Misschien kunnen we aanschuiven bij JP, Jan en Wouterquote:Op donderdag 23 november 2006 18:45 schreef SCH het volgende:
* SCH wordt hoorndol van al die eigenwijze onderschriftpostertjes en stelt een strak geleide vergadering voor om de misstanden uit de wereld te helpen, met gezamenlijke sauna en verplicht douchen na afloop.
quote:Beschouw
Seedorf doet Cole voor hoe je bij een Ferrari moet instappen
quote:Methodmich
Van Basten nu echt klaar met Seedorf: "Hij laat steeds zijn man vliegen".
quote:Maikalo
Verschijning Heilige Sint Petrus op de 3e ring zorgt voor beroering op het veld
-2ptquote:AirRaid
Dancing with the stars niet weggelegd voor duo Seedorf en Cole.
quote:Op donderdag 23 november 2006 22:10 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Halle: "Die spits die daar stond, heb ik opgegeten"
Lijkt wel erg veel op deze, die duidelijk eerder was:quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
[afbeelding]
Daar is de penaltystip toch ?
quote:Op donderdag 23 november 2006 21:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
"Dusseeeh...dá's nou die penaltystip?
Hebben ze in Limburg geen internet?quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:47 schreef Maikalo het volgende:
Hee gewonnen. Maar vanavond kan ik echt met geen mogelijkheid de uitslag doen. Ik moet namelijk om 3 uur richting limburg en ben pas laat terug. Kan ik deze taak overdragen aan MM of Beschouw?
![]()
Oh ja, ik had geen tijd om een foto neer te zetten want ik moest werken tot laat. Kon jammer genoeg niet in de Kuip zijn![]()
Ik was aan het bevallen toen ik die van mij postte. Beat that!quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:27 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[afbeelding]
Kijk, ik wijs naar het leukste onderschrift van deze ronde. Hier dus!
hij is flauw, ik weet het. weinig slaap enzo
quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lijkt wel erg veel op deze, die duidelijk eerder was:
[..]
For real?quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:55 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik was aan het bevallen toen ik die van mij postte. Beat that!![]()
Yup. Geboren 2:35, 2980 gram en goede longen!quote:
quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Yup. Geboren 2:35, 2980 gram en goede longen!
Magoed, toen ik postte zette het nog niet echt door, dus écht stoer ben ik niet![]()
Dus jij ligt daar te persen en dan: "Nog ff wachten jongen. Mama moet eerst ff een ondertitel verzinnen om Beschouw te verslaan."quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Magoed, toen ik postte zette het nog niet echt door, dus écht stoer ben ik niet![]()
Gefeliciteerd trouwensquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Pijn in de kont van het zitten. Hoewel ik met jou daarover niet moet beginnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:28 schreef SCH het volgende:
Ben je weer thuis van de wedstrijd?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |