quote:Op woensdag 22 november 2006 19:20 schreef Akkersloot het volgende:
Doel van de lezing was overigens moslims en niet-moslims tot elkaar te brengen.
Nou, ik geloof niet dat het een succes was dan.quote:De voorzitter, Mohammed El Haddad, zegt achteraf dat hij de lezing beter had kunnen afgelasten. Doel van de lezing was overigens moslims en niet-moslims tot elkaar te brengen.
Wat een kortzichte mongool. Jammer dat ik gisteren maar 1 keer op Wilder kon stemmen.quote:Dat diende om ''de poorten van de ontucht niet te openen''
quote:Op donderdag 23 november 2006 09:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waarom de dames en heren in eerste instantie bij elkaar waren gezet. Een goede organisatie stuurt dat vooraf aan. Stelletje prutsers.
weggegooide stemquote:Op donderdag 23 november 2006 08:45 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Wat een kortzichte mongool. Jammer dat ik gisteren maar 1 keer op Wilder kon stemmen.
Nederlanders laten zich niet apart zetten, het is misschien nieuw voor die bekrompen geest van je, maar wen er maar vast aan.quote:Op donderdag 23 november 2006 09:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waarom de dames en heren in eerste instantie bij elkaar waren gezet. Een goede organisatie stuurt dat vooraf aan. Stelletje prutsers.
het is 2006 ... de dames kijken net zo hard terug, dan open je dezelfde poorten naar de ontucht oid dus dat kan geen argument zijnquote:Op donderdag 23 november 2006 13:40 schreef Youssef het volgende:
Een links/rechts scheiding had ook gekund, maar voor/achter was simpelweg zodat de mannen niet naar de vrouwen konden kijken. Leuk altijd dat men een opmerking maakt over "achterstellen" terwijl dit geen enkele verband heeft met het plaatsen van vrouwen achter de mannen. (en gezien het op een uni was zullen de vrouwen zelfs nog boven de mannen hebben gezeten ook![]()
)
Hetzelfde geldt voor mensen die direct moskeeën erbij halen over het feit dat vrouwen in een kleinere kamer moeten zitten of achter de mannen. Dat heeft ook slechts praktische redenen ipv al het andere wat men graag erbij haalt.
Oh en een praktijkvoorbeeld: Lekkere wijven in de bieb![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 13:37 schreef sp3c het volgende:
mjah maar als je naar het gestelde doel kijkt is het toch wel een beetje dom ... je weet wat voor reacties je erop gaat krijgen, dan moet je gewoon nee zeggen
verder vind ik het niet zo spectaculair als de titel doet vermoeden, hij had net zogoed vrouwen voorin of vrouwen links kunnen zeggen
Wat heeft emancipatie hier nu weer mee te maken? De gevoelens van de man en de vrouw zijn al eeuwen hetzelfde en verschillen nog steeds op een belangrijk punt met elkaar.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:43 schreef sp3c het volgende:
het is 2006 ... de dames kijken net zo hard terug, dan open je dezelfde poorten naar de ontucht oid dus dat kan geen argument zijn
als je denkt dat dit niet het geval is dan ben je idd toch een beetje achtergesteld hoor ... emancipatie gemist enzo
Daar gaat het o.a. voornamelijk omquote:Op donderdag 23 november 2006 13:50 schreef milagro het volgende:
ja daar gaat het ook om, he, dat ze achterin stonden
ga mij nou niet vertellen dat je het daadwerkelijk niet snapt ... tik is leonardo di caprio in op google images andersquote:Op donderdag 23 november 2006 14:02 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat heeft emancipatie hier nu weer mee te maken? De gevoelens van de man en de vrouw zijn al eeuwen hetzelfde en verschillen nog steeds op een belangrijk punt met elkaar.
Een groot deel van de internetsites en verdiensten komen nog altijd voort uit vrouwen die zich laten misbruiken en zich laten prostitueren middels nakende foto's op het net. En dat is 1 van de vele voorbeelden.
Sterker nog, 1 van die vrouwen post hiernet boven ons!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |