abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held donderdag 23 november 2006 @ 00:51:05 #51
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_43808245
echte anime lijkt mij dan ook niet zoveel aan. het voor het westen toegankelijk gemaakte dbz kijkt gewoon lekker weg. veel knokken en toch tof voor de kids.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_43808442
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:51 schreef __Saviour__ het volgende:
echte anime lijkt mij dan ook niet zoveel aan. het voor het westen toegankelijk gemaakte dbz kijkt gewoon lekker weg. veel knokken en toch tof voor de kids.
Daar snap ik dan weer niks van. Ik heb al zo vaak van mensen gehoord dat ze DBZ en de eerst Ghost in the Shell film helemaal het einde vinden, maar verder vinden ze alle andere anime maar zwaar klote.
Als je dit al leuk vindt, waarom kijk je dan niet wat verder, want er zijn zoveel kwaliteit series beschikbaar.
  donderdag 23 november 2006 @ 01:03:58 #53
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_43808707
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:56 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Daar snap ik dan weer niks van. Ik heb al zo vaak van mensen gehoord dat ze DBZ en de eerst Ghost in the Shell film helemaal het einde vinden, maar verder vinden ze alle andere anime maar zwaar klote.
Als je dit al leuk vindt, waarom kijk je dan niet wat verder, want er zijn zoveel kwaliteit series beschikbaar.
Inderdaad, en series als Naruto bieden toch ook genoeg mainstream knokplezier, maar wel met een verhaal erachter dat 10 keer beter is dan dat van Dragonball. Ik kijk eigenlijk voornamelijk anime series waar in geknokt word en die zijn stuk voor stuk beter dan Dragonball (en mooier gemaakt).

Neem Black Lagoon (Shinsen Subs). Die serie zit vol schietscenes die prachtig vormgegeven zijn, als je Ghost in the Shell goed vond kan ik me echt neit voorstellen dat je dat niks vind.

Is het op fok trouwens toegestaan om te linken naar anime download sites? Het is een beetje een grijs gebied.

[ Bericht 7% gewijzigd door Dennis_enzo op 23-11-2006 01:23:54 ]
Ook geen sig dus
pi_43809250
quote:
Op donderdag 23 november 2006 01:03 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Inderdaad, en series als Naruto bieden toch ook genoeg mainstream knokplezier, maar wel met een verhaal erachter dat 10 keer beter is dan dat van Dragonball. Ik kijk eigenlijk voornamelijk anime series waar in geknokt word en die zijn stuk voor stuk beter dan Dragonball (en mooier gemaakt).

Neem Black Lagoon (Shinsen Subs). Die serie zit vol schietscenes die prachtig vormgegeven zijn, als je Ghost in the Shell goed vond kan ik me echt neit voorstellen dat je dat niks zit.

Is het op fok trouwens toegestaan om te linken naar anime download sites? Het is een beetje een grijs gebied.
Nee, is niet toegestaan. Goed voorbeeld dat je noemt, Black Lagoon. Genoeg actie en toch nog een tof verhaal er omheen. Gungrave is hier ook een goed voorbeeld van.

Maar zoals al eerder gezegt is, voor dat soort onderwerpen hebben we ons eigen centrale anime topic.
  donderdag 23 november 2006 @ 01:30:39 #55
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_43809406
quote:
Op donderdag 23 november 2006 01:21 schreef torn_Machina het volgende:
Maar zoals al eerder gezegt is, voor dat soort onderwerpen hebben we ons eigen centrale anime topic.
Dat soort topics zijn eng
Ook geen sig dus
pi_43809439
quote:
Op donderdag 23 november 2006 01:30 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Dat soort topics zijn eng
Hoezo? Is toch beter dan voor elke populaire serie een apart topic aanmaken?
  donderdag 23 november 2006 @ 02:17:38 #57
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_43810134
quote:
Op donderdag 23 november 2006 01:32 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Hoezo? Is toch beter dan voor elke populaire serie een apart topic aanmaken?
Mja, maar er lopen altijd 10 discussies door elkaar en als je iets verkeerd zegt word je gelijk afgebrand
Ook geen sig dus
  donderdag 23 november 2006 @ 08:41:46 #58
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_43811532
Mai-HIME
Bleach
Neon Genesis Evangelion

En welke serie ook geweldig is, is One Piece
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_43812181
Ze gaan de uncut afleveringen uitbrengen op dvd in amerika Klik hier voor de trailer.
  vrijdag 24 november 2006 @ 09:39:24 #60
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_43843335
quote:
Op donderdag 23 november 2006 01:03 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Neem Black Lagoon (Shinsen Subs). Die serie zit vol schietscenes die prachtig vormgegeven zijn, als je Ghost in the Shell goed vond kan ik me echt neit voorstellen dat je dat niks vind.

Juist. Ik vind Naruto qua verhaal stukken stukken beter.

Om even in de lijn te blijven:
Samurai Champloo is kei-goed. Full Metal Alchemist. Dat was gewoon heerlijk om naar te kijken.
Beide zijn korter dan Naruto en DBZ maar kennen wel een afsluitend verhaald. En alledrie deze series zijn stukken beter dan DBZ.

Oh en Inuyasha heb ik nu de eerste 5 delen van gezien. De komende 121 moeten nog binnenkomen. Maar ook deze serie lijkt me beter qua verhaal dan DBZ.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_43853967
Net ff gezocht naar de DBZ eps, meteen gevonden (156 eps, 27gb)
Dit weekend m'n moeder van de PC aftrappen en mij eens laten downloaden

nostalgie *snif
pi_43854475
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 09:39 schreef wdn het volgende:

[..]

Samurai Champloo is kei-goed. Full Metal Alchemist. Dat was gewoon heerlijk om naar te kijken.
Beide zijn korter dan Naruto en DBZ maar kennen wel een afsluitend verhaald. En alledrie deze series zijn stukken beter dan DBZ.

Oh en Inuyasha heb ik nu de eerste 5 delen van gezien. De komende 121 moeten nog binnenkomen. Maar ook deze serie lijkt me beter qua verhaal dan DBZ.
RahXephon is ook een masterserie.
  vrijdag 24 november 2006 @ 16:22:33 #63
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_43854571
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 16:19 schreef PDOA het volgende:

[..]

RahXephon is ook een masterserie.
5.83 GB 26 delen. Dat gaat me wel lukken

*op lijstje noteert*
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  vrijdag 24 november 2006 @ 21:28:34 #64
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_43863590
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 09:39 schreef wdn het volgende:

[..]

FMA kent ook zeer flauwe, maar leuke grappen
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_43869948
DBZ was vet cool. Ik heb het volgens mij tot en met de Cell saga gezien. Briljant
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_43870972
Ze staan zo ongeveer ook allemaal op youtube , maar met klote kwaliteit uiteraard.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_43871291
Dat waren nog eens tijden.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_43873937
Dragonball Z . .
Whatever I want.
pi_43874026
Dragonball Z . Waar ze een gevecht van vijf minuten zeven afleveringen konden laten duren, en een periode van drie jaar in 1 aflevering voorbij konden laten gaan.

Maargoed. Dan wel de uncut versies, want er werd zo verschrikkelijk veel in geknipt en gephotoshopt dat het af en toe niet leuk meer was. Net als Cardcaptor Sakura en Sailor Moon, trouwens.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  zaterdag 25 november 2006 @ 10:40:37 #70
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_43874214
eh
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_43874233
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:38 schreef wdn het volgende:
Mooie serie. EDOCH Naruto vind ik STUKKEN beter.

Daar is ook al een apart topic voor.
pi_43908953
Cell saga
pi_43909202
ik wil ook alle aflevering van DBZ

Ik heb ze wel allemaal van GT, 220mb per stuk engels en japans. (15gb)
Alleen nu nog weten hoe ik die op een dvd kan branden om gewoon op tv te kijken zonder dat hij de japanse stream pakt ipv de engelse.

torrentlinkjes mogen zeker niet....
Liefde is niet blind, het is achterlijk
  zondag 26 november 2006 @ 17:17:43 #74
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_43909231
quote:
Op zondag 26 november 2006 17:16 schreef Mad-Matt het volgende:

Niet hier, maar wel via de PM .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_43909528
quote:
Op zondag 26 november 2006 17:16 schreef Mad-Matt het volgende:
ik wil ook alle aflevering van DBZ

Ik heb ze wel allemaal van GT, 220mb per stuk engels en japans. (15gb)
Alleen nu nog weten hoe ik die op een dvd kan branden om gewoon op tv te kijken zonder dat hij de japanse stream pakt ipv de engelse.

Zijn vast .mkv bestanden of niet? Weinig dvd spelers die dat formaat aankunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')