quote:Op woensdag 22 november 2006 14:40 schreef tontorico het volgende:
Neemt 29gb in beslag op comp.
quote:Op woensdag 22 november 2006 14:45 schreef boem-dikkie het volgende:
kan ik t ook ergens downloaden?
Dat hebben ze gedaan.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:37 schreef tontorico het volgende:
Die zouden ze weer moeten oppakken en verdergaan met het verhaal.
Eens.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:53 schreef tontorico het volgende:
dragonball gt llopt toch ook op een gegeven moment af, daarna is er niks meer
volgens mij zit er nog genoeg in om nog een paar saga's te beginnen.
De eerste dragonball was niet zo leuk vond ik. Pas vanaf Z werd het leukquote:Op woensdag 22 november 2006 14:54 schreef killer_mac het volgende:
Killer mac heeft alle dragonball, dragonball Z, mist echter nog GT
Ja ze kunnen het best nog wel wat langdradiger makenquote:Op woensdag 22 november 2006 14:53 schreef tontorico het volgende:
dragonball gt llopt toch ook op een gegeven moment af, daarna is er niks meer
volgens mij zit er nog genoeg in om nog een paar saga's te beginnen.
GT was best cool. Vooral de fusions waren altijd vetquote:Op woensdag 22 november 2006 14:58 schreef Dennis_enzo het volgende:
Dragonball serie was nog t leukst, Z werd al minder en GT was helemaal niks meer.
Jeweets.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:59 schreef boem-dikkie het volgende:
hoi Flabofski wat heb jij een toffe Username![]()
je icon is wel veel te druk en gaat op mijn niet-tof lijstje.quote:
Ga eens ontopicquote:Op woensdag 22 november 2006 15:01 schreef boem-dikkie het volgende:
nahja half.
Fski is stom.
Flabo klinkt wel leuk![]()
Flabo
Flabo
Flabo
Flaboleuk!
het is ook geen veel te druk leuk plaatje.. je moet een tof niet leuk veel te druk plaatje doen.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
je icon is wel veel te druk en gaat op mijn niet-tof lijstje.
*flab* *flab* *flab*quote:Op woensdag 22 november 2006 15:01 schreef boem-dikkie het volgende:
nahja half.
Fski is stom.
Flabo klinkt wel leuk![]()
Flabo
Flabo
Flabo
Flaboleuk!
Het is een speciale Flabwijzer®-icon. Tijdelijk dus.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
je icon is wel veel te druk en gaat op mijn niet-tof lijstje.
Dat zijn tenminste goede kwaliteit eps.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:27 schreef boem-dikkie het volgende:
een redelijke aflevering .avi van 20 minuten is ong 220 MB
ah, zo. grappig bedachtquote:Op woensdag 22 november 2006 15:04 schreef Flabofski het volgende:
Het is een speciale Flabwijzer®-icon. Tijdelijk dus.
quote:Censorship issues
Dragon Ball Z was marketed to appeal to a wide range of viewers from all ages, and contains crude humor and occasional excesses of violence, which are commonly seen as inappropriate for younger audiences by American standards. When it was marketed in the US, the distribution company FUNimation alongside with Saban decided to initially focus exclusively on the young children's market, because the anime market was still small compared to the much larger children's cartoon market.
Beginning with the Ginyu arc (3rd US season) on Cartoon Network, no other show had restrictions this severe on cable programming. From this saga onwards, FUNimation dubbed the show themselves with their own in-house voice actors. In 2003, FUNimation began to redub the first two sagas (Saiyan and Frieza) to remove the problems that were caused from their previous partnership with Saban. They also redubbed the first three Pioneer-distributed movies that were dubbed by the Ocean Group voice actors. The distribution of the redubs on DVD, under the Ultimate Uncut Edition title, began in April 2005.
Creative changes
To an equal extent, people have taken issue with changes in the English edition that are not seen as necessary, such as extraneous dialogue not found in the original, dubbing that sways the English version in its own creative direction, the replacement of the entire original musical score, and renaming of many characters, terminology, and locations. Combined with criticized voice acting, many feel that the English version of Dragon Ball Z almost seems like an entirely different show than the original, and this has led many familiar with the Japanese series to dislike FUNimation's English dub.
Uncut version
In 2005, Cartoon Network started showing the uncut version of the first two seasons of Dragon Ball Z. This version used the original Japanese footage, with the exception of the Japanese opening and closing themes, and has an entirely new score of music. The uncut version also featured many scenes with large amounts of blood and mild profanity, as well as mild sexual humor. Generally, while some lines were maintained from the original dub, several mistranslations were also corrected.
Ik weet nog wel hoe groot de schok was toen ik het voor het eerst een keer ongecensureerd zagquote:Op woensdag 22 november 2006 19:08 schreef torn_Machina het volgende:
DBZ.Dit is echt het schoolvoorbeeld hoe Naruto gaat worden als het hier uitkomt. Naruto is gewoon leuk, als ze er maar niet in gaan knippen zoals DBZ, om de leeftijdsgrens onder de 12 jaar te krijgen.
DBZ was tof toen het niet gedubbed was en ongecensureerd. Ik voorzie weer gillende kinderen op het schoolplein die elkaar de hersenen inslaan.![]()
[..]
DBZ was gewoon tof, ook in de blijkbaar gecensureerde versie die hier vertoond werd. Gewoon leuke, ook voor kinderen geschikte tekenfilms. Bloed enzo lijkt mij echt niet tof bij DBZ.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:08 schreef torn_Machina het volgende:
DBZ.Dit is echt het schoolvoorbeeld hoe Naruto gaat worden als het hier uitkomt. Naruto is gewoon leuk, als ze er maar niet in gaan knippen zoals DBZ, om de leeftijdsgrens onder de 12 jaar te krijgen.
DBZ was tof toen het niet gedubbed was en ongecensureerd. Ik voorzie weer gillende kinderen op het schoolplein die elkaar de hersenen inslaan.![]()
DBZ, zoals veel meer anime series zijn niet eens bedoeld voor kinderen. Maar een bedrijf zoals Funimationquote:Op donderdag 23 november 2006 00:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
DBZ was gewoon tof, ook in de blijkbaar gecensureerde versie die hier vertoond werd. Gewoon leuke, ook voor kinderen geschikte tekenfilms. Bloed enzo lijkt mij echt niet tof bij DBZ.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |