Ja laten we voor het gamek maar even die 9 zetels van Geert vergeten.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:06 schreef r8ality het volgende:
Wouter.
. Uberkneus
"Links heeft nu 7 stemmen meer dan rechts, dat is een duidelijke boodschap".
Tuurlijk meneer Wouter.
Nee, hij zei: links heeft er 7 bijgekregen en rechts heeft er 7 verloren, dat is niet hetzelfdequote:Op donderdag 23 november 2006 00:06 schreef r8ality het volgende:
Wouter.
. Uberkneus
"Links heeft nu 7 stemmen meer dan rechts, dat is een duidelijke boodschap".
Tuurlijk meneer Wouter.
Het blijft een kneus.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, hij zei: links heeft er 7 bijgekregen en rechts heeft er 7 verloren, dat is niet hetzelfde
Ook al zijn jullie het niet met ons eensch, wij roelerenquote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 00:17 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ook al zijn jullie het niet met ons eensch, wij roeleren
scherp!
En ook dat is dus dikke BS, want daar zijn weer die 9 stemmen van Wilders.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, hij zei: links heeft er 7 bijgekregen en rechts heeft er 7 verloren, dat is niet hetzelfde
Ik zit nog steeds te wachten tot ie gaat huilenquote:Op donderdag 23 november 2006 00:20 schreef r8ality het volgende:
Woutertje is weer aan het lijmen hoor.
Kun jij tellen?quote:Op donderdag 23 november 2006 00:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En ook dat is dus dikke BS, want daar zijn weer die 9 stemmen van Wilders.
Tis allemaal niet zo moeilijk hoor. Maarja ze zeggen gewoon wat de linkse rakkers graag willen horen. Das logisch.
Ja en de PvdA en GL hebben ook verloren mss?quote:Op donderdag 23 november 2006 00:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun jij tellen?
SP heet er 16 bijgekregen, wilders 9
16 - 9 = ?
Ik quote jou omdat ik idd niet al teveel tijd heb om alles te lezen en je in mijn ogen het grondig verkeerd hebt.quote:Ik vind het een beetje jammer dat je uitgerekend mij weer kiest om je frustraties op de botvieren, terwijl ik het volgens mij aan alle kanten heb lopen nuanceren. En zelfs heb aangegeven dat ik het niet met de standaard linkse aanpak eens ben. Maar dat zegt weer genoeg over jou
en dat is ook meteen wat onze economie onderuit zal halenquote:Op donderdag 23 november 2006 08:54 schreef r8ality het volgende:
Dat de SP zoveel stemmen heeft gehaald is puur door de uitkeringsverhoging van 10% en de inkomensafhankelijke zorgverzekering. Elk ander argument is een leugen.
Honden.
nu al meissie?quote:Op donderdag 23 november 2006 08:54 schreef r8ality het volgende:
Dat de SP zoveel stemmen heeft gehaald is puur door de uitkeringsverhoging van 10% en de inkomensafhankelijke zorgverzekering. Elk ander argument is een leugen.
Honden.
ik? nee toch?quote:Op donderdag 23 november 2006 09:03 schreef r8ality het volgende:
Verkeerde quote?
Mag jij uitleggen waarop "nu al meissie?" slaatquote:Op donderdag 23 november 2006 09:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik? nee toch?
"Dat de SP zoveel stemmen heeft gehaald is puur door de uitkeringsverhoging van 10%"
daar reageerde ik op..
tis een hele hoge kastquote:Op donderdag 23 november 2006 09:32 schreef daNpy het volgende:
Misschien ligt ie in de kast, moet je er eerst ff afkomen
Er komt toch geen samenwerkend kabinet. Wordt dus weer stemmen.quote:Op donderdag 23 november 2006 09:36 schreef r8ality het volgende:
http://www.geenstijl.nl/poll/pollresult.html.
Jammer dat rechts altijd en eeuwig als niet sociaal wordt bestempeld. Beetje makkelijk van links.quote:Op donderdag 23 november 2006 09:52 schreef gurlie het volgende:
Toch wel typisch dat jullie rechts alleen maar kunnen verdedigen door links af te kraken.
Beetje trieste uitspraken kom ik tegen.
Maar rechts wil toch dat alle armen nog armer worden?quote:Op donderdag 23 november 2006 09:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
Jammer dat rechts altijd en eeuwig als niet sociaal wordt bestempeld. Beetje makkelijk van links.
Hoor jij míj dat zeggen?quote:Op donderdag 23 november 2006 09:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
Jammer dat rechts altijd en eeuwig als niet sociaal wordt bestempeld. Beetje makkelijk van links.
quote:Op donderdag 23 november 2006 09:59 schreef gurlie het volgende:
[..]
Hoor jij míj dat zeggen?
Nee dus.
En ik hoor jullie wel alleen maar links afkraken, ipv iets nuttigs te zeggen over rechts. Nonargument dus.
quote:1. De VVD kiest voor een stevige belastingverlaging. Iedereen gaat in zijn portemonnee merken dat het weer goed gaat met Nederland.
- De VVD verlaagt alle belastingtarieven met drie procent. Een gemiddeld Nederlands gezin krijgt per jaar 1400 euro extra te besteden. Dat is meer dan 100 euro extra per maand.
- De VVD schaft de OZB voor huiseigenaren af. Dat is ook goed nieuws voor huurders, omdat de huren omlaag kunnen. De belasting op erfenissen wordt gehalveerd.
quote:2. De VVD kiest voor een sterke economie. Op de arbeidsmarkt hebben we iedereen hard nodig; en we laten niemand langs de kant staan. - De VVD maakt de kinderopvang voor werkende ouders gratis. Beide ouders kunnen zo veel makkelijker aan het werk. Werkende moeders zijn immers ook goede moeders.
- De VVD wil een sociale zekerheid die mensen van werk naar werk helpt. Jongeren onder de 27 zijn aan het werk of zitten op school; en niet in een uitkering. De maximale duur van de WW-uitkering wordt beperkt; maar gaat de eerste drie maanden omhoog.
[quote]
quote:3. De VVD kiest voor beter onderwijs. Leerlingen krijgen daardoor veel meer kansen; en leraren kunnen carrière maken voor de klas.
- De VVD gaat goede leraren beter belonen. Carrière maak je voor de klas; niet door de schooladministratie erbij te doen.
- De VVD vindt dat je in het beroepsonderwijs weer gewoon een vak moet kunnen leren. Ondernemerschap op school wordt gestimuleerd; de band tussen school en leerling blijft ook na de schooltijd bestaan.
Asjeblieft. Mag je me nu vertellen waar jouw idee vandaan komt dat VVD en al die rechtse partijen de armen in een verdom hoekje stoppen.quote:4. De VVD kiest voor meer veiligheid. Gezagsdragers worden beter beschermd; en ouders gaan meebetalen als hun kinderen zich misdragen.
- De VVD zal geweld tegen gezagsdragers strenger bestraffen. Politieagenten of ambulanceverzorgers treden op namens ons allemaal. Zij moeten zich gesteund weten door de samenleving.
- De VVD wil dat ouders gaan meebetalen als hun kinderen vernielingen aanrichten. Ouders worden financieel mede-aansprakelijk. Papa en mama’s portemonnee handhaaft mee.
- Er komt één minister van Veiligheid. Daaronder vallen politie, inlichtingen, terrorisme, grensbewaking, crisisbeheersing, rampenbestrijding en Openbaar Ministerie.
Ok, ik ben dit politieke gezeik en die persoonlijke aanvallen van jullie nu dus echt enorm beu. Discussiëren is oké maar jullie zijn wel zo ontzettend kinderachtig onderling.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Asjeblieft. Mag je me nu vertellen waar jouw idee vandaan komt dat VVD en al die rechtse partijen de armen in een verdom hoekje stoppen.
Ow en die mevrouw waar ik het gisteren over had was Gonny van Oudenallen. Dat je der niet herkende zegt mij dat je wel wat van der weg hebt.
Rechts is niet sociaal. Armen worden armer (goh, je zou er ook wat aan kunnen doen ofzo) en rijker worden rijker. Rechts denkt alleen aan zichzelf. Rechts komt niet met oplossingen. Met rechts is het de afgelopen jaren helemaal mis gegaan in Nederland (Yeah right, in elke achterstandswijk staan de straten op dinsdagochtend vol met grote dozen voor TFT's, computers en plasmatv's, komt zoonlief thuis op een dikke scooter volledig uitgedost in merkkleding).quote:Op donderdag 23 november 2006 10:02 schreef r8ality het volgende:
Waarom mogen we links niet afkraken? Links kraakt toch ook rechts af?
Jij komt aan met non argumenten en nekgezever en roept dat wij het doen... Ga toch wegquote:Op donderdag 23 november 2006 10:06 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ok, ik ben dit politieke gezeik en die persoonlijke aanvallen van jullie nu dus echt enorm beu. Discussiëren is oké maar jullie zijn wel zo ontzettend kinderachtig onderling.
Rot maar een lekker eind op met je gezever, ik hoop dat je er gelukkig mee bent.
Bah, ik laat mijn humeur toch niet opnieuw verpesten door me hier weer in te gaan mengen.
Je roept het enigzins op jezelf af ook. SP willen stemmen, vervolgens niet zeggen wat je stemt en allerlei linkse ideologien aanhangen die al jaren niks uitrichten.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:06 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ok, ik ben dit politieke gezeik en die persoonlijke aanvallen van jullie nu dus echt enorm beu. Discussiëren is oké maar jullie zijn wel zo ontzettend kinderachtig onderling.
Rot maar een lekker eind op met je gezever, ik hoop dat je er gelukkig mee bent.
Bah, ik laat mijn humeur toch niet opnieuw verpesten door me hier weer in te gaan mengen.
Ik kom helemaal nergens aan met argumenten, ik constateer net alleen dat het enige dat jullie doen om je stem te verantwoorden het afkraken van links is, dat zegt wat over jullie, niet over mij.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jij komt aan met non argumenten en nekgezever en roept dat wij het doen... Ga toch weg.
Gonny "Wie is meneer Hoogervorst"quote:Op donderdag 23 november 2006 10:07 schreef r8ality het volgende:
Gonny van Onderhuren tot Wanbetalen?.
Kom ik met argumenten waarom Rechts helemaal zo slecht niet is. Lees je het niet en kom je met een zielig verhaal dat je nu chagrijnig bent. Ach gos. Hoezo oogkleppen.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:09 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik kom helemaal nergens aan met argumenten, ik constateer net alleen dat het enige dat jullie doen om je stem te verantwoorden het afkraken van links is, dat zegt wat over jullie, niet over mij.
Ik dacht dat we in een democratisch land woonden en ik zelf toch nog wel uit mocht maken welke ideologie ik aanhang? En je hebt dus blijkbaar niet gelezen wat ik allemaal precies gezegd hebt.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:08 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je roept het enigzins op jezelf af ook. SP willen stemmen, vervolgens niet zeggen wat je stemt en allerlei linkse ideologien aanhangen die al jaren niks uitrichten.
Just my two cents.
Ja maar, net zoals in een democratie tellen de meeste stemmen. En toevallig zit er hier meer rechts dan links in het topic, althans het meeste online. Dus dan heb je altijd wat meer trouble als alleenstaande linksert.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:10 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik dacht dat we in een democratisch land woonden en ik zelf toch nog wel uit mocht maken welke ideologie ik aanhang? En je hebt dus blijkbaar niet gelezen wat ik allemaal precies gezegd hebt.
En nou hou ik hier mee op, ik vind het dit niet waard. Toedeloe!
Wanneer kom je zelf met inhoudelijke argumenten in plaats van ons aan te vallen?quote:Op donderdag 23 november 2006 10:10 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik dacht dat we in een democratisch land woonden en ik zelf toch nog wel uit mocht maken welke ideologie ik aanhang? En je hebt dus blijkbaar niet gelezen wat ik allemaal precies gezegd hebt.
En nou hou ik hier mee op, ik vind het dit niet waard. Toedeloe!
** zoekt creditcardquote:
maarre...quote:
Op de bijrijdersstoel bij Sam op schootquote:Op donderdag 23 november 2006 10:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
maarre...
waar laat ik de boodschapjes?![]()
ach ja. dat kan ook.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Op de bijrijdersstoel bij Sam op schoot.
Hmmzquote:Op donderdag 23 november 2006 10:33 schreef bleiblei het volgende:
Ey Mex_! Dit is toch veul vetter dan zoon pauperporsche voor jullie bruiloft?![]()
http://www.emotiondrive.de/fuhrpark.html
Je moet eigenlijk ook niet beginnen met lezen heb ik gemerkt, het beste kun je zelf gaan klooien en vervolgens gericht gaan zoeken naar problemen die je tegen komt. Kan je al op een testsysteem?quote:Op donderdag 23 november 2006 10:44 schreef bleiblei het volgende:
Waarom is er zo godsallemachtig veel materiaal van en over SAP?
Ik weet zo onderhand niet meer waar ik moet beginnen.
quote:Op donderdag 23 november 2006 10:44 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Snel! Voor de mooiigheid houd ik mijn Leonnetje wel![]()
De echte Eindhovenaar trouwt in een DAF natuurlijkquote:Op donderdag 23 november 2006 10:41 schreef Mex_ het volgende:
[..]
HmmzIk zou dan voor de Gallardo gaan, toch nog een beetje duitse degelijkheid
Ik denk trouwens dat we de nieuwe wagen van mijn pa gaan gebruiken als trouwauto, anders moeten jullie allemaal aan de ranja op het feest.
ik in een opel ascona. dat waren hele toffe auto's toen..quote:Op donderdag 23 november 2006 10:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
De echte Eindhovenaar trouwt in een DAF natuurlijk
Fulltime?quote:Op donderdag 23 november 2006 10:46 schreef FUFR het volgende:
ik zoek nog een helpdesker voor Eindhoven.
iemand nog zonder werk hierzo?
yes, maar wel 3-6 maanden..quote:
Dit is hopelijk toch een retorische vraagquote:Op donderdag 23 november 2006 10:44 schreef bleiblei het volgende:
Waarom is er zo godsallemachtig veel materiaal van en over SAP?
Ik weet zo onderhand niet meer waar ik moet beginnen.
quote:Op donderdag 23 november 2006 10:47 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
GoedZe staan hier op mijn werk aan
Sorry, ik zit over een maand en een week in Zwedenquote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 10:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik in een opel ascona. dat waren hele toffe auto's toen..
Ideaal werk voor mij. Jammerquote:Op donderdag 23 november 2006 10:50 schreef FUFR het volgende:
1/2e lijns windhoos..
Was retorisch ja.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:49 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dit is hopelijk toch een retorische vraag.
Bij Bavaria waren ze dag in dag uit met 5 man bezig met SAP. En dan ook alleen maar SAP.
idd jammer, had graag aan je verdiendquote:
Ik kan op een testsysteem ja. Ik wil alleen weten hoe het echt werkt ipv. beetje rondklikken.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:46 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk ook niet beginnen met lezen heb ik gemerkt, het beste kun je zelf gaan klooien en vervolgens gericht gaan zoeken naar problemen die je tegen komt. Kan je al op een testsysteem?
Maar wat brengt je in Eindhoven? Waar ga je werken?quote:Op donderdag 23 november 2006 10:55 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
we zijn er nog steeds hier super blij mee!
Huisje af ondertussen bij jullie?
Ik werk in amsterdam maar ga samenwonen in Eindhoven. We zijn opzoek naar huisjequote:Op donderdag 23 november 2006 10:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar wat brengt je in Eindhoven? Waar ga je werken?
Wat wil je ook op een UNIX-based ERP systeem met een Oracle databasesysteem, draaiend onder Windows. Dat kan niet goed gaanquote:Op donderdag 23 november 2006 10:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Was retorisch ja.
Opzich is het wel grappig dat een opt eerste oog simpel pakket toch enorm vaag en ingewikkeld in elkaar zit.
Toch niet met Breuls?quote:Op donderdag 23 november 2006 10:57 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ik werk in amsterdam maar ga samenwonen in Eindhoven. We zijn opzoek naar huisjeZit nu al 80% van de tijd in eindhoven
Heb je een alternatief -->quote:Op donderdag 23 november 2006 10:57 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wat wil je ook op een UNIX-based ERP systeem met een Oracle databasesysteem, draaiend onder Windows. Dat kan niet goed gaan.
Ik wou niet al te kwetsend overkomenquote:
Met wie daaan?quote:
PHP, of een eigen applicatie in Visual Studio bouwen ofzo. Voor heeeeeeel grote bedrijven is dat geen optie, ik weet, maar toch.quote:
Issie knapper of lelijker dan Breuls?quote:
Das niet waar!quote:Op donderdag 23 november 2006 11:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Met wie daaan?
En waarom in godsnaam naar Ehv als je in Adam woont?
Das wel een heul grote achteruitgang (schijnt).
Dat zou niet al te moelijk moeten zijn.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Issie knapper of lelijker dan Breuls?.
Net zoals de vorige vraag was dit weer een tactisch ingerichtequote:Op donderdag 23 november 2006 11:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat zou niet al te moelijk moeten zijn.
* bb verwijderd gelijk even al het referentie materiaal online van zichzelf![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 11:07 schreef bleiblei het volgende:
Wat me ook blijft verbazen zijn die debiele transactiecodes voor het genereren van een rapportje.
S_ALR_87012999 e.d.
Huilie.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
spamboerehoeren! Gurlie wegpesten, foei!
je mist ons, geef toe!quote:Op donderdag 23 november 2006 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
spamboerehoeren! Gurlie wegpesten, foei!
o jaquote:
dan ga je toch naar de ap om boodschappen te doen?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:33 schreef FUFR het volgende:
Het moederschip heeft gezegd dat ik niet naar de AH mag omdat de papa-sint ze veel te veel verwendt omdat ie alleen voor de schoen al voor 30 zilverlingen heeft gekocht
ik heb ineens een gewiekst plan!quote:Op donderdag 23 november 2006 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan ga je toch naar de ap om boodschappen te doen?
wie? waar?quote:
Je blijft gewoon een moddervette koe?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga mijn weegschaal vermoorden
Ja, en ik doe gewoon echt wel mijn best, maar het is me gewoon niet meer gegund.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je blijft gewoon een moddervette koe?
PI!
Aard van het beestje, doe je niks aan. De enige optie is VEEL minder eten, maar goed, dat moet je willen. Daarbij is dat jojo-effect groter.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en ik doe gewoon echt wel mijn best, maar het is me gewoon niet meer gegund.
Slanke wijven die alles kunnen eten en geen gram aankomen: ga allemaal collectief dood, nu!
Nee, want het is me al eens eerder gelukt, dat is nu juist het rare, toen ben ik tijdenlang 1 tot 2 kilo per week afgevallen.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
Aard van het beestje, doe je niks aan. De enige optie is VEEL minder eten, maar goed, dat moet je willen. Daarbij is dat jojo-effect groter.
Welkom bij mijn lijfquote:Op donderdag 23 november 2006 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, want het is me al eens eerder gelukt, dat is nu juist het rare, toen ben ik tijdenlang 1 tot 2 kilo per week afgevallen.
Ik ben bang dat het niet meer roken toch echt zijn tol eist.
Vreemd. Van neuken val je toch juist af?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en toen ik zoveel was afgevallen was ik ook vrijgezel, dat scheelt ook wat![]()
Het is meer het effect dat je geen 3 dagen per week sla gaat eten als je met z'n tweeen bentquote:Op donderdag 23 november 2006 11:52 schreef r8ality het volgende:
[..]
Vreemd. Van neuken val je toch juist af?.
Of neukte je toen nog méér?.
Bedanktquote:
Conclusie: het is de schuld van BBquote:Op donderdag 23 november 2006 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is meer het effect dat je geen 3 dagen per week sla gaat eten als je met z'n tweeen bent
klopt, van verkering of samenwonen kom je aan...quote:Op donderdag 23 november 2006 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en toen ik zoveel was afgevallen was ik ook vrijgezel, dat scheelt ook wat![]()
Nee. Het is mijn eigen schuld. Bedankt voor de nuancequote:Op donderdag 23 november 2006 12:07 schreef Blueman het volgende:
[..]
Conclusie: het is de schuld van BB
inderdaad, dat lees ik ook.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:07 schreef Blueman het volgende:
[..]
Conclusie: het is de schuld van BB
denial is ook een indicatiequote:Op donderdag 23 november 2006 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee. Het is mijn eigen schuld. Bedankt voor de nuance
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |