SGP?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:20 schreef appelsientje het volgende:
En weer thuis
Lekker rustig op de weg
Ik ga ook maar eens mijn burger plicht vervullen..
Gok esquote:Op woensdag 22 november 2006 16:39 schreef Messenga het volgende:
Wat is er over 10 minuten, bluezz?
Ik ben vaak linksvoor...quote:Op woensdag 22 november 2006 16:40 schreef SCH het volgende:
Hmz, mijn titel is wel leuker natuurlijk
Maar ze schoppen me altijd zooooohoooooooquote:
quote:
SCH houdt graag van recht van achterenquote:
dan ahd die stemkaart beter zoek kunnen blijvenquote:Op woensdag 22 november 2006 16:43 schreef numero_uno het volgende:
Aah, de stemkaart is terecht en het CDA mag een stem van mij verwachten
De waarheid mag nooit gezegd worden in dit land!quote:Op woensdag 22 november 2006 16:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar ze schoppen me altijd zooooohooooooo![]()
en de scheidsrechters doeeeeehooooooeeeen er nooit wat aan
![]()
![]()
Nee dat was ie geweest als ik SP had gestemdquote:Op woensdag 22 november 2006 16:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan ahd die stemkaart beter zoek kunnen blijven
ik heb nog niet gestemd; dus ik zit nog in het midden?>quote:Op woensdag 22 november 2006 16:47 schreef SCH het volgende:
Ik voel een SCHeuring in Hools
Tussen slim en dom
Hindert niets hoor, jij mag best een keertje dom zijn.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:47 schreef SCH het volgende:
Ik voel een SCHeuring in Hools
Tussen slim en dom
quote:Op woensdag 22 november 2006 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb nog niet gestemd; dus ik zit nog in het midden?>
ben jij dan zo'n rechts balletje Golfer?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Hindert niets hoor, jij mag best een keertje dom zijn.![]()
Volgens mij zitten wij aan dezelfde kant van de bar.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Hindert niets hoor, jij mag best een keertje dom zijn.![]()
Neequote:
VoreG en SCH zitten in ieder geval niet aan dezelfde kantquote:Op woensdag 22 november 2006 16:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens mij zitten wij aan dezelfde kant van de bar.
Was er niet ook al een poll vóór de verkiezingen? Dan zouden die mooi naast elkaar gelegd kunnen worden.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:00 schreef rubbereend het volgende:
vanavond eens een poll maken wie wat gestemd heeft
of het staat iemand vrij dat te doen natuurlijk
Wat houd je tegen?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:00 schreef rubbereend het volgende:
Als ik zo eens de afgelopen weken de posts in Hools bekijk, zit het merendeel van de Hools-posters toch wel aan de linkerkant van de bar.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:00 schreef rubbereend het volgende:
dat was ook mijn idee om hem destijds te beginnenquote:Op woensdag 22 november 2006 17:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Was er niet ook al een poll vóór de verkiezingen? Dan zouden die mooi naast elkaar gelegd kunnen worden.
mwah, valt wel mee volgens de poll op de FPquote:Op woensdag 22 november 2006 17:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ik zo eens de afgelopen weken de posts in Hools bekijk, zit het merendeel van de Hools-posters toch wel aan de linkerkant van de bar.
Dat in tegenstelling tot de gehele Fok!-populatie, die ik toch wat meer rechts inschat.
daar zitten nogal wat linkse zetels.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:06 schreef tong80 het volgende:
Hat kan nog lang spannend blijven. Amsterdam heeft de uitslagen pas tegen middernacht.Gaat toch om 6 zetels.
Vooral voor de FP, op het forum vind ik het wel meevallenquote:Op woensdag 22 november 2006 17:07 schreef golfer het volgende:
http://frontpage.fok.nl/poll/827
Met name het grote aantal stemmers op de Groep Wilders is weer typerend voor Fok!.
Too close too call. Heerlijk, ik blijf de halve nacht op.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:06 schreef tong80 het volgende:
Hat kan nog lang spannend blijven. Amsterdam heeft de uitslagen pas tegen middernacht.Gaat toch om 6 zetels.
Erg intressant dat de broer van Rita racistisch is..quote:Op woensdag 22 november 2006 17:10 schreef SCH het volgende:
[..]
schokkende verhaal over de racistische broer van Rita
Ook erg veel SP stemmers trouwens, typerend..quote:Op woensdag 22 november 2006 17:07 schreef golfer het volgende:
Met name het grote aantal stemmers op de Groep Wilders is weer typerend voor Fok!.
Vooral vreemd dat rechtse types zoals jij dat al als vollledig vanzelfsprekend zijn gaan vindenquote:Op woensdag 22 november 2006 17:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
Erg intressant dat de broer van Rita racistisch is..
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Vooral vreemd dat rechtse types zoals jij dat al als vollledig vanzelfsprekend zijn gaan vinden
Wilders wordt sowieso de winnaar van vanavond, vrees ik met groten vreze.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:07 schreef golfer het volgende:
Hij staat in de peilingen op 1. Denk je dat hij er meer gaat halen?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Wilders wordt sowieso de winnaar van vanavond, vrees ik met groten vreze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |