volgens mij wel..quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:33 schreef bleiblei het volgende:
doet je verwarmingsvriend ook CV ketels + installatie?
n i e t n o r m a a lquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:33 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Mn GWL is al 160 euro, die boven me heeft ook een gaskachel (zal ook wel veel kosten) en wat die kerel beneden heeft weet ik niet.
Gas is niet zo duur hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:33 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Mn GWL is al 160 euro, die boven me heeft ook een gaskachel (zal ook wel veel kosten) en wat die kerel beneden heeft weet ik niet.
had je een zoewart klusje dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:33 schreef bleiblei het volgende:
doet je verwarmingsvriend ook CV ketels + installatie?
De rekening van het gasbedrijf op mijn adres was dit jaar, schrik niet, 3500 euroquote:
Ow die hebben lang geleden al lang en breed in een topic gestaan. Zo'n "zeg het met post-it's" topic ofzoquote:
Hmm ja dat huis waar Ingrid woont is wss niet echt goed geïsoleerd enzo dus raak je veel warmte kwijt, maar dat geldt dan net zo goed voor elektrisch als gas.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De rekening van het gasbedrijf op mijn adres was dit jaar, schrik niet, 3500 euro
Helaas is gas soms wel zo duur en zeker in dergelijke huizen waar meerdere appartementen in zitten.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:40 schreef miss_bleu het volgende:
Mag een toekomstige bewoonster van eindhoven zich ook al melden hier?
Naja, ben me aan het orienteren. Mijn ketel is uit '86 en erg aan vervanging toe.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
had je een zoewart klusje dan?
Doet ie wel denk ik..
Dat zonder meer, maar misschien maakt het voor de slaapkamer wat minder uit, die ruimte hoef je alleen maar even te verwarmen een half uur voordat je je bed in duikt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hmm ja dat huis waar Ingrid woont is wss niet echt goed geïsoleerd enzo dus raak je veel warmte kwijt, maar dat geldt dan net zo goed voor elektrisch als gas.
Maar toch denk ik dat ze met de huidige en toekomstige prijzen op gas goedkoper uit is.
Wat kom jij in Eindhoven doen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:40 schreef miss_bleu het volgende:
Ja dat is moeilijk uit te rekenen of je dan goedkoper uit bent want je weet niet hoeveel je stookt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:43 schreef Ingridh007 het volgende:
Alleen kost een nieuwe kachel volgens mij ongv 1000 euro.
Stel dat ik hier 2 jaar woon, dan vind ik t nog heel veel.
Nieuwe baan ofzo?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:40 schreef miss_bleu het volgende:
Maar een tweedehands al voor een euro of 200quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:43 schreef Ingridh007 het volgende:
Waar je het op kan "gooien" is of de huisbaas het tof vindt als de waterleidingen in de muur kapot vriezen als er niets verwarmt wordt in je slaapkamer (als daar uberhaupt leidingen zitten). Want dat zijn wel zijn kosten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:43 schreef Ingridh007 het volgende:
Als je waterleidingen kapot vriezen omdat je huis ijskoud is, jeweetquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:47 schreef Ingridh007 het volgende:
Waterleiding? tis toch een gaskachel en geen cv?
Niet dat ik er verstand van heb
Overkopen aan een volgende bewonderquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar een tweedehands al voor een euro of 200
Plus dat je die gewoon oververkoopt aan de volgende bewoner he
Waterleidingen in buitenmuren vriezen kapot als het water in de leiding bevriest (wat dus gebeurd als je je huis niet verwarmt en het water in de leiding kans krijgt om te bevriezen).quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:47 schreef Ingridh007 het volgende:
Waterleiding? tis toch een gaskachel en geen cv?
Niet dat ik er verstand van heb
Owwwwquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je waterleidingen kapot vriezen omdat je huis ijskoud is, jeweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |