Ik werk in amsterdam maar ga samenwonen in Eindhoven. We zijn opzoek naar huisjequote:Op donderdag 23 november 2006 10:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar wat brengt je in Eindhoven? Waar ga je werken?
Wat wil je ook op een UNIX-based ERP systeem met een Oracle databasesysteem, draaiend onder Windows. Dat kan niet goed gaanquote:Op donderdag 23 november 2006 10:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Was retorisch ja.
Opzich is het wel grappig dat een opt eerste oog simpel pakket toch enorm vaag en ingewikkeld in elkaar zit.
Toch niet met Breuls?quote:Op donderdag 23 november 2006 10:57 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ik werk in amsterdam maar ga samenwonen in Eindhoven. We zijn opzoek naar huisjeZit nu al 80% van de tijd in eindhoven
Heb je een alternatief -->quote:Op donderdag 23 november 2006 10:57 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wat wil je ook op een UNIX-based ERP systeem met een Oracle databasesysteem, draaiend onder Windows. Dat kan niet goed gaan.
Ik wou niet al te kwetsend overkomenquote:
Met wie daaan?quote:
PHP, of een eigen applicatie in Visual Studio bouwen ofzo. Voor heeeeeeel grote bedrijven is dat geen optie, ik weet, maar toch.quote:
Issie knapper of lelijker dan Breuls?quote:
Das niet waar!quote:Op donderdag 23 november 2006 11:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Met wie daaan?
En waarom in godsnaam naar Ehv als je in Adam woont?
Das wel een heul grote achteruitgang (schijnt).
Dat zou niet al te moelijk moeten zijn.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Issie knapper of lelijker dan Breuls?.
Net zoals de vorige vraag was dit weer een tactisch ingerichtequote:Op donderdag 23 november 2006 11:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat zou niet al te moelijk moeten zijn.
* bb verwijderd gelijk even al het referentie materiaal online van zichzelf![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 11:07 schreef bleiblei het volgende:
Wat me ook blijft verbazen zijn die debiele transactiecodes voor het genereren van een rapportje.
S_ALR_87012999 e.d.
Huilie.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
spamboerehoeren! Gurlie wegpesten, foei!
je mist ons, geef toe!quote:Op donderdag 23 november 2006 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
spamboerehoeren! Gurlie wegpesten, foei!
o jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |