Ieder jaar weer bandjes die in muziekwinkel Plato optreden. Gratis.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:33 schreef One_conundrum het volgende:
platosonic?
ik ken het wel, maar het is niet voor shadrakquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:17 schreef Sebasser het volgende:
Hm, kent iemand "de zolder?"
Het is voor de shadrak.
dat trappetje omhoog..
Daar schijnt ook iets te zijn.
Maar ik kan het niet terugvinden opp het programma.
Lang leve de perskaarten van FOK!quote:Op zondag 31 december 2006 16:40 schreef sound-storm het volgende:
Het is ondertussen ook uitverkocht...
Dan ben jij niet in Vera geweest. The Hormonauts waren enorm leuk!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 03:05 schreef FLR het volgende:
De eerste avond viel een tikkeltje tegen.
ja dat was tof!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:00 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dan ben jij niet in Vera geweest. The Hormonauts waren enorm leuk!
Spinvis?quote:Op zondag 14 januari 2007 04:05 schreef nietzman het volgende:
En Spinvis was een fijne verrassing.
Eh, ik was in de war inderdaad met de shadrak.quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:55 schreef Jesse- het volgende:
[..]
ik ken het wel, maar het is niet voor shadrak
het is halverwege de papengang
Ik wou ook naar oh no ono, maar toen was het al vol ofzo.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 03:05 schreef FLR het volgende:
De eerste avond viel een tikkeltje tegen. Hoogtepunt was eigenlijk Kraak en Smaak, die ik al eens eerder gezien had, gevolgd door Oh No Ono. Desalnietemin me prima vermaakt![]()
Spinvis?quote:Op zondag 14 januari 2007 04:25 schreef nietzman het volgende:
Noorderslag, popprijs gewonnen. 8).
Ik hoop ook dat 'ie snel ergens online opduikt, ze deden een hele toffe versie van Bagagedrager.quote:
Waarschijnlijk gewoon 3voor12 in de gaten houden, gok ik zo.quote:Op zondag 14 januari 2007 04:29 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat 'ie snel ergens online opduikt, ze deden een hele toffe versie van Bagagedrager.
Ik heb ze live gezien in de eh, waar was het?quote:Op zondag 14 januari 2007 04:29 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat 'ie snel ergens online opduikt, ze deden een hele toffe versie van Bagagedrager.
Ja.quote:Op zondag 14 januari 2007 04:34 schreef nietzman het volgende:
Daar was je toch met guitarist? Of verwar ik je nu met een ander? Anywho, dit was veel toffer. Spinvis met z'n tweetjes kan niet tippen aan de volledige band. 8).
Dat vind ikzelf dan altijd weer wat zonde. Ik stap het liefste zoveel mogelijk zaaltjes binnen waar namen spelen waar ik nog nooit van heb gehoord. Noem het verbreding, en zo ontdek ik ook nog eens wat leuke nieuwe kroegen.quote:
Ja, maar als je vrienden geen bandje hebben en in de zolder zitten.quote:Op zondag 14 januari 2007 04:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dat vind ikzelf dan altijd weer wat zonde. Ik stap het liefste zoveel mogelijk zaaltjes binnen waar namen spelen waar ik nog nooit van heb gehoord. Noem het verbreding, en zo ontdek ik ook nog eens wat leuke nieuwe kroegen.
Al had ik vrijdagavond na Datarock gewoon in het Grand Theatre moeten blijven. Voor Goose kwam ik er namelijk niet meer in.
Ja, kijk, jij woont in Groningen. Dat maakt alweer een verschil. Ik ken sowieso vrijwel niemand in Groningen, en was speciaal voor Eurosonic naar de stad gekomen, dus dan maakt het al minder uit om zomaar ergens een tent in te lopen.quote:Op zondag 14 januari 2007 04:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, maar als je vrienden geen bandje hebben en in de zolder zitten.
Waar ook live muziek was trouwens
En je hebt het gezellig..
Zou je dan alsnog ergens anders heen gaan waar je vrijwel zeker weet geen bekenenden te zien?
Ja, ok.quote:Op zondag 14 januari 2007 04:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja, kijk, jij woont in Groningen. Dat maakt alweer een verschil. Ik ken sowieso vrijwel niemand in Groningen, en was speciaal voor Eurosonic naar de stad gekomen, dus dan maakt het al minder uit om zomaar ergens een tent in te lopen.
Geen idee. Wellicht komt het doordat driekwart van mijn posts in crewfora staan en die er voor jou uitgefilterd worden?quote:Op zondag 14 januari 2007 04:48 schreef Sebasser het volgende:
Eh, wat is er trouwens mis met je posthistory
http://forum.fok.nl/user/history/45532
Als je op een andere pagina drukt dan zijn elke keer de aantal topics anders
Bijvoorbeeld op pagina 3 staan 14 topics, maar op pagina 5 staan bijvoorbeeld 20.
Vooralsnog staan daar alleen de optredens in de 3voor12 zaal (Waaronder Aux Raux, die sporen voor geen meter.quote:Op zondag 14 januari 2007 04:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Waarschijnlijk gewoon 3voor12 in de gaten houden, gok ik zo.
Aux Raus was (evenals Spinvis) geniaal.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:05 schreef nietzman het volgende:
[..]
Vooralsnog staan daar alleen de optredens in de 3voor12 zaal (Waaronder Aux Raux, die sporen voor geen meter..) en Spinv stond in de Bumazaal. Stonden er van vorige jaren wel optredens uit andere zalen op 3voor12?
Heb hem maar even gedownload en het klinkt leuk idd. Moet er nog even goed naar gaan luisteren.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:10 schreef Radeunski het volgende:
dan heb je vast het album van PB&J ook nog niet gehoord. Writer's block, een echte aanrader!
Zie verder terug in dit topic: ik was vooral gecharmeerd van The Hormonauts, Alamo Race Track, Tying Tiffany en Duke Special.quote:Welke bands heb je nog meer gezien en zijn het waard om in de toekomst te gaan zien?
luister het rustig na op 3voor12quote:Op maandag 15 januari 2007 12:24 schreef Radeunski het volgende:
Ik ben er jammer genoeg niet geweest. Maar iemand Peter Bjorn and John zien optreden? Naar mijn mening hebben zij een geniaal album gemaakt! Maar hoe zijn ze live?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |