quote:Op woensdag 22 november 2006 23:07 schreef Marshall_2002 het volgende:
Pfft... Moet dit nog zien hoor.. Als ze op een GroenLinkse of Proefdiervrije manier politiek gaan bedrijven mogen ze wat mij betreft direct de kamer uit. Dierenwelzijn: ja, zweverige heligverklaring van het dier: nee!
Euh dus als er een goede partij was die alle zetels heeft Dan worden er geen vrouwen meer mishandeldquote:Op woensdag 22 november 2006 23:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nu Mat Herben geen zetel meer heeft, zegt ie ineens verstandige dingen.
Hoe in vredesnaam is het mogelijk dat de pvdd 3 zetels krijgt in nederland.Het land waarin nog steeds vrouwen mishandelt worden en waar de gezondheidszorg nog steeds niet goed geregeld is.
Ow ja, mijn dieren leven in een hemel op aarde.
Nee natuurlijk niet.. leg me geen woorden op.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:55 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Euh dus als er een goede partij was die alle zetels heeft Dan worden er geen vrouwen meer mishandeld![]()
Euh, voor mishandelde vrouwen zijn genoeg instanties waar ze terecht kunnen en hulpgroepen voor degene met de losse handjesquote:Op donderdag 23 november 2006 00:02 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.. leg me geen woorden op.
Ik begrijp niet dat er mensen zijn die de rechten van dieren voorop stellen tov (voor mij veel ) meer belangrijke zaken.
Auw auw!quote:Op donderdag 23 november 2006 00:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
(naast het feit dat je vlees lekkerder is als het niet gestrest is geweest omdat ie onnodig gelijdt heeft)
Dan zijn we het dus eens! Het gaat de PvdD inderdaad om dierenwelzijn. En daar is niks zweverigs aan. De PvdD redeneert juist ontzettend nuchter. Je hoeft dieren niet heilig te verklaren om te beseffen dat hun leefomstandigheden in de bio-industrie afschuwelijk zijn en niet thuis zouden moeten horen in een samenleving die wij 'beschaafd' noemen.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:07 schreef Marshall_2002 het volgende:
Pfft... Moet dit nog zien hoor.. Als ze op een GroenLinkse of Proefdiervrije manier politiek gaan bedrijven mogen ze wat mij betreft direct de kamer uit. Dierenwelzijn: ja, zweverige heligverklaring van het dier: nee!
Dat zijn inderdaad hele nare plaatjes en ik zeg ook niet dat ik het goedkeur of zo wil laten. Ik vind mezelf nog steeds een dierenliefhebber. Wel denk ik dat je daarvoor prima bij een andere partij terecht kan. Groenlinks bijvoorbeeld heeft het bijzonder goed voor met de dieren.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:57 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Dan zijn we het dus eens! Het gaat de PvdD inderdaad om dierenwelzijn. En daar is niks zweverigs aan. De PvdD redeneert juist ontzettend nuchter. Je hoeft een dier niet heilig te verklaren om te beseffen dat de leefomstandigheden van dieren in de bio-industrie afschuwelijk zijn en niet thuis zouden moeten horen in een samenleving die wij 'beschaafd' noemen.
Ik vind hier namelijk niks beschaafds aan.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben ik dan zweverig..?
Dat is enorm beschaafd. Wat wil je dan? Al die kippen in één stal vrij rond laten scharrelen? Leuk joh! Moet er eens aan één kant van de stal iets onverwachts gebeuren wat herrie maakt, al die beesten schrikken, vliegen op elkaar en je hebt gelijk een massamoord op je geweten. Scharrelkippen die zo leven zijn alleen maar stúkken zieliger.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:57 schreef Lllaura het volgende:
Ik vind hier namelijk niks beschaafds aan.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |