die is goedquote:Op zondag 26 november 2006 21:47 schreef Devano het volgende:
[afbeelding]
Voor de 'helicopter tijd' werden spelers nog vanuit een vliegtuig op het veld gegooid. En als je pech had kwam je recht op de lat terrecht.
Oh, over dubbel onderschrift gesproken. Ik had nog een mooie die ik nu ff postquote:Op zondag 26 november 2006 22:11 schreef Beschouw het volgende:
@ gebruikersnaam
Als je nog eens meedoet: plaats svp maar één keer een onderschrift en geen twee, zoals je in de vorige ronde deed.![]()
quote:Op zondag 26 november 2006 23:29 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
Wapenaar: Ik zou zweren dat ik een olifant zag
quote:Op zondag 26 november 2006 23:29 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
Wapenaar: Ik zou zweren dat ik een olifant zag
Als ie er gister voor het juryberaad had gestaanquote:Op maandag 27 november 2006 10:07 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Die had zeker gewonnen als ik de jury zou zijn geweest.
quote:~vrolijke-frits~
~Splijtende pass van Hanegem zorgde nogal eens voor problemen.~
quote:~gebruikersnaam~
~Dat was tegen het zere been~
quote:~Devano~
~Voor de 'helicoptertijd' werden spelers nog vanuit een vliegtuig op het veld gegooid. En als je pech had kwam je recht op de lat terecht.~
Opmaakquote:~Maikalo~
~Been maakt duidelijk waarom Opel het volgende seizoen geen shirtsponsor meer was van Feyenoord.~
jij had liever de poedelprijs gehad?quote:Op maandag 27 november 2006 18:39 schreef toma het volgende:
terechte winnaar met de andere podium plekken ben ik t niet helemaal eens
Zorg maar dat je zelf een keer wint. Dan mag jij de uitslag doenquote:Op maandag 27 november 2006 18:39 schreef toma het volgende:
terechte winnaar met de andere podium plekken ben ik t niet helemaal eens
Ben bijna elke dag te laat thuis om überhaupt nog mee te doenquote:Op maandag 27 november 2006 18:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zorg maar dat je zelf een keer wint. Dan mag jij de uitslag doen![]()
quote:Op maandag 27 november 2006 18:46 schreef Bayswater het volgende:
Is die olifant de volgende, of de broer van Beschouw?
Jullie zitten met mijn kloten te spelenquote:Op maandag 27 november 2006 18:50 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Beschouw wacht nog even met het plaatsen van de tussenstand
Hij is ook wel heel goed!!quote:Op maandag 27 november 2006 21:23 schreef LeonH het volgende:
Ah, promovendus was me net beetje voor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |