quote:Op maandag 27 november 2006 09:31 schreef BigFire het volgende:
[afbeelding]
Mwanatabu op punt van bevalling
![]()
Lekker veel inzendingen voor jequote:Op maandag 27 november 2006 20:29 schreef Devano het volgende:
Weer eerste plek![]()
Nieuwe foto komt eraan
Nu de uitslag nogquote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
Nou ja, zoals eerder in een hevige discussie, de uitslag zal tussen 18.00 uur en 20.00 uur worden gepost. Dus nog even geduld, na 20.00 uur mogen we klagen!
Ik doe nu pas voor de eerste keer dus denk dat ik het hele verhaal rond die olifant heb gemist. Wat ging hier aan vooraf?quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:13 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik doe nu pas voor de eerste keer dus denk dat ik het hele verhaal rond die olifant heb gemist. Wat ging hier aan vooraf?
Hm niet veel dusquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:16 schreef toma het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
moet ik nog meer uitleggen?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb op mezelf gestemd. Of mocht dat niet?
Ach, je kan ook 2x stemmen nu...quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb op mezelf gestemd. Of mocht dat niet?
Het zij 2 polls 1 tot 10 en 1 tot 9 (elk plaatje is 1 poll)quote:Op dinsdag 28 november 2006 21:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kan niet op Mr T-rex stemmen...
Ik welquote:Op dinsdag 28 november 2006 21:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kan niet op Mr T-rex stemmen...
En geen nieuwe fotoquote:Op woensdag 29 november 2006 01:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
Nog steeds geen echte uitslag![]()
Frits gaat slapen
Zal ik me dan maar opwerpen voor de uitslag? Aangezien ik al een paar keer de uitslag heb verzaaktquote:
quote:~EnGCatjuh~
~Finale wereldkampioenschap Yoga trekt recordaantal bezoekers.~
quote:~Mr._T-Rex~
~Je zag niet net een olifant op het veld, je zag niet net een olifant op het veld, je zag niet net....~
quote:~Promovendus~
~8...9...10....wie niet weg is is gezien....ik kom!~
-2ptquote:~AirRaid~
~Ik hoop niet dat ze bij ons ook spelers uit vliegtuig gaan gooien zoals ze vroeger bij Feyenoord deden. Stel je voor dat ik ook zo terecht kom als Mario Been.~Wat toma zei: Helicopter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |