaad nog iets?
Hoeveel heb je er gelezen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:44 schreef Gooitzen het volgende:
wat is dan die andere van hem? Is dat de joodse messias? Vreselijke man, vreselijke boeken.
Nee, nu ben je in de war. Dat is Arnon Grunberg.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:45 schreef MSD het volgende:
ja die geriatrische lat relatie fetishist in New York
Jawel.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:49 schreef MSD het volgende:
is marek van der jagt dan niet zijn pseudoniem?
1, figuranten. Lang geleden. Maar toen snapte ik direct de controverse rond die man. Ik kan er niets mee.quote:
Nee, later.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:48 schreef wyccie het volgende:
Gstaad 76-77?
Jammer. Ik vind dat hij een aantal fantastische boeken heeft geschreven. 'De geschiedenis van mijn kaalheid' vond ik briljant.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:49 schreef Gooitzen het volgende:
1, figuranten. Lang geleden. Maar toen snapte ik direct de controverse rond die man. Ik kan er niets mee.
Nog later. En langer.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:51 schreef wyccie het volgende:
94-95!
Ik houd je niet tegen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:51 schreef MSD het volgende:
tijd voor een nieuwe vraag
Kan zijn. Als ik niet na een boek gegrepen ben, dan haak ik meestal af bij een schrijver, dat is een tactiek die me prima bevalt (en aangezien er zoveel is geschreven, lijkt me dat ook de beste tactiek, tenzij iets eindeloos wordt aanbevolen, zoals bij Mulisch)quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:52 schreef broer het volgende:
[..]
Jammer. Ik vind dat hij een aantal fantastische boeken heeft geschreven. 'De geschiedenis van mijn kaalheid' vond ik briljant.
als jij mij was had ik jou nooit toegelaten tot ik.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:53 schreef wyccie het volgende:
Wat ben je streng, zeg
Als ik jou was had ik mijzelf allang een punt gegeven.
Zie je wel dat het ook gewoon zonder bedelen en moeilijk doen kan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:54 schreef Mark_V het volgende:
gstaad 95-98
Welke whisky drink jij? Ik Wells Fargo, bevalt me prima.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:54 schreef Mark_V het volgende:
gstaad 95-98
sorry dat ik pleite was, die fles whisky moest leeg..... ik ben nu knetterkaal dus neem er alsjeblieft niet teveel aanstoot aan...
Ik heb net een halve fles Dimple weggetikt en ben nu bezig aan een goedkope fles white lion (verder is er alleen nog heineken bier hier)quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:57 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Welke whisky drink jij? Ik Wells Fargo, bevalt me prima.
Draai nog wat depressieve muziek, bijvoorbeeld Tom Waits, en je stemming is compleet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:58 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik heb net een halve fles Dimple weggetikt en ben nu bezig aan een goedkope fles white lion (verder is er alleen nog heineken bier hier)
Je kut voelen is rileks![]()
Jij bent gemeen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:55 schreef MSD het volgende:
als jij mij was had ik jou nooit toegelaten tot ik.
De proms was vreselijk, het leek wel een bruinhemdenconferentie met al dat gemeenschappelijk zingen, maar dat is niet de reden dat ik me kut voel. Luddevudduh en andere crap zorgen voor mijn melancholische bui op dit moment.... en die dient te worden verzacht met heel veel whisky....quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:01 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Draai nog wat depressieve muziek, bijvoorbeeld Tom Waits, en je stemming is compleet.
Dimple ken ik niet. Genoeg in ieder geval om je te bezatten. Was the Proms zo erg? (ik kan het me wel voorstellen, het lijkt mij vreselijk)
Droom soft wycciequote:Op vrijdag 24 november 2006 02:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent gemeen.![]()
Welterusten allemaal
Correctemundo!quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
LSD en THC dan?
Ik heb sowieso een schurfthekel aan orkesten, zeker koper zuigt hard.....quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:07 schreef MSD het volgende:
night of the proms is sowieso een vies staaltje van neerlandsch koperarrangement. En dan die verplichte gitaarsolo's erbij
Slaap lekker Wyccie.quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent gemeen.![]()
Welterusten allemaal
Lysergsäure-diäthylamid is de volledige naam (in het Duits) van LSD, dat in de volksmond acid heet....in wiet zit inderdaad THCquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:08 schreef MSD het volgende:
lsd is geen bestandsdeel van lsd
Het in een post gedeelte deed het emquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:08 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Correctemundo!
Check out the big brains on Tim +1
Wat is Luddevudduh ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:06 schreef Mark_V het volgende:
[..]
De proms was vreselijk, het leek wel een bruinhemdenconferentie met al dat gemeenschappelijk zingen, maar dat is niet de reden dat ik me kut voel. Luddevudduh en andere crap zorgen voor mijn melancholische bui op dit moment.... en die dient te worden verzacht met heel veel whisky....
ik heb nog steeds niet twee goede antwoorden in 1 post gezien
Liefdesverdrietquote:
Hoe was Groningen, of is dat pas komend weekeinde?quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het in een post gedeelte deed het em
Een niet al te moeilijke omdat ik zo wil gaan slapen:
Hoeveel varieties heeft Heinz volgens het etiket?
Acid is een mengsel van de hallicunerende stof LSD met een drager van lactose/sucrose/zetmeel, dus het klopt gewoonquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:10 schreef MSD het volgende:
ja, maar in lsd zit geen lsd
Het is nu pas vrijdag he, weekend moet nog beginnenquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:12 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Hoe was Groningen, of is dat pas komend weekeinde?
Mark koe/schaap/varken +1quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:13 schreef Mark_V het volgende:
57
Doordat het meteen in de bloedbaan komt is is het effect het snelst merkbaar?quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:16 schreef Mark_V het volgende:
Wat is het grootste voordeel van heroine spuiten boven andere toediening?
Als je ook het belangrijkste nadeel kan noemen krijg je +junk van de week
Primaquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je krijgt alles binnen en het werkt sneller?
Nadeel zal wel zijn dat het veel verslavender is, en dat je makkelijker AIDS krijgt
Ah ik was dus niet de enige, had gezegd dat je ook was gegaan, hadden we samen twee flessen whisky kunnen leegzuipen.... (woon naast ahoy ongeveer).quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:16 schreef Don_Tom het volgende:
Kom ook van de proms af (vrienden hadden een kaartje over), wat een vreselijke bedoeling zeg, bah. Men neme wat uitgerangeerde have-been artiesen, gooit er een hoop strings, trommels en andere bombarie overheen en al die provinciale kutjes gaan helemaal uit hun dak.....
Als ervaringsdeskungie kan ik je Leeuwarden sterk afraden. Het is een wel aardig stadje, maar na twee jaar studie ken je de boel wel. De stad is te klein om er vier jaar te wonen. Dan kan je je beter elders vestigen, en Leeuwarden links laten liggen. Je raakt na twee jaar gewend aan de kroegen, culturele mogelijkheden, bioscopen, binnenstad en dergelijk, dan kan je beter naar een andere stad zoeken.quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is nu pas vrijdag he, weekend moet nog beginnen
Ik ga morgen naar Leeuwarden, naar een open dag van een HBO daar. Die genieën daar hebben meerdere HBO's, en morgen hebben er twee op exact dezelfde tijden open dag! Verspreid dat dan over twee dagen en regel eventueel een mogelijkheid dat bezoekers goedkoop in Leeuwarden kunnen slapen, maar goed...
Na de open dag ga ik bij vrienden eten, dan andere dingen doen en op zaterdag mogelijk naar Groningen. Heb nog zo'n Kruidvat dagkaart, en die moet op. Heb daar dus zaterdag voor, en dan kan ik van Leeuwarden naar Groningen en later op de dag terug naar Enschede.
Heb er zin in![]()
Rotterdamquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:21 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Als ervaringsdeskungie kan ik je Leeuwarden sterk afraden. Het is een wel aardig stadje, maar na twee jaar studie ken je de boel wel. De stad is te klein om er vier jaar te wonen. Dan kan je je beter elders vestigen, en Leeuwarden links laten liggen. Je raakt na twee jaar gewend aan de kroegen, culturele mogelijkheden, bioscopen, binnenstad en dergelijk, dan kan je beter naar een andere stad zoeken.
Was opzich geen slecht plan geweest, alleen die vrienden van mij moesten ook weer terug (en we waren met mijn auto).....quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:21 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ah ik was dus niet de enige, had gezegd dat je ook was gegaan, hadden we samen twee flessen whisky kunnen leegzuipen.... (woon naast ahoy ongeveer).
Echt alleen maar bejaarden en lelijke boerentrienen daaro....
Ik heb zonder problemen een crashplek voor 5 manquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:23 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Was opzich geen slecht plan geweest, alleen die vrienden van mij moesten ook weer terug (en we waren met mijn auto).....
Ah plannen/voorkeuren waar? Wat voor dingen vind je leuk, bruin cafe, ierse pub, skihutachtigiets, clubs?quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:24 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Daar ga ik morgen bier drinken. Ben benieuwd.
Volgende keer! (alleen ga ik dan dus nietquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:25 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik heb zonder problemen een crashplek voor 5 man
Jezus het waren echt alleen maar kutartiesten als ik er nog ff aan terugdenk, je kan toch niet komen aanzetten met UB40, tears for fears, ruth jacoth en ike turnerquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:26 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Volgende keer! (alleen ga ik dan dus niet)
Een makker van me woont daar, dus ik laat me leiden. Maar gok dat het gezien mijn en zijn voorkeur bruin cafe wordt. Of een aardig jazzcafe.quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:25 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik heb zonder problemen een crashplek voor 5 man
[..]
Ah plannen/voorkeuren waar? Wat voor dingen vind je leuk, bruin cafe, ierse pub, skihutachtigiets, clubs?
Als je naar een leuk bruin cafe wil, zou ik naar Cambrinus gaan, zit in de oude haven, wel veel kutstudenten/yuppen, maar veel bier van de tap en erg gezellig. Waarschijnlijk zit ik er ook nog wel eventjes (heb eerst een etentje in de euromast)quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:28 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Een makker van me woont daar, dus ik laat me leiden. Maar gok dat het gezien mijn en zijn voorkeur bruin cafe wordt. Of een aardig jazzcafe.
Ik zal het voorstellen, Cambrinus, maar durf niet te zeggen of we daar belanden. Ik begreep dat ik naar een Jazzcafe moet waar je geen entree betaald, maar tien cent extra voor het bier. Maar als ik in Cambrinus kom, moet ik gewoon heel hard Mark_V roepen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:29 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Als je naar een leuk bruin cafe wil, zou ik naar Cambrinus gaan, zit in de oude haven, wel veel kutstudenten/yuppen, maar veel bier van de tap en waarschijnlijk zit ik er ook nog wel eventjes (heb eerst een etentje in de euromast)
Upd: cambrinus is prima, ze hebben er goede sigaren enzo, maar bestel er GEEN, ik herhaal GEEN vaasjes bier. Ze rekenen namelijk de dubbele prijs van een fluitje (dus 3,60 ofzo) onder het mom van: er gaat 2x zoveel in (yeah right!), gewoon aan het dubbel etc, veel goedkoper...
UB40 vind ik dan opzich nog wel gaan, maargoed tears for fears is natuurlijk het dieptepunt van de 80'er jaren (moet elke keer aan hans teeuwen denken die een stukje "shout" zingtquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:28 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Jezus het waren echt alleen maar kutartiesten als ik er nog ff aan terugdenk, je kan toch niet komen aanzetten met UB40, tears for fears, ruth jacoth en ike turner![]()
![]()
Ik denk niet dat ik er zit hoor, maar zoek naar een klein ventje met donker haar en een ontzettend studentikoze kutkop met bijbehorende mat die sigaren zit te roken.... dat ben ik dat ws welquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:34 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik zal het voorstellen, Cambrinus, maar durf niet te zeggen of we daar belanden. Ik begreep dat ik naar een Jazzcafe moet waar je geen entree betaald, maar tien cent extra voor het bier. Maar als ik in Cambrinus kom, moet ik gewoon heel hard Mark_V roepen?
Amen! Hans teeuwen was ook het eerste dat in mij opkwam....quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:37 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
UB40 vind ik dan opzich nog wel gaan, maargoed tears for fears is natuurlijk het dieptepunt van de 80'er jaren (moet elke keer aan hans teeuwen denken die een stukje "shout" zingt), Ike Turner kon nog net rechtop staan en dat was dan ook meteen zijn grootste verdienste (heeft eigenlijk geen noot gezongen), aan het eind kwam hij niet eens meer het podium op, sliep zeker al ofzo. Eigenlijk was Ike er ook meer als excuus om een of andere onbekende zangeres Tina te laten imiteren. Ik moest ook erg hard lachen toen "vrede' van ruth jacot werd aangekondigd als "een van de mooiste nederlandse nummers van de afgelopen 20 jaar"
Verder de rieu-achtige manier waarop klassieke muziek als een soort carnavalskrakers uitgevoerd worden (en dan soms ook nog in medley-vorm
) is echt
![]()
Hij moet me gewoon ff een acht gaan geven zodat ik cum laude afstudeer (of een 9 zodat ik magna cum laude afstudeerquote:Op vrijdag 24 november 2006 02:40 schreef Don_Tom het volgende:
suc6, scriptiebegeleiders zijn honden!
Ik ben dat in grote vorm. Regel dat je er bent, dan doe ik ook mijn best.quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:39 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik er zit hoor, maar zoek naar een klein ventje met donker haar en een ontzettend studentikoze kutkop met bijbehorende mat die sigaren zit te roken.... dat ben ik dat ws wel
Ik ga slapen trouwens, morgen om 11 uur een afspraak met mijn scriptiebegeleider.... duim voor me gastuh!
Ik voel een ballenbijeenkomst aankomen...quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:41 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik ben dat in grote vorm. Regel dat je er bent, dan doe ik ook mijn best.
Nog een foute bal, altijd goed. Er schijnt nog een meet in Groningen te komen,quote:Op vrijdag 24 november 2006 02:42 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Ik voel een ballenbijeenkomst aankomen...
waar kan ik inschrijven?![]()
![]()
Ik heb even gekeken, maar hier staat nog niks hoor.quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:49 schreef Neleos het volgende:
Goedemorgen. Het weekend staat voor de deur![]()
![]()
Nee? Hier staat ie de hele tijd op de deur te bonken. Enorme herrie.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:08 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, maar hier staat nog niks hoor.![]()
Da's Sinterklaas, man! Open die deur!quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:09 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee? Hier staat ie de hele tijd op de deur te bonken. Enorme herrie.![]()
Oh Fuck!quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's Sinterklaas, man! Open die deur!
ook te makkelijkquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:29 schreef Homdeck het volgende:
grou
quote:Life is a moment in space
When the dream is gone
It's a lonelier place
I kiss the morning good-bye
But down inside you know
We never know why
Had zeker ook gekundquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:38 schreef Neleos het volgende:
Iets van James Blunt? Goodbye My Lover?
die dus.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:39 schreef cafca het volgende:
Woman in Love
jep. ik heb het gelukkig binnen kunnen houdenquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:39 schreef cafca het volgende:
Woman in Love
Daar was ik al bang voor...quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:57 schreef cafca het volgende:
[..]
De NCPN heeft de kamer nooit gehaald...weet je er nog één?
Ja, ik ook. Leuke vraag trouwens.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:00 schreef Homdeck het volgende:
oh ja leefbaar nederland helemaal vergeten
De kiezers ookquote:
De geest van Fortuyn?quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:06 schreef doeka het volgende:
Teeven en Fortuyn?
Och ja; die was er al niet meerquote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:11 schreef doeka het volgende:
Ratelband?
Ohja, dat is dat kleine beetje dikke meisje toch? Haitske?quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:11 schreef doeka het volgende:
van der Linden dan en
Ik heb Ratelband nog eens live gezien.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:12 schreef Homdeck het volgende:
[..]
![]()
Van der Linde en Ratelband
hoe diep kun je zinken als partij![]()
arme jijquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:14 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik heb Ratelband nog eens live gezien.
Zijn 'voorstelling' duurde meer dan 5 uur.![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:18 schreef ChrisJX het volgende:
Hair?
5 uurquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:14 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik heb Ratelband nog eens live gezien.
Zijn 'voorstelling' duurde meer dan 5 uur.![]()
Heb je ook over hete kolen gelopen? En getsjakaat?quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Echt wel. Sta ik daar de polonaise te dansen en te applaudiseren voor mezelf![]()
Het was georganiseerd door een paar studenten en om het vak te halen moest je wel verplicht aanwezig zijn ja. Maar van Emilie mocht iedereen die er geen zin meer in had, wel weggaan. Dat dan weer wel. Maar ik ben wel tot het eind gebleven. Het was best grappig eigenlijk.quote:
Ik heb wel getsjakkaat jaquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:21 schreef doeka het volgende:
[..]
Heb je ook over hete kolen gelopen? En getsjakaat?
Die liggen meer rond Heerlenquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:29 schreef Homdeck het volgende:
valkenburg? wijlre? Gulpen? schin op geul? valkenburg aan de geul?
of ligt dat niet erg in de buurt?
Te noordelijkquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:34 schreef RoofingBurner het volgende:
Heel en Panheel?
Ligt weer bij Heerlenquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:36 schreef Soempie het volgende:
hoensbroek?
Veel te noordelijk, da's bij Venlo.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:38 schreef Homdeck het volgende:
panningen? ik zeg ook maar wat.
Ja!quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:41 schreef RoofingBurner het volgende:
Born.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:42 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ja!
RoofingBurner +1
De andere 2 laat ik maar zitten
vraag dan ook naar plaatsen in de beschaafde wereld, drenthe ofzoquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:41 schreef ChrisJX het volgende:
Ik denk dat ik de vraag maar laat vervallen, want dit gaat niet lukken
goed ideequote:Op vrijdag 24 november 2006 10:42 schreef Homdeck het volgende:
[..]
vraag dan ook naar plaatsen in de beschaafde wereld, drenthe ofzo![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:42 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ja!
De andere 2 laat ik maar zitten
Woon jij in Drenthe?quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:42 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik ben er opgegroeid. Ben daarna Noordelijker gegaan.quote:
Transport Internationale Route?quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Hihi, da's dus echte onvervalste algemene kennis. Volvocars => Born![]()
Alleen DSM, waar is dat dan?
Volgende:
Waarvoor staat de afkorting TIR? Niet moeilijk lijkt me
ik heb tijdens mijn studie een uitstapje naar groningen gemaakt, maar ik ben op en top drentquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben er opgegroeid. Ben daarna Noordelijker gegaan.
Ik niet, mijn familie ook niet. Ik was blij dat ik uit Assen weg was.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik heb tijdens mijn studie een uitstapje naar groningen gemaakt, maar ik ben op en top drent![]()
Ik zou dan weer niet weten wat er rond Assen ligtquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:47 schreef Lienekien het volgende:
Ik niet, mijn familie ook niet. Ik was blij dat ik uit Assen weg was.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:42 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Aan alle kanten 50 kilometer niks, gok ik.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:48 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik zou dan weer niet weten wat er rond Assen ligt
Op een hunebed na danquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:49 schreef Neleos het volgende:
Aan alle kanten 50 kilometer niks, gok ik.
Is Assen zo erg dan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik niet, mijn familie ook niet. Ik was blij dat ik uit Assen weg was.
Groningen is maar 30km hoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
Aan alle kanten 50 kilometer niks, gok ik.
Drenthe uber allesquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:50 schreef Homdeck het volgende:
Jongens, dit is geen drenthe-bash topic![]()
Bij de ijsbaan in de buurt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waar in assen heb je gewoond als ik vragen mag?
+1 ChrisJXquote:
De 2 topics willen nog wel eens door elkaar lopenquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:58 schreef cafca het volgende:
Ik dacht dat we een apart AKQ slowchat topic hadden![]()
Ok, ga ik daar de vraag van Yuri beantwoorden.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:58 schreef cafca het volgende:
Ik dacht dat we een apart AKQ slowchat topic hadden![]()
O, tekst geëdit, zie ik nu.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:04 schreef ChrisJX het volgende:
Bedoel je Schönbrunn? Dat is een paleis in Wenen.
Ik bedoelde de Wenen van Yuri, maar zag daarna dat jij die ook al genoemd had.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:05 schreef Lienekien het volgende:
Villach en Graz liggen echt wel in Oostenrijk, hoor.
Toen was er geen WK.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:15 schreef cafca het volgende:
Brazilie was in 1968 wereldkampioen geworden?
Prima.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:19 schreef Lienekien het volgende:
Zal ik zo het volgende deel openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |