Sorry hoor, maar je top 3 is zo ontzettend niet grappig. Die van mij en Beschouw zijn verreweg de leukste. Die van Engcatjuh is gewoon totaal niet leuk, blijkbaar kennen jullie elkaar. Heb er niet zo'n zin meer in op die manier. 23.00 is 23.00 en als je 20.00 post moet je je daar ook aan houden. Veel plezier verderquote:Op woensdag 22 november 2006 20:17 schreef numero_uno het volgende:
En SCH dat jij opeens met het onderschrift komt 'Ik had voor de wedstrijd toch ook al gepoept...???' had je van mij ook niet kunnen verwachten dat je op het podium zou eindigen.
Over smaak valt niet te twisten. En nee ik ken EnGCatjuh niet, ben namelijk nooit in Velsen noord geweestquote:Op woensdag 22 november 2006 20:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je top 3 is zo ontzettend niet grappig. Die van mij en Beschouw zijn verreweg de leukste. Die van Engcatjuh is gewoon totaal niet leuk, blijkbaar kennen jullie elkaar. Heb er niet zo'n zin meer in op die manier. 23.00 is 23.00 en als je 20.00 post moet je je daar ook aan houden. Veel plezier verder
Hiermee ben ik het roerend eens. De uitslag had gewoon pas na 20.00 uur moeten komen. numero uno heeft dat gezegd en had dat moeten doen. Op deze manier wordt de lol dus uit het spelletje weggenomen!quote:Op woensdag 22 november 2006 20:24 schreef Beschouw het volgende:
Het gaat niet om de uitslag. Daarmee kan ik leven, hoewel ik het met SCH eens ben.
Maar tijdsafspraak is tijdsafspraak. Uitslag zou om 20.00 uur komen, dat heb je zelf gezegd numero uno. Nu waren mensen nog aan het posten en plots verschijnt de uitslag.
Dat moeten we dan maar aannemen.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:24 schreef numero_uno het volgende:
Nou mensen mijn excuses dat ik 14 hele minuten te vroeg was maar Beschouw en SCH ik had jullie onderschriften wel meegenomen
en dat vrolijke-frits ook aardig meedoet...quote:Op woensdag 22 november 2006 20:34 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dat moeten we dan maar aannemen.
Het is maar goed dat Beschouw de stand bijhoudt. Kan hij nog wat rommelen.![]()
Misschien blijkt as. maandag wel dat SCH een grote sprong voorwaarts heeft gemaakt en Beschouw helemaal niet meer in te halen is.![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:40 schreef SCH het volgende:
Ik trek wel weer bij als Balkenende op zijn bek gaat vanavond
We mogen elkaar echt niet hequote:Op woensdag 22 november 2006 20:40 schreef SCH het volgende:
Ik trek wel weer bij als Balkenende op zijn bek gaat vanavond
Lees ff terugquote:Op woensdag 22 november 2006 20:56 schreef denthemen het volgende:
beschouw, ben je nu boos omdat je niet gewonnen heb?
quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je top 3 is zo ontzettend niet grappig. Die van mij en Beschouw zijn verreweg de leukste. Die van Engcatjuh is gewoon totaal niet leuk, blijkbaar kennen jullie elkaar. Heb er niet zo'n zin meer in op die manier. 23.00 is 23.00 en als je 20.00 post moet je je daar ook aan houden. Veel plezier verder
Voor alle deelnemers:quote:Op woensdag 22 november 2006 20:24 schreef Beschouw het volgende:
Het gaat niet om de uitslag. Daarmee kan ik leven, hoewel ik het met SCH eens ben.
Maar tijdsafspraak is tijdsafspraak. Uitslag zou om 20.00 uur komen, dat heb je zelf gezegd numero uno. Nu waren mensen nog aan het posten en plots verschijnt de uitslag.
Als je niet anders gaat praten, pak ik je punt weer af.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:20 schreef existenz het volgende:
Ik stond gewoon tussen de stinkende SPpérs! Serieus, want het waren krakers.
Ik verzin wel ff een ondertitel voor de foto dan maarquote:Op woensdag 22 november 2006 21:21 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als je niet anders gaat praten, pak ik je punt weer af.
quote:Op woensdag 22 november 2006 22:45 schreef Beschouw het volgende:
Kan het ook niet zo zijn dat SCH en Beschouw de boel een beetje zitten op te stoken?![]()
Over een kwartiertjequote:Op donderdag 23 november 2006 09:32 schreef SCH het volgende:
De foto's zijn gebroken - het is een complot?
Kan ik nog posten of komt de uitslag zo al?
Misschien kunnen we aanschuiven bij JP, Jan en Wouterquote:Op donderdag 23 november 2006 18:45 schreef SCH het volgende:
* SCH wordt hoorndol van al die eigenwijze onderschriftpostertjes en stelt een strak geleide vergadering voor om de misstanden uit de wereld te helpen, met gezamenlijke sauna en verplicht douchen na afloop.
quote:Beschouw
Seedorf doet Cole voor hoe je bij een Ferrari moet instappen
quote:Methodmich
Van Basten nu echt klaar met Seedorf: "Hij laat steeds zijn man vliegen".
quote:Maikalo
Verschijning Heilige Sint Petrus op de 3e ring zorgt voor beroering op het veld
-2ptquote:AirRaid
Dancing with the stars niet weggelegd voor duo Seedorf en Cole.
quote:Op donderdag 23 november 2006 22:10 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Halle: "Die spits die daar stond, heb ik opgegeten"
Lijkt wel erg veel op deze, die duidelijk eerder was:quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
Daar is de penaltystip toch ?
quote:Op donderdag 23 november 2006 21:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
"Dusseeeh...dá's nou die penaltystip?
Hebben ze in Limburg geen internet?quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:47 schreef Maikalo het volgende:
Hee gewonnen. Maar vanavond kan ik echt met geen mogelijkheid de uitslag doen. Ik moet namelijk om 3 uur richting limburg en ben pas laat terug. Kan ik deze taak overdragen aan MM of Beschouw?
![]()
Oh ja, ik had geen tijd om een foto neer te zetten want ik moest werken tot laat. Kon jammer genoeg niet in de Kuip zijn![]()
Ik was aan het bevallen toen ik die van mij postte. Beat that!quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:27 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[afbeelding]
Kijk, ik wijs naar het leukste onderschrift van deze ronde. Hier dus!
hij is flauw, ik weet het. weinig slaap enzo
quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lijkt wel erg veel op deze, die duidelijk eerder was:
[..]
For real?quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:55 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik was aan het bevallen toen ik die van mij postte. Beat that!![]()
Yup. Geboren 2:35, 2980 gram en goede longen!quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Yup. Geboren 2:35, 2980 gram en goede longen!
Magoed, toen ik postte zette het nog niet echt door, dus écht stoer ben ik niet![]()
Dus jij ligt daar te persen en dan: "Nog ff wachten jongen. Mama moet eerst ff een ondertitel verzinnen om Beschouw te verslaan."quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Magoed, toen ik postte zette het nog niet echt door, dus écht stoer ben ik niet![]()
Gefeliciteerd trouwensquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Pijn in de kont van het zitten. Hoewel ik met jou daarover niet moet beginnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:28 schreef SCH het volgende:
Ben je weer thuis van de wedstrijd?
[afbeelding]
Tong? Is die rond dit tijdstip nog nuchter dan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
De jury kan niet kiezen. Tong80 mag de drie leukste aan me doorgeven op MSN. En de poedelprijs.
quote:Mwatanabu
"Dusseeeh...dá's nou die penaltystip?
quote:EnGCatjuh
"Weet je zeker dat je wil gaan voetballen op die kicksen, en niet op klompen, zoals ik?"
quote:SCH
Nederlands eerste transsexuele profvoetballer speelt tussen operaties door vrolijk verder
-2ptquote:vitessezuid113
Is dat nou een voetbal ?
ja ik moest wat anders bedenkenquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:49 schreef Devano het volgende:
Derde plaats en poedelprijs lijken veel op elkaar.
Was de kat hoor!quote:
quote:Dramslag
Het levende scorebord laat duidelijk zien dat de stand 0-0 is.
quote:Lurtt1
Na dat Verbeek in slaap was gevallen wou hij toch nog een wissel
quote:Vitessezuid113
Verbeek viert zijn eigen feestje
-2ptquote:Maikailo
Gert Jan Verbeek steekt verbaast zijn knuisten in de lucht na het lezen van de gruwelijke spelfout op de Heerenveen-site. zo'n onderschrift en dan verbaast schrijven
Misschien nog wat langer aarzelen?quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:03 schreef SCH het volgende:
Heb lang geaarzeld maar dit moet hem dan maar zijn!
Eensquote:Op zaterdag 25 november 2006 21:32 schreef denthemen het volgende:
goeie uitslag, vooral de winnaar
gekkiequote:Op zondag 26 november 2006 13:29 schreef numero_uno het volgende:
mocht ik winnen dan mag iemand anders de foto plaatsen ben vanavond nog heel druk en ben pas om 05.00 thuis
quote:vrolijke-frits
Wapenaar:"Nee, ik vind hem stom, ik praat niet meer tegen hem!"
quote:Devano
Door gebrek aan geld fungeert Wapenaar nu ook als nood-mascotte tijdens oponthoud.
quote:Beschouw
Wapenaar: "Waarom krijgt Nevland wel een biertje en ik niet?"
-2ptquote:Bayswater
" ff bekkuh joh, hij kijkt toch niet"
die is goedquote:Op zondag 26 november 2006 21:47 schreef Devano het volgende:
[afbeelding]
Voor de 'helicopter tijd' werden spelers nog vanuit een vliegtuig op het veld gegooid. En als je pech had kwam je recht op de lat terrecht.
Oh, over dubbel onderschrift gesproken. Ik had nog een mooie die ik nu ff postquote:Op zondag 26 november 2006 22:11 schreef Beschouw het volgende:
@ gebruikersnaam
Als je nog eens meedoet: plaats svp maar één keer een onderschrift en geen twee, zoals je in de vorige ronde deed.![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 23:29 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
Wapenaar: Ik zou zweren dat ik een olifant zag
quote:Op zondag 26 november 2006 23:29 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
Wapenaar: Ik zou zweren dat ik een olifant zag
Als ie er gister voor het juryberaad had gestaanquote:Op maandag 27 november 2006 10:07 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Die had zeker gewonnen als ik de jury zou zijn geweest.
quote:~vrolijke-frits~
~Splijtende pass van Hanegem zorgde nogal eens voor problemen.~
quote:~gebruikersnaam~
~Dat was tegen het zere been~
quote:~Devano~
~Voor de 'helicoptertijd' werden spelers nog vanuit een vliegtuig op het veld gegooid. En als je pech had kwam je recht op de lat terecht.~
Opmaakquote:~Maikalo~
~Been maakt duidelijk waarom Opel het volgende seizoen geen shirtsponsor meer was van Feyenoord.~
jij had liever de poedelprijs gehad?quote:Op maandag 27 november 2006 18:39 schreef toma het volgende:
terechte winnaar met de andere podium plekken ben ik t niet helemaal eens
Zorg maar dat je zelf een keer wint. Dan mag jij de uitslag doenquote:Op maandag 27 november 2006 18:39 schreef toma het volgende:
terechte winnaar met de andere podium plekken ben ik t niet helemaal eens
Ben bijna elke dag te laat thuis om überhaupt nog mee te doenquote:Op maandag 27 november 2006 18:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zorg maar dat je zelf een keer wint. Dan mag jij de uitslag doen![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 18:46 schreef Bayswater het volgende:
Is die olifant de volgende, of de broer van Beschouw?
Jullie zitten met mijn kloten te spelenquote:Op maandag 27 november 2006 18:50 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Beschouw wacht nog even met het plaatsen van de tussenstand
Hij is ook wel heel goed!!quote:Op maandag 27 november 2006 21:23 schreef LeonH het volgende:
Ah, promovendus was me net beetje voor...
quote:Op maandag 27 november 2006 09:31 schreef BigFire het volgende:
[afbeelding]
Mwanatabu op punt van bevalling
![]()
Lekker veel inzendingen voor jequote:Op maandag 27 november 2006 20:29 schreef Devano het volgende:
Weer eerste plek![]()
Nieuwe foto komt eraan
Nu de uitslag nogquote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
Nou ja, zoals eerder in een hevige discussie, de uitslag zal tussen 18.00 uur en 20.00 uur worden gepost. Dus nog even geduld, na 20.00 uur mogen we klagen!
Ik doe nu pas voor de eerste keer dus denk dat ik het hele verhaal rond die olifant heb gemist. Wat ging hier aan vooraf?quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:13 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik doe nu pas voor de eerste keer dus denk dat ik het hele verhaal rond die olifant heb gemist. Wat ging hier aan vooraf?
Hm niet veel dusquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:16 schreef toma het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
moet ik nog meer uitleggen?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb op mezelf gestemd. Of mocht dat niet?
Ach, je kan ook 2x stemmen nu...quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb op mezelf gestemd. Of mocht dat niet?
Het zij 2 polls 1 tot 10 en 1 tot 9 (elk plaatje is 1 poll)quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kan niet op Mr T-rex stemmen...
Ik welquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kan niet op Mr T-rex stemmen...
En geen nieuwe fotoquote:Op woensdag 29 november 2006 01:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
Nog steeds geen echte uitslag![]()
Frits gaat slapen
Zal ik me dan maar opwerpen voor de uitslag? Aangezien ik al een paar keer de uitslag heb verzaaktquote:
quote:~EnGCatjuh~
~Finale wereldkampioenschap Yoga trekt recordaantal bezoekers.~
quote:~Mr._T-Rex~
~Je zag niet net een olifant op het veld, je zag niet net een olifant op het veld, je zag niet net....~
quote:~Promovendus~
~8...9...10....wie niet weg is is gezien....ik kom!~
-2ptquote:~AirRaid~
~Ik hoop niet dat ze bij ons ook spelers uit vliegtuig gaan gooien zoals ze vroeger bij Feyenoord deden. Stel je voor dat ik ook zo terecht kom als Mario Been.~Wat toma zei: Helicopter![]()
En alweer gaat een prille deelnemer met de poedelprijs naar huisquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:20 schreef AirRaid het volgende:
Ik hoop niet dat ze bij ons ook spelers uit vliegtuig gaan gooien zoals ze vroeger bij Feyenoord deden. Stel je voor dat ik ook zo terecht kom als Mario Been.
quote:Op woensdag 29 november 2006 11:56 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
[..]
En alweer gaat een prille deelnemer met de poedelprijs naar huis. Het lijkt wel een inteeltclubje, dit topic
'Buitenstaanders' ff afschrikken, kijken of ze uit het juiste hout gesneden zijn, of ze vol willen houden. Is juiste tactiek
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie is alleen voor echte volhouders.
En toch was-ie niet zo slecht AirRaid
quote:Op woensdag 29 november 2006 11:56 schreef Beschouw het volgende:
Ik was juist blij dat ik hem niet meer kon winnen omdat ik zelf de uitslag heb gedaanquote:Op woensdag 29 november 2006 11:56 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
[..]
En alweer gaat een prille deelnemer met de poedelprijs naar huis. Het lijkt wel een inteeltclubje, dit topic
'Buitenstaanders' ff afschrikken, kijken of ze uit het juiste hout gesneden zijn, of ze vol willen houden. Is juiste tactiek
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie is alleen voor echte volhouders.
die van mij was bijna hetzelfdequote:Op woensdag 29 november 2006 17:47 schreef existenz het volgende:
De laatste tijd bedenk ik de beste ondertitels als de uitslag al is geweest
[afbeelding]
Mario is altijd al balvast geweest.![]()
Ik vermoed van niet, maar hij heeft nog exact een uurquote:Op woensdag 29 november 2006 18:59 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Is promovendus al gesignaleerd oor de uitslag?
Is al eens geopperd, maar daar waren toen geen voorstanders voor. Die discussie opnieuw opstarten heeft geen dus.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:01 schreef existenz het volgende:
Ik stel trouwens een nieuwe regel voor:
De winnaar krijgt 1 strafpunt als hij de uitslag niet doet, tenzij hij bij zijn foto heeft aangegeven dat hij hem (mogelijk) niet kan doen. Scheelt hoop gezever
Oh die discussie heb ik dan gemistquote:Op woensdag 29 november 2006 19:03 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Is al eens geopperd, maar daar waren toen geen voorstanders voor. Die discussie opnieuw opstarten heeft geen dus.
Als promovendus zich niet op tijd meldt, moeten Mr._T-Rex of EnGCatjuh uitslag maar doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb al een goeie gevonden mocht ik winnen.
Anders is t een tip voor de winnaar![]()
quote:~gebruikersnaam~
~ik wist wel dat ik net een olifant op het veld zag~
quote:~Zjakkie ~
~Bij het zien van de zus van Materazzi zijn er 2 spelers nodig om Zidane in bedwang te houden~
quote:~ vitessezuid113~
~Zizou : "Kom mee jongens dan gaan we met zijn drieën een kopstoot uitdelen aan Marco Materazzi ! "~
Moet wel een klein olifantje zijn dan.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:43 schreef Bayswater het volgende:
Tis weer wachten op de olifantonderschriften voor de vierde keer achtereen![]()
Er staat er al eentje, maar begrijp wel dat je van slag bent na een avondje Alves.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
Oke een nieuwe foto komt eraan , net terug van Vitesse VS. Alves
Oei, die is gelijk goed zegquote:Op donderdag 30 november 2006 00:01 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[afbeelding]
Wedstrijd stilgelegd voor het zoeken van een mug om een olifant van te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |