abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 november 2006 @ 19:20:53 #1
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_43792298
Het bestuur van de Technische Universiteit Eindhoven heeft de multiculturele studentenvereniging Mosaic berispt omdat ze tijdens een lezing mannen en vrouwen apart van elkaar in een zaal lieten zitten. Het incident speelde zich enkele weken geleden af.

Mosaic had ene Suhayb Salam uitgenodigd voor een lezing over de ramadan. Hij is de zoon van de Tilburgse imam die minister Rita Verdonk twee jaar geleden weigerde de hand te schudden. De zoon van de imam weigerde echter te spreken als de mannen en vrouwen door elkaar zouden zitten.
Vlak voordat hij met zijn lezing zou beginnen eiste hij dat de mannen voorin de zaal moesten gaan zitten, de vrouwen achterin. Dat diende om ''de poorten van de ontucht niet te openen''. De voorzitter van Mosaic kon zijn gast niet overtuigen van die eis af te zien. Of het publiek werd gescheiden, óf de lezing ging niet door. Mosaic besloot daarop gehoor te geven aan de eis van de gastspreker. De penningmeester van Mosaic kon zich daarmee niet verenigen en verliet uit protest de zaal.

De voorzitter, Mohammed El Haddad, zegt achteraf dat hij de lezing beter had kunnen afgelasten. Doel van de lezing was overigens moslims en niet-moslims tot elkaar te brengen.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?t=6221

Schuld Wilders. Hadden we de knuffelmethode van Pechtold maar gevolgd. Zien we ook gelijk wat we moeten verstaan onder "multicultureel".
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_43792727
Schande idd, die vrouwen hadden helemaal de zaal niet in gemogen.
pi_43794259
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:20 schreef Akkersloot het volgende:
Doel van de lezing was overigens moslims en niet-moslims tot elkaar te brengen.
pi_43798502
quote:
De voorzitter, Mohammed El Haddad, zegt achteraf dat hij de lezing beter had kunnen afgelasten. Doel van de lezing was overigens moslims en niet-moslims tot elkaar te brengen.
Nou, ik geloof niet dat het een succes was dan. En hij bedoelde het toch vast goed.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 23 november 2006 @ 08:45:12 #5
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_43811567
quote:
Dat diende om ''de poorten van de ontucht niet te openen''
Wat een kortzichte mongool. Jammer dat ik gisteren maar 1 keer op Wilder kon stemmen.

[ Bericht 27% gewijzigd door Kadesh op 23-11-2006 08:55:37 ]
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_43811730
Ik snap uberhaupt niet waarom de dames en heren in eerste instantie bij elkaar waren gezet. Een goede organisatie stuurt dat vooraf aan. Stelletje prutsers.
  donderdag 23 november 2006 @ 09:58:18 #7
71747 Woutervn
Born free. Taxed to death.
pi_43812497
quote:
Op donderdag 23 november 2006 09:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waarom de dames en heren in eerste instantie bij elkaar waren gezet. Een goede organisatie stuurt dat vooraf aan. Stelletje prutsers.
I didn't fight my way to the top of the foodchain to be a vegetarian!!
  donderdag 23 november 2006 @ 10:00:45 #8
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_43812543
Overigens "nieuws" wat al minstens een week oud is...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 23 november 2006 @ 10:03:31 #9
8369 speknek
Another day another slay
pi_43812586
Geweldig, moslims en niet-moslims dichter bij elkaar te brengen door het publiek uit te maken voor lustige beesten .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 23 november 2006 @ 10:34:40 #10
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_43813167
- knip -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 23-11-2006 13:47:28 ]
ik ben lief :)
pi_43814738
quote:
Op donderdag 23 november 2006 08:45 schreef Kadesh het volgende:

[..]

Wat een kortzichte mongool. Jammer dat ik gisteren maar 1 keer op Wilder kon stemmen.
weggegooide stem
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 23 november 2006 @ 12:38:21 #12
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_43816464
quote:
Op donderdag 23 november 2006 11:38 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

weggegooide stem
9 zetels
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_43816899
quote:
Op donderdag 23 november 2006 12:38 schreef Kadesh het volgende:

[..]

9 zetels
Nul komma niks inspraak of macht.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_43817729
quote:
Op donderdag 23 november 2006 09:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Nederlanders laten zich niet apart zetten, het is misschien nieuw voor die bekrompen geest van je, maar wen er maar vast aan.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_43818298
Mooi dat ie tenminste een poging gedaan heeft zich aan de regels te houden. Die staat tenminste net als zijn vader sterk in z'n schoenen en bezwijkt niet inene onder de grote druk van mensen die tegen islamitische omgangsregels zijn.

Vooral dat van zijn vader was natuurlijk mooi, 9 van de 10 moslims had niet voor al die camera's zijn hand durven in te houden, al waren het nog zulke rechtlijnige mensen...
  Moderator donderdag 23 november 2006 @ 13:37:08 #16
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43818383
mjah maar als je naar het gestelde doel kijkt is het toch wel een beetje dom ... je weet wat voor reacties je erop gaat krijgen, dan moet je gewoon nee zeggen

verder vind ik het niet zo spectaculair als de titel doet vermoeden, hij had net zogoed vrouwen voorin of vrouwen links kunnen zeggen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_43818503
Een links/rechts scheiding had ook gekund, maar voor/achter was simpelweg zodat de mannen niet naar de vrouwen konden kijken. Leuk altijd dat men een opmerking maakt over "achterstellen" terwijl dit geen enkele verband heeft met het plaatsen van vrouwen achter de mannen. (en gezien het op een uni was zullen de vrouwen zelfs nog boven de mannen hebben gezeten ook )

Hetzelfde geldt voor mensen die direct moskeeën erbij halen over het feit dat vrouwen in een kleinere kamer moeten zitten of achter de mannen. Dat heeft ook slechts praktische redenen ipv al het andere wat men graag erbij haalt.

Oh en een praktijkvoorbeeld: Lekkere wijven in de bieb

Moderator donderdag 23 november 2006 @ 13:43:34 #18
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43818575
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:40 schreef Youssef het volgende:
Een links/rechts scheiding had ook gekund, maar voor/achter was simpelweg zodat de mannen niet naar de vrouwen konden kijken. Leuk altijd dat men een opmerking maakt over "achterstellen" terwijl dit geen enkele verband heeft met het plaatsen van vrouwen achter de mannen. (en gezien het op een uni was zullen de vrouwen zelfs nog boven de mannen hebben gezeten ook )

Hetzelfde geldt voor mensen die direct moskeeën erbij halen over het feit dat vrouwen in een kleinere kamer moeten zitten of achter de mannen. Dat heeft ook slechts praktische redenen ipv al het andere wat men graag erbij haalt.

Oh en een praktijkvoorbeeld: Lekkere wijven in de bieb

het is 2006 ... de dames kijken net zo hard terug, dan open je dezelfde poorten naar de ontucht oid dus dat kan geen argument zijn
als je denkt dat dit niet het geval is dan ben je idd toch een beetje achtergesteld hoor ... emancipatie gemist enzo
  donderdag 23 november 2006 @ 13:43:38 #19
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_43818579
[NWS-FB] : Complottheorie n balie 1, overige balie 2

[ Bericht 39% gewijzigd door sp3c op 23-11-2006 13:48:04 ]
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_43818808
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:37 schreef sp3c het volgende:
mjah maar als je naar het gestelde doel kijkt is het toch wel een beetje dom ... je weet wat voor reacties je erop gaat krijgen, dan moet je gewoon nee zeggen

verder vind ik het niet zo spectaculair als de titel doet vermoeden, hij had net zogoed vrouwen voorin of vrouwen links kunnen zeggen

ja daar gaat het ook om, he, dat ze achterin stonden

Omg omg , ik hoop toch dat ik het sarcasme mis van die opmerking...
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Moderator donderdag 23 november 2006 @ 13:52:06 #21
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43818875
ja ik denk dat je hem gemist hebt ... eigenlijk was het ook meer sexistisch dan sarcastisch, in mijn hoofd moest ik er om lachen iig

maar het eerste deel was serieus
pi_43819063
blijkbaar was er maar één verstandige in de zaal: de penningmeester
de rest doet achterlijk wat ze opgedragen wordt
zonnig Brasil
pi_43819196
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:43 schreef sp3c het volgende:
het is 2006 ... de dames kijken net zo hard terug, dan open je dezelfde poorten naar de ontucht oid dus dat kan geen argument zijn
als je denkt dat dit niet het geval is dan ben je idd toch een beetje achtergesteld hoor ... emancipatie gemist enzo
Wat heeft emancipatie hier nu weer mee te maken? De gevoelens van de man en de vrouw zijn al eeuwen hetzelfde en verschillen nog steeds op een belangrijk punt met elkaar.

Een groot deel van de internetsites en verdiensten komen nog altijd voort uit vrouwen die zich laten misbruiken en zich laten prostitueren middels nakende foto's op het net. En dat is 1 van de vele voorbeelden.

Sterker nog, 1 van die vrouwen post hiernet boven ons!
pi_43819221
quote:
Op donderdag 23 november 2006 13:50 schreef milagro het volgende:
ja daar gaat het ook om, he, dat ze achterin stonden
Daar gaat het o.a. voornamelijk om
  Moderator donderdag 23 november 2006 @ 14:05:57 #25
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_43819297
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:02 schreef Youssef het volgende:

[..]

Wat heeft emancipatie hier nu weer mee te maken? De gevoelens van de man en de vrouw zijn al eeuwen hetzelfde en verschillen nog steeds op een belangrijk punt met elkaar.

Een groot deel van de internetsites en verdiensten komen nog altijd voort uit vrouwen die zich laten misbruiken en zich laten prostitueren middels nakende foto's op het net. En dat is 1 van de vele voorbeelden.

Sterker nog, 1 van die vrouwen post hiernet boven ons!
ga mij nou niet vertellen dat je het daadwerkelijk niet snapt ... tik is leonardo di caprio in op google images anders

vrouwen zijn wat dat betreft minstens even erg als mannen of gaan keihard die kant uit dus dat je ontuchtelijke blikken van de heren wilt voorkomen door de dames achterin te zetten is een debiel argument want de dames kijken net zo hard terug
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')