Je woont in een stad?!quote:Op donderdag 23 november 2006 00:53 schreef maniack28 het volgende:![]()
Ik wil wel eens weten hoe dat komt, want iedereen die ik hoor geeft af op het CDA... hoe kan 1/4 dan toch CDA stemmen?
Jaquote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 00:59 schreef Pritt het volgende:
(mijn SP Jan Marijnissen trekt veel vrouwen, ook een goed teken)
Gefeliciteerd met je verkiezingsoverwinning hè, je hebt je de afgelopen weken duidelijk laten horen en felicitaties lijken me wel zo gepastquote:Op donderdag 23 november 2006 00:50 schreef Jurgen21 het volgende:
UIt onderzoek van Maurice de Hond ism het ANP blijkt dat het CDA zeer populair is onder jongeren. Sterker nog: de jongeren hebben Balkenende z'n overwinning bezorgd. Iedereen die nu nog durft te beweren dat het een aflopend zaakje is bij het CDA is een dwaas. Het CDA staat er zeer goed voor en heeft met een relatief jong electoraat een mooie toekomst voor de boeg![]()
Percentage dat CDA stemt binnen bepaalde leeftijdscategorie:
18-24 jaar 28%
25-34 jaar 31%
35-44 jaar 25%
![]()
ode aan deze reactiequote:Op donderdag 23 november 2006 01:05 schreef TNA het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verkiezingsoverwinning hè, je hebt je de afgelopen weken duidelijk laten horen en felicitaties lijken me wel zo gepast
Dank u zeer. Toch een beetje een overwinning met een bittere nasmaak, want het CDA zal moeten regeren met de PvdA. Maar dat lukt wel. Het CDA is veruit de grootste partij en zal het beleid dus domineren.quote:Op donderdag 23 november 2006 01:05 schreef TNA het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verkiezingsoverwinning hè, je hebt je de afgelopen weken duidelijk laten horen en felicitaties lijken me wel zo gepast
Scholieren mogen niet stemmenquote:Op donderdag 23 november 2006 09:30 schreef pberends het volgende:
Lijkt me een bullshit onderzoek, bij de scholierenverkiezingen scoorde het CDA beroerd.
Dat is vermoedelijk de leeftijdsgroep van 15-18 jaar. Blijkbaar een groot verschil met 18-24 jaar.quote:Op donderdag 23 november 2006 09:30 schreef pberends het volgende:
Lijkt me een bullshit onderzoek, bij de scholierenverkiezingen scoorde het CDA beroerd.
Mijn oma zat in zo'n tehuis en had het prima, dus om in je eigen generaliserende bewoordingen te spreken: onzin.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:55 schreef hjs het volgende:
Al die jongeren die op het CDA gestemd hebben, hebben blijkbaar geen oma in een verzorgins tehuis of zijn er niet bewust van dat de CDA nog meer wil bezuiningen op de zorg.
Ach, er komt toch een links kabinet aan, kijken of ze hun woorden waar kunnen makenquote:Op donderdag 23 november 2006 21:20 schreef hjs het volgende:
Mijn oma zat er 3 weken was uitgedroogd en had een blaas ontsteking
CDA is midden rechts en dus OK.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:28 schreef Jarno het volgende:
Alleen maagden stemmen CDA.
CDA is de vloek van Nederland waardoor we nooit écht vooruit hebben kunnen komen. Geen kenniseconomie, geen goede zorg, geen visie, niks. Alleen maar bijsturen naar links danwel rechts al naar gelang de verkiezingsuitslag en weer achterover leunen.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:29 schreef draaijer het volgende:
[..]
CDA is midden rechts en dus OK.
Nee, de schatkist op z'n kop zetten is de oplossing. Het was juist het CDA dat de rotzooi van dat vorige kabinet kon gaan wegpoetsen. En nu dat opgeruimd is moeten ze zichzelf bewijzen. Dan kunnen we zien of je gelijk hebt of niet, ws. niet.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
CDA is de vloek van Nederland waardoor we nooit écht vooruit hebben kunnen komen. Geen kenniseconomie, geen goede zorg, geen visie, niks. Alleen maar bijsturen naar links danwel rechts al naar gelang de verkiezingsuitslag en weer achterover leunen.
Je vader heeft toch zojuist een post achter gelaten dat je moest gaan slapen. Toe nou. Luister nou eens. Puber!quote:Op donderdag 23 november 2006 21:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
CDA is de vloek van Nederland waardoor we nooit écht vooruit hebben kunnen komen. Geen kenniseconomie, geen goede zorg, geen visie, niks. Alleen maar bijsturen naar links danwel rechts al naar gelang de verkiezingsuitslag en weer achterover leunen.
En nu? Nu zijn we een uitgehold dienstverlend land (waar we ook nog eens erg slecht in zijn) zonder fatsoenlijk onderwijs, zonder een fatsoenlijke zorgsector en zonder visie over waar het allemaal naar toe moet. Nederland van gidsland naar VVD playground mbv het CDA.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:35 schreef Steeven het volgende:
[..]
Nee, de schatkist op z'n kop zetten is de oplossing. Het was juist het CDA dat de rotzooi van dat vorige kabinet kon gaan wegpoetsen. En nu dat opgeruimd is moeten ze zichzelf bewijzen. Dan kunnen we zien of je gelijk hebt of niet, ws. niet.
Volwassen. Voor een CDA'er. Misschien moet je eens een meisje zoeken. Of val je niet op meisjes? Weet meneer de pastoor dat al trouwens?quote:Op donderdag 23 november 2006 21:36 schreef draaijer het volgende:
[..]
Je vader heeft toch zojuist een post achter gelaten dat je moest gaan slapen. Toe nou. Luister nou eens. Puber!
Je breezah chick kust weer een ander.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volwassen. Voor een CDA'er. Misschien moet je eens een meisje zoeken. Of val je niet op meisjes? Weet meneer de pastoor dat al trouwens?
Nou, tsjoe, weg jij.
Dat het onderwijs brak is mag je danken aan dat prachtige kabinet dat de 2e fase en zo heeft ingevoerd, dat kun je niet op het CDA afschuiven. En ja, het onderwijs moet op de schop, weg met het praktische, mensen moeten weer feiten stampen. Maar je beschuldigt de verkeerde partij van de oorzaakquote:Op donderdag 23 november 2006 21:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
En nu? Nu zijn we een uitgehold dienstverlend land (waar we ook nog eens erg slecht in zijn) zonder fatsoenlijk onderwijs, zonder een fatsoenlijke zorgsector en zonder visie over waar het allemaal naar toe moet. Nederland van gidsland naar VVD playground mbv het CDA.
Het is een keer gebeurd in dat het CDA niet in de regering zat.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:35 schreef Steeven het volgende:
[..]
Nee, de schatkist op z'n kop zetten is de oplossing. Het was juist het CDA dat de rotzooi van dat vorige kabinet kon gaan wegpoetsen. En nu dat opgeruimd is moeten ze zichzelf bewijzen. Dan kunnen we zien of je gelijk hebt of niet, ws. niet.
door paarsquote:Op donderdag 23 november 2006 21:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
En nu? Nu zijn we een uitgehold dienstverlend land (waar we ook nog eens erg slecht in zijn)
door paarsquote:zonder fatsoenlijk onderwijs,
door paarsquote:zonder een fatsoenlijke zorgsector
door paarsquote:en zonder visie over waar het allemaal naar toe moet.
Scholieren mogen meestal niet stemmen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zeker de uitslag van de scholierenverkiezing even gemist? 1) SP 2) PvdA 3) Wilders
en van wie was dat vorige kabinet dan wel niet ??quote:Op donderdag 23 november 2006 21:35 schreef Steeven het volgende:
[..]
Klopt, maar men weet toch waar die C voor staat neem ik aan. Men was zo trots op de ontkerkelijking in dit land en stemt toch massaal CDA. Dat klopt niet.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:41 schreef Heerlijkheid het volgende:
Scheiding van kerk en staat betekent wel wat anders dan geen religieuze geluiden in het politieke domein.
Het is juist de kerk die de scheiding van kerk en staat heeft doorgevoerd. Het was de RK-kerk die met de leer van de 'societas perfecta' duidelijk maakte dat er twee verschillende domeinen zijn: het kerkelijk en het wereldlijke domein. Tot op de dag van vandaag wordt die scheiding tussen kerk en staat geëerbiedigd. Scheiding tussen kerk en staat betekent dat de staat alle kerkgenootschappen gelijk behandeld en daarbij niet één bepaald kerkgenootschap privileges verleent. De scheiding betekent nooit dat christelijke personen en partijen niet deel mogen nemen aan de regering van de staat. Iedereen die anders beweert moet een cursus staatsrecht gaan volgen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:40 schreef gelly het volgende:
Wat een schril contrast met de heersende tendens van "scheiding kerk en staat !" die overal te pas en te onpas gebezigd wordt. Zijn mensen dan gewoon dom ? De vrijheiden en de cultuur waar zo mee geschermd wordt hebben we iig niet te danken aan confessionele partijen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |