Hoe gaat het met onze lavalamp(en)quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:40 schreef miss_bleu het volgende:
Mag een toekomstige bewoonster van eindhoven zich ook al melden hier?
Dat is wel erg ver gezocht, stel nou dat je 80 bent en iedere winter naar Spanje gaat.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Waterleidingen in buitenmuren vriezen kapot als het water in de leiding bevriest (wat dus gebeurd als je je huis niet verwarmt en het water in de leiding kans krijgt om te bevriezen).
oververkopen zei ik, dat kan toch best? Net als oververhuizen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:48 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Overkopen aan een volgende bewonderZullen we de kachel maar gewoon door verkopen, lijkt me een beter plan
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:30 schreef FlowDesign het volgende:
Ow ik ben trouwens sinds gisteren gestopt met roken, eens kijken hoe lang ik het deze keer volhoud![]()
Weekje slapen bij vriendlief in Nijmegen in de kerst of carnavals vakantie does the trick vermoed ik. (Al helpt die gaskachel dan ook nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:50 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dat is wel erg ver gezocht, stel nou dat je 80 bent en iedere winter naar Spanje gaat.
Neequote:Op dinsdag 21 november 2006 15:40 schreef miss_bleu het volgende:
Mag een toekomstige bewoonster van eindhoven zich ook al melden hier?
Maar er wonen meer mensen in dat gebouw. Dat gaat alleen op als iedereen afwezig isquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Weekje slapen bij vriendlief in Nijmegen in de kerst of carnavals vakantie does the trick vermoed ik. (Al helpt die gaskachel dan ook niet)
Waar wel van?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:47 schreef Ingridh007 het volgende:
Waterleiding? tis toch een gaskachel en geen cv?
Niet dat ik er verstand van heb
Ben jij thuis?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar er wonen meer mensen in dat gebouw. Dat gaat alleen op als iedereen afwezig is
In de volksmond is het overhuizen en doorverkopenquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oververkopen zei ik, dat kan toch best? Net als oververhuizen?
Nee, ik moet werken jaquote:
Jij zou niet meer internetten na het gemergequote:Op dinsdag 21 november 2006 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik moet werken jaHeb al wel keiveel gedaan hoor en er is toch niemand op kantoor hier.
Ben al weg![]()
Ik ben niet volksquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:54 schreef Mex_ het volgende:
[..]
In de volksmond is het overhuizen en doorverkopen![]()
..en dan nog niet volgens mij..maar goedquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar er wonen meer mensen in dat gebouw. Dat gaat alleen op als iedereen afwezig is
Zijn ook warmer aan je kont.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Bedoel jij zo'n hotpants ding? Waar de onderkant van de billen dan nog net te zien is? Die gurlie vaak draagt? Die zijn idd veel geiler dan strings![]()
![]()
Nee, dat denk ik ook niet. Toch kan het wel degelijk tot andere schade leiden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:56 schreef Mex_ het volgende:
[..]
..en dan nog niet volgens mij..maar goed
Ja zeg hee, ik heb een tijd geleden nog wel eens voorgesteld om te stoppen en toen wou jij niet!quote:
"Mensen die stelen mogen ze hun hele huis leegrovenquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:58 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nouw vertel... Wat doe ik waar ik andere flink over veroordeel?
Ja, Lisette is zo zwakbegaafd dat ze een fiets terugbrengt als mensen op internet dat zeggenquote:Vergeet ik er nog zowaar bij te zetten dat je vriendin een fiets geleend heeft en pas na kritiek van ons em terug gebracht heeft. (Ow, nu is het opgelost! Yeah right. Alsof jij een dag of meer later nog een keer gaat zoeken naar je fiets op het station als je zeker weet dattie verdwenen is.)
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom noemt niemand de zweetnaad?
Heb ik nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom noemt niemand de zweetnaad?
ik vraag het wel na.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, ben me aan het orienteren. Mijn ketel is uit '86 en erg aan vervanging toe.
kijk es op het fobo zou ik zeggenquote:
Helaas vormen deze mensen, en vooral in de fietsenbranche, hoogstens 3% van het totale aanbodquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
"Mensen die stelen mogen ze hun hele huis leegroven" ring a bell?
[..]
Ja, Lisette is zo zwakbegaafd dat ze een fiets terugbrengt als mensen op internet dat zeggen
Get real, ze vind het zelf niet kunnen en heeft hem daarom terug gebracht.Ze had er nog bijna ruzie over met haar pa.
Dat jij mensen die een handeltje hebben direct veroordeelt als criminelen/helers zegt meer over jou dan die
mensen.
Oke, er zijn er velen die in gestolen fietsen "handelen" maar er zijn er ook genoeg met een -legaal- "handeltje" in bijv. PC onderdelen
En nu wil jij niet?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:58 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja zeg hee, ik heb een tijd geleden nog wel eens voorgesteld om te stoppen en toen wou jij niet!![]()
Wat in godsnaam heeft dat met roken te makenquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En nu wil jij niet?
Ik denk dat we dan beiden minder last van winterdepressie enzo zullen hebben.
Lau zei dat je ook gewoon zonder key kon installeren en dan een legale kan invoeren zodra je die hebt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:02 schreef r8ality het volgende:
Whehe. De gratis RC1-key voor Windows Vista werkt ook met de RTM-versie. Hij vervalt over 3 maanden, maar dan hebben we allang een legale via MSDN of een illegale corporate. Don't you just love Microsoft.
Ja weet niet, het is wel heel abrupt en het is al behoorlijk stresserig nu. Eh tja.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En nu wil jij niet?
Ik denk dat we dan beiden minder last van winterdepressie enzo zullen hebben.
Dat je je fitter voelt als je niet rookt?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:04 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wat in godsnaam heeft dat met roken te maken
Diefstal!!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:02 schreef r8ality het volgende:
Whehe. De gratis RC1-key voor Windows Vista werkt ook met de RTM-versie. Hij vervalt over 3 maanden, maar dan hebben we allang een legale via MSDN of een illegale corporate. Don't you just love Microsoft.
Maar dat merk je pas na 2 maanden ofzo, tot die tijd domineert het "ik moet roken anders sla ik iemand in elkaarquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat je je fitter voelt als je niet rookt?
Meer energie (lees lucht) om te neuken?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:04 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wat in godsnaam heeft dat met roken te maken
INquote:
Waar is Artic?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:00 schreef r8ality het volgende:
O god, een linkse ex-mod. Die kunnen we wel gebruiken hier.
Vandaar dat jij zo agressief bentquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar dat merk je pas na 2 maanden ofzo, tot die tijd domineert het "ik moet roken anders sla ik iemand in elkaar" gevoel nog
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Meer energie (lees lucht) om te neuken?
nee toch, das met een weekje en 4 ontslagen medewerkers toch wel voorbij..?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar dat merk je pas na 2 maanden ofzo, tot die tijd domineert het "ik moet roken anders sla ik iemand in elkaar" gevoel nog
Dat is bij mij meestal na een dag of 4 wel weg hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een weekquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee toch, das met een weekje en 4 ontslagen medewerkers toch wel voorbij..?
Dan ben je niet hardnekkig verslaafd. En zal het stoppen je best goed afgaan. Succesquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat is bij mij meestal na een dag of 4 wel weg hoor.
Het vreemde is ook, dat wanneer ik op een vreemde locatie ben zoals met wintersportvakantie ook altijd een week niet rook maar dan merk ik niet eens dat ik niet rook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |