Dát ben ik nou helemaal met je eens, want zodra ze dat verbieden ben jij uitgepost hier.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:04 schreef pietje77 het volgende:
edit:
Van mij zouden ze het mogen verbieden te lullen over dingen waar je niks vanaf weet EN waar je slachtoffers en de waarheid mee beledigd.
Volgens mij begint dit topic met een hele nette presentatie, met veel inhoud.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:04 schreef pietje77 het volgende:
ach, ik moet er eigenlijk niet op reageren nee.
Dat sommige mensen niks presenteren en toch overal inhoudloos op reageren moet ik maar negeren/accepteren.
Daar heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 23 november 2006 18:37 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Prima. Kom maar eens met duidelijke inhoud dan.
Als alles was bewezen dan bestond deze hele discussie niet . En bovendien zijn er zoveel dingen niet te bewijzen maar toch waar .quote:Deze discussie heeft toch geen zin zolang er veel geroepen wordt maar weinig tot niks wordt bewezen door de mensen die in een conspiracy geloven.
Achgut... Nu Pietje zielig doet, doe je deze oproep wel.... Toen we een aantal weken terug al aangaven dat er geen discussie gevoerd werd, vond je dat geen probleem....quote:Op donderdag 23 november 2006 21:12 schreef NorthernStar het volgende:
Wat Lilith-Wicca zegt, vanaf nu op een normale, redelijk volwassen, manier de discussie aangaan.
Welke feiten zijn keihard pietje?quote:Op donderdag 23 november 2006 21:22 schreef pietje77 het volgende:
geen dank,
alleen de inhoud valt niks tegenin te brengen helaas..
keiharde feiten.
Dat is denk ik heel simpel te verklaren atmosphere. Hij houdt zich niet bij het onderwerp. Er zit geen structuur in zijn posts, hij gooit vanalles bij elkaar. Die posts zijn constant hetzelfde. Op een gegeven moment lees je het niet meer, mede gevoed door zijn houding. Zelfs al zijn er dingen die goed zijn, voor dit topic zijn zaken als de reichstag en weet ik veel wat al niet meer niet relevant.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:25 schreef atmosphere1 het volgende:
Er zit tussen alles waar pietje mee aan komt zetten wel degelijk goed materiaal , ook links die niets met conspiracy te maken hebben op zich . Jammer dat deze goede dingen dan ook niet serieus genomen worden of bekeken .
Dat laatste is trouwens precies wat Danny Jowenko ook vertelde over WTC 1 en 2 , vind het ook de meest logische verklaringquote:Op donderdag 23 november 2006 21:22 schreef Cyclonis het volgende:
even als reactie op het argument dat de NIST theorie steeds wijzigt:
voor zover ik weet is de analyse altijd geweest dat het instorten is veroorzaakt door de combinatie impact (schade) + hitte.
iedereen praat nu over de pancake collapse die NIST zelf ontkracht. volgens mij was de pancake collapse een hypothese die werd getoetst door NIST waarna ze concludeerden dat het geen pancake collapse kon zijn maar door het naar binnen bezwijken van de balken.
het is heel normaal bij een analyse dat je eerst een hypothese stelt waardoor je denkt dat het gebeurd is en vervolgens bij je analyse bewijst dat je hypothese fout is, en dat de conclusie op een andere oorzaak wijst.
voor de conspiracy theories, is het voor mij nog steeds niet duidelijk wat jullie nou aanhangen.
jullie hebben 'onomstotelijk bewijs' dat er:
- raketten zijn afgevuurd op het WTC vanuit gebouwen in de buurt
- raketten zijn afgevuurd vanuit helicopters
- er thermate is gebruikt
- er een particle cannon is gebruikt die werd afgevuurd vanaf een oorlogsschip in de zee en misschien zelfs via een satteliet uit het StarWars project van de US.
- er mininukes zijn gebruikt
en natuurlijk is er de officiele theorie nog
stel nou dat ik voor de grap even al deze bewijzen serieus neem, dan moet ik dus geloven dat het WTC is neergehaald op zoveel verschillende manieren en dat daar allemaal bewijs voor is. voor elk verschijnsel die jullie waarnemen, kijken jullie naar de verschijnselen bij een soortgelijke oorzaak en concluderen dat dat dan de oorzaak moet zijn geweest
zo zijn de misterieus opgeblazen auto's en gaten sommige muren bewijs voor particle cannons, gesmolten staal bewijs voor thermate, de explosies en stofwolken bewijs voor mininukes, ooggetuig verklaringen bewijs voor raketten.
toon even aan waar het NIST rapport substantieel is gewijzigd als je zoiets claimed en leg uit waarom die wijziging een grote wijziging is.
ik vind bovenstaande veel meer uiteenlopende theorieen dan het verschil tussen een pancake collapse en de collapse als gevolg van 'inward buckling of the main beams'.
En welke materiaal is dat dan?quote:Op donderdag 23 november 2006 21:25 schreef atmosphere1 het volgende:
Er zit tussen alles waar pietje mee aan komt zetten wel degelijk goed materiaal
Ben ik volledig met je eens , te veel verbanden leggen tussen allesquote:Op donderdag 23 november 2006 21:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is denk ik heel simpel te verklaren atmosphere. Hij houdt zich niet bij het onderwerp. Er zit geen structuur in zijn posts, hij gooit vanalles bij elkaar. Die posts zijn constant hetzelfde. Op een gegeven moment lees je het niet meer, mede gevoed door zijn houding. Zelfs al zijn er dingen die goed zijn, voor dit topic zijn zaken als de reichstag en weet ik veel wat al niet meer niet relevant.
Waar denken die historici anders over Pietje?quote:Op donderdag 23 november 2006 21:31 schreef pietje77 het volgende:
Daar denken alle historici en bv. professoren en senaatsleden heel anders over.
De geschiedenis is ons bestaansrecht en de bron van alle kennis.
L'histoire ce repete doorstaat niet voor niets de tand des tijds.
Stop nu svp met over de persoon gaan posten. Het is heel simpel, als iemand in jouw optiek geen discussiepartner is dan reageer je er gewoon niet op. Moeilijker is het niet.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is denk ik heel simpel te verklaren atmosphere. Hij houdt zich niet bij het onderwerp. Er zit geen structuur in zijn posts, hij gooit vanalles bij elkaar. Die posts zijn constant hetzelfde. Op een gegeven moment lees je het niet meer, mede gevoed door zijn houding. Zelfs al zijn er dingen die goed zijn, voor dit topic zijn zaken als de reichstag en weet ik veel wat al niet meer niet relevant.
Neej, maar dat is wel logisch nietwaar ?quote:Op donderdag 23 november 2006 21:31 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik zie door de bommen het bos niet meer...
Dat is dammit niet persoonlijk, het gaat over de manier van posten.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:33 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Stop nu svp met over de persoon gaan posten. Het is heel simpel, als iemand in jouw optiek geen discussiepartner is dan reageer je er gewoon niet op. Moeilijker is het niet.
Genoeg nu.
En dat hoeft hier ook niet.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:34 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat is dammit niet persoonlijk, het gaat over de manier van posten.
Precies, zoiets heb ik ooit al eens in TRU_FB gezegd.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En dat hoeft hier ook niet.
quote:Op donderdag 23 november 2006 21:31 schreef Cyclonis het volgende:
@atmosphere, ik bekijk soms ook de dingen die pietje allemaal plaatst, maar het is voor een discussie toch niet zinvol om alleen maar links te posten naar filmpjes die meestal 1.5 uur duren?
ik heb in het begin er een paar gevolgd en mijn reactie erop gepost, waarna ik weer een paar filmpjes krijg van 1.5 uur.
ik heb liever dat pietje een quote of een stukje text neerzet tegenover mijn argumenten en dan vervolgens zijn sources ertussendoor of aan het eind post.
op die manier kunnen we tenminste een wat interessanter gesprek hebben lijkt mij
het is overigens heel normaal om in een discussie ook twijfel te trekken aan andermans sources, en kan je dat er ook bij plaatsen waarom je die source niet serieus neemt.
ik ben trouwens deze hele discussie netjes aan het samenvatten betreffende de punten waar ik het graag over heb, en ik zal dit document daarna ook op internet plaatsen.![]()
En weer een video van bijna 2 uur...quote:Op donderdag 23 november 2006 21:43 schreef pietje77 het volgende:
Zo denk ik persoonlijk, dat als cyclonis bv. http://video.google.ca/videoplay?docid=-4312730277175242198 die kijkt, dat er weleens een awakening plaats zou kunnen vinden.
laat me niet lachen..quote:Op donderdag 23 november 2006 20:45 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Je haalt de oorzaak en de gevolgen van 9/11 door elkaar. Ik geloof grotendeels in de officiele verklaring van de VS wat betreft 9/11. Het echte vuile spel is imo pas daarna gekomen.
cquote:Op donderdag 23 november 2006 22:06 schreef pietje77 het volgende:
Ik heb al vaker gezegd dat ik niet geloof op basis van vele fysische indicaties dat overal gesmolten aluminium is gevonden en tot maanden later en in die hoeveelheden, kleuren etc.
Verder heeft Prof. Jones geprobeerd 1 van de 2 NIST gesmolten metaal theorien te reproduceren zonder resultaat. ( de reflectie theorie vind je hopelijk ook belachelijk?)
Ik geloof niet dat het na te bootsen is wat NIST zegt, voor zover ik weet is dat ook nog niemand gelukt. (tapijt, papier en rommel en aluminium, wat die hoeveelheden gutsend thermate perfect nabootst...)
Ook als je beide theorien zo compleet mogelijk maakt met alle getuigen, constateringen en waarschijnlijkheid inbegrepen lijkt het me dat de 5e 100% regeringsverdedigende theorie toch verreweg het minst waarschijnlijk is.
Wat dus ontelbare top experts met mij eens zijn, op basis van het totaal plaatje.
Maar ik zal me proberen te beperken.
Verder is die docu. http://video.google.ca/videoplay?docid=-4312730277175242198 niet kijken echt een gemis, maar jouw keuze
dat getuigt niet van bijster veel wijsheid.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:57 schreef Cyclonis het volgende:
ik heb trouwens, zoals ik al meerdere malen heb gezegd, geen bezwaar tegen jouw kijk op wereldpolitiek of machtsstructuren. het enige waar ik in geinteresseerd ben is waar het NIST rapport fouten heeft gemaakt
zoals ik zei, het metaal wat naar buiten gutste, was aluminium, aan de hand van de analyse die ik in mijn OP heb geplaatst. je zou er goed aan doen die analyse af te kraken.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:06 schreef pietje77 het volgende:
Ik heb al vaker gezegd dat ik niet geloof op basis van vele fysische indicaties dat overal gesmolten aluminium is gevonden en tot maanden later en in die hoeveelheden, kleuren etc.
je bedoelt het 'onderzoekje' waarin hij een fikkie stookt in een kleine ijzeren wireframe cage en daarin een plaatje aluminium legt? ik vind dat niet echt een representatieve analyse eerlijk gezegd. hij doet er beter aan het aluminium te verhogen tot temperaturen die NIST heeft aangenomen in het gebouw, waarbij aluminium sowieso al gloeit, ook zonder al die brandende spullen erin.quote:Verder heeft Prof. Jones geprobeerd 1 van de 2 NIST gesmolten metaal theorien te reproduceren zonder resultaat. ( de reflectie theorie vind je hopelijk ook belachelijk?)
elk bedrijf die aan aluminium casting doet op hoge temperaturen kunnen gloeiend aluminium nabootsen, daar is geen kunst aan. je moet hier even duidelijk aangeven wat je nou wilt beweren. wil je beweren dat aluminium niet kan gloeien?quote:Ik geloof niet dat het na te bootsen is wat NIST zegt, voor zover ik weet is dat ook nog niemand gelukt. (tapijt, papier en rommel en aluminium, wat die hoeveelheden gutsend thermate perfect nabootst...)
je speculeert, zonder nog echt mijn OP te hebben weerlegdquote:Ook als je beide theorien zo compleet mogelijk maakt met alle getuigen, constateringen en waarschijnlijkheid inbegrepen lijkt het me dat de 5e 100% regeringsverdedigende theorie toch verreweg het minst waarschijnlijk is.
ik ben al blij met 1 of 2 experts met een duidelijke afkraak van mijn OPquote:Wat dus ontelbare top experts met mij eens zijn, op basis van het totaal plaatje.
Maar ik zal me proberen te beperken.
even kijken als ik de tijd kan vinden.quote:Verder is die docu. http://video.google.ca/videoplay?docid=-4312730277175242198 niet kijken echt een gemis, maar jouw keuze
Uhm, ik weet niet of ik onder "jullie" val, maar ik heb nergens gezegd dat ik daar onomstotelijk bewijs voor heb. Het enige wat ik weet is dat ik nog geen redelijke verklaring heb gekregen voor de verschijnselen als genoemd in je andere post.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:22 schreef Cyclonis het volgende:
voor de conspiracy theories, is het voor mij nog steeds niet duidelijk wat jullie nou aanhangen.
jullie hebben 'onomstotelijk bewijs' dat er:
- raketten zijn afgevuurd op het WTC vanuit gebouwen in de buurt
- raketten zijn afgevuurd vanuit helicopters
- er thermate is gebruikt
- er een particle cannon is gebruikt die werd afgevuurd vanaf een oorlogsschip in de zee en misschien zelfs via een satteliet uit het StarWars project van de US.
- er mininukes zijn gebruikt
zo zijn de misterieus opgeblazen auto's en gaten sommige muren bewijs voor particle cannons, gesmolten staal bewijs voor thermate, de explosies en stofwolken bewijs voor mininukes, ooggetuig verklaringen bewijs voor raketten.
niet waar is, je wilt dat misschien wel, maar je doet het niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:53 schreef Cyclonis het volgende:
ik zal het verder ook laten bij het technische gedeelte vanaf nu en zal al het andere in het midden laten of er expliciet bij zetten dat het mijn persoonlijke mening/observatie is.
?/ op welke post reageer je ?quote:Op donderdag 23 november 2006 21:34 schreef Cyclonis het volgende:
@atmosphere:
je bedoelt de officiele theorie? of de mininukes theorie. of de particle cannons theorie?
Je roept wel weer heel veel, maar nergens bewijzen. Alleen maar vermoedens, redenaties, mensen woorden in de mond leggen etc.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:41 schreef pietje77 het volgende:
orwell,
De regering niet vertrouwen is essentieel in een democratie natuurlijk.(op een gezonde manier)
[knip]
zo belangrijk allemaal, maar ff tunnelvisie dan.
veel interressanter dan geneuk over aluminium lijkt me bijv. het feit dat Atta $ 100.000 van ISI-bobo heeft ontvangen..iets dat us-regering angstvallig stil heeft proberen te houden.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:20 schreef Cyclonis het volgende:
@orwell.
hoe smerig een regering ook is, dat zorgt er niet voor dat er natuurkundige verschijnselen ophouden met verstaan. de leugens die Bush ons heeft verteld omtrent Irak, zorgt er nog niet voor dat aluminium ineens niet meer gloeit, of dat stalen balken ineens niet meer elastisch zijn, of dat stalen balken ineens niet meer kunnen verzwakken bij grote hitte.
ik denk dat jij ernaast zit. als ik jou moet geloven dan zouden historici natuurkundige verschijnselen beter kunnen verklaren dan natuurkundigen. dat slaat natuurlijk nergens op he?
En welke verklaring geef jij aan die verschijnselen dan?quote:Op donderdag 23 november 2006 22:41 schreef Resonancer het volgende:
Uhm, ik weet niet of ik onder "jullie" val, maar ik heb nergens gezegd dat ik daar onomstotelijk bewijs voor heb. Het enige wat ik weet is dat ik nog geen redelijke verklaring heb gekregen voor de verschijnselen als genoemd in je andere post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |