Ik werk in amsterdam maar ga samenwonen in Eindhoven. We zijn opzoek naar huisjequote:Op donderdag 23 november 2006 10:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar wat brengt je in Eindhoven? Waar ga je werken?
Wat wil je ook op een UNIX-based ERP systeem met een Oracle databasesysteem, draaiend onder Windows. Dat kan niet goed gaanquote:Op donderdag 23 november 2006 10:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Was retorisch ja.
Opzich is het wel grappig dat een opt eerste oog simpel pakket toch enorm vaag en ingewikkeld in elkaar zit.
Toch niet met Breuls?quote:Op donderdag 23 november 2006 10:57 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ik werk in amsterdam maar ga samenwonen in Eindhoven. We zijn opzoek naar huisjeZit nu al 80% van de tijd in eindhoven
Heb je een alternatief -->quote:Op donderdag 23 november 2006 10:57 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wat wil je ook op een UNIX-based ERP systeem met een Oracle databasesysteem, draaiend onder Windows. Dat kan niet goed gaan.
Ik wou niet al te kwetsend overkomenquote:
Met wie daaan?quote:
PHP, of een eigen applicatie in Visual Studio bouwen ofzo. Voor heeeeeeel grote bedrijven is dat geen optie, ik weet, maar toch.quote:
Issie knapper of lelijker dan Breuls?quote:
Das niet waar!quote:Op donderdag 23 november 2006 11:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Met wie daaan?
En waarom in godsnaam naar Ehv als je in Adam woont?
Das wel een heul grote achteruitgang (schijnt).
Dat zou niet al te moelijk moeten zijn.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Issie knapper of lelijker dan Breuls?.
Net zoals de vorige vraag was dit weer een tactisch ingerichtequote:Op donderdag 23 november 2006 11:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat zou niet al te moelijk moeten zijn.
* bb verwijderd gelijk even al het referentie materiaal online van zichzelf![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 11:07 schreef bleiblei het volgende:
Wat me ook blijft verbazen zijn die debiele transactiecodes voor het genereren van een rapportje.
S_ALR_87012999 e.d.
Huilie.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
spamboerehoeren! Gurlie wegpesten, foei!
je mist ons, geef toe!quote:Op donderdag 23 november 2006 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
spamboerehoeren! Gurlie wegpesten, foei!
o jaquote:
dan ga je toch naar de ap om boodschappen te doen?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:33 schreef FUFR het volgende:
Het moederschip heeft gezegd dat ik niet naar de AH mag omdat de papa-sint ze veel te veel verwendt omdat ie alleen voor de schoen al voor 30 zilverlingen heeft gekocht
ik heb ineens een gewiekst plan!quote:Op donderdag 23 november 2006 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan ga je toch naar de ap om boodschappen te doen?
wie? waar?quote:
Je blijft gewoon een moddervette koe?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga mijn weegschaal vermoorden
Ja, en ik doe gewoon echt wel mijn best, maar het is me gewoon niet meer gegund.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Je blijft gewoon een moddervette koe?
PI!
Aard van het beestje, doe je niks aan. De enige optie is VEEL minder eten, maar goed, dat moet je willen. Daarbij is dat jojo-effect groter.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en ik doe gewoon echt wel mijn best, maar het is me gewoon niet meer gegund.
Slanke wijven die alles kunnen eten en geen gram aankomen: ga allemaal collectief dood, nu!
Nee, want het is me al eens eerder gelukt, dat is nu juist het rare, toen ben ik tijdenlang 1 tot 2 kilo per week afgevallen.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:48 schreef r8ality het volgende:
[..]
Aard van het beestje, doe je niks aan. De enige optie is VEEL minder eten, maar goed, dat moet je willen. Daarbij is dat jojo-effect groter.
Welkom bij mijn lijfquote:Op donderdag 23 november 2006 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, want het is me al eens eerder gelukt, dat is nu juist het rare, toen ben ik tijdenlang 1 tot 2 kilo per week afgevallen.
Ik ben bang dat het niet meer roken toch echt zijn tol eist.
Vreemd. Van neuken val je toch juist af?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en toen ik zoveel was afgevallen was ik ook vrijgezel, dat scheelt ook wat![]()
Het is meer het effect dat je geen 3 dagen per week sla gaat eten als je met z'n tweeen bentquote:Op donderdag 23 november 2006 11:52 schreef r8ality het volgende:
[..]
Vreemd. Van neuken val je toch juist af?.
Of neukte je toen nog méér?.
Bedanktquote:
Conclusie: het is de schuld van BBquote:Op donderdag 23 november 2006 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is meer het effect dat je geen 3 dagen per week sla gaat eten als je met z'n tweeen bent
klopt, van verkering of samenwonen kom je aan...quote:Op donderdag 23 november 2006 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en toen ik zoveel was afgevallen was ik ook vrijgezel, dat scheelt ook wat![]()
Nee. Het is mijn eigen schuld. Bedankt voor de nuancequote:Op donderdag 23 november 2006 12:07 schreef Blueman het volgende:
[..]
Conclusie: het is de schuld van BB
inderdaad, dat lees ik ook.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:07 schreef Blueman het volgende:
[..]
Conclusie: het is de schuld van BB
denial is ook een indicatiequote:Op donderdag 23 november 2006 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee. Het is mijn eigen schuld. Bedankt voor de nuance
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |