abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 22 november 2006 @ 21:20:21 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_43798358
Ik ben bek af.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 22 november 2006 @ 21:41:19 #2
120235 skippy22
Potente kangoeroe
  woensdag 22 november 2006 @ 23:07:54 #3
38991 Marshall_2002
Eyes upon you, till time comes
pi_43803551
Pfft... Moet dit nog zien hoor.. Als ze op een GroenLinkse of Proefdiervrije manier politiek gaan bedrijven mogen ze wat mij betreft direct de kamer uit. Dierenwelzijn: ja, zweverige heligverklaring van het dier: nee!
Zodra wij menen dat de aarde plat is, staan we zelf op het randje
pi_43804329
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:07 schreef Marshall_2002 het volgende:
Pfft... Moet dit nog zien hoor.. Als ze op een GroenLinkse of Proefdiervrije manier politiek gaan bedrijven mogen ze wat mij betreft direct de kamer uit. Dierenwelzijn: ja, zweverige heligverklaring van het dier: nee!

Nu Mat Herben geen zetel meer heeft, zegt ie ineens verstandige dingen.
Hoe in vredesnaam is het mogelijk dat de pvdd 3 zetels krijgt in nederland. Het land waarin nog steeds vrouwen mishandelt worden en waar de gezondheidszorg nog steeds niet goed geregeld is.

Ow ja, mijn dieren leven in een hemel op aarde.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_43804430
quote:
Op woensdag 22 november 2006 21:20 schreef tong80 het volgende:
Ik ben bek af.

[afbeelding]

Ik ben hyper en ga vast oefenen met kamervragen stellen.

woensdag 22 november 2006 @ 23:55:56 #6
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_43806097
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:21 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Nu Mat Herben geen zetel meer heeft, zegt ie ineens verstandige dingen.
Hoe in vredesnaam is het mogelijk dat de pvdd 3 zetels krijgt in nederland. Het land waarin nog steeds vrouwen mishandelt worden en waar de gezondheidszorg nog steeds niet goed geregeld is.

Ow ja, mijn dieren leven in een hemel op aarde.
Euh dus als er een goede partij was die alle zetels heeft Dan worden er geen vrouwen meer mishandeld
pi_43806390
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:55 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Euh dus als er een goede partij was die alle zetels heeft Dan worden er geen vrouwen meer mishandeld
Nee natuurlijk niet.. leg me geen woorden op.
Ik begrijp niet dat er mensen zijn die de rechten van dieren voorop stellen tov (voor mij veel ) meer belangrijke zaken.
  donderdag 23 november 2006 @ 00:10:29 #8
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_43806705
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:02 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet.. leg me geen woorden op.
Ik begrijp niet dat er mensen zijn die de rechten van dieren voorop stellen tov (voor mij veel ) meer belangrijke zaken.
Euh, voor mishandelde vrouwen zijn genoeg instanties waar ze terecht kunnen en hulpgroepen voor degene met de losse handjes
Dieren kunnen zelf niet praten dus zal er iemand voor ze moeten praten ja, huisdieren hebben over het merendeel goed in hun leventje, maar als je een koe bent opweg naar de slacht om op jouw bord te verschijnen ben je toch echt niet zo blij.
Het feit dat je een stukje vlees op je bord wil is tot daar aan toe maar beetje respect voor het dier wat je in bek propt is wel op zn plaats (naast het feit dat je vlees lekkerder is als het niet gestrest is geweest omdat ie onnodig gelijdt heeft )
Dus van mij mogen er idd wat wetten ter bescherming van dieren bijkomen en dat de wetten die er al zijn eens nageleefd gaan worden.
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  donderdag 23 november 2006 @ 08:47:13 #9
38991 Marshall_2002
pi_43811580
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:10 schreef purplerose het volgende:

[..]

(naast het feit dat je vlees lekkerder is als het niet gestrest is geweest omdat ie onnodig gelijdt heeft )
Auw auw!
Verder ben ik het grotendeels met je eens hoor... Alleen moet er niet zo ontzettend zweverig met dit soort zaken omgegaan worden, gewoon realistisch. Al het gezeik over het houden van kippen, varkens en koeien altijd. Een striktere richtlijn omtrent de slacht of een onderzoek hierna, prima. Maar als je jouw biefstukje de ruimte wil geven dan mag je je portomonnee trekken... en een dier een menswaardig bestaan geven?! Snel ophouden! Dieren zijn dieren, mensen zijn mensen.
Dus ik kan me goed de frustratie voorstellen van een ander dat PvdD zetels krijgt. Zoals ik al in mijn eerdere post aan heb gegeven: als ze zich met serieuze zaken of serieus met dierenwelzijn bezig gaan houden dan vind ik het prima, gaan ze op een 'dierproefvrij-groene thee' wijze redeneren dan haak ik af
  donderdag 23 november 2006 @ 10:57:34 #10
84328 Lllaura
painting pictures
pi_43813747
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:07 schreef Marshall_2002 het volgende:
Dan zijn we het dus eens! Het gaat de PvdD inderdaad om dierenwelzijn. En daar is niks zweverigs aan. De PvdD redeneert juist ontzettend nuchter. Je hoeft dieren niet heilig te verklaren om te beseffen dat hun leefomstandigheden in de bio-industrie afschuwelijk zijn en niet thuis zouden moeten horen in een samenleving die wij 'beschaafd' noemen.

Ik vind hier namelijk niks beschaafds aan.

Ben ik dan zweverig..?

[ Bericht 1% gewijzigd door Lllaura op 23-11-2006 12:46:16 ]
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  donderdag 23 november 2006 @ 12:27:42 #11
38991 Marshall_2002
pi_43816145
Tuurlijk ben je dan niet zweverig maar veel mensen slaan dan erg door, want eerlijk is eerlijk: in een land waar de bevolking al veel in hoogbouw woont wegens ruimtegebrek, waar snelwegen 3baans zijn en waar de populatie groeit is dit gewoon niet mogelijk:

pi_43816826
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:57 schreef Lllaura het volgende:

[..]

Dan zijn we het dus eens! Het gaat de PvdD inderdaad om dierenwelzijn. En daar is niks zweverigs aan. De PvdD redeneert juist ontzettend nuchter. Je hoeft een dier niet heilig te verklaren om te beseffen dat de leefomstandigheden van dieren in de bio-industrie afschuwelijk zijn en niet thuis zouden moeten horen in een samenleving die wij 'beschaafd' noemen.

[afbeelding]

[afbeelding]

Ben ik dan zweverig..?
Dat zijn inderdaad hele nare plaatjes en ik zeg ook niet dat ik het goedkeur of zo wil laten. Ik vind mezelf nog steeds een dierenliefhebber. Wel denk ik dat je daarvoor prima bij een andere partij terecht kan. Groenlinks bijvoorbeeld heeft het bijzonder goed voor met de dieren.
pi_43842022
quote:
Op donderdag 23 november 2006 10:57 schreef Lllaura het volgende:

[afbeelding]
Dat is enorm beschaafd. Wat wil je dan? Al die kippen in één stal vrij rond laten scharrelen? Leuk joh! Moet er eens aan één kant van de stal iets onverwachts gebeuren wat herrie maakt, al die beesten schrikken, vliegen op elkaar en je hebt gelijk een massamoord op je geweten. Scharrelkippen die zo leven zijn alleen maar stúkken zieliger.
I had a signature once. It was awful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')