okquote:Op maandag 4 december 2006 17:44 schreef Floripas het volgende:
Ik zou ook harde tepels krijgen van zo'n beediging.
Ik hoop hetquote:Op maandag 4 december 2006 16:47 schreef SCH het volgende:
Misschien stelt Fleurzich nog wel kandidaat?
Zo. En de kamernood ook aan buitenlandse studenten.quote:Op maandag 4 december 2006 17:41 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Hij zei buitenlanders, geen asielzoekers. Denk dat daar best een kern van waarheid inzit. Kijk bv eens naar Poolse vrachtwagenschaufeurs? By example,![]()
Maxime had een enorme joekel in zijn broekquote:Op maandag 4 december 2006 17:44 schreef Floripas het volgende:
Ik zou ook harde tepels krijgen van zo'n beediging.
quote:Op maandag 4 december 2006 17:34 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Geen humor? Het zwerfafval-probleem toeschrijven aan de toestroom van asielzoekers, ik heb er in ieder geval erg om kunnen lachen.
Omdat het CDA al de 1e kamer heeft.quote:Op zondag 3 december 2006 23:15 schreef rebel6 het volgende:
CDA wil niet omdat ze volgend jaar iemand in de Raad van State willlen,
De grootste partij is niet altijd logisch.quote:Op zondag 3 december 2006 23:15 schreef rebel6 het volgende: VVD is al aan de beurt geweest, dus ik denk dat de meeste steun nu naar een PvdAer gaat.
Kamp dusquote:Op maandag 4 december 2006 18:00 schreef Napalm het volgende:
Als Kamp de voorzitter wordt, dan meot hij toch aftreden als minister lijkt me. Ik vervang hem wel in de tussen tijd. Bombs away![]()
[..]
Omdat het CDA al de 1e kamer heeft.
[..]
De grootste partij is niet altijd logisch.
Ik zou een ander dan de grote 3 van harte toejuichen
Met haar verdwijnen stelt de SP in Groningen helemaal niets meer voorquote:
Dat ook, maar ook omdat het CDA een opvolger wil leveren voor Tjeenk Willink in de RvS.quote:
Eigenlijk zou politieke kleur niet moeten uitmaken, maar gewoon iemand met intelligentie, gezag, humor en die niet al teveel controversieel besluit op z'n naam heeft staan. Geen oud-minister dus.quote:De grootste partij is niet altijd logisch.
Ik zou een ander dan de grote 3 van harte toejuichen
Bah, dat vind ik nou weer vies, zeg. Maxime Verhagen.quote:Op maandag 4 december 2006 17:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Maxime had een enorme joekel in zijn broek
En Verschuren dan?quote:Op maandag 4 december 2006 18:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met haar verdwijnen stelt de SP in Groningen helemaal niets meer voor.
Peter Verschuren zit er toch nog? Met hem ben ik in een grijs verleden (ruim 16 jaar geleden) nog eens in een oude Lada van Groningen via Veendam naar Oss gereisd.quote:Op maandag 4 december 2006 18:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Met haar verdwijnen stelt de SP in Groningen helemaal niets meer voor.
Hun grootste probleem is dat ze nu moeten besturen en dus aan alles mee moeten werkenquote:
Die is wethouder en kan in de raad dus ook niet meer zoveel doenquote:Op maandag 4 december 2006 18:18 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Peter Verschuren zit er toch nog? Met hem ben ik in een grijs verleden (ruim 16 jaar geleden) nog eens in een oude Lada van Groningen via Veendam naar Oss gereisd.
Tsja, je kan niet altijd langs de kant blijven staan. Is de afdeling van Groningen (als studentenstad) nog een beetje geinfiltreerd met IS'ers, Offensief-gastjes en ander radicaal tuig?quote:Op maandag 4 december 2006 18:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hun grootste probleem is dat ze nu moeten besturen en dus aan alles mee moeten werken.
Weet ik zo nietquote:Op maandag 4 december 2006 18:21 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Tsja, je kan niet altijd langs de kant blijven staan. Is de afdeling van Groningen (als studentenstad) nog een beetje geinfiltreerd met IS'ers, Offensief-gastjes en ander radicaal tuig?
Heb jij die arme jongen ook al aangestoken?quote:Op maandag 4 december 2006 18:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach lieverd, jou wordt ook niks bespaard. Eerst schaamluis en nu dit.
Valt volgens mij juist in Groningen wel mee, al weet ik van de laatste tijd vrij weinig af.quote:Op maandag 4 december 2006 18:21 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Tsja, je kan niet altijd langs de kant blijven staan. Is de afdeling van Groningen (als studentenstad) nog een beetje geinfiltreerd met IS'ers, Offensief-gastjes en ander radicaal tuig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |