SGP?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:20 schreef appelsientje het volgende:
En weer thuis
Lekker rustig op de weg
Ik ga ook maar eens mijn burger plicht vervullen..
Gok esquote:Op woensdag 22 november 2006 16:39 schreef Messenga het volgende:
Wat is er over 10 minuten, bluezz?
Ik ben vaak linksvoor...quote:Op woensdag 22 november 2006 16:40 schreef SCH het volgende:
Hmz, mijn titel is wel leuker natuurlijk
Maar ze schoppen me altijd zooooohoooooooquote:
quote:
SCH houdt graag van recht van achterenquote:
dan ahd die stemkaart beter zoek kunnen blijvenquote:Op woensdag 22 november 2006 16:43 schreef numero_uno het volgende:
Aah, de stemkaart is terecht en het CDA mag een stem van mij verwachten
De waarheid mag nooit gezegd worden in dit land!quote:Op woensdag 22 november 2006 16:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar ze schoppen me altijd zooooohooooooo![]()
en de scheidsrechters doeeeeehooooooeeeen er nooit wat aan
![]()
![]()
Nee dat was ie geweest als ik SP had gestemdquote:Op woensdag 22 november 2006 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan ahd die stemkaart beter zoek kunnen blijven
ik heb nog niet gestemd; dus ik zit nog in het midden?>quote:Op woensdag 22 november 2006 16:47 schreef SCH het volgende:
Ik voel een SCHeuring in Hools
Tussen slim en dom
Hindert niets hoor, jij mag best een keertje dom zijn.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:47 schreef SCH het volgende:
Ik voel een SCHeuring in Hools
Tussen slim en dom
quote:Op woensdag 22 november 2006 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb nog niet gestemd; dus ik zit nog in het midden?>
ben jij dan zo'n rechts balletje Golfer?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Hindert niets hoor, jij mag best een keertje dom zijn.![]()
Volgens mij zitten wij aan dezelfde kant van de bar.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Hindert niets hoor, jij mag best een keertje dom zijn.![]()
Neequote:
VoreG en SCH zitten in ieder geval niet aan dezelfde kantquote:Op woensdag 22 november 2006 16:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij zitten wij aan dezelfde kant van de bar.
Was er niet ook al een poll vóór de verkiezingen? Dan zouden die mooi naast elkaar gelegd kunnen worden.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:00 schreef rubbereend het volgende:
vanavond eens een poll maken wie wat gestemd heeft
of het staat iemand vrij dat te doen natuurlijk
Wat houd je tegen?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:00 schreef rubbereend het volgende:
Als ik zo eens de afgelopen weken de posts in Hools bekijk, zit het merendeel van de Hools-posters toch wel aan de linkerkant van de bar.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:00 schreef rubbereend het volgende:
dat was ook mijn idee om hem destijds te beginnenquote:Op woensdag 22 november 2006 17:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Was er niet ook al een poll vóór de verkiezingen? Dan zouden die mooi naast elkaar gelegd kunnen worden.
mwah, valt wel mee volgens de poll op de FPquote:Op woensdag 22 november 2006 17:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ik zo eens de afgelopen weken de posts in Hools bekijk, zit het merendeel van de Hools-posters toch wel aan de linkerkant van de bar.
Dat in tegenstelling tot de gehele Fok!-populatie, die ik toch wat meer rechts inschat.
daar zitten nogal wat linkse zetels.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:06 schreef tong80 het volgende:
Hat kan nog lang spannend blijven. Amsterdam heeft de uitslagen pas tegen middernacht.Gaat toch om 6 zetels.
Vooral voor de FP, op het forum vind ik het wel meevallenquote:Op woensdag 22 november 2006 17:07 schreef golfer het volgende:
http://frontpage.fok.nl/poll/827
Met name het grote aantal stemmers op de Groep Wilders is weer typerend voor Fok!.
Too close too call. Heerlijk, ik blijf de halve nacht op.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:06 schreef tong80 het volgende:
Hat kan nog lang spannend blijven. Amsterdam heeft de uitslagen pas tegen middernacht.Gaat toch om 6 zetels.
Erg intressant dat de broer van Rita racistisch is..quote:Op woensdag 22 november 2006 17:10 schreef SCH het volgende:
[..]
schokkende verhaal over de racistische broer van Rita
Ook erg veel SP stemmers trouwens, typerend..quote:Op woensdag 22 november 2006 17:07 schreef golfer het volgende:
Met name het grote aantal stemmers op de Groep Wilders is weer typerend voor Fok!.
Vooral vreemd dat rechtse types zoals jij dat al als vollledig vanzelfsprekend zijn gaan vindenquote:Op woensdag 22 november 2006 17:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Erg intressant dat de broer van Rita racistisch is..
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Vooral vreemd dat rechtse types zoals jij dat al als vollledig vanzelfsprekend zijn gaan vinden
Wilders wordt sowieso de winnaar van vanavond, vrees ik met groten vreze.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:07 schreef golfer het volgende:
Hij staat in de peilingen op 1. Denk je dat hij er meer gaat halen?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Wilders wordt sowieso de winnaar van vanavond, vrees ik met groten vreze.
VoreG's Volks Partijquote:Op woensdag 22 november 2006 17:14 schreef Eilanden het volgende:
VoreG zal wel VVD stemmen omdat 'ie denkt dat een van de V's 'VoreG' betekent
Grotere winnaar dan de SP?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:14 schreef SCH het volgende:
[..]
ja, dood eng vind ik datquote:Op woensdag 22 november 2006 17:14 schreef SCH het volgende:
[..]
hij staat volgens mij in de peilingen op 5 a 6 zeletelsquote:Op woensdag 22 november 2006 17:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij staat in de peilingen op 1. Denk je dat hij er meer gaat halen?
Denk dat het nog best wel zal meevallen al is elke zetel voor hem an sich al een overwinningquote:Op woensdag 22 november 2006 17:14 schreef SCH het volgende:
[..]
ja dat loopt allemaal terug naar de PvdA. Maargoed de SP wint elke keer wel tov de vorige verkiezingenquote:Op woensdag 22 november 2006 17:18 schreef golfer het volgende:
Ik ben bang dat de SP uiteindelijk toch weer veel minder winst zal behalen dan in de peilingen omdat men in het stemhokje op het laatst toch weer strategisch een keuze heeft gemaakt.
SP kan elke verkiezing op de dag zelf net niet voldoen aan de peilingsvoorspellingen.
Ja, vooral niet over praten. Ik dacht dat alles gezegd moest worden tegenwoordigquote:Op woensdag 22 november 2006 17:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Ik vind het nogal idioot om daar iets over te melden.
Nee, maar als de SP op tussen de 15 en 20 zetels uitkomt, is dat toch geweldig.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:18 schreef golfer het volgende:
Ik ben bang dat de SP uiteindelijk toch weer veel minder winst zal behalen dan in de peilingen omdat men in het stemhokje op het laatst toch weer strategisch een keuze heeft gemaakt.
SP kan elke verkiezing op de dag zelf net niet voldoen aan de peilingsvoorspellingen.
Ah kom op, het wordt alleen nieuws omdat het de broer van Rita is.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, vooral niet over praten. Ik dacht dat alles gezegd moest worden tegenwoordig
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | LPF 0% VVD 8% PvdA 17% Groen Links 3% D66 2% SP 8% ChristenUnie 3% SGP 1% Partij voor de Dieren 1% Groep Wilders 4% Andere partij 2% Ik weet het niet 15% Ik ben te jong om te mogen stemmen 0% Ik zou niet gaan stemmen 18% |
Peil.nl is toch van de Hond?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:23 schreef golfer het volgende:
Tussenstand exit-poll van het panel waar ik lid van ben bij peil.nl:
[ code verwijderd ]
quote:
Ik heb een weddenschap lopen op 10 of meer.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij staat in de peilingen op 1. Denk je dat hij er meer gaat halen?
Wat mij betreft mag je deze weddenschap echt flink verliezenquote:Op woensdag 22 november 2006 17:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb een weddenschap lopen op 10 of meer.
Hoop dat ik verlies.![]()
quote:
hier ook kipfiletquote:Op woensdag 22 november 2006 17:33 schreef borisz het volgende:
[..]
wij hebben bietjes, kipfilet en röstirondjes![]()
tijd dat Groenlinks aan de macht komt; wordt er tenmisnte geinvesteerd in het spoor!quote:Op woensdag 22 november 2006 17:35 schreef golfer het volgende:
Lang leve de NS.
Vanwege een seinstoring rijden er geen treinen tussen Amsterdam en Haarlem, dus kan Bluezz vanuit Utrecht nu via Leiden reizen.
Hier ook. Maar dan wel van de echte poelier in het dorp.quote:
bij ons van een echte kip!quote:Op woensdag 22 november 2006 17:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier ook. Maar dan wel van de echte poelier in het dorp.![]()
quote:
Dat komt door prorailquote:Op woensdag 22 november 2006 17:35 schreef golfer het volgende:
Lang leve de NS.
Vanwege een seinstoring rijden er geen treinen tussen Amsterdam en Haarlem, dus kan Bluezz vanuit Utrecht nu via Leiden reizen.
Net alsof mensen dan ineens met het OV gaanquote:Op woensdag 22 november 2006 17:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tijd dat Groenlinks aan de macht komt; wordt er tenmisnte geinvesteerd in het spoor!
Desondanks een fijne avond toegewenst.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:46 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat naar huis toe
Rare avond zal het worden ..... naast de verkiezingen is 22 november ook de dag waarop mijn ouders getrouwd zijn, maar het is ook precies een jaar geleden dat mijn schoonvader is overleden ... rare combinatie van factoren dus
Mag ik dan weer klagen over Groenlinks ?? die wilt dat iedereen met de trein moet reizen ??quote:Op woensdag 22 november 2006 17:35 schreef golfer het volgende:
Lang leve de NS.
Als we toch bezig zijn.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mag ik dan weer klagen over Groenlinks ?? die wilt dat iedereen met de trein moet reizen ??
Op een toch al zwaar belast spoor.
idd.... vooral na de verhalen van de afgelopen tijd...quote:Op woensdag 22 november 2006 17:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Net alsof mensen dan ineens met het OV gaan
Ben het op dit punt ook met je eens... er is helaas geen andere manier om de stroomvraat aan te kunnenquote:Op woensdag 22 november 2006 18:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als we toch bezig zijn.
Groen Links wil geen kerncentrales.
Kerncentrales zijn veilig, leveren veel meer energie, goedkoper en leveren ook minder afval.
Probleem is alleen dat we nog niks met het afval kunnen, maar dat maakt niet uit als je ziet hoe weinig het is. Het kan gewoon worden opgeslagen tot we een oplossing hebben.
quote:Op woensdag 22 november 2006 18:13 schreef VoreG het volgende:
Kan je van kernafval een kernbom maken?
Hebben we daar ook weer een oplossing voor
Precies, Tsjernobyl was gewoon een kutfilm van Steven Spielberg.quote:
En dat afval is ook al helemaal geen probleem voor de VVD, want het milieu is totaal onbelangrijk.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:23 schreef tong80 het volgende:
Precies, Tsjernobyl was gewoon een kutfilm van Steven Spielberg.
En dan op Israel/Palestina gooien, hebben we daar ook weer een oplossing voorquote:Op woensdag 22 november 2006 18:13 schreef VoreG het volgende:
Kan je van kernafval een kernbom maken?
Hebben we daar ook weer een oplossing voor
maar die mensen die gaan hebben iig fatsoenlijk vervoerquote:Op woensdag 22 november 2006 17:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Net alsof mensen dan ineens met het OV gaan
Ja een niet onderhouden kerncentrale in een of ander rampzalig landje in het Oostblok gaan vergelijken met een kerncentrale in Nederland.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies, Tsjernobyl was gewoon een kutfilm van Steven Spielberg.
waar Green Peace met gemak op het dak kon klimmen; nee lekker veiligquote:Op woensdag 22 november 2006 18:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja een niet onderhouden kerncentrale in een of ander rampzalig landje in het Oostblok gaan vergelijken met een kerncentrale in Nederland.
Dat afval kan in 1 loods worden opgeslagen, dan heb je het afval voor tien jaar.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:24 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat afval is ook al helemaal geen probleem voor de VVD, want het milieu is totaal onbelangrijk.![]()
Oh dus je denkt als liberaal alleen aan Nederland. We leven tegenwoordig in europa.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja een niet onderhouden kerncentrale in een of ander rampzalig landje in het Oostblok gaan vergelijken met een kerncentrale in Nederland.
Er is ook nog geen oplossing voor kanker. Dus sigaretten belastingvrij maken ?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat afval kan in 1 loods worden opgeslagen, dan heb je het afval voor tien jaar.
Ondertussen ga je op zoek naar een oplossing voor dat probleem.
Hoogstaande vergelijkingen weer...quote:Op woensdag 22 november 2006 18:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er is ook nog geen oplossing voor kanker. Dus sigaretten belastingvrij maken ?
Dank jequote:Op woensdag 22 november 2006 18:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hoogstaande vergelijkingen weer...
Volmacht voor de Pedopartij ?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:39 schreef appelsientje het volgende:
En net wezen stemmen voor andere mensen ... ook altijd leuk
Die doet toch niet meer meequote:
Zometeen ook hoorquote:
Wist ik nietquote:Op woensdag 22 november 2006 18:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die doet toch niet meer mee
quote:
Succesquote:Op woensdag 22 november 2006 18:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoolsjes.
* Da_Sandman zo naar Amsterdam vertrekt om vanaf daar naar Praag te reizen.
Het is toch besmettelijk?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:56 schreef methodmich het volgende:
* methodmich wete na vamnidbag weer alels over byslexei!!
quote:Op woensdag 22 november 2006 18:56 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van de Ajax-supporters die naar Praag zullen reizen.
dat zeiden ze 25 jaar geleden ook........ en die oplossing wil maar niet komen; oja we werken het op in Engeland..... daar gaat het hele milieu naar de kut dankzij die opwerkingsfabriekquote:Op woensdag 22 november 2006 18:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat afval kan in 1 loods worden opgeslagen, dan heb je het afval voor tien jaar.
Ondertussen ga je op zoek naar een oplossing voor dat probleem.
Goede partij. Had zelf twee keer nummer één, Femke.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:02 schreef rubbereend het volgende:
oja wezen stemmen; Groen Links nummer 13 op de lijst Kees Corvinus
Heel veel plezier Da_Sandman..quote:Op woensdag 22 november 2006 18:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoolsjes.
daar heb ik vorige keer op gestemd, maar nu Kees erop stond krijgt hij mijn stemquote:Op woensdag 22 november 2006 19:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Goede partij. Had zelf twee keer nummer één, Femke.
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tijd dat Groenlinks aan de macht komt; wordt er tenmisnte geinvesteerd in het spoor!
sterkte voor de afslachtingquote:Op woensdag 22 november 2006 18:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoolsjes.
hahahaquote:Op woensdag 22 november 2006 19:09 schreef SCH het volgende:
Ik heb op het knopje van Balkenende gespuugd
Dat wordt aangemerkt als ongeldige stem.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:09 schreef SCH het volgende:
Ik heb op het knopje van Balkenende gespuugd
En een vieze vinger voor de gristen na mijquote:Op woensdag 22 november 2006 19:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat wordt aangemerkt als ongeldige stem.![]()
De NCRVquote:Op woensdag 22 november 2006 19:13 schreef golfer het volgende:
Als de Knooppunt Kranenbarg-luisteraars van Radio2 enigzins representatief zijn, dan wodrt het een hele mooie avond:
http://www.ncrv.nl/ncrv?nav=pxtfvCsHtGATmKnJyuCxuC
Die partij die Maastricht-Aachen-Airport wilt sluiten bedoel je?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:18 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Die partij die Maastricht-Aachen-Airport wilt sluiten bedoel je?
Goed voor de werkeloosheid die partij!
Lekker in het spoor investeren. NS kaartje is peperduur, Groenlinks die de werkeloosheid hoger laat oplopen...quote:
Omdat ik niet op de partij heb gestemd waarop jij hebt gestemd?quote:
Omdat jij maandelijks meer aan ziektepremie wilt gaan betalen?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Omdat ik niet op de partij heb gestemd waarop jij hebt gestemd?
volgens mij had Groen Links de meeste nieuwe banen in de doorrekening van het CBSquote:Op woensdag 22 november 2006 19:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Lekker in het spoor investeren. NS kaartje is peperduur, Groenlinks die de werkeloosheid hoger laat oplopen...
Hou je commentaar op mijn stem lekker voor je wil jequote:Op woensdag 22 november 2006 19:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Omdat jij maandelijks meer aan ziektepremie wilt gaan betalen?
En op lange termijn zou het slechter gaan met Groen Links als we het CBS gaan citeren.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij had Groen Links de meeste nieuwe banen in de doorrekening van het CBS
Kloptquote:Op woensdag 22 november 2006 19:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Omdat ik niet op de partij heb gestemd waarop jij hebt gestemd?
daarom mag de PvdA eraan bijdragenquote:Op woensdag 22 november 2006 19:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
En op lange termijn zou het slechter gaan met Groen Links als we het CBS gaan citeren.
Meldt het dan niet manquote:Op woensdag 22 november 2006 19:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hou je commentaar op mijn stem lekker voor je wil je![]()
Ik ben er, meteen gestemd.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:35 schreef golfer het volgende:
Lang leve de NS.
Anders reageer je ff normaal.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Meldt het dan niet man
Jij vertelt toch zo trots dat je Rita terug wil
Goed tegen de vergrijzing en eventueel goed voor de ziekenzorgquote:Op woensdag 22 november 2006 19:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
(oudjes neergeknuppeld om erbij te kunnen)
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:34 schreef StarGazer het volgende:
-
Valt toch niet mee in discussie te gaan. Iemand die een andere mening dan hem heeft is per slot van rekening al fout in zijn ogen. Beetje jammer.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]durf je dat niet te laten staan?
Doe dat niet zo serieus man. Ben je zo onzeker van je keuze?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Valt toch niet mee in discussie te gaan. Iemand die een andere mening dan hem heeft is per slot van rekening al fout in zijn ogen. Beetje jammer.
Wat stond er?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]durf je dat niet te laten staan?
Nee ik was volledig overtuigdquote:Op woensdag 22 november 2006 19:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe dat niet zo serieus man. Ben je zo onzeker van je keuze?![]()
Nou da's mooi.quote:
Blanco. Kon me nergens goed in vinden.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:28 schreef rubbereend het volgende:
waar heb jij op gestemd DS?
Meen je werkelijk dat je hier nieuwe banen creert op die manier? Ze willen het CBS weg halen uit Heerlen.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij had Groen Links de meeste nieuwe banen in de doorrekening van het CBS
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
En op lange termijn zou het slechter gaan met Groen Links als we het CBS gaan citeren.
Inderdaad! Want niets is er mooier dan Communisme!quote:Op woensdag 22 november 2006 19:38 schreef SCH het volgende:
Het is ieders recht om vol overtuiging de verkeerde keuze te maken![]()
Niet. Wilders wil alle moslims het land uit.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar gaat Wilders wel wat tegen doen
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hou je commentaar op mijn stem lekker voor je wil je![]()
Heb je keurig VVD gestemd of heb je echt domme dingen gedaan?quote:
quote:
Meer geld naar het onderwijs!quote:Op woensdag 22 november 2006 19:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als je in Groningen woond hoor je links te stemmen!![]()
D'r zal een groot deel zijn wat hier niks te zoeken heeft en/of crimineel bezig is ja...quote:Op woensdag 22 november 2006 19:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet. Wilders wil alle moslims het land uit.
Dan kun je in Amsterdam niet meer veilig over straat.quote:En als er mensen zijn die homo's van daken willen gooien....
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:39 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Inderdaad! Want niets is er mooier dan Communisme!
Voor beter onderwijs?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Als je in Groningen woondt hoor je links te stemmen!![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dan kun je in Amsterdam niet meer veilig over straat.
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Als je in Groningen woond hoor je links te stemmen!![]()
Ik zie ze bij bosjes neerstorten inderdaadquote:Op woensdag 22 november 2006 19:39 schreef VoreG het volgende:
En als er mensen zijn die homo's van daken willen gooien....
Beter dan de hele tijd achterom kijken, krijg je ook zo'n pijn van in je nekquote:Op woensdag 22 november 2006 19:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
En maar naar boven kijken of er weer wat naar beneden komt zetten.
Ik zie niet het nut om te stemmen op partijen gebouwd rondom een persoon als Wilders of Pastors, omdat ik het niet met ze eens ben, en omdat ze geen zoden aan de dijk zetten. VVD is voor mij het beste alternatief, hoewel ik het ook niet met al hun punten eens ben, maar puur inhoudelijk komen ze het meeste in mijn straatje! CDA valt (uiteraard) bij voorbaat af.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:40 schreef SCH het volgende:
Heb je keurig VVD gestemd of heb je echt domme dingen gedaan?
Er waren tijden dat jij ons rechtse knuffelbeertje was Franky, mooie tijden waren dat.![]()
En in je hol als je niet opletquote:Op woensdag 22 november 2006 19:43 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Beter dan de hele tijd achterom kijken, krijg je ook zo'n pijn van in je nek
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
En in je hol als je niet oplet
Slechte grappen vieren hoogtij..
Je mist mijn subtiele leuke grapje..quote:Op woensdag 22 november 2006 19:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar bij de Ib groep hebben ze al veel te veel centen![]()
Ik heb op de poes van Bluezz gedrukt, maar er gebeurde niksquote:Op woensdag 22 november 2006 19:50 schreef FrankyMcG het volgende:
SCH, jij heb toch zeker wel op de Partij van de Dieren gestemd he?
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:45 schreef VoreG het volgende:
Die stemmen op de PvdV komen niet vanuit Hools volgens mij of SCH loopt de boel te manipuleren.
Ze hebben wel veruit de leukste campagne poster....quote:Op woensdag 22 november 2006 19:52 schreef SCH het volgende:
Ik heb op de poes van Bluezz gedrukt, maar er gebeurde niks![]()
De Silva.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke kroeg en wat was er loserig aan?
Lurling was de Bob.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:57 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
De Silva.
En hij liep daar rond als "de man", wist niet dat het zo een mislukte smurf was met z'n colaatje!
Peter van de Berg die erbij was, was cooler, die stond gewoon te zuipen!
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:55 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ze hebben wel veruit de leukste campagne poster....
[afbeelding]
vvd humor zekerquote:Op woensdag 22 november 2006 19:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je mist mijn subtiele leuke grapje..
Je hebt een klap voor je bek gekregen, omdat je geheime termen toch niet zo geheim waren?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:00 schreef methodmich het volgende:
Hebben jullie dat nou trouwens ook? Dat je vrouw / vriendin (of man / vriend voor SCH en de dames) bepaalde termen en uitspraken die jij met je vrienden vaak gebruikt inmiddels kan dromen en precies weet wat ermee bedoeld wordt? Dus zeg maar "codetaal" die ze begrijpt.
Vroeg ik me af.
Ik hem vanmorgen nog geprobeert om mijn vriendins stembiljet te jatten!quote:Op woensdag 22 november 2006 20:00 schreef methodmich het volgende:
Hebben jullie dat nou trouwens ook? Dat je vrouw / vriendin (of man / vriend voor SCH en de dames) bepaalde termen en uitspraken die jij met je vrienden vaak gebruikt inmiddels kan dromen en precies weet wat ermee bedoeld wordt? Dus zeg maar "codetaal" die ze begrijpt.
Vroeg ik me af.
Wil je ze allemaal weten?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:00 schreef methodmich het volgende:
Vroeg ik me af.
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik hem vanmorgen nog geprobeert om mijn vriendins stembiljet te jatten!
Ja zou wel cool zijn.quote:
de uitzending ja. Eerste prognose om 21.00. Dus ik zap heel even weg uit de wedstrijdquote:Op woensdag 22 november 2006 20:10 schreef VoreG het volgende:
Vanaf 20.30 begint het toch?
Vanuit de VS Nederland naar de ondergang helpen... Bush-trekjes.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:10 schreef popolon het volgende:
Die stem op wilders is van mij, ik kon maar een keer stemmen anders had ik het vaker gedaan.
Hij heeft jou het land al uitgestuurd. Mission accomplished.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:10 schreef popolon het volgende:
Die stem op wilders is van mij, ik kon maar een keer stemmen anders had ik het vaker gedaan.
20.50 al. RTL zet toch door met die exitpollquote:Op woensdag 22 november 2006 20:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de uitzending ja. Eerste prognose om 21.00. Dus ik zap heel even weg uit de wedstrijd
ja maar klopt dus niet, dan wordt er nog gestemdquote:Op woensdag 22 november 2006 20:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
20.50 al. RTL zet toch door met die exitpoll
Zal niet veel afwijkenquote:Op woensdag 22 november 2006 20:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja maar klopt dus niet, dan wordt er nog gestemd
quote:
je kan nu wel mooi vergelijkenquote:
Proxies.quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:15 schreef DarkShine het volgende:
Rondje van een kameraad van me!
Zijn vriendin is zojuist bevallen van hun dochtertje Dawn (50cm 3260g).
[afbeelding]
quote:
Piper at the Gates of???quote:Op woensdag 22 november 2006 20:15 schreef DarkShine het volgende:
Rondje van een kameraad van me!
Zijn vriendin is zojuist bevallen van hun dochtertje Dawn (50cm 3260g).
quote:
ligt er wel aan wat je 'standaard' tempratuur is van je lichaam... bij sommige is die standaard al hoog.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alles boven de 37,5 is koorts toch
Of "Lichte verhoging"
als hij weer op een skateboard gaat misschien?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:31 schreef methodmich het volgende:
* methodmich is de kroeg uit.
Gaat Jan Peter vallen?
Fijne avond!
En amper over voetbalquote:Op woensdag 22 november 2006 20:34 schreef maril het volgende:
Joh, bijna een hele topic gemist.
mij ogen waren al zo slecht, kan je asjeblieft even je oude avatar weer terugzetten?quote:
Jij was mijn volkmennertje hoor, jou woorden(getikt maar ik heb eeb grote fantasie) hebbenquote:Op woensdag 22 november 2006 17:18 schreef golfer het volgende:
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Straks of morgen ben ik weer mezelf
* Bluezz gaat weer ff op de HT
is wel een bekend verschijnsle bij de SP, daarom doen ze volgens mij nog niet zo euforisch. Maar dat ze flink gaan winnen lijkt mij overduidelijk.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:18 schreef golfer het volgende:
En maar flamen op de voetbalsupporters altijdquote:Op woensdag 22 november 2006 20:48 schreef Againzender het volgende:
De tering zeg, sommige 'discussies' in POL gaan straks nog verder uit de hand lopen dan een Feyenoord-Ajax denk ik
Links RTL - Rechts NOSquote:Op woensdag 22 november 2006 21:04 schreef golfer het volgende:
Grote verschillen in de peilingen tussen RTL en NOS.
Wat een verschil!quote:Op woensdag 22 november 2006 21:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Links RTL - Rechts NOS
38 CDA 43
34 PvdA 35
30 SP 24
20 VVD 21
8 Wilders 6
7 CU 5
2 D66 2
2 Dieren 3
2 SGP 2
6 GL 8
1 1NL 1
Met name CDA en SP flinke verschillen dus.
Diefquote:Op woensdag 22 november 2006 21:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Links RTL - Rechts NOS
38 CDA 43
34 PvdA 35
30 SP 24
20 VVD 21
8 Wilders 6
7 CU 5
2 D66 2
2 Dieren 3
2 SGP 2
6 GL 8
1 1NL 1
Met name CDA en SP flinke verschillen dus.
Eentje die het wel wordt, kan ik je nu al verzekeren.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat een verschil!
Gelukkig is een coalitie CDa-PvdA niet mogelijk.
38+34 daarentegen weer niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:24 schreef TerroRobbie het volgende:
43+35 is wel een meerderheid hoor.
Ja leuk, een regering met die gristenfundamentalisten.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:29 schreef golfer het volgende:
Coalitie PvdA, SP, GL, CU en PvdD is wel mogelijk.
Dat zal echt een hel zijn.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:29 schreef golfer het volgende:
Coalitie PvdA, SP, GL, CU en PvdD is wel mogelijk.
CU zijn geen gristenfundamentalisten, dat is de SGPquote:Op woensdag 22 november 2006 21:30 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja leuk, een regering met die gristenfundamentalisten. [afbeelding]
Allebei.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
CU zijn geen gristenfundamentalisten, dat is de SGP
76 moet het toch minimaal zijn.quote:Op woensdag 22 november 2006 21:31 schreef RayMania het volgende:
Zou zomaar kunnen om op 75 te komen, toch?
CU en VVDquote:Op woensdag 22 november 2006 21:30 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat het CDA, VVD en Wilders/CU wordt.
Jij schakelt ook net overquote:Op woensdag 22 november 2006 21:32 schreef rubbereend het volgende:wat een verschil
MAt Herben geeft de media de schuld van eht verlies van de LPF
*rilt bij de gedachte*quote:Op woensdag 22 november 2006 21:36 schreef rubbereend het volgende:
bij RTL kan een coalitie PvdA, SP, GL en CU met steun van de PvdD
alles beter dan het CDA erbijquote:
Pastors is ook best reeel. Veruit de beste van de splinterpartijenquote:Op woensdag 22 november 2006 21:37 schreef rubbereend het volgende:
Pastors is heel reëel!
maar Thieme is de lekkerstequote:Op woensdag 22 november 2006 21:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Pastors is ook best reeel. Veruit de beste van de splinterpartijen
Hey we verschilen toch nog ergens van meningquote:Op woensdag 22 november 2006 21:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alles beter dan het CDA erbij
quote:Op woensdag 22 november 2006 21:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey we verschilen toch nog ergens van mening
quote:
Je gaat dan emigreren?quote:
Ach na 1 tegenslag gaan we niet meteen weg....quote:
nummer 13 van Groen Linksquote:Op woensdag 22 november 2006 21:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]ik heb ff gemist, waar heb jij op gestemd?
Wiequote:
Kees Corvinusquote:Op woensdag 22 november 2006 21:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wie
wel leuke avond zo, voetbal en verkiezingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |