En alweer gaat een prille deelnemer met de poedelprijs naar huisquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:20 schreef AirRaid het volgende:
Ik hoop niet dat ze bij ons ook spelers uit vliegtuig gaan gooien zoals ze vroeger bij Feyenoord deden. Stel je voor dat ik ook zo terecht kom als Mario Been.
quote:Op woensdag 29 november 2006 11:56 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
[..]
En alweer gaat een prille deelnemer met de poedelprijs naar huis. Het lijkt wel een inteeltclubje, dit topic
'Buitenstaanders' ff afschrikken, kijken of ze uit het juiste hout gesneden zijn, of ze vol willen houden. Is juiste tactiek
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie is alleen voor echte volhouders.
En toch was-ie niet zo slecht AirRaid
quote:Op woensdag 29 november 2006 11:56 schreef Beschouw het volgende:
Ik was juist blij dat ik hem niet meer kon winnen omdat ik zelf de uitslag heb gedaanquote:Op woensdag 29 november 2006 11:56 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
[..]
En alweer gaat een prille deelnemer met de poedelprijs naar huis. Het lijkt wel een inteeltclubje, dit topic
'Buitenstaanders' ff afschrikken, kijken of ze uit het juiste hout gesneden zijn, of ze vol willen houden. Is juiste tactiek
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie is alleen voor echte volhouders.
die van mij was bijna hetzelfdequote:Op woensdag 29 november 2006 17:47 schreef existenz het volgende:
De laatste tijd bedenk ik de beste ondertitels als de uitslag al is geweest
[afbeelding]
Mario is altijd al balvast geweest.![]()
Ik vermoed van niet, maar hij heeft nog exact een uurquote:Op woensdag 29 november 2006 18:59 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Is promovendus al gesignaleerd oor de uitslag?
Is al eens geopperd, maar daar waren toen geen voorstanders voor. Die discussie opnieuw opstarten heeft geen dus.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:01 schreef existenz het volgende:
Ik stel trouwens een nieuwe regel voor:
De winnaar krijgt 1 strafpunt als hij de uitslag niet doet, tenzij hij bij zijn foto heeft aangegeven dat hij hem (mogelijk) niet kan doen. Scheelt hoop gezever
Oh die discussie heb ik dan gemistquote:Op woensdag 29 november 2006 19:03 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Is al eens geopperd, maar daar waren toen geen voorstanders voor. Die discussie opnieuw opstarten heeft geen dus.
Als promovendus zich niet op tijd meldt, moeten Mr._T-Rex of EnGCatjuh uitslag maar doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb al een goeie gevonden mocht ik winnen.
Anders is t een tip voor de winnaar![]()
quote:~gebruikersnaam~
~ik wist wel dat ik net een olifant op het veld zag~
quote:~Zjakkie ~
~Bij het zien van de zus van Materazzi zijn er 2 spelers nodig om Zidane in bedwang te houden~
quote:~ vitessezuid113~
~Zizou : "Kom mee jongens dan gaan we met zijn drieën een kopstoot uitdelen aan Marco Materazzi ! "~
Moet wel een klein olifantje zijn dan.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:43 schreef Bayswater het volgende:
Tis weer wachten op de olifantonderschriften voor de vierde keer achtereen![]()
Er staat er al eentje, maar begrijp wel dat je van slag bent na een avondje Alves.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
Oke een nieuwe foto komt eraan , net terug van Vitesse VS. Alves
Oei, die is gelijk goed zegquote:Op donderdag 30 november 2006 00:01 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[afbeelding]
Wedstrijd stilgelegd voor het zoeken van een mug om een olifant van te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |