quote:NOORDERSLAG MAAKT NAMEN BEKEND :: 22-11-2006
De voorverkoop van NOORDERSLAG en de passe-partouts voor het gehele Noorderslag Weekend start op zaterdag 25 november. Een mooi moment om meteen de grootste bulk namen bekend te maken van de artiesten die op 13 januari 2007 in de Groningse Oosterpoort zullen optreden.
De volgende bands en acts zijn bevestigd voor Noorderslag: 16 Bit Lolitas, 2000 And One (Live), A Balladeer, Adept, Alamo Race Track, Aux Raus, Bizzey, Blue Grass Boogiemen, Boris, C64 Orchestra, C-Mon & Kypski, Charly & Gallus, Coparck, De Nieuwe Blijdschap, De Nieuwe Vrolijkheid, Delain, Dennis, Denvis & The Real Deal, Dicecream, Do-The-Undo, El Pino & The Volunteers, Hasselhoff, Ilse Delange, Jiggy Dje, Johan, Kempi, Kraak & Smaak, Kubus, La Melodia, Lucky Fonz III, Luie Hond, Malle Pietje and The Bimbos, Mark August (Live), Matik, Nina, Noisia, Piet van Dongen (Live), Postman, Room Eleven, Roosbeef (foto), The Bloody Honkies, The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble, The Hospital Bombers, The Mighty 8, U-niq, Warren Fellow en Winne.
Daarnaast zal voor de 21ste keer de winnaar van de Popprijs bekend gemaakt worden! De Popprijs wordt uitgereikt aan de band of artiest die in het afgelopen jaar de belangrijkste bijdrage heeft geleverd aan de Nederlandse popmuziek. Vorig jaar mocht Within Temptation deze prijs in ontvangst nemen.
Kaarten zijn te koop bij de grotere postkantoren, GWK’s, VVV’s , Free Record Shop’s, via de Ticketlijn 0900-3001250 (45 ct p.m.), via www.ticketservice.nl en de bekende voorverkoopadressen.
Heeft Tiësto hem al dan ?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:28 schreef rubbereend het volgende:
gokje: Armin van Buuren
quote:
het kan ook zomaar iets geks worden; Eboman kreeg de prijs volgens mij al na één liedje.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:17 schreef tong80 het volgende:
Gezien de lijst wordt het tijd dat The Golden Earring dit jaar wint.
Ne dat was een multie show baanbrekend.Maar daarna nooit meer iets van gehoord.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het kan ook zomaar iets geks worden; Eboman kreeg de prijs volgens mij al na één liedje.
"Eurosonic/Noorderslag 11-13 januari in Groningen"quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:21 schreef thijsdetweede het volgende:
Dan wel "11-13 januari", graag.
quote:Vorig jaar zei EuroSonic-Noorderslag directeur Frans Vreeke tegen 3VOOR12: "Je kunt natuurlijk elk jaar een heel interessant festival organiseren. Maar als iedereen daarna weer gewoon naar huis gaat, hebben wij als stichting ons doel niet bereikt.” En daarom was het een extra uitdaging om flink uit te pakken. En wat blijkt nu: Op de volgende editie komt er een heus NME-podium (ja, die van de Britse poptabloid NME). Dat is niet het enige, want het weekend wordt ook nog eens uitgebreid met GrunSonic om Gronings talent een kans te geven. Programmeur Joey Ruchtie van EuroSonic-Noorderslag en Rotown sprak met 3VOOR12 tijdens Dubbel Check over de muzikale happening in Groningen, 11 t/m 13 januari 2007.
Directeur Frans Vreeke van EuroSonic-Noorderslag zei vorig jaar tegen 3VOOR12: “Wij willen Europese bands verder helpen. Door meer samen te werken met partijen die iets voor hen kunnen betekenen, vergroten we die kans. Dat die partijen in ruil daarvoor ook hun wensen op tafel leggen, vind ik niet meer dan normaal. Zolang wij de kwaliteit van het gehele programma kunnen bewaken, zie ik daar geen enkel probleem in."
Programmeur Joey Ruchtie zag zijn kans schoon om een lans te breken voor Groningse acts onder de noemer GrunnSonic. “EuroSonic-Noorderslag wordt steeds meer een internationale gelegenheid, maar de basis ligt in Groningen. Groningen heeft in het verleden ontiegelijk goede artiesten voortgebracht, maar die werden tijdens het festival een beetje ondergesneeuwd door de buitenlandse acts. We zijn trots op Groningen! Vorig jaar heeft de BBC Radio 1 alleen in Club 29 rondgehangen en alleen naar Groningse bands gekeken. Ze waren laaiend enthousiast over Propeller. Zo’n band is voor ons net zo belangrijk als buitenlandse artiesten, zoals The Magic Numbers.” Waarmee Ruchtie zich verspreekt en onbedoeld meedeelt dat laatstgenoemde band optreedt op EuroSonic-Noorderslag 2007. Goed, maar is GrunSonic het enige ‘nieuwe’ initiatief? “Er zal een zaal van het Britse tijdschrift NME komen, vermoedelijk in de Vera.”
In elk geval zullen op donderdag 11 en vrijdag 12 januari Groninger bands zich presenteren op vier locaties: De Vestibule, De Kar, Cafe Koster en Buckshot. De bands die in ieder geval onder de vlag van GrunnSonic zullen optreden zijn Flux, Krause, The Elizabeth Knowhow, Them Appels, Awkward I, Vox Von Braun, The Architect, Instil, Dhuez en Dirty Loveletters.
quote:› PROGRAMMERING NOORDERSLAG WEEKEND NU VOLLEDIG! :: 30-11-2006
Een groot deel van de programmering voor NOORDERSLAG en Eurosonic werd de afgelopen weken al bekend gemaakt. Inmiddels zijn de laatste ‘vacatures’ ingevuld. De volgende namen zijn nu maken de programmering compleet. Haal even diep adem en probeer ze achter elkaar op te noemen zonder te stotteren. Als je dat vaak genoeg doet weet je wat je half januari uit je hoofd allemaal te wachten staat.
120 Days (N), A Silent Express (NL), A State Of Mind (GB), About (NL), Alex Neri (I), Alice Rose (DK), Anna Ternheim (S), Antwerp Gypsy-Ska Orkestra (B), Ben Ottewell (GB), Billie King (B), Brainstorm (EST), Breed 77 (GB), Buraka Som Sistema (P), Click Click Decker (D), Daan (B), Das Pop (B), Dave Clarke (GB), De L’Ooze (NL), Digitalism (D), DJ Feadz (F), DJ Mehdi (F), Fancy (F), Gabriel Rios (B), Film (GR), Finn (D), Hot Gossip (I), Illicit (NL), Jagged Soul (NL), Jazzinho (P), Julie’s Haircut (I), Keynote Speakerz (NL), Killteam (NL), Kouwemakkers (NL), Krazy Baldhead (F), Larrikin Love (GB), Les Enfants Terribbles (NL), Leningrad (RUS), Loney, Dear (S), Luca Bacchetti (I), Mama’s Homemade Dress (NL), Marlene Kuntz (I), Mau Mau (I), Members Of Marvelas (B), Mine (NL), Minimono (I), Mo & Grazz (B), Monstertux (NL), Navel (CH), Pale (D), Patrick Wolf (GB), Phil Martin Presents Social Jazzbeats Live (NL), Planningtorock (D), Reverend and the Makers (GB), Reykjavik (IS), Rik Kaez (NL), Salah Edin (NL), Sebastian (F), Sirqus Alfon (S), Sonothèque (I), Stonegard (N), Stuck in the Sound (F), Super Elastic Bubble Plastic (I), Styrofoam (B), Sud Sound System and Bag A Riddim (I), Swamp Nouveau (NL), Sweet Coffee (B), Taxi To The Ocean (NL - foto), The Answer (GB), The Barrots (NL), The Broken Beats (DK), The Cheaters (N), The Girls (GB), The Girls (NL), The Magic Numbers (GB), The Swains (NL), The Zico Chain (GB), Typhoon (NL), Uffie (F), Une (NL) en zZz (NL)
Het Noorderslag Weekend wordt georganiseerd door Stichting Noorderslag in samenwerking met Buma Cultuur en De Oosterpoort, European Broadcasting Union (EBU), Yourope, Network Europe en IMMF. Kijk voor meer informatie over deelnemende bands en acts op www.noorderslag.nl
quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:08 schreef Sjimmie het volgende:
Morgen Maandag in het Dagblad van het Noorden een voorspelling van de Popprijs![]()
quote:'Jan Smit wint op 13 januari de Popprijs'
Gepubliceerd op 04 december 2006, 21:57
Laatst bijgewerkt op 04 december 2006, 22:07
groningen -
Jan Smit krijgt op het festival Noorderslag, op 13 januari in Groningen, de Popprijs uitgereikt. Dat voorspelt radiomaker en presentator Sieme Gerrijts uit Middelstum.
Gerrijts wist al zes keer op rij voortijdig de winnaar te voorspellen, tot ergernis van de jury. De popprijs is een initiatief van Conamus. Hij wordt jaarlijks op Noorderslag uitgereikt aan de band of artiest die het afgelopen jaar de 'belangrijkste bijdrage' aan de Nederlandse popmuziek leverde.
Ik hoop van welquote:Op dinsdag 5 december 2006 04:56 schreef Sebasser het volgende:
Gaat er ook iemand vanuit Fok! met een perskaart/"fotokaart" heen?
Woei. De plaatselijke bierhandel mag wel een paar fustjes extra gaan klaarzetten. Nu ja, zou wel een redelijke keuze zijn, zeker aangezien het genre nogal op de lijst ontbreekt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]natuurlijk. Dat we daar niet aan gedacht hebben.
quote:› 'JAN SMIT WINT OP 13 JANUARI DE POPPRIJS' :: 22-12-2006
Jan Smit krijgt op het festival Noorderslag, op 13 januari in Groningen, de POPPRIJS uitgereikt. Dat voorspelt radiomaker en presentator Sieme Gerrijts uit Middelstum.
De popprijs is een initiatief van Conamus. Hij wordt jaarlijks op Noorderslag uitgereikt aan de band of artiest die het afgelopen jaar de 'belangrijkste bijdrage' aan de Nederlandse popmuziek leverde.
Tot ergernis van de jury wist Gerrijts al zes keer op rij voortijdig de winnaar te voorspellen. De redactie van het Dagblad van het Noorden heeft uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Jan Smit een optreden op 13 januari heeft verschoven. Wij houden ons hart vast…
De reactie boven je weet toch echt te vertellen dat het uitverkocht is. Zowel Eurosonic als Noorderslag; helaas!quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:18 schreef One_conundrum het volgende:
worden er aan de ingang ook nog kaarten verkocht?
Ieder jaar weer bandjes die in muziekwinkel Plato optreden. Gratis.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:33 schreef One_conundrum het volgende:
platosonic?
ik ken het wel, maar het is niet voor shadrakquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:17 schreef Sebasser het volgende:
Hm, kent iemand "de zolder?"
Het is voor de shadrak.
dat trappetje omhoog..
Daar schijnt ook iets te zijn.
Maar ik kan het niet terugvinden opp het programma.
Lang leve de perskaarten van FOK!quote:Op zondag 31 december 2006 16:40 schreef sound-storm het volgende:
Het is ondertussen ook uitverkocht...
Dan ben jij niet in Vera geweest. The Hormonauts waren enorm leuk!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 03:05 schreef FLR het volgende:
De eerste avond viel een tikkeltje tegen.
ja dat was tof!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dan ben jij niet in Vera geweest. The Hormonauts waren enorm leuk!
Spinvis?quote:Op zondag 14 januari 2007 04:05 schreef nietzman het volgende:
En Spinvis was een fijne verrassing.
Eh, ik was in de war inderdaad met de shadrak.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:55 schreef Jesse- het volgende:
[..]
ik ken het wel, maar het is niet voor shadrak
het is halverwege de papengang
Ik wou ook naar oh no ono, maar toen was het al vol ofzo.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 03:05 schreef FLR het volgende:
De eerste avond viel een tikkeltje tegen. Hoogtepunt was eigenlijk Kraak en Smaak, die ik al eens eerder gezien had, gevolgd door Oh No Ono. Desalnietemin me prima vermaakt![]()
Spinvis?quote:Op zondag 14 januari 2007 04:25 schreef nietzman het volgende:
Noorderslag, popprijs gewonnen. 8).
Ik hoop ook dat 'ie snel ergens online opduikt, ze deden een hele toffe versie van Bagagedrager.quote:
Waarschijnlijk gewoon 3voor12 in de gaten houden, gok ik zo.quote:Op zondag 14 januari 2007 04:29 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat 'ie snel ergens online opduikt, ze deden een hele toffe versie van Bagagedrager.
Ik heb ze live gezien in de eh, waar was het?quote:Op zondag 14 januari 2007 04:29 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat 'ie snel ergens online opduikt, ze deden een hele toffe versie van Bagagedrager.
Ja.quote:Op zondag 14 januari 2007 04:34 schreef nietzman het volgende:
Daar was je toch met guitarist? Of verwar ik je nu met een ander? Anywho, dit was veel toffer. Spinvis met z'n tweetjes kan niet tippen aan de volledige band. 8).
Dat vind ikzelf dan altijd weer wat zonde. Ik stap het liefste zoveel mogelijk zaaltjes binnen waar namen spelen waar ik nog nooit van heb gehoord. Noem het verbreding, en zo ontdek ik ook nog eens wat leuke nieuwe kroegen.quote:
Ja, maar als je vrienden geen bandje hebben en in de zolder zitten.quote:Op zondag 14 januari 2007 04:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat vind ikzelf dan altijd weer wat zonde. Ik stap het liefste zoveel mogelijk zaaltjes binnen waar namen spelen waar ik nog nooit van heb gehoord. Noem het verbreding, en zo ontdek ik ook nog eens wat leuke nieuwe kroegen.
Al had ik vrijdagavond na Datarock gewoon in het Grand Theatre moeten blijven. Voor Goose kwam ik er namelijk niet meer in.
Ja, kijk, jij woont in Groningen. Dat maakt alweer een verschil. Ik ken sowieso vrijwel niemand in Groningen, en was speciaal voor Eurosonic naar de stad gekomen, dus dan maakt het al minder uit om zomaar ergens een tent in te lopen.quote:Op zondag 14 januari 2007 04:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, maar als je vrienden geen bandje hebben en in de zolder zitten.
Waar ook live muziek was trouwens
En je hebt het gezellig..
Zou je dan alsnog ergens anders heen gaan waar je vrijwel zeker weet geen bekenenden te zien?
Ja, ok.quote:Op zondag 14 januari 2007 04:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja, kijk, jij woont in Groningen. Dat maakt alweer een verschil. Ik ken sowieso vrijwel niemand in Groningen, en was speciaal voor Eurosonic naar de stad gekomen, dus dan maakt het al minder uit om zomaar ergens een tent in te lopen.
Geen idee. Wellicht komt het doordat driekwart van mijn posts in crewfora staan en die er voor jou uitgefilterd worden?quote:Op zondag 14 januari 2007 04:48 schreef Sebasser het volgende:
Eh, wat is er trouwens mis met je posthistory
http://forum.fok.nl/user/history/45532
Als je op een andere pagina drukt dan zijn elke keer de aantal topics anders
Bijvoorbeeld op pagina 3 staan 14 topics, maar op pagina 5 staan bijvoorbeeld 20.
Vooralsnog staan daar alleen de optredens in de 3voor12 zaal (Waaronder Aux Raux, die sporen voor geen meter.quote:Op zondag 14 januari 2007 04:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Waarschijnlijk gewoon 3voor12 in de gaten houden, gok ik zo.
Aux Raus was (evenals Spinvis) geniaal.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Vooralsnog staan daar alleen de optredens in de 3voor12 zaal (Waaronder Aux Raux, die sporen voor geen meter..) en Spinv stond in de Bumazaal. Stonden er van vorige jaren wel optredens uit andere zalen op 3voor12?
Heb hem maar even gedownload en het klinkt leuk idd. Moet er nog even goed naar gaan luisteren.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:10 schreef Radeunski het volgende:
dan heb je vast het album van PB&J ook nog niet gehoord. Writer's block, een echte aanrader!
Zie verder terug in dit topic: ik was vooral gecharmeerd van The Hormonauts, Alamo Race Track, Tying Tiffany en Duke Special.quote:Welke bands heb je nog meer gezien en zijn het waard om in de toekomst te gaan zien?
luister het rustig na op 3voor12quote:Op maandag 15 januari 2007 12:24 schreef Radeunski het volgende:
Ik ben er jammer genoeg niet geweest. Maar iemand Peter Bjorn and John zien optreden? Naar mijn mening hebben zij een geniaal album gemaakt! Maar hoe zijn ze live?
Ja, dat was ook leuk. Vooral toen de technici de muziek na het concert wel wat erg snel inzette en de band mee ging doen met "I've Had the Time of My Life".quote:
Ik had het vermoeden dat het er gewoon bij hoorde (volume stond nog hoog)quote:Op maandag 15 januari 2007 14:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja, dat was ook leuk. Vooral toen de technici de muziek na het concert wel wat erg snel inzette en de band mee ging doen met "I've Had the Time of My Life".
Zou natuurlijk ook kunnen. Ik ga eens op zoek naar andere optredens om dat te checken.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:13 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Ik had het vermoeden dat het er gewoon bij hoorde (volume stond nog hoog)
quote:Op zondag 9 november 2008 14:59 schreef nietzman het volgende:
Ik zo die OP checken: "Hee gaaf, die zag ik toen ook, ik ga weer.".
Gaat weer leuk worden!!quote:Nieuwe namen voor Noorderslag
Uitgegeven: 10 november 2008 14:14
Laatst gewijzigd: 10 november 2008 15:28
AMSTERDAM - Op de komende editie van het festival Eurosonic/Noorderslag spelen onder andere De Jeugd van Tegenwoordig, Novastar, Sabrina Stark en ZzZ. Dat maakte de organisatie maandag bekend.
ANP
Noorderslag vindt op 17 januari plaats in Groningen. Op 15 en 16 januari presenteert de Europese muziekindustrie nieuw talent tijdens Eurosonic. Zo zullen Nina Kinert, A Brand en Lonely Drifter Karen te zien zijn.
Eerder werd al bekend gemaakt dat onder andere Alain Clark speelt tijdens het Groningse festival.
Zaterdag 15 november begint de voorverkoop.
Welke band speel je in?quote:Op woensdag 12 november 2008 08:59 schreef horned_reaper het volgende:
Het was eigenlijk de bedoeling dat ik hier ook met mn band zou spelen.
Maar helaas zijn daar dingen tussen gekomen, maar januarie 2010 zijn we er absoluut bij.
Nietz en ik gaan alleen voor de minderjarige mooie meisjes lijfjes natuurlijk.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:08 schreef JH87 het volgende:
Palace.![]()
Vorig jaar was heel tof, dit jaar vanzelfsprekend weer van de partij.
Ik geniet nog steeds na van I'm From Barcelona toen.
Alain Clark, Voicst, of toch Johan? De laatste komt in December ook weer met een nieuw album!quote:
Hè wat?quote:Op woensdag 12 november 2008 16:08 schreef Sebasser het volgende:
Nietz en ik gaan alleen voor de minderjarige mooie meisjes lijfjes natuurlijk.
Zitten zij niet die eurosonic posters in de stad onder te kladden met hun naam en speeltijd?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
Kicks for Hot Lips
Staan donderdag in Café Koster.
Zijn goede vrienden van me en maken erg toffe muziek.
Waarschijnlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:37 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Zitten zij niet die eurosonic posters in de stad onder te kladden met hun naam en speeltijd?
Ook voor alleen Noorderslag op 17 januari?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
Vorig jaar een bandje in ieder geval, dus zal dit jaar toch ook wel zijn.
Roosbeef staat idd om 2u geprogrammeerd daar, dus ik denk dat ze inderdaad nog een mooi lijstje hebben rond die tijd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:54 schreef FLR het volgende:
Eurosonic! Ik heb er weer zin in!![]()
Voor de liefhebbers die naast de kaartjes hebben gevist, maar wel in Grunn zitten zijn er in ieder geval nog genoeg manieren om toch bandjes te zien. Vanavond in De Spieghel spelen o.a. Gem, Blackbox Revelation en Vox Von Braun. En daarnaast staan er de komende dagen overdag ook bandjes op de Grote Markt (Programma) en in de Plato zoals gebruikelijk, maar ook in de koffiezaak daarnaast (Bijzonder uitgebreid programma.
En weet iemand of er net zoals vorig jaar ook nog bands na 2 uur 's nachts in De Spieghel staan? Het is zo'n fijn festival
Haha ik ben al door zoveel mensen getipt over julliequote:Op donderdag 15 januari 2009 00:42 schreef Bazzel het volgende:
Beetje spam wel, maar op Donderdag 15 januari speel ik om 21.00u. met m'n band We Swim You Jump (Folk pop, denk Elliott Smith, The Posies ed.) in de O' Ceallaigh (Ierse pub) En om 0.00 in De Kar met m'n andere band, Ravens (indie rock). En dan op Vrijdag 16 januari nog eens met We Swim You Jump om 0.00 in Bar PacificDeze 3 shows zijn ook zonder Eurosonic ticket te bezoeken, toegang is gratis!
www.myspace.com/weswimyoujump
www.myspace.com/everybodylovesravens
tnx! In we swim gitaar, en in ravens zang en gitaar, die knakker met die dikke bril ben ik dusquote:Op donderdag 15 januari 2009 03:15 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Haha ik ben al door zoveel mensen getipt over jullie(Jullie 'hoedje van papier draai ik wel eens). Ravens is ook erg tof trouwens (in Vera bevielen jullie mij erg goed tenminste
) Wat speel je?
Ah dan ben jij mijn collega-NTCer haha. Misschien kom ik wel ff bij We Swim kijken, ben bang dat ik de rest van de tijd op de warp-avond hang. Maar wie weetquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:18 schreef Bazzel het volgende:
[..]
tnx! In we swim gitaar, en in ravens zang en gitaar, die knakker met die dikke bril ben ik dusBen je erbij vanavond?
Heb nog even gewacht bij de pudding op Fake Blood enzo, maar dat duurde me veeeel te lang. Weinig bands gezien eigenlijk. Amenra was wel onwijs vet en Madensuyu ook. En verder, mwah... Volgend jaar mogen ze wel wat meer 'experiment'/metalish neerzetten, kon me er niet toe zetten om bij het zoveelste indie/britpop/freakfolk bandje te gaan kijken...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:25 schreef Evil_Koekje het volgende:
Verdomd rustig dit topic voor een muziekforum.
Anyway, Warp avond @ Simplon viel me wat tegen, jammer ook dat Jackson &.. gecancelled was. Huoratron daarentegen was geniaal, wat kan die gast beuken.
Gister even Room Eleven gekeken @ Minerva, gewoon leuk zoals verwacht. In de Vera nog iets meegekregen van een of ander vrouwenbandje, klonk wel grappig. Daarna een half uur in de rij gestaan voor de Pudding, beetje anti-climax was dat en enorm slecht geregeld. 3 man achter de bar die niet konden tappen, Dj was niet echt boeiend enz. Daarna nog veel te lang doorgezopen her en der in de stad, goeie avond alsnog.
Bekend verhaal inderdaad. Nodoby Beats the Drum was nog wel vet trouwens in de Pudding, maar veel te vroeg op de avond.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:29 schreef ralfseltje het volgende:
kon me er niet toe zetten om bij het zoveelste indie/britpop/freakfolk bandje te gaan kijken...
Bekend verhaal inderdaad. Nodoby Beats the Drum was nog wel vet trouwens in de Pudding, maar veel te vroeg op de avond.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:29 schreef ralfseltje het volgende:
kon me er niet toe zetten om bij het zoveelste indie/britpop/freakfolk bandje te gaan kijken...
ja eerst die award showquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:19 schreef Evil_Koekje het volgende:
Geen idee, nu wel vanalles op Ned 3.
vond het enorme nichten... en zich vergelijken met new order, tssskquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:28 schreef icebliss het volgende:
Wat was die Tokio Hotel kloon netLekkere binnenkomer iig, wou gelijk doorzappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tranquillo
je doet je naam dus eer aanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:20 schreef achterop23 het volgende:
whehehe, ik heb net een backstage plaatsje bemachtigd. Ik zal niet meer te zien zijn dus vandaag in dit topic. Enjoy!
Jullie waren zeer tof, alleen jammer van het bloed.quote:Op zondag 18 januari 2009 04:34 schreef guitarist het volgende:
AAaaaaaah Noorderslag was zoooooo vet!
Gratis bier!
Eeuuh...betere foto's heb ik hier gevonden (van Noorderslag EN van Eurosonic).quote:Op zondag 18 januari 2009 15:29 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik mis foto's!
Om te beginnen:
Insert foto here
(niet zo'n goede kwaliteit, gemaakt met mijn telefoon)
Roosbeef.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:15 schreef pdiscs het volgende:
Op NU.NL staat deze foto als verwijzing naar Noorderslag: [ afbeelding ]
Wie en/of welke band is dit?
Thanks!quote:
Ik zal het eens beluisteren. THANKS!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:21 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
http://www.myspace.com/roosbeef
Ze waren gisteravond btw in DWDD.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |