RahXephon is ook een masterserie.quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Juist. Ik vind Naruto qua verhaal stukken stukken beter.
Om even in de lijn te blijven:
Samurai Champloo is kei-goed. Full Metal Alchemist. Dat was gewoon heerlijk om naar te kijken.
Beide zijn korter dan Naruto en DBZ maar kennen wel een afsluitend verhaald. En alledrie deze series zijn stukken beter dan DBZ.
Oh en Inuyasha heb ik nu de eerste 5 delen van gezien. De komende 121 moeten nog binnenkomen. Maar ook deze serie lijkt me beter qua verhaal dan DBZ.
5.83 GBquote:
FMA kent ook zeer flauwe, maar leuke grappenquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Juist. Ik vind Naruto qua verhaal stukken stukken beter.
Om even in de lijn te blijven:
Samurai Champloo is kei-goed. Full Metal Alchemist. Dat was gewoon heerlijk om naar te kijken.
Beide zijn korter dan Naruto en DBZ maar kennen wel een afsluitend verhaald. En alledrie deze series zijn stukken beter dan DBZ.
Oh en Inuyasha heb ik nu de eerste 5 delen van gezien. De komende 121 moeten nog binnenkomen. Maar ook deze serie lijkt me beter qua verhaal dan DBZ.
quote:Op woensdag 22 november 2006 14:38 schreef wdn het volgende:
Mooie serie. EDOCH Naruto vind ik STUKKEN beter.
Niet hier, maar wel via de PMquote:
Zijn vast .mkv bestanden of niet? Weinig dvd spelers die dat formaat aankunnen.quote:Op zondag 26 november 2006 17:16 schreef Mad-Matt het volgende:
ik wil ook alle aflevering van DBZ
Ik heb ze wel allemaal van GT, 220mb per stuk engels en japans. (15gb)
Alleen nu nog weten hoe ik die op een dvd kan branden om gewoon op tv te kijken zonder dat hij de japanse stream pakt ipv de engelse.
torrentlinkjes mogen zeker niet....
tering das een aardige verzameling haha gaaf!!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:39 schreef Veletta het volgende:
http://s81.photobucket.com/albums/j239/Poekebeest/
Nee ik dan![]()
zekerquote:
Hij vindt de pagina nietquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zeker
www.kinderlines.nl/homepages/alleenmaarpretmetarnold3.html
dragonball z "humor" homepage van mij toen ik 12 was ofzo
Och hermquote:
dat hing er vanaf hoeveel van de helden hij had opgesloktquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Die Buu saga was echt keiverwarrend. Dat beest had wel 110 verschillende verschijningsvormen
demonoidquote:Op woensdag 22 november 2006 14:45 schreef boem-dikkie het volgende:
kan ik t ook ergens downloaden?
Omgquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:48 schreef R-Mon het volgende:
Kennen jullie deze? Zo vaak zo hard om gelachen
mooie kleur muur heb jijquote:Op dinsdag 23 januari 2007 10:39 schreef Veletta het volgende:
http://s81.photobucket.com/albums/j239/Poekebeest/
Nee ik dan![]()
Lage kwaliteit dan, bij mij 60.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:40 schreef tontorico het volgende:
Neemt 29gb in beslag op comp.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:48 schreef R-Mon het volgende:
Kennen jullie deze? Zo vaak zo hard om gelachen
Februari 2007quote:Op donderdag 23 november 2006 09:36 schreef Snake_NL het volgende:
Ze gaan de uncut afleveringen uitbrengen op dvd in amerika Klik hier voor de trailer.
wat bedoel je? allemaal?quote:Op donderdag 23 november 2006 09:36 schreef Snake_NL het volgende:
Ze gaan de uncut afleveringen uitbrengen op dvd in amerika Klik hier voor de trailer.
ik vind dragonball juist leuker dan dragonball z, voornamelijk omdat goku toen tenminste nog vijanden doodde en niet zo verschrikkelijk vergevingsgezind was, in de Z sagas liet hij het vuile werk alleen maar aan anderen over op Buu na(die hij zelfs in de Fat vorm had kunnen verslaan maar dat niet deed omdat ie de anderen een kans wilde geven)quote:Op woensdag 22 november 2006 14:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De eerste dragonball was niet zo leuk vond ik. Pas vanaf Z werd het leuk.
Als die in Europa komt koop ik het. Het ziet er echt geweldig uit, en al die extra's zijn helemaal geweldig. Maar is het wel gewoon engels gesproken, of japans met subtitels?quote:Op donderdag 23 november 2006 09:36 schreef Snake_NL het volgende:
Dat begon in de Frieza saga hoor, niet in de Trunks saga. Vegeta en Krillin hebben andere stemmen, en vooral Krillin is meesterlijk irritant.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:07 schreef Myers het volgende:
Ik heb heel DBZ zowel in het engels als japans gezien, de meeste mensen vinden de japanse versie toch de beste, maar Bruce Faulconer is zó goed, dat ik veel liever de engelse versie bekijk. In Nederland werd trouwens vanaf het moment dat Trunks kwam, een andere engelse versie uitgezonden, dus zonder de muziek van Faulconer en met andere stemmen. Dat verneukte echt de hele serie.
Dat is niet de versie die ik bedoel. In de Frieza saga was er ook een verandering ja, maar dat is de overgang van de geluiden van Saban naar Bruce Faulconer, dat hoort zo. De eerste 30 a 40 afleveringen werden door Saban gedaan. De rest door Faulconer. Toen Trunks verscheen werden de stemmen en muziek echter voor een 2e keer veranderd op de Nederlandse TV, wat de serie compleet verneukte. In de USA werd wel gewoon de echte versie met de Faulconer geluiden uitgezonden, en op DVD uitgebracht.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:04 schreef Blivox het volgende:
[..]
Dat begon in de Frieza saga hoor, niet in de Trunks saga. Vegeta en Krillin hebben andere stemmen, en vooral Krillin is meesterlijk irritant.
Ah okay. Ik ben ze in Nederland ook niet verder gaan kijken sinds ze steeds overnieuw begonnen met de hele serie. Ik had geen zin om weer 4 maanden te moeten wachten voor ze verder gingen met de Cell Saga. Eikels bij Cartoon Network ookquote:Op zondag 28 januari 2007 18:39 schreef Myers het volgende:
Dat is dus vanaf aflevering 108. Een studio in Canada kreeg ook de rechten voor DBZ, en namen de beelden van FUNimation, maar voegde hun eigen geluiden eraan toe. Helaas werd deze versie in Nederland uitgezonden ipv de FUNimation. Daarom stopte ik met het volgen van DBZ op TV en ging ze gewoon downloaden.
Dat zou echt bruut zijn!quote:Op zondag 28 januari 2007 18:51 schreef _petjan het volgende:
Hopenlijk komt die DVD uit in Nederland, maar dan met gewoon de normale stemmen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |