Ja laten we voor het gamek maar even die 9 zetels van Geert vergeten.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:06 schreef r8ality het volgende:
Wouter.
. Uberkneus
"Links heeft nu 7 stemmen meer dan rechts, dat is een duidelijke boodschap".
Tuurlijk meneer Wouter.
Nee, hij zei: links heeft er 7 bijgekregen en rechts heeft er 7 verloren, dat is niet hetzelfdequote:Op donderdag 23 november 2006 00:06 schreef r8ality het volgende:
Wouter.
. Uberkneus
"Links heeft nu 7 stemmen meer dan rechts, dat is een duidelijke boodschap".
Tuurlijk meneer Wouter.
Het blijft een kneus.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, hij zei: links heeft er 7 bijgekregen en rechts heeft er 7 verloren, dat is niet hetzelfde
Ook al zijn jullie het niet met ons eensch, wij roelerenquote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 00:17 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ook al zijn jullie het niet met ons eensch, wij roeleren
scherp!
En ook dat is dus dikke BS, want daar zijn weer die 9 stemmen van Wilders.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, hij zei: links heeft er 7 bijgekregen en rechts heeft er 7 verloren, dat is niet hetzelfde
Ik zit nog steeds te wachten tot ie gaat huilenquote:Op donderdag 23 november 2006 00:20 schreef r8ality het volgende:
Woutertje is weer aan het lijmen hoor.
Kun jij tellen?quote:Op donderdag 23 november 2006 00:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En ook dat is dus dikke BS, want daar zijn weer die 9 stemmen van Wilders.
Tis allemaal niet zo moeilijk hoor. Maarja ze zeggen gewoon wat de linkse rakkers graag willen horen. Das logisch.
Ja en de PvdA en GL hebben ook verloren mss?quote:Op donderdag 23 november 2006 00:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun jij tellen?
SP heet er 16 bijgekregen, wilders 9
16 - 9 = ?
Ik quote jou omdat ik idd niet al teveel tijd heb om alles te lezen en je in mijn ogen het grondig verkeerd hebt.quote:Ik vind het een beetje jammer dat je uitgerekend mij weer kiest om je frustraties op de botvieren, terwijl ik het volgens mij aan alle kanten heb lopen nuanceren. En zelfs heb aangegeven dat ik het niet met de standaard linkse aanpak eens ben. Maar dat zegt weer genoeg over jou
en dat is ook meteen wat onze economie onderuit zal halenquote:Op donderdag 23 november 2006 08:54 schreef r8ality het volgende:
Dat de SP zoveel stemmen heeft gehaald is puur door de uitkeringsverhoging van 10% en de inkomensafhankelijke zorgverzekering. Elk ander argument is een leugen.
Honden.
nu al meissie?quote:Op donderdag 23 november 2006 08:54 schreef r8ality het volgende:
Dat de SP zoveel stemmen heeft gehaald is puur door de uitkeringsverhoging van 10% en de inkomensafhankelijke zorgverzekering. Elk ander argument is een leugen.
Honden.
ik? nee toch?quote:Op donderdag 23 november 2006 09:03 schreef r8ality het volgende:
Verkeerde quote?
Mag jij uitleggen waarop "nu al meissie?" slaatquote:Op donderdag 23 november 2006 09:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik? nee toch?
"Dat de SP zoveel stemmen heeft gehaald is puur door de uitkeringsverhoging van 10%"
daar reageerde ik op..
tis een hele hoge kastquote:Op donderdag 23 november 2006 09:32 schreef daNpy het volgende:
Misschien ligt ie in de kast, moet je er eerst ff afkomen
Er komt toch geen samenwerkend kabinet. Wordt dus weer stemmen.quote:Op donderdag 23 november 2006 09:36 schreef r8ality het volgende:
http://www.geenstijl.nl/poll/pollresult.html.
Jammer dat rechts altijd en eeuwig als niet sociaal wordt bestempeld. Beetje makkelijk van links.quote:Op donderdag 23 november 2006 09:52 schreef gurlie het volgende:
Toch wel typisch dat jullie rechts alleen maar kunnen verdedigen door links af te kraken.
Beetje trieste uitspraken kom ik tegen.
Maar rechts wil toch dat alle armen nog armer worden?quote:Op donderdag 23 november 2006 09:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
Jammer dat rechts altijd en eeuwig als niet sociaal wordt bestempeld. Beetje makkelijk van links.
Hoor jij míj dat zeggen?quote:Op donderdag 23 november 2006 09:54 schreef r8ality het volgende:
[..]
Jammer dat rechts altijd en eeuwig als niet sociaal wordt bestempeld. Beetje makkelijk van links.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |